Ik schilder alles wat oud en donker is licht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan. Ik hoef geen oude donkere meubels en leren Seats en sofa's banken
Pleur er een tv in, een bank, een pc en een bed en een goed werkende keuken/badkamer en je bent een heel endquote:
Lekker is dat tevreden gevoel hequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook een huurhuisje. Planning is dat we hier binnen een paar jaar weggaan dus heeft het geen zin om nog grote veranderingen te doen. Sowieso vind ik het al een paar jaar helemaal goed zo
Jouw huis ziet er zo uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan. Ik hoef geen oude donkere meubels en leren Seats en sofa's banken
Vind ik wel iigquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pleur er een tv in, een bank, een pc en een bed en een goed werkende keuken/badkamer en je bent een heel end
Toch niet antieke meubels he? Dat vind ik altijd zo zonde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik schilder alles wat oud en donker is licht.![]()
Behalve mn radiokast dan.
Zelfs de barkrukken hebben hetzelfde patroonquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw huis ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Gelukkig niet. Wel een ruimte met potentiequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw huis ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker is dat tevreden gevoel he
Wanneer ik eenmaal afgestudeerd ben wil ik ook een ander huisje, maar deze studio is voor de huidige situatie perfect. Klein, alles overzichtelijk en veilig (ik ben een bangerik hoor. Vind extra kamers (naja, natuurlijk heb ik een bijkeuken en badkamer/wc, maar dat uitgezonderd) heel erg eng. Nu heb ik 1 grote kamer. Heel veilig
Prachtig manquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zelfs de barkrukken hebben hetzelfde patroon
Gewoon zelf doen dus!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook een beetje in protest tegen mijn vader. Hij wil een schilder voor buiten inhuren. Want in zijn hoofd is buiten schilderwerk heel eng en moeilijk.
Maar ik en de kwast zijn beste vrienden, is nergens voor nodig dus.
Je hebt mijn instagram gezien toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch niet antieke meubels he? Dat vind ik altijd zo zonde.
Zelf doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook een beetje in protest tegen mijn vader. Hij wil een schilder voor buiten inhuren. Want in zijn hoofd is buiten schilderwerk heel eng en moeilijk.
Dat zeg ik ook telkens maar ik word niet geloofd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelf doenSteiger huren als nodig en doen. Is niet moeilijk.
Ligt een beetje aan het werk wat gedaan moet worden. Buiten schilderwerk is wel van andere orde dan een deurtje of kozijntje schilderen binnenshuis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:17 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook telkens maar ik word niet geloofd.
Zei voor de grap al tegen mn moeder, als hij zo nodig iemand moet betalen, hij mag ook mij betalen per uur.!
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zei voor de grap al tegen mn moeder, als hij zo nodig iemand moet betalen, hij mag ook mij betalen per uur.!
De kwaliteit van het schilderwerk is prima in orde. Kwestie van licht opschuren en een onderhoudslaag geven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het werk wat gedaan moet worden. Buiten schilderwerk is wel van andere orde dan een deurtje of kozijntje schilderen binnenshuis.
Ja, je verheft pretty tot kunstquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt mijn instagram gezien toch?![]()
Ik vind dat juist heerlijk, oude degelijke kwaliteit in een nieuw jasje.
Ik heb het dit jaar en vorig jaar gedaan ( voor en achterkant). De schilder kan het niet beterquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh, sexyquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Oh, en brb, even een Russisch bruidje scoren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwak niet overal zomaar verf op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, je verheft pretty tot kunst![]()
Ik vind het vaak zonde van mooi hout/mooi vakmanschap. De echte antiek dan he? Het leeft dan niet meer, zo ondergekalkt met doodse verf. Ook vind ik het vaak een mooi contrast met moderner spul in huis.
De verf werkt wat anders idd. En houtrot kan je tegenkomen, maar dat is te fixen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het werk wat gedaan moet worden. Buiten schilderwerk is wel van andere orde dan een deurtje of kozijntje schilderen binnenshuis.
Jezusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Oh, en brb, even een Russisch bruidje scoren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot verwijderen en opvullen met houtvuller toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
De verf werkt wat anders idd. En houtrot kan je tegenkomen, maar dat is te fixen.
En datzelfde doen en dan in nieuwe lak?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kwak niet overal zomaar verf op.
Ik heb bijvoorbeeld nog een antieke singer naaimachine kast staan. En ik ben al 2 jaar in twijfel wat ik ermee wil doen.
Ergens verdient hij het om in takt te blijven. Maar dan is het een grote sta in de weg. En de vorige eigenaren hadden er een aquarium op staan, dus hij heeft waterschade aan de buitenkant.
Het liefst zou ik het binnenwerk eruit halen, de naaimachine standaard naarboven klappen en er een plank in maken. En hem een frisse kleur geven..
Maar het voelt als verkrachting. De antieke stoeltjes van mijn opa blijf ik ik ook vanaf.Ik heb wel een kerkbank knalblauw geverfd.
![]()
Dit topic is voor jou:quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kwak niet overal zomaar verf op.
Ik heb bijvoorbeeld nog een antieke singer naaimachine kast staan. En ik ben al 2 jaar in twijfel wat ik ermee wil doen.
Ergens verdient hij het om in takt te blijven. Maar dan is het een grote sta in de weg. En de vorige eigenaren hadden er een aquarium op staan, dus hij heeft waterschade aan de buitenkant.
Het liefst zou ik het binnenwerk eruit halen, de naaimachine standaard naarboven klappen en er een plank in maken. En hem een frisse kleur geven..
Maar het voelt als verkrachting. De antieke stoeltjes van mijn opa blijf ik ik ook vanaf.Ik heb wel een kerkbank knalblauw geverfd.
![]()
Is ook heel heel heel tof meidquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:28 schreef Fripsel het volgende:
Ik mag sowieso wel de kleuren kiezen. Dat vind ik wel echt heel heel heel tof.
Rot verwijderen tot schoon hout, impregneren en vullen met twee componenten epoxy is de beste manier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rot verwijderen en opvullen met houtvuller toch?
Ik heb bij mijn trap ook delen opnieuw moeten vullen en opschuren.
Beetje gesso erop, kraaltje, veertje en een mooi bordje met Love. Helemaal af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit topic is voor jou:
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie:van meuk maken wij nog meer meuk #18
"Ik hou wel van kut rijden" of iets in die strekking.quote:
*ril*quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje gesso erop, kraaltje, veertje en een mooi bordje met Love. Helemaal af.
Super gaaf!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
En datzelfde doen en dan in nieuwe lak?
ah je bent selectief, goed
Ik heb hier een antiek theetafeltje, een hutkoffer met art deco versiering uit begin 20e eeuw, een Remington typemachine, singer ook en nog wat her en der.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is ook heel heel heel tof meid
En volgens mij heb je een goede smaak, dus dat moet goed komen
Beledig mijn geweldige zelfgebouwde keuken eens even niet jij.quote:
Ben wat dat betreft toch wel blij dat alles aan de buitenkant professioneel is aangepakt een jaar voordat ik het kocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef Samzz het volgende:
Een onderhoudslaag kan iedereen. Hoef je echt geen schilder voor in te huren.
Maar goed, eigenaar van t huis bepaalt.
Rival?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog rondvraag of iemand oude ballen heeft, spuit ik die in een leuke kleur ofzo. Mooie bloemen en shit maken. Regenboog boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |