Als je geen chocoladecroissantjes had gegeten, hoefde je ook niet te gaan zwemmmen. Dat heft elkaar mooi op nu.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Even wachten tot m'n chocoladecroissantjes gezakt zijn en dan weer zwemmen
Klopt jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Net even het GoT topic doorgescrold, maar tering he, een aantal van die lui daar neemt het allemaal we niet iets te serieus of niet?
Dit kan niet, dat klopt niet.... HET IS FICTIE MENSEN!!!
Kan zulke mensen nie handelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Net even het GoT topic doorgescrold, maar tering he, een aantal van die lui daar neemt het allemaal we niet iets te serieus of niet?
Dit kan niet, dat klopt niet.... HET IS FICTIE MENSEN!!!
`Ja, de manier waarop dat mes door die keel gleed kan echt niet`quote:
Klinkt alledrie zo super aanlokkelijk en leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Fripsel het volgende:
Onkruid wieden, trapkast sorteren, of een kozijn schuren..
Onkruid, nu het nog lekker warm isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Fripsel het volgende:
Buitenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Fripsel het volgende:
Ik snap dat niet, je verpest een prima serie zo voor jezelf. Mja, Fok!kers he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
`Ja, de manier waarop dat mes door die keel gleed kan echt niet`
Maar de manier waarop een dude weer tot leven gewekt wordt nadat ze hem veranderd hebben in the amazing human shish kabob, met die chick die 3 draken heeft. Dat is dan weer geen probleem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, je verpest een prima serie zo voor jezelf. Mja, Fok!kers mensen he?
Ben jij in mijn huis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Fripsel het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woon je nou nog steeds in een bouwput?
Is een huis ooit af?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woon je nou nog steeds in een bouwput?
Dat van mij is ook wel af. Ik ga er in ieder geval geen moeite meer in stekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het mijne voelt af en perfect aan
Nou, dat ligt eraan. Ik hoef geen oude donkere meubels en leren Seats en sofa's bankenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:08 schreef Fripsel het volgende:
Trouwens, Vinniiee is niet zo moeilijk met interieur toch?
Naja, ik heb ook het geluk van een huurhuisje. Ik heb het alleen hoeven verven en dat was het (alleen jammer dat het gestoffeerd is, anders had ik andere gordijnen gehad). Leuke meubels erin... alles voor mezelf. Ik ben zo gelukkigquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat van mij is ook wel af. Ik ga er in ieder geval geen moeite meer in steken
Hier ook een huurhuisje. Planning is dat we hier binnen een paar jaar weggaan dus heeft het geen zin om nog grote veranderingen te doen. Sowieso vind ik het al een paar jaar helemaal goed zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook het geluk van een huurhuisje. Ik heb het alleen hoeven verven en dat was het (alleen jammer dat het gestoffeerd is, anders had ik andere gordijnen gehad). Leuke meubels erin... alles voor mezelf. Ik ben zo gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |