Kennisherrie: als je iets op wikipedia opzoekt en een uur later zit je de lijst van Sesamstraat crew te lezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:14 schreef Voxs het volgende:
Kennisherrie is een mooi woord. Ik houd hem voor 'informatie die niet noodzakelijk maar random en opdringerig is'. Zoiets, nog even een betere definitie bedenken.
Maar dat is omgevingsherriequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond trash zn uitleg ook wel goed. Herrie waarvan je weet dat het er is. Ik woon naast het centrum, dus ik zal af en toe kermisgeluiden, koningsdagshit enzo meekrijgen.
Ja dit soortquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kennisherrie: als je iets op wikipedia opzoekt en een uur later zit je de lijst van Sesamstraat crew te lezen
Goed geïsoleerd huisquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond trash zn uitleg ook wel goed. Herrie waarvan je weet dat het er is. Ik woon naast het centrum, dus ik zal af en toe kermisgeluiden, koningsdagshit enzo meekrijgen.
Yep. All work and no play makes for me a dull dayquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JazekerAan 't werk vandaag?
Dat had ik laatst ook, dat mijn moeder me appte van "hoor jij ook.." en die wonen toch een stuk verder, en dat ik niks hoorde. maar dat kwam door hoe de wind staat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed geïsoleerd huis
Ik moest van m'n zus twee km verderop horen dat er een feest hierachter was.
Mehquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. All work and no play makes for me a dull day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zin in starbucks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zin in starbucks.Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zin in starbucks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Barbusse het volgende:
Virginity level over 9000........
[ afbeelding ]
Ik heb zin in starbucks.Ik zie helemaal geen koffie hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |