Poppende kleurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klopt hij heeft me wel grijs geïnspireerd. Heb grijs gebruikt voor mijn make up tafel. En buiten wil ik de grote kozijnen wit, de kleine raampjes grijs en dan de voordeur in een poppende kleur.
quote:
Minus wat van die onzinnige meuk op het werkoppervlak, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil deze keuken wel
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik heb ook alle muren wit. Zit er ni wel aan te denken om een muur een andere kleir te geven, maar weet nog niet welke muur en welke kleurquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gaan je vingers dan niet kriebelen dat je je niet in kunt houden?
Ik heb alles wit geverfd op een muur na die nog netjes behang had zitten. Voor de rest al het behang gestript. Wel zo neutraal zodat de spullen meer de aandacht vragen dan de muren. En wel zo saai, maar ach vind het wel goed zo.
Heb in mijn woonkamer ook alle muren wit op één na, die is zwart met gekleurde vierluik door een vriend geschilderdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gaan je vingers dan niet kriebelen dat je je niet in kunt houden?
Ik heb alles wit geverfd op een muur na die nog netjes behang had zitten. Voor de rest al het behang gestript. Wel zo neutraal zodat de spullen meer de aandacht vragen dan de muren. En wel zo saai, maar ach vind het wel goed zo.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Een poppende kleur is toch gewoon een bestaande term?
Ja, dat hoeft ook niet zo nodig voor me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minus wat van die onzinnige meuk op het werkoppervlak, ja.
Er is me wel gevraagd of ik niet voor die kleur wil gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat er iets uit knalt tov de rest. Al vind ik dit nog subtiel qua pop
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb in mijn woonkamer ook alle muren wit op één na, die is zwart met gekleurde vierluik door een vriend geschilderd
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Naja puur op zijn Nederlands gelezen doel je dan op de kleur die poppen hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Hawaï behangquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgen
Whehequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgen
Struggles van de loonslaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft ook niet zo nodig voor me.
Helaas overstijgt mijn smaak mijn salaris bijzonder veel ende ruimschoots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |