Zowel procentueel als in absolute aantallen geeft Nederland meer uit aan ''humanitarian aid''.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Turkey to Bangladesh: Open your doors to Rohingya Muslims, we'll cover all expenses
[..]
https://www.dailysabah.co(...)l-cover-all-expenses
Turkije - Erdogan
Concessies.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ah, MIT gaat aldaar wat mensen trainen dus.
Bij de Turkmenen waren zij niet bijzonder effectief.
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 15:18:35#Turkey allocates %0,75 of GNI for humanitarian aid.Most generous country in the world. Always helping those in nee… https://t.co/RAGlrkiBEh reageer retweet
Dat gebeurt al:quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Maarrrr nu het project in Syrië en Irak aan het falen is en er zoveel aandacht is voor Birma zal er wel een vloedgolf aan geld, wapens en hakbars wel die kant op gaan.
Nederland zou het voorbeeld van Turkije moeten volgen! Te starten met het geven van wapens en logistieke ondersteuning aan extremistische Waloniers, waardoor er Vlamingen naar Nederland vluchten en dan zetten we ze in pauperkampjes en de mensen die we niet meer willen zetten we op krakkemikkige bootjes zodat andere mensen met de shit zitten.quote:Op zondag 3 september 2017 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 15:18:35#Turkey allocates %0,75 of GNI for humanitarian aid.Most generous country in the world. Always helping those in nee… https://t.co/RAGlrkiBEh reageer retweet
![]()
Of het land waar je in woont zou maar al een van de grootste wapenexporteurs zijn naar dubieuze regimes en groeperingen. Een Koninklijke oliebedrijf hebben met hele malafide deals wereldwijd. En meegaan met oorlogszuchtige gekke yankees om een land te bezetten en vervolgens te janken over Turkijequote:Op zondag 3 september 2017 00:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nederland zou het voorbeeld van Turkije moeten volgen! Te starten met het geven van wapens en logistieke ondersteuning aan extremistische Waloniers, waardoor er Vlamingen naar Nederland vluchten en dan zetten we ze in pauperkampjes en de mensen die we niet meer willen zetten we op krakkemikkige bootjes zodat andere mensen met de shit zitten.
Je moet wat ellende veroorzaken maar je land ziet er dan wel positief uit op zo'n lijstje gemaakt door één organisatie waarvan jij de naam nog nooit gehoord had.
Die cijfers kloppen geeneens maar de AKP-orks trappen weer massaal in Cavusoglu's propaganda.quote:Op zondag 3 september 2017 00:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nederland zou het voorbeeld van Turkije moeten volgen! Te starten met het geven van wapens en logistieke ondersteuning aan extremistische Waloniers, waardoor er Vlamingen naar Nederland vluchten en dan zetten we ze in pauperkampjes en de mensen die we niet meer willen zetten we op krakkemikkige bootjes zodat andere mensen met de shit zitten.
Je moet wat ellende veroorzaken maar je land ziet er dan wel positief uit op zo'n lijstje gemaakt door één organisatie waarvan jij de naam nog nooit gehoord had.
Ik woon in Nederland, maar ik weet niet waar jij woont. Dat is onontkoombaar als je deals wil doen in moslimlanden. Een heel land en zijn bevolking wegzetten als gek. Foei hoor.quote:Op zondag 3 september 2017 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of het land waar je in woont zou maar al een van de grootste wapenexporteurs zijn naar dubieuze regimes en groeperingen. Een Koninklijke oliebedrijf hebben met hele malafide deals wereldwijd. En meegaan met oorlogszuchtige gekke yankees om een land te bezetten en vervolgens te janken over Turkije
Precies en als je geen deal kunt sluiten, ga 'je' ze lekker bezetten toch.quote:Op zondag 3 september 2017 00:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, maar ik weet niet waar jij woont. Dat is onontkoombaar als je deals wil doen in moslimlanden. Een heel land en zijn bevolking wegzetten als gek. Foei hoor.
De grap zit hem in buitenlandse hulp en humanitaire hulp in het algemeen. Veroorzaak wat shit aan je grens en je scoort al snel hoog bij de laatste maatstaf.quote:Op zondag 3 september 2017 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen geeneens maar de AKP-orks trappen weer massaal in Cavusoglu's propaganda.
https://www.weforum.org/a(...)e-the-most-generous/
De invasie van Irak was dramatisch voor de olieexport.quote:Op zondag 3 september 2017 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies en als je geen deal kunt sluiten, ga 'je' ze lekker bezetten toch.
Doet niets af aan de intentie.quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De invasie van Irak was dramatisch voor de olieexport.
Ja, die trucks die over Koerdisch gebied Turkije bereikten toch.quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef HendrikV het volgende:
Turkije is een bakermat van licht! Jammer dat ze IS ondersteunen. (Denk aan linten van trucks met olie vanaf ragga naar turkije)
Binnenkort gaan de Koerden voor onafhankelijkheid stemmen (25/9). Dan kan Erdogan de Koerden gaan uitmoorden terwijl hij om de Rohingya's jankt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, die trucks die over Koerdisch gebied Turkije bereikten toch.
Het is Raqqa btw.
Je gebruikte Shell net als stok tegen Nederland, maar ze gingen met de hangende pootjes naar GB.quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet niets af aan de intentie.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:41 schreef alilami het volgende:
[..]
Binnenkort gaan de Koerden voor onafhankelijkheid stemmen (25/9). Dan kan Erdogan de Koerden gaan uitmoorden terwijl hij om de Rohingya's jankt.
Edward Chaplin, the British ambassador in occupied Iraq, talked of raising “BP and Shell’s interests” when he held discussions with Iraq’s interim prime minister, Ayad Allawi, on 13 December 2004.quote:Op zondag 3 september 2017 00:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je gebruikte Shell net als stok tegen Nederland, maar ze gingen met de hangende pootjes naar GB.
Deze foto is recenter (16/8), Erdogan met zijn Iraanse dictatorvriendjes, ze zetten voor even hun religieuze vete opzij en smeden snode plannetjes om de Koerden uit te moorden vanwege het referendum van 25/9.quote:Op zondag 3 september 2017 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig weet je waar je het over hebt.
Ben jij echt zo lomp dat je het niet weet waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Deze foto is recenter (16/8), Erdogan met zijn Iraanse dictatorvriendjes, ze zetten voor even hun religieuze vete opzij en smeden snode plannetjes om de Koerden uit te moorden vanwege het referendum van 25/9.
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen. Lijkt me wel dat dit niet kan gebeuren zonder dat de turkse overheid&leger een oogje toeknijpen.quote:Op zondag 3 september 2017 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, die trucks die over Koerdisch gebied Turkije bereikten toch.
Het is Raqqa btw.
Dus de Koerden in Syrië staan een oliehandel tussen IS en Turkije, terwijl ze door beide partijen worden afgemaakt? De Koerden moeten wel de grootste idioten zijn in jouw beleving.quote:Op zondag 3 september 2017 00:51 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Lijkt me wel dat dit niet kan gebeuren zonder dat de turkse overheid&leger een oogje toeknijpen.
Nog een paar weken wachten en dan zien we wel wie er lomp is. Jouw held kan het woord Iraqi Kurdistan niet eens uit z'n racistische strot krijgen. Wat een goede bondgenoot zeg.quote:Op zondag 3 september 2017 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij echt zo lomp dat je het niet weet waar je het over hebt.
Turkije is Noord (Koerdisch) Irak's grootste bondgenoot. Barzani staat er zelfs militaire basissen toe, ondanks grote tegenzin van Bagdad.
Geen idee jij wilt om de hete brij heen draaien.quote:Op zondag 3 september 2017 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus de Koerden in Syrië staan een oliehandel tussen IS en Turkije, terwijl ze door beide partijen worden afgemaakt? De Koerden moeten wel de grootste idioten zijn in jouw beleving.
Die ook door de Koerden uitgekotste vieze pkk'ers bedoel je? Ja die krijgen al klappen van het leger.quote:Op zondag 3 september 2017 00:41 schreef alilami het volgende:
[..]
Binnenkort gaan de Koerden voor onafhankelijkheid stemmen (25/9). Dan kan Erdogan de Koerden gaan uitmoorden terwijl hij om de Rohingya's jankt.
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt welquote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Nog een paar weken wachten en dan zien we wel wie er lomp is. Jouw held kan het woord Iraqi Kurdistan niet eens uit z'n racistische strot krijgen. Wat een goede bondgenoot zeg.
Recep Tayyip Erdogan calls Iraqi Kurdish referendum ‘error and threat’
http://indianexpress.com/(...)-and-threat-4702620/
“And when it comes to this, we actually shared our opinion with a local government in northern Iraq. Because the local administration in northern Iraq will regret this if they go ahead with it.” Erdogan said. "[Kurdish President Masoud] Barzani and the local administration in northern Iraq aren't ready for this at this point,” Erdogan claimed.
http://www.rudaw.net/english/middleeast/turkey/080720171
Iraqi Kurdish independence referendum potential reason for war: Turkish nationalist leader
http://www.presstv.ir/Det(...)rendum-Iraq-Barzani-
Een week geleden om een paar last minute bedreigingen te uiten zodat ze het referendum annuleren.quote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt wel
[ afbeelding ]
Nog net een week geleden.
Turken maken zich zorgen, ja raar he. Nu zullen ze ineens wel vijanden worden hoor.
Of je snapt gewoon niet dat Turkije geen probleem heeft met de Koerden in het algemeen, maar zich alleen verzet tegen de PKK?quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Geen idee jij wilt om de hete brij heen draaien.
Koerden in irak werken nauw samen met Turkije. En turkije knalt dan weer koerden af in Syrie en Turkije.
Lijkt erop dat het klopt. (jouw laatste zin)
"Turkije ik sterf voor jou zingen", "geloofsbroeders"quote:Op zondag 3 september 2017 01:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die door de Koerden ook uitgekotste vieze pkk'ers bedoel je? Ja die krijgen al klappen van het leger.
Maar niet onze Koerdische geloofsbroeders, dat zijn onze broers en zusters.
Kijk maar naar onderstaande films waarin de door Koerden bewoonde zuidoost Turkse steden Batman en Diyarbakir en in de stad Istanbul de mensen in het Koerdisch 'Turkije ik sterf voor jou zingen' en denk daarna maar na over wat je hebt gezegd.
Batman zuidoost Turkije.
Istanbul noordwestwest Turkije.
Diyarbakir zuidoost Turkije.
Vandaar dat hun Koerdische taal was verboden in Turkije.quote:Op zondag 3 september 2017 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je snapt gewoon niet dat Turkije geen probleem heeft met de Koerden in het algemeen, maar zich alleen verzet tegen de PKK?![]()
Ja, ondertussen neemt de handel alleen maar toe en zijn de gasleidingen bijna afgerond.quote:Op zondag 3 september 2017 01:04 schreef alilami het volgende:
[..]
Een week geleden om een paar last minute bedreigingen te uiten zodat ze het referendum annuleren.
Godsamme gast, onderwijs in het Koerdisch is gestart onder Erdogan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:09 schreef alilami het volgende:
[..]
Vandaar dat hun Koerdische taal was verboden in Turkije.
Turkije is een Islamitisch land en als dat aangevallen wordt is het volgens de Koran een plicht om het te beschermen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:06 schreef alilami het volgende:
[..]
"Turkije ik sterf voor jou zingen", "geloofsbroeders"
Vraag Harun Yahya even waar in de Koran staat dat je voor Turkije moet sterven.
Nuja ome Erdo heeft wel de reputatie dikke vrinden te zijn met figuren om vervolgens opeens hun ondergang te faciliteren... denk aan zero problems Assad of Khadaffiquote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt wel
[ afbeelding ]
Nog net een week geleden.
Turken maken zich zorgen, ja raar he. Nu zullen ze ineens wel vijanden worden hoor.
Flikker een eind op zeg, waar was je met je verontwaardiging toen idioten begonnen over Turkije of toen je zelf nog mee deed over wat Turkije wel/niet zou bijdragen aan internationaal hulp.quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Triggershot laat weer eens een topic ontsporen met zijn Turkije obsessie.
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja ome Erdo heeft wel de reputatie dikke vrinden te zijn met figuren om vervolgens opeens hun ondergang te faciliteren... denk aan zero problems Assad of Khadaffi
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 september 2017 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.
Daar hebben we onze Turkije hater weer. Dat je tegen fundamentalisten (bigotrists) bent begrijp ik en steun ik , maar je Turkije haat begrijp ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Triggershot laat weer eens een topic ontsporen met zijn Turkije obsessie.
Hij is weer zijn vleugels aan het uitslaan en de moslims in Myanmar aan het steunen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Deep learning, Erdo 2.0
En met het eerste Turkse vliegdekschip de TCG Anadolu is een interventie niet langer een droom, even voltooien en wat piloten uit de kerker sleuren en gaan met die banaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is weer zijn vleugels aan het uitslaan en de moslims in Myanmar aan het steunen.
Armeniërs zoals jij.quote:Op zondag 3 september 2017 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En met het eerste Turkse vliegdekschip de TCG Anadolu is een interventie niet langer een droom, even voltooien en wat piloten uit de kerker sleuren en gaan met die banaan.
Dat Thaise relic met die harriers stelt geen drol voor.
Wat zat er in?quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dikke envelop van een politiek lam gehad dus ben helemaal voor AK opeens.
Amid Turkey's Purge, a Renewed Attack on Kurdish Culturequote:Op zondag 3 september 2017 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme gast, onderwijs in het Koerdisch is gestart onder Erdogan.
Ik lees het ja.quote:Op zondag 3 september 2017 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.
Turkse obligaties aan toonder, ik ga wel met pensioen met 65! Laat die ezels maar ploegen tot 73.quote:
Harun Yahya is een dajjalquote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Turkije is een Islamitisch land en als dat aangevallen wordt is het volgens de Koran een plicht om het te beschermen.
Je hoort je land tegen aanvallen te verdedigen dat is farz (plicht), in dit geval Turkije.
Ik heb Harun Yahya gevraagd dat was zijn antwoord:
Noem eens 1 ding, eentje maar, please een ding wat is teruggedraaid van de 'Kurdish opening'.quote:Op zondag 3 september 2017 01:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Amid Turkey's Purge, a Renewed Attack on Kurdish Culture
Turkey’s current leader, Recep Tayyip Erdogan, loosened many of these restrictions toward the end of the last decade, in what some described as a “Kurdish opening.” But repression began again after a cease-fire with Kurdish militants fell apart in 2015. It accelerated further during the crackdown that followed last year’s failed coup.
The crackdown was nominally intended to target the plotters of the putsch. But it has also been used as a smoke screen to squeeze other groups and movements that promote narratives deemed problematic by the government. More than 140,000 people have been fired or suspended from their jobs, and up to 50,000 have been arrested. Among them are those who, like Mr. Tantekin, promote the concept of a unique Kurdish culture.
The suffocation of Kurdish expression in Turkey constituted the latest rollback of reforms Mr. Erdogan put in place during his first decade in power.
https://www.nytimes.com/2(...)culture.html?mcubz=3
[..]
Ik lees het ja.
Abi jijquote:Op zondag 3 september 2017 01:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse obligaties aan toonder, ik ga wel met pensioen met 65! Laat die ezels maar ploegen tot 73.
Erdogan verdedigen, dan ga je al bij voorbaat op je bek.quote:Op zondag 3 september 2017 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem eens 1 ding, eentje maar, please een ding wat is teruggedraaid van de 'Kurdish opening'.
Hopelijk ga je niet zoals voorspeld plat op je bek.
Turkije is nooit een seculiere republiek geweest, geen seconde in haar bestaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:31 schreef Morendo het volgende:
"He said that no other Muslim country other than Turkey is showing sensitivity towards the massacres happening in Myanmar.
In terms of humanitarian aid in the world, Turkey ranks 2nd after the United States with $6 billion and $6.3 billion respectively, Çavuşoğlu added."
Wat zijn dat voor bizarre cijfers? Mijn god....
Ik dacht dat Turkije een seculiere Republiek was?
Ach, daar kan je me alleen moralistisch op pakken, op inhoud gaat het je niet goed af iig.quote:Op zondag 3 september 2017 01:33 schreef alilami het volgende:
[..]
Erdogan verdedigen, dan ga je al bij voorbaat op je bek.Gekkie.
Is dat zo? Hoe definieert de islam "land"? (Denk daarbij aan de dubbele nationaliteit).quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je hoort je land tegen aanvallen te verdedigen dat is farz (plicht), in dit geval Turkije.
Even een stap terug.quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Turkije is een Islamitisch land en als dat aangevallen wordt is het volgens de Koran een plicht om het te beschermen.
Ik heb Harun Yahya gevraagd dat was zijn antwoord:
Mijn god.... ik geloof niet in een god.quote:Op zondag 3 september 2017 01:31 schreef Morendo het volgende:
"He said that no other Muslim country other than Turkey is showing sensitivity towards the massacres happening in Myanmar.
In terms of humanitarian aid in the world, Turkey ranks 2nd after the United States with $6 billion and $6.3 billion respectively, Çavuşoğlu added."
Wat zijn dat voor bizarre cijfers? Mijn god....
Ik dacht dat Turkije een seculiere Republiek was?
quote:Op zondag 3 september 2017 11:15 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Zelfs Nobelprijswinnares Aung San Suu Kyi heeft genoeg van de rovende rohingya:
http://www.barenakedislam(...)-in-myanmar-muslims/
Ja echt man dit is goorquote:Op zondag 3 september 2017 11:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een waarschuwing zou prettig zijn geweest.
Moet je niet bij mij zijn, maar bij die Rohingya bandieten. Soortgelijke plaatjes worden al jaren geproduceerd in het zuiden van Thailand.quote:Op zondag 3 september 2017 11:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een waarschuwing zou prettig zijn geweest.
Ik denk niet dat ze hem gaan geloven, zeker niet met zo een uiterlijk. Helaas maar waar.quote:Op zondag 3 september 2017 10:59 schreef Slayage het volgende:
gisteren was er een live stream van bastiaan wildeman, die veel vrijwilligerswerk doet middels zijn stichting voor de rohingja, zeker de moeite waard om te checken als je geen idee hebt waar het conflict nou eigenlijk over gaat
- wat speelt er op dit moment?
- hoe kon het zover komen?
- wat kunnen wij doen?
https://www.facebook.com/nourdeenw/videos/1621142814562896/
Soortgelijke plaatjes zijn er ook van de andere kant. Die honderden Rohingya's zullen de afgelopen dagen niet allemaal rustig in hun slaap zijn overleden.quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn, maar bij die Rohingya bandieten. Soortgelijke plaatjes worden al jaren geproduceerd in het zuiden van Thailand.
Dit dusquote:Op zondag 3 september 2017 11:15 schreef MrRatio het volgende:
Iedere keer hetzelfde liedje met moslims: nodigen zichzelf uit, en als er dan een meerderheid bereikt is: verkrachten van lokale vrouwen, vernielen andermans tempels, stelen, vermoorden van monniken en priesters schijt aan de lokale autoriteiten, alleen de eigen wetten tellen.
Soms lukt dat, zoals in Turkije destijds. Soms mislukt dat, zoals nu in Myanmar, en dan is het alweer die eenzijdige berichtgeving en zielig doen.
interessant. Bedankt voor het delen.. En dan die moslims daar nu huilie huilie doen. Tsja....quote:Op zondag 3 september 2017 11:15 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Mijn god.... ik geloof niet in een god.
Wel bizarre cijfers. Wat zegt Wikipedia ervan?
https://en.wikipedia.org/(...)t_aid_country_donors
De VS-overheid gaf in 2015 31 miljard US$, Turkije 4 miljard US$
Inmiddels ontvangt Turkije fors geld van de EU om vluchtelingen te verzorgen. Telt Turkije soms dit geld mee voor hun uitgaven?
http://www.barenakedislam(...)ed-to-leave-myanmar/
Zelfs Nobelprijswinnares Aung San Suu Kyi heeft genoeg van de rovende rohingya:
http://www.barenakedislam(...)-in-myanmar-muslims/
Iedere keer hetzelfde liedje met moslims: nodigen zichzelf uit, en als er dan een meerderheid bereikt is: verkrachten van lokale vrouwen, vernielen andermans tempels, stelen, vermoorden van monniken en priesters schijt aan de lokale autoriteiten, alleen de eigen wetten tellen.
Soms lukt dat, zoals in Turkije destijds. Soms mislukt dat, zoals nu in Myanmar, en dan is het alweer die eenzijdige berichtgeving en zielig doen.
En dan Bangladesh, de moslims herinneren zich nog hoe met niet-moslims om te gaan tijdens de zuiveringen in Bangladesh.
http://www.barenakedislam(...)at-which-they-excel/
Ja, en hij is ook iemand die zonder voorkeur voor een van de strijdende partijen een eerlijke weergave van de feiten geeft. Hoor en wederhoor toepast, vloeiend Birmaans spreekt en zich tegen al het onrecht over de hele wereld uitspreekt. Bijvoorbeeld de behandeling van homo's in Pakistan of de behandeling van christenen in Saudi-Arabie. Of de behandeling van Koerden in Turkije.quote:Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem gaan geloven, zeker niet met zo een uiterlijk. Helaas maar waar.
Voor de rest is hij een van de zeer weinigen in NL die door zijn stichting een zeer goed beeld van de rohingya heeft en hun situatie.
Nu nog de laatste kopt uit Egypte trappen.quote:Op maandag 4 september 2017 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en hij is ook iemand die zonder voorkeur voor een van de strijdende partijen een eerlijke weergave van de feiten geeft. Hoor en wederhoor toepast, vloeiend Birmaans spreekt en zich tegen al het onrecht over de hele wereld uitspreekt. Bijvoorbeeld de behandeling van homo's in Pakistan of de behandeling van christenen in Saudi-Arabie. Of de behandeling van Koerden in Turkije.
Vreemd, daar hoor je die 'ummah' nooit over.quote:Op maandag 4 september 2017 04:35 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Nu nog de laatste kopt uit Egypte trappen.
Dat zou ik niet hardop herhalen.quote:Op maandag 4 september 2017 07:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd, daar hoor je die 'ummah' nooit over.
Hoor jij ze wel klagen over de behandeling van de Kopten?quote:Op maandag 4 september 2017 07:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zou ik niet hardop herhalen.
Ja.quote:Op maandag 4 september 2017 07:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoor jij ze wel klagen over de behandeling van de Kopten?
Is gewoon ver van m'n bed en mogelijk te controleren nieuws. Een ongeschreven wet in de journalistiek over dodenaantallen en nieuwsrelevantie: 1 Nederlander = 10 europeanen/noord-amerikanen = 100 Zuid-Amerikanen/aziaten = 1000 Afrikanenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:06 schreef Hamzoef het volgende:
In het Westen is nauwelijks aandacht voor de Rohingya, terwijl hun rechten extreem geschonden worden en je haast van genocide kan spreken.
Zou het misschien zo zijn omdat de slachtoffers moslim zijn? Of gaan de media het nu zo framen dat de moslims straks als agressor over komen?
Ok, ik ben gecorrigeerdquote:Op maandag 4 september 2017 07:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja.
Muslim leaders condemn attacks on Egypt's Coptic churches
Turkey condemns terror attack on Egyptian Coptic Church
Bay Area Muslims condemn attacks on Coptic Christians
These Muslims helped Coptic Christians after the horrific attacks in Egypt
Muslims condemn 'evil attacks' which killed 24 Christians on the Coptic Church in Egypt
Muslim leaders in Malta condemn Egypt's Palm Sunday church bombings
achja jou is weinig kwalijk te nemen, omdat de media simpelweg niet de moeite neemt om zo een eerlijk mogelijk beeld te schetsen van een situatie, maar elke keer weer de (voor)oordelen herhaalt over moslims en islam in het algemeen en deze op een natuurlijke wijze linkt aan geweld.quote:
gisteren nog een gesprek gehad met een vriend over zijn baard, ik gaf aan dat het PR wise verstandiger is om zijn baard wat korter te trimmen, omdat hij daardoor veel meer mensen zal bereiken, wat weer ten bate zal komen voor zijn verschillende projecten, inclusief de rohingja.quote:Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef Aloulu het volgende:
Ik denk niet dat ze hem gaan geloven, zeker niet met zo een uiterlijk. Helaas maar waar.
Rwandese toestanden.quote:Op maandag 4 september 2017 12:58 schreef crystal_meth het volgende:
Burma soldiers 'burning bodies of Rohingya Muslims' to conceal evidence
Buddhist civilians participating in mass killings, says campaigner
In plaats van zielig te doen, kun je wellicht ook eens tijd besteden aan introspectie?quote:Op maandag 4 september 2017 12:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
achja jou is weinig kwalijk te nemen, omdat de media simpelweg niet de moeite neemt om zo een eerlijk mogelijk beeld te schetsen van een situatie, maar elke keer weer de (voor)oordelen herhaalt over moslims en islam in het algemeen en deze op een natuurlijke wijze linkt aan geweld.
Tuurlijk wel, Arabische media demoniseren net zo goed niet-moslims, westerse media doen het ook maar dan bij moslims.quote:Op maandag 4 september 2017 15:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
De media heeft er geen schuld aan dat het leven voor ongelovigen, homo's of anders-gelovigen vaak de hel op aarde is in islamitische landen.....
De media (fok! Daarbij inbegrepen) wakkert haat en angst richting mensen die "anders" zijn aan, moslims in deze vergelijking dus, Maar zoals de user hierboven ook aangeeft heeft dat betrekking op media breed. Simpelweg omdat inspelen op de angsten van mensen ervoor zorgt dat hun producten beter verkopen, meer clicks krijgen. Geldt bv. ook voor politici die de angsten van mensen uitbuiten , aanwakkeren om een paar extra stemmen te krijgen.quote:Op maandag 4 september 2017 15:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
In plaats van zielig te doen, kun je wellicht ook eens tijd besteden aan introspectie?
De media heeft er geen schuld aan dat het leven voor ongelovigen, homo's of anders-gelovigen vaak de hel op aarde is in islamitische landen.....
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je in hemelsnaam soep kan eten zonder dat zo'n ding de hele tijd in je bord hangt, zeker met zo'n lengte lijk me dat een reële vraag.quote:Op maandag 4 september 2017 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
gisteren nog een gesprek gehad met een vriend over zijn baard, ik gaf aan dat het PR wise verstandiger is om zijn baard wat korter te trimmen, omdat hij daardoor veel meer mensen zal bereiken, wat weer ten bate zal komen voor zijn verschillende projecten, inclusief de rohingja.
echter is hij kennelijk van mening dat die baard nu eenmaal op een bepaalde lengte moet zijn wil hij het goed doen bij allah en is het dus een non negotiable onderwerp voor hem.
quote:Op maandag 4 september 2017 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je in hemelsnaam soep kan eten zonder dat zo'n ding de hele tijd in je bord hangt, zeker met zo'n lengte lijk me dat een reële vraag.
wildeman benoemt in het filmpje die ik hierboven heb geplaatst ook dat er moslims met andere etniciteiten zijn in het land, maar dat dit conflict te maken heeft met de specifiek rohingja etniciteit.quote:Op maandag 4 september 2017 18:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zoals ik al eerder geschreven heb heeft dit niks met het feit te maken dat deze mensen moslim zijn. Het heeft alles te maken met hoe de etnische Birmezen, die sinds de onafhankelijkheid de dienst uitmaken in Birma, alle minderheden in Birma behandelen. Als je geen etnische Birmees bent wordt je als stuk vuil behandeld, in het ergste geval wordt je verkracht of vermoord door regeringstroepen.
opvallend waar jij je informatie vandaan haaltquote:Op maandag 4 september 2017 18:30 schreef MrRatio het volgende:
Hier gaan we Wildeman ook niet over horen:
https://themuslimissue.wo(...)bangladeshi-muslims/
http://www.yadvashem.org/(...)/encyclopedia/19.aspquote:Endlosung: Codenaam voor het plan van de nazi’s de Joodse kwestie op te lossen door alle Joden in Europa te vermoorden.
Waar wijs ik naar nazi's?quote:Op maandag 4 september 2017 18:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
opvallend waar jij je informatie vandaan haalt
"the muslim issue" / "de moslim kwestie"
[..]
http://www.yadvashem.org/(...)/encyclopedia/19.asp
Nee dit conflict heeft net zoals alle andere conflicten binnen Birma te maken met het feit dat de etnische Birmezen de overige volkeren binnen Birma als minderwaardig zien en ze ook zo behandelen. De Rohingja zijn nu toevallig in het nieuws, alleen is het een structureel probleem van racisme en discriminatie waar de Etnische Birmezen hoofdschuldig aan zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 18:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
wildeman benoemt in het filmpje die ik hierboven heb geplaatst ook dat er moslims met andere etniciteiten zijn in het land, maar dat dit conflict te maken heeft met de specifiek rohingja etniciteit.
Volgens een volkslegende is dat water geen regen maar zijn dat de tranen, de zoute tranen, van boeddhisten van wie een familielid op een laffe manier is omgebracht door gewetenloze, islamitische extremisten.quote:Op maandag 4 september 2017 19:59 schreef slashdotter3 het volgende:
De natte exodus van de Rohingya
Na de uitbarsting van geweld in de Birmese deelstaat Rakhine zijn al meer dan 87.000 Rohingya naar het buurland Bangladesh gevlucht. Door stromende moessonregens zijn ze onderweg naar de overvolle opvangplekken. Met alles wat ze kunnen dragen waden ze door de enkeldiepe modder van de rijstvelden van Bangladesh.
Meer foto's bij de bron:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)de-rohingya-a1572171
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fok jouquote:Op maandag 4 september 2017 21:29 schreef Morendo het volgende:
volkslegende is dat water geen regen maar zijn dat de tranen, de zoute tranen, van boeddhisten van wie een familielid op een laffe manier is omgebracht door gewetenloze, islamitische extremisten.
Volgens mij is het de bedoeling dat we de Armenië-discussie niet hier voeren.quote:
Die nobelprijs kon decennia daarvoor al bij het oud ijzer met toppers als Henry Kissinger en Moeder Theresa.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:51 schreef crystal_meth het volgende:
Nobelprijs voor de vrede is duidelijk geen bal waard, Aung San Suu Kyi...
Dat zijn gewoon feitenquote:Op maandag 4 september 2017 16:07 schreef alilami het volgende:Tuurlijk wel, Arabische media demoniseren net zo goed niet-moslims, westerse media doen het ook maar dan bij moslims.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |