Geen idee jij wilt om de hete brij heen draaien.quote:Op zondag 3 september 2017 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus de Koerden in Syrië staan een oliehandel tussen IS en Turkije, terwijl ze door beide partijen worden afgemaakt? De Koerden moeten wel de grootste idioten zijn in jouw beleving.
Die ook door de Koerden uitgekotste vieze pkk'ers bedoel je? Ja die krijgen al klappen van het leger.quote:Op zondag 3 september 2017 00:41 schreef alilami het volgende:
[..]
Binnenkort gaan de Koerden voor onafhankelijkheid stemmen (25/9). Dan kan Erdogan de Koerden gaan uitmoorden terwijl hij om de Rohingya's jankt.
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt welquote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Nog een paar weken wachten en dan zien we wel wie er lomp is. Jouw held kan het woord Iraqi Kurdistan niet eens uit z'n racistische strot krijgen. Wat een goede bondgenoot zeg.
Recep Tayyip Erdogan calls Iraqi Kurdish referendum ‘error and threat’
http://indianexpress.com/(...)-and-threat-4702620/
“And when it comes to this, we actually shared our opinion with a local government in northern Iraq. Because the local administration in northern Iraq will regret this if they go ahead with it.” Erdogan said. "[Kurdish President Masoud] Barzani and the local administration in northern Iraq aren't ready for this at this point,” Erdogan claimed.
http://www.rudaw.net/english/middleeast/turkey/080720171
Iraqi Kurdish independence referendum potential reason for war: Turkish nationalist leader
http://www.presstv.ir/Det(...)rendum-Iraq-Barzani-
Een week geleden om een paar last minute bedreigingen te uiten zodat ze het referendum annuleren.quote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt wel
[ afbeelding ]
Nog net een week geleden.
Turken maken zich zorgen, ja raar he. Nu zullen ze ineens wel vijanden worden hoor.
Of je snapt gewoon niet dat Turkije geen probleem heeft met de Koerden in het algemeen, maar zich alleen verzet tegen de PKK?quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Geen idee jij wilt om de hete brij heen draaien.
Koerden in irak werken nauw samen met Turkije. En turkije knalt dan weer koerden af in Syrie en Turkije.
Lijkt erop dat het klopt. (jouw laatste zin)
"Turkije ik sterf voor jou zingen", "geloofsbroeders"quote:Op zondag 3 september 2017 01:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die door de Koerden ook uitgekotste vieze pkk'ers bedoel je? Ja die krijgen al klappen van het leger.
Maar niet onze Koerdische geloofsbroeders, dat zijn onze broers en zusters.
Kijk maar naar onderstaande films waarin de door Koerden bewoonde zuidoost Turkse steden Batman en Diyarbakir en in de stad Istanbul de mensen in het Koerdisch 'Turkije ik sterf voor jou zingen' en denk daarna maar na over wat je hebt gezegd.
Batman zuidoost Turkije.
Istanbul noordwestwest Turkije.
Diyarbakir zuidoost Turkije.
Vandaar dat hun Koerdische taal was verboden in Turkije.quote:Op zondag 3 september 2017 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je snapt gewoon niet dat Turkije geen probleem heeft met de Koerden in het algemeen, maar zich alleen verzet tegen de PKK?![]()
Ja, ondertussen neemt de handel alleen maar toe en zijn de gasleidingen bijna afgerond.quote:Op zondag 3 september 2017 01:04 schreef alilami het volgende:
[..]
Een week geleden om een paar last minute bedreigingen te uiten zodat ze het referendum annuleren.
Godsamme gast, onderwijs in het Koerdisch is gestart onder Erdogan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:09 schreef alilami het volgende:
[..]
Vandaar dat hun Koerdische taal was verboden in Turkije.
Turkije is een Islamitisch land en als dat aangevallen wordt is het volgens de Koran een plicht om het te beschermen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:06 schreef alilami het volgende:
[..]
"Turkije ik sterf voor jou zingen", "geloofsbroeders"
Vraag Harun Yahya even waar in de Koran staat dat je voor Turkije moet sterven.
Nuja ome Erdo heeft wel de reputatie dikke vrinden te zijn met figuren om vervolgens opeens hun ondergang te faciliteren... denk aan zero problems Assad of Khadaffiquote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, uit je eigen fuckin link. Lees je ze uberhaupt wel
[ afbeelding ]
Nog net een week geleden.
Turken maken zich zorgen, ja raar he. Nu zullen ze ineens wel vijanden worden hoor.
Flikker een eind op zeg, waar was je met je verontwaardiging toen idioten begonnen over Turkije of toen je zelf nog mee deed over wat Turkije wel/niet zou bijdragen aan internationaal hulp.quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Triggershot laat weer eens een topic ontsporen met zijn Turkije obsessie.
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja ome Erdo heeft wel de reputatie dikke vrinden te zijn met figuren om vervolgens opeens hun ondergang te faciliteren... denk aan zero problems Assad of Khadaffi
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 september 2017 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.
Daar hebben we onze Turkije hater weer. Dat je tegen fundamentalisten (bigotrists) bent begrijp ik en steun ik , maar je Turkije haat begrijp ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Triggershot laat weer eens een topic ontsporen met zijn Turkije obsessie.
Hij is weer zijn vleugels aan het uitslaan en de moslims in Myanmar aan het steunen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Deep learning, Erdo 2.0
En met het eerste Turkse vliegdekschip de TCG Anadolu is een interventie niet langer een droom, even voltooien en wat piloten uit de kerker sleuren en gaan met die banaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is weer zijn vleugels aan het uitslaan en de moslims in Myanmar aan het steunen.
Armeniërs zoals jij.quote:Op zondag 3 september 2017 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En met het eerste Turkse vliegdekschip de TCG Anadolu is een interventie niet langer een droom, even voltooien en wat piloten uit de kerker sleuren en gaan met die banaan.
Dat Thaise relic met die harriers stelt geen drol voor.
Wat zat er in?quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dikke envelop van een politiek lam gehad dus ben helemaal voor AK opeens.
Amid Turkey's Purge, a Renewed Attack on Kurdish Culturequote:Op zondag 3 september 2017 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme gast, onderwijs in het Koerdisch is gestart onder Erdogan.
Ik lees het ja.quote:Op zondag 3 september 2017 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft echt wel geleerd van z'n fouten.
Turkse obligaties aan toonder, ik ga wel met pensioen met 65! Laat die ezels maar ploegen tot 73.quote:
Harun Yahya is een dajjalquote:Op zondag 3 september 2017 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Turkije is een Islamitisch land en als dat aangevallen wordt is het volgens de Koran een plicht om het te beschermen.
Je hoort je land tegen aanvallen te verdedigen dat is farz (plicht), in dit geval Turkije.
Ik heb Harun Yahya gevraagd dat was zijn antwoord:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |