o ja, homo's, ook altijd n goed onderwerpquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen. Ik oan ze hier nog horen en het gaat over dat homos ervoor kiezen om naar de hel te gaan en dat dat 'mighty selfish' is van ze....
Zou vechten worden. Would pay for that.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer dat je daar niet met ang3l zit.
Blijft me verbazen wat een stel halfies er vrij rond lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en je wordt gay doordat je als baby teveel 'nipple stimulus' hebt gehad van je moeder. What the actual dusty fuck
1 ervan is uiteraard een 'murican. Figures.
geen ideequote:Op maandag 28 augustus 2017 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders van hier. CL misschien?
Yepquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijft me verbazen wat een stel halfies er vrij rond lopen.
Amerikanen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Muricans in de trein. En dan zeggen ze dat Nederlanders op vakantie luidruchtig zijn
Ze zitten een coupé verder, toch hoor ik ze alsof ze bij mij in de buurt zitten. #treinlevenquote:
Komt omdat ze met de paplepel ingegoten wordt dat ze geweldig zijn in alles wat ze doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:24 schreef Elvi het volgende:
Amerikanen zijn altijd luid. Je hoort ze al van verre.
Erg aardig volk doorgaans hoor. Maar als je ooit een pleidooi wilt houden over de noodzaak van goed onderwijs volstaat het om een gemiddelde Amerikaan 30 minuten te laten praten over een onderwerp naar keuzequote:Op maandag 28 augustus 2017 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
Muricans in de trein. En dan zeggen ze dat Nederlanders op vakantie luidruchtig zijn
Dit kwetst me tot op het botquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon jaloers![]()
Snap ik wel overigens
Net zoals Nederlanders en 95% van de totale wereldbevolking, opgelost, slotjequote:Op maandag 28 augustus 2017 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Ergo: tis gewoon dom kutvolk. Opgelost, slotje.
Don't be racist, hate everyonequote:Op maandag 28 augustus 2017 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders en 95% van de totale wereldbevolking, opgelost, slotje.
They are great. Amazing. They are. The best. People ever. All the other people. Are. Losers. Its true.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt omdat ze met de paplepel ingegoten wordt dat ze geweldig zijn in alles wat ze doen.
Oh, ja dan kan je snel vol staan met: "Exhibit A. No further questions your honor"quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erg aardig volk doorgaans hoor. Maar als je ooit een pleidooi wilt houden over de noodzaak van goed onderwijs volstaat het om een gemiddelde Amerikaan 30 minuten te laten praten over een onderwerp naar keuze
quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:32 schreef Barbusse het volgende:
God, begint ze nou echt te huilen omdat 'God's love' so overwhelming is?
Veeg me op hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |