Onbewust bekwaam.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien is dat al meer dan genoeg
Het is omelette aux fromagequote:
volgens mij ben je gewoon jaloersquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien is dat al meer dan genoeg
"Let me tell you a story!"quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje te wachten op m'n vriendin en naast me zit ern stel heul fanatiek de onfeilbaarheid van God te bespreken
*ontwijkt oogcontact en gaat een tafeltje verderop zitten...
gewoon brutaal in mengen en iets roepen over dinosaurussenquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje te wachten op m'n vriendin en naast me zit ern stel heul fanatiek de onfeilbaarheid van God te bespreken
*ontwijkt oogcontact en gaat een tafeltje verderop zitten...
Die zijn door god neergelegd om de mens op de proef te stellen natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon brutaal in mengen en iets roepen over dinosaurussen
daarna over de evolutie en dan over dat t maar n flutgod is als hij oorlogen en kanker toestaat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zijn door god neergelegd om de mens op de proef te stellen natuurlijk.
Totdat je het lust, godverdomme.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat hier nog verkondigen?
Ik dacht dat JB er ook niet zo fan van wasquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Totdat je het lust, godverdomme.
Fipronil, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat hier nog verkondigen?
beetje vloeken tussendoor werkt ook altijdquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Totdat je het lust, godverdomme.
Laat ik dat maar niet doen. Ik oan ze hier nog horen en het gaat over dat homos ervoor kiezen om naar de hel te gaan en dat dat 'mighty selfish' is van ze....quote:
hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat JB er ook niet zo fan van was
Jammer dat je daar niet met ang3l zit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen. Ik oan ze hier nog horen en het gaat over dat homos ervoor kiezen om naar de hel te gaan en dat dat 'mighty selfish' is van ze....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |