je moet er wel wat voor over hebben toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Paiq matcht mij ook met vrouwen van 43 die 120 kilometer verderop wonen kom ik net achter
Jammer dat je lijkt op een lijk..quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
goede kont wel, zou rechtsswipen. Jammer dat ik lijk op de moeder van honeybooboo
Ik zeg even niets meer L*quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sorry heb een bui waarin ik mijzelf erg grappig vind
Het is een vrouw, dat deel hebben ze goed. Verder zie ik 2 problemenquote:
das wel heel oppervlakkig van jouquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is een vrouw, dat deel hebben ze goed. Verder zie ik 2 problemen
Jup en jup. Het ziek zijn heeft het gewonnenquote:
Thnxquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat naar *dikke knuffel*
Veel sterkte
hoeveel leeftijdsverschil vind je dan wel ok?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is een vrouw, dat deel hebben ze goed. Verder zie ik 2 problemen
Dat kan ik me voorstellen. Wat naar... sterktequote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup en jup. Het ziek zijn heeft het gewonnen
[..]
ThnxDat ze op den duur komt te overlijden is wel duidelijk. Maar zo ineens van nog vrolijk tv kijken en cryptogrammen in de krant oplossen naar kunstmatig in slaap gehouden worden.. Mij een beetje teveel bam in your face
gecondoleerd Joosquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
ThnxDat ze op den duur komt te overlijden is wel duidelijk. Maar zo ineens van nog vrolijk tv kijken en cryptogrammen in de krant oplossen naar kunstmatig in slaap gehouden worden.. Mij een beetje teveel bam in your face
Dat is gewoon verschrikkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
geen gepaste opmerking, niet cool nu.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:35 schreef Befbekje het volgende:
Ik was hartstikke blij toen mijn oma overleed.. Oude mensen horen dood te gaan..
Naar beneden iets meer dan naar boven. Val niet zo op oudere vrouwenquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel leeftijdsverschil vind je dan wel ok?
Iemand is verdrietig, dan is dit niet nodig op dit moment...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:35 schreef Befbekje het volgende:
Ik was hartstikke blij toen mijn oma overleed.. Oude mensen horen dood te gaan..
denk dat de meeste mannen dat wel hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Naar beneden iets meer dan naar boven. Val niet zo op oudere vrouwen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
STerktequote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
En de ene dag zag ik het zo gebeuren, maar de dag erop was ze weer terug in oude doen. En dan zie je haar zo haar eigen verjaardag nog vieren over een maand. Maar na vandaag is dat ook wel een gepasseerd station.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Wat naar... sterkte
Thnx Koenquote:
Thnx!quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is gewoon verschrikkelijk... Ik snap dat dat te veel van het goede is. Sterkte!
Ik ben 6 jaar ouder dan mijn man.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de meeste mannen dat wel hebben
Gecondoleerdquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |