Ja, nu houdt je wijs je waffel, hè!!quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij sluit je er wel bij aan dus daar zit ik niet zo mee
?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, nu houdt je wijs je waffel, hè!!
Nee, ben niet zo oppervlakkig, maar ik ben aan de andere kant ook al voorzienquote:
Mij ook nog niet, maar heb het er wel na een tijdje afgepleurd, te veel labielo'squote:Op zondag 27 augustus 2017 23:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ok ik ben een verwend nest, dat is me nooit gebeurd..
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo kieskeurig, ik neuk gewoon alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Thnx![]()
Zo vier je twee verjaardagen, zo heb je een sterfgeval in de familie. Lekker einde van de zomervakantie zo.
Gatver wat naar *dikke knuffel*quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Thnx![]()
Zo vier je twee verjaardagen, zo heb je een sterfgeval in de familie. Lekker einde van de zomervakantie zo.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet nog een woordje bijna tuseen ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
koen als jij anno nu op een datingapp zit wil je dan direct pics zien of pas na een x aantal minuten praten?quote:
Mits ze een beetje slim zijn wel. En niet te.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een beetje labiel kan wel leuk zijn <3
bijna grapje?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet nog een woordje bijna tuseen ergens![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mits ze een beetje slim zijn wel. En niet te.
Heb me toch verhalen van Paiq
in een datingapp heeft iedereen toch wel 1 profielfoto?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
koen als jij anno nu op een datingapp zit wil je dan direct pics zien of pas na een x aantal minuten praten?
Paiq matcht mij ook met vrouwen van 43 die 120 kilometer verderop wonen kom ik net achterquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
koen als jij anno nu op een datingapp zit wil je dan direct pics zien of pas na een x aantal minuten praten?
ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Paiq matcht mij ook met vrouwen van 43 die 120 kilometer verderop wonen kom ik net achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |