nee het gaat niet om de looks, ik wil alleen wel zien waar ik tegenpraat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie oppervlakkig zeg, dat alleen de looks er toe doen.
Mwah, als het iemand is waar ik me absoluut niet tot aangetrokken voel, dan kan de chat nog zo leuk zijn, maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hou op dit moment niks over per maand. En het is vast niet zo goedkoop als mijn scooter.
Ik heb je een foto gestuurd van m'n mond en de bovenkant van m'n torso.. Toegegeven, die zien er goed uit, maar wat weet jij nouquote:
Daarom ook van iedereen in de sc een foto regelenquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee het gaat niet om de looks, ik wil alleen wel zien waar ik tegenpraat.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb je een foto gestuurd van m'n mond en de bovenkant van m'n torso.. Toegegeven, die zien er goed uit, maar wat weet jij nou?..
quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom ook van iedereen in de sc een foto regelenHahaha
Mja dat is nou eenmaal met die barrels zonder garantie... soms heb je pechquote:
Saai pietje.. Zegt een muts uit de Achterhoek.. Sop meteen even je muts onder die douche, anders gaat het zo plakken in je bed..quote:
Dan krijg je op Fok te horen dat je kieskeurig bentquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft een kutsysteem. Eerst een kwartier chatten om dan per direct de match op te heffen als je de foto's ziet
laat maarquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo? Vind het wel grappig
Ja dat dusquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Nee, oppervlakkig zeg ik tochquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg je op Fok te horen dat je kieskeurig bent
Ok ik ben een verwend nest, dat is me nooit gebeurd..quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft een kutsysteem. Eerst een kwartier chatten om dan per direct de match op te heffen als je de foto's ziet
Kan beide toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, oppervlakkig zeg ik toch
dan maar kieskeurig of #teamoppervlakkig of #wanhopig of #fokslet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg je op Fok te horen dat je kieskeurig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |