SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Sliploosquote:
Gek genoeg ben ik dat heel ergquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Elvi het volgende:
Nou nou wat exhibitionistisch allemaal...
Dat vinden wij niet ergquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet snel meer sliploos. Altijd als ik dat doe raak ik in een Marilyn Monroe momentje. Not funny.
Rub it inquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk praten, jullie zien t niet.
Toch jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk praten, jullie zien t niet.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in die zure yoghurtlucht.
Nog niet nee.....quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik heb geen zure lucht kunnen ontdekken
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.quote:
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.
voer voor een huisvrouwenboekquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.
Professional stalker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag Q. Hij kent de ins en outs hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |