SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Sliploosquote:
Gek genoeg ben ik dat heel ergquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Elvi het volgende:
Nou nou wat exhibitionistisch allemaal...
Dat vinden wij niet ergquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet snel meer sliploos. Altijd als ik dat doe raak ik in een Marilyn Monroe momentje. Not funny.
Rub it inquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk praten, jullie zien t niet.
Toch jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk praten, jullie zien t niet.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker in die zure yoghurtlucht.
Nog niet nee.....quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik heb geen zure lucht kunnen ontdekken
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.quote:
Amenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.
voer voor een huisvrouwenboekquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich valt t wel mee. Maar ik kleed me rustig om voor een raam waarvan de gordijnen open zijn, lig naakt te zonnen in de tuin terwijl mensen de tuin in kunnen kijken enz.
Professional stalker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag Q. Hij kent de ins en outs hier.
Heb ik ook geen moeite mee. Ook wel eens seks gehad terwijl er anderen bij warenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je buren zijn nu echt extreem vriendelijk tegen je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal in ee parenclub, Vinquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee. Ook wel eens seks gehad terwijl er anderen bij waren
Ik heb geen buren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus je buren zijn nu echt extreem vriendelijk tegen je?
Beschouw je midden in de supermarkt als 'openbaar'?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:14 schreef Samzz het volgende:
Seks in t openbaaris overigens een no way jose.
In dit geval was het bij iemand thuisquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal in ee parenclub, Vin.
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Beschouw je midden in de supermarkt als 'openbaar'?
But whyquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dit geval was het bij iemand thuis
Wowquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee. Ook wel eens seks gehad terwijl er anderen bij waren
Oh.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Of in de bieb, de stad, het park, etc.
Ik vind niet dat anderen daar getuige van hoeven zijnquote:
de logee slaapt nooitquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een keer met een partner gedacht dat een logé sliep en toen bezig gingen. Alleen die logé sliep dus niet
Ik was puber en onbezonnen, maar geen excuus. Nu zal ik het echt niet meer doen iigquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo aso, neuken terwijl er iemand in de kamer is.
Neuken gaat met jezelf zo moeilijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zuignapdildo'squote:Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuken gaat met jezelf zo moeilijk
Seks sowieso niet. Het is vies ende zondig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef Andromache het volgende:
Waarom is buitenseks nou opeens weer not done?
smaken andro, smakenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef Andromache het volgende:
Waarom is buitenseks nou opeens weer not done?
Nicequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet snel meer sliploos. Altijd als ik dat doe raak ik in een Marilyn Monroe momentje. Not funny.
die mag je dan weer niet neuken hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:37 schreef Andromache het volgende:
Ik heb een vlinder op mijn balkon!!!!
Lekker gezellig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Het is pas aso als je ze niet uitnodigt om mee te doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
Dat krijg je als iemand heel lang geen seks meer heeft gehad... Dan weet je gewoon niet meer hoe lekker het ook alweer was...quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Seks sowieso niet. Het is vies ende zondig.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je als iemand heel lang geen seks meer heeft gehad... Dan weet je gewoon niet meer hoe lekker het ook alweer was...
Je was okay
Is zelfbescherming he.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je als iemand heel lang geen seks meer heeft gehad... Dan weet je gewoon niet meer hoe lekker het ook alweer was...
Je was okay
matige poging tot US-heidquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:46 schreef Harmankardon het volgende:
Buitenseks vind ik maar zozo. Je bent heel erg beperkt in standjes. De zilte wind die je ballen streelt is dan wel weer leuk.
Ben je zo oud?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar US over lult, dat heb ik al lang gedaan toen hij nog op een driewieler rondreed.
Helaas.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is FOK!, hier heeft niemand ooit seks.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is FOK!, hier heeft niemand ooit seks.
Veel als in "meer dan 1x per twee jaar"?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens veel seks hebben" post.
Vind je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens veel seks hebben" post.
Drink liever bier in mijn ondergoedquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet pas wat je hebt als t er niet meer is
Weet er niet veel meer van, moet ik toegevenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet pas wat je hebt als t er niet meer is
Vrouwen die van seks houden, zondige slettenquote:
Oh maak dat de kat wijs.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen die van seks houden, zondige sletten
Bier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink liever bier in mijn ondergoed
Ze gaan allemaal naar de hel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen die van seks houden, zondige sletten
Neuh, jij gaat gewoon naar de hemel en de rest van de eeuwigheid sjoelen en boggle spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan eindelijk seks heb
Voor eeuwig in de reet geneukt worden door allemaal demonenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bogglequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, jij gaat gewoon naar de hemel en de rest van de eeuwigheid sjoelen en boggle spelen.
Ga eens een avond naar een goede parenclub, en dan half kreupel naar buiten strompelenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed plan, daar schijnen ze ook altijd een goed buffet te hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga eens een avond naar een goede parenclub, en dan half kreupel naar buiten strompelen
1 keer heen geweest, maar zal er niet zo snel meer heen gaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga eens een avond naar een goede parenclub, en dan half kreupel naar buiten strompelen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef STING het volgende:
Wat een weertje
En 60 bbq's in een radius van 1 km
Gelukkig krijg je daar geen honger van.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:29 schreef STING het volgende:
Wat een weertje
En 60 bbq's in een radius van 1 km
Ik kom wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed plan, daar schijnen ze ook altijd een goed buffet te hebben
Ga je mee dan?
Van seks krijg je wel trek andersquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je daar geen honger van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |