Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
ik wil ook bier drinken met Jinekquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze gaan nu een biertje drinken![]()
Dat wordt neuken![]()
Ik zou haar vieze badwater opslurpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil ook bier drinken met Jinek
Nice.quote:
Goede film.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Filmtip voor na de uitzending: Thank You for Smoking (2005) - IMDb
Zeg dat even tegen Eberhard en had dat even tegen Johan gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat wiet wel heel gezond en kankergenezend is.
Wie is dat eigenlijk en wat heeft hij bereikt?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef superniger het volgende:
Nog meer aandacht voor die snotneus.
slechte vergelijkingquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is op zich onzin deze ophef, als WNL de blonde leider interviewt van onze belastingcenten hoor je niemand.
De publieke omroep is nou eenmaal verzuild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |