Dat gelijktijdig schrijven geloof ik best wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk al wel flink wat materiaal wat hij eerst in Dance wilde stoppen, maar wat hij uiteindelijk in Winds stopt. En Dance en Feast heeft hij ook al tegelijkertijd zo'n beetje geschreven omdat dat eigenlijk één groot verhaal is. En ik zou wel begrijpen dat hij de laatste twee boeken ook wat gelijk schrijft zodat hij alles goed kan finetunen in de opbouw.
Ja maar tussen CoK en SoS zat maar één jaar bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gelijktijdig schrijven geloof ik best wel.
Maar hoeveel jaar zat er ook alweer tussen Dance en Feast?
Dat meenemen van stukken heeft hij ook al eerder gedaan. En nooit was hij snel.
Moet je voor de grap eens de eerste paar topics doorlezen. Wat een contrast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:09 schreef Odaiba het volgende:
Zo wat krijgt GoT een hoop kritiek nu met dit seizoen.
Ik ben het wel eens met de kritiek. Ik had met dit seizoen ook voor het eerst dat het een veel andere ervaring en opzet heeft als de vorige seizoen. Alles is gerushed en dat is toch super zonde!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:14 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens de eerste paar topics doorlezen. Wat een contrast.
Het actie gehalte is zeker tof!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is nog steeds een genot om te kijken, s7e4, the spoils of war hoort bij mijn favoriete got episodes.
Mooi toch. Binnenkort wat boeken scoren dus!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:06 schreef Poes. het volgende:
Comment op 9GAG;
''The rumor I heard from one of the Spanish editor is that the Winds of Winters book is already written and almost ready to mass-publish, and the seventh is almost finished, but since the HBO show has diverges so much from the books, GRRM was asked to say that the books are not written. The English editorial will publish the WoW the following day after the last episode is broadcast, and the last book the following Christmas or big event. This marketing campaign is making the license owner in other languages quite angry.''
Zou het?
Binnenkort? Na seizoen 8.. die misschien pas in 2019 uitkomtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mooi toch. Binnenkort wat boeken scoren dus!
Het visuele zit goed ja, maar het is dus meer oppervlakkige blockbuster geworden ipv dat ze het goede schrijfwerk uit de eerdere seizoenen combineren met dat visuele spektakel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is nog steeds een genot om te kijken, s7e4, the spoils of war hoort bij mijn favoriete got episodes.
En de wrijving zit erin dat GoT dus eerst veel meer was dan simpel vermaak, en iedereen moet omschakelen danquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Laten we het er maar gewoon op houden dat er een aantal mensen zijn die van simpel vermaak houden waar je niet bij na hoeft te denken en een aantal die iets meer willen zien dan dat.
Voor de GRRM tijdspanne is dat binnenkort. Daarnaast weten we niet eens of het echt is heh. Dus je zit je druk te maken om iets wat volledig fake is :pquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Binnenkort? Na seizoen 8.. die misschien pas in 2019 uitkomt
Ja, maar dat snappen die mensen die van simpel houden blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de wrijving zit erin dat GoT dus eerst veel meer was dan simpel vermaak, en iedereen moet omschakelen dan
Ik was een paar dagen terug in het gezelschap van wat casuals. Die vinden dit seizoen helemaal geweldig :pquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Laten we het er maar gewoon op houden dat er een aantal mensen zijn die van simpel vermaak houden waar je niet bij na hoeft te denken en een aantal die iets meer willen zien dan dat.
Toch is de kritiek groter dan ooit. Ook bij mezelf, in de voorgaande seizoenen zaten ook wel plotholes en momenten van slecht schrijfwerk maar er was ook nog wel goede opbouw naar bepaalde plotpunten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:54 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, maar dat snappen die mensen die van simpel houden blijkbaar niet.
Die zeker denken dat Jon een incestbaby is van Ned en Lyannaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen terug in het gezelschap van wat casuals. Die vinden dit seizoen helemaal geweldig :p
Ik gat het ff vragen :pquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zeker denken dat Jon een incestbaby is van Ned en Lyanna
Iedereen viel dat toen ook wel op aan bepaalde zaken (Dorne, Arya), maar andere verhaallijnen hadden toen nog wel een goede opbouw. Het is nu dat er minder verhaallijnen zijn en die dan toch allemaal heel matig zijn, en er puur en alleen zijn om tot een bepaald punt te komen zonder enige logica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:08 schreef Kokoswater het volgende:
Het doet me deugd te zien dat anderen nu zien waarom ik (en verscheidene anderen) seizoenen 5 en 6 zo kut vonden. De kutte dingen aan die twee seizoenen zijn nu nog frequenter en intenser aanwezig zodat het iedereen wel moet opvallen.
King's Landing vond ik wel mooi vorig seizoen. Behalve het einde dat mensen zo geweldig vonden. Veel mensen lijken slechts oppervlakkige actie-junkies. House Tyrell moest gewoon weg om de focus op Jon en Dany te laten vallen. Zelfde gold voor House Baratheon in seizoen 5. Het was allemaal heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen viel dat toen ook wel op aan bepaalde zaken (Dorne, Arya), maar andere verhaallijnen hadden toen nog wel een goede opbouw. Het is nu dat er minder verhaallijnen zijn en die dan toch allemaal heel matig zijn, en er puur en alleen zijn om tot een bepaald punt te komen zonder enige logica.
Seizoen 7 is wel gewoon het minste seizoen van allemaal.
Ik vond dat KL plot eigenlijk wel prima, ja het was er om wat personages goed op te ruimen maar het was wel redelijk in-character voor Cersei om zoiets te doen. Het punt is alleen dat er nu totaal geen gevolgen zijn gebleken voor die actie, iedereen weet dat Cersei het heeft gedaan maar toch rellen ze niet tegen haar. Dus dat deden ze wel slecht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
King's Landing vond ik wel mooi vorig seizoen. Behalve het einde dat mensen zo geweldig vonden. Veel mensen lijken slechts oppervlakkige actie-junkies. House Tyrell moest gewoon weg om de focus op Jon en Dany te laten vallen. Zelfde gold voor House Baratheon in seizoen 5. Het was allemaal heel doorzichtig.
de arrogantie spat er van afquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Het punt is dat ze er nu wel een paar "scheme" plots in gooien zoals met Littlefinger en Cersei, maar dat het eigenlijk veel matiger is dan wat het eerst was of te geforceerd. Iedereen wist wel dat het uiteindelijk uit ging draaien op de strijd tegen de White Walkers, en dat is ook prima. Maar dan wel om die WW's geen ijsdraak te geven met zo'n geforceerd en doorzichtig plot wat veel te doorzichtig is om ze dat te geven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:28 schreef Re het volgende:
[..]
de arrogantie spat er van af
ik vind de serie gewoon mooi in balans we zitten nou eenmaal in het laatste gedeelte, als je maar blijft praten en schemen dooft het ook als een nachtkaars (een herhaling van zetten wordt ook vervelend)... en zo hoogstaand is de serie nou niet, ook niet vanaf het begin. vet vermaak, goed verhaal, maar het verhaal heeft een eind.
wat verder niets zegt dat er dingen niet geheel goed overkomen, maar dat ik daar wat makkelijk overheen kijk maakt niet dat ik het simpel vermaak zit
Maakt die gast van elke aflevering zo'n video? Als je het allemaal niet volgt is dit wel ideaalquote:
Jup, en tussen de seizoenen door nog met achtergrondverhalen van bepaalde personagesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt die gast van elke aflevering zo'n video? Als je het allemaal niet volgt is dit wel ideaal
nee er lopen reuzen achter de muur dus dan is een draak zo ongelofelijk voorspelbaar, ok, blijkbaar te simpel voor jequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze er nu wel een paar "scheme" plots in gooien zoals met Littlefinger en Cersei, maar dat het eigenlijk veel matiger is dan wat het eerst was of te geforceerd. Iedereen wist wel dat het uiteindelijk uit ging draaien op de strijd tegen de White Walkers, en dat is ook prima. Maar dan wel om die WW's geen ijsdraak te geven met zo'n geforceerd en doorzichtig plot wat veel te doorzichtig is om ze dat te geven.
Daarbij zijn er gewoon veel zaken die met miniscule veranderingen al veel logischer hadden kunnen zijn.
Watquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:27 schreef Re het volgende:
[..]
nee er lopen reuzen achter de muur dus dan is een draak zo ongelofelijk voorspelbaar, ok, blijkbaar te simpel voor je
(ging me om het simpele als je dat niet door hebt)
Littlefinger gaat dood, the Wall gaat neer, Jon en Dany gaan neuken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Als alles voor de fanboys zo voorspelbaar en logisch is geworden zet hier maar je voorspelling neer voor S07E07 dan, ik weet zeker dat bijna niemand het goed gaat hebben namelijk
Cleganebowl, get hypedquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger gaat dood, the Wall gaat neer, Jon en Dany gaan neuken.
Ohja dat ook nog.quote:
De scripts zijn gelekt, dus de antwoorden die je hier op gaat krijgen zijn waarschijnlijk geen voorspellingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Als alles voor de fanboys zo voorspelbaar en logisch is geworden zet hier maar je voorspelling neer voor S07E07 dan, ik weet zeker dat bijna niemand het goed gaat hebben namelijk
Ik gok gezellig mee: Euron haalt de Golden Company, Cersei krijgt een miskraam, Jaimy verlaat Cerseiquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlefinger gaat dood, the Wall gaat neer, Jon en Dany gaan neuken.
Lf gaat dood. Jaime verlaat/vermoord Cersei en gaat richting het noorden en we krijgen Cleganebowl.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
vermoordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lf gaat dood. Jaime verlaat/vermoord Cersei en gaat richting het noorden en we krijgen Cleganebowl.
Jaap Waters/Flowers dan eerder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:32 schreef Tokamak het volgende:
De altijd dood gewaande Jaap Tyrell (Heet avondje tussen Tywin en Olenna) sneakt de Dragonpit binnen, en killt Cersei.
Geilquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk zelf dat Sansa Littlefinger verleid en naakt bovenop hem gaat zitten maar voordat zijn Littlefinger er in zit trekt Sansa haar masker af en steekt een dolk in zijn hart
Nog geen portie tietjes gehad dit seizoen, recessie in game of thrones.quote:
Oké, uitdaging aanvaard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 27-08-2017 11:32:58 ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:25 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Oké, uitdaging aanvaard.
Ik voorspel het volgende:Rhaegar en Lyanna flashback, make it happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 27-08-2017 11:32:51 ]Oh.
Denk het wel ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rhaegar en Lyanna flashback, make it happen
Oké, uitdaging aanvaard.
Ik voorspel het volgende:Hey, wat doe je, mijn voorspellingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, grotendeels.
Cersei sterft door de baby (heftige miskraam of dood tijdens bevalling) (=indirect dood door broer = voorspelling geweest)
Sansa doodt Littlefinger (vind ik gewoon een leuker, meer verrassend idee)
Jon's afkomst wordt idd duidelijk en daardoor wil Dany met hem trouwen
Jon gaat een draak berijden/bevliegen (hoe zeg je dat!)
Viserion sloopt de muur
Arya gaat dood
Jaime sluit zich aan bij #teamDanyJon
Ellaria Sand wordt bevrijd, dochter is uiteraard dood
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 27-08-2017 11:33:20 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Oké, uitdaging aanvaard.
Ik voorspel het volgende:hee je voorspelt precies wat in het gelekte script staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 27-08-2017 11:32:36 ]
[..]
Oké, uitdaging aanvaard.
Ik voorspel het volgende:Ik voorspel exact hetzelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met als additionele voorspelling dat Euron naar zijn eiland toe gaat want die wights kunnen toch niet zwemmen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 27-08-2017 11:33:32 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Je komt er achter dat je scharrel je neef is en je wilt daardoor met hem trouwen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:12 schreef Isabeau het volgende:
'The story of Dank & Egg' confirmed!quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je komt er achter dat je scharrel je neef is en je wilt daardoor met hem trouwen?
PS: Gokje: Jon heet eigenlijk Egg
De schrijver heeft zelf uitgelegd dat de Targaryans juist graag in de familie huwden. Broers met zussen, neven en nichten met ooms en tantes. Dat was om het bloed zo zuiver mogelijk te houden om draken te kunnen rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:32 schreef Maanvis het volgende:
Je komt er achter dat je scharrel je neef is en je wilt daardoor met hem trouwen?
PS: Gokje: Jon heet eigenlijk Egg
Allang iedereen heeft hem al gekeken Gr Grquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:30 schreef Bananenpap het volgende:
Was de laatste aflevering nu wel of niet uitgelekt?
in een van de eerdere interviews noemde hij specifiek neefje en tantequote:Op zondag 27 augustus 2017 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De schrijver heeft zelf uitgelegd dat de Targaryans juist graag in de familie huwden. Broers met zussen, neven en nichten met ooms en tantes. Dat was om het bloed zo zuiver mogelijk te houden om draken te kunnen rijden.
Inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee je voorspelt precies wat in het gelekte script staat!
Alleen het script.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:30 schreef Bananenpap het volgende:
Dan ben je echt een lul. Ik ontloop dit topic ook maar ffquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen echt die leaks lezen en hier posten als voorspelling
Sowieso die leaks lezen
En mods die het dan later in spoilertags gaan zetten zodat je zeker weet dat je dus net een leak hebt gelezen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben je echt een lul. Ik ontloop dit topic ook maar ff
Kk mongool ben je dan zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mods die het dan later in spoilertags gaan zetten zodat je zeker weet dat je dus net een leak hebt gelezen.
Briljant
quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen echt die leaks lezen en hier posten als voorspelling
Sowieso die leaks lezen
Lul is nog zacht uitgedrukt. Maar ja sommigen willen een beetje pronken dat ze het goed hebben geraden en hoe slim ze wel niet zijn. Vervolgens even zeggen dat GoT te voorspelbaar is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben je echt een lul. Ik ontloop dit topic ook maar ff
Goed geraden?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:16 schreef maho_91 het volgende:
[..]
[..]
Lul is nog zacht uitgedrukt. Maar ja sommigen willen een beetje pronken dat ze het goed hebben geraden en hoe slim ze wel niet zijn. Vervolgens even zeggen dat GoT te voorspelbaar is.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mods die het dan later in spoilertags gaan zetten zodat je zeker weet dat je dus net een leak hebt gelezen.
Briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, whatever. Logisch nadenken is hier voor velen vreemd blijkbaar
[ Bericht 4% gewijzigd door Het_Liegebeest op 27-08-2017 14:02:27 ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:56 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ten eerste heb ik ze niet allemaal gelezen want het was een ontiegelijke onoverzichtelijke kutwebsite
Ten tweede zijn mijn voorspellingen hetzelfde als de rest. Dus als je denkt dat ik ze heb gelezen, heeft de rest ze ook gelezen
Dus waarom die van mij dan in spoilertags zouden moeten staan vind ik vreemd. Alleen Isabeau heeft wat afwijkende voorspellingen gedaan, maar nog steeds grotendeels hetzelfde. Ben het trouwens eens met het vliegen van Jon, maar denk dat een groot deel van het CGI budget opgaat aan Viserion bij de Wall deze aflevering
Ik heb járen op het Wheel of Time forum gezeten met discussies over het verhaal. Vind ik gewoon heerlijk. Ik zei eerder al, sommige houden gewoon van simpel vermaak en zien hints etc. niet en vinden dat ook totaal niet belangrijk. Ik wel. Dat is toch oké? Ieder z'n ding. GoT heeft het op het moment gewoon heel makkelijk gemaakt. Tsja, niet echt iets waar ik wat aan kan doen.
Ik zal even uitleggen waarom ik die voorspellingen heb gedaan en ik zal het voor die droeftoeter van een moderator hier maar meteen in spoiler tags zetten want blijkbaar lopen ze gelijk met het gelekte script. Weten we dat ook weer, bedankt daarvoorGa gewoon weg, triest persoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, whatever. Logisch nadenken is hier voor velen vreemd blijkbaar![]()
Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.quote:
Niemand gelooft je doeiquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag
Denk niet dat Cersei sterft hoor. Die gestoorde gek zal wel nog wat dingen uithalen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wat doe je, mijn voorspellingen!
ok, grotendeels.
Cersei sterft door de baby (heftige miskraam of dood tijdens bevalling) (=indirect dood door broer = voorspelling geweest)
Sansa doodt Littlefinger (vind ik gewoon een leuker, meer verrassend idee)
Jon gaat een draak berijden/bevliegen (hoe zeg je dat!)
Viserion sloopt de muur
Arya gaat dood
Jaime sluit zich aan bij #teamDanyJon
Ellaria Sand wordt bevrijd, dochter is uiteraard dood
Hm, maar zou hij niet één of andere big bad threat zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik voorspel exact hetzelfde!
Met als additionele voorspelling dat Euron naar zijn eiland toe gaat want die wights kunnen toch niet zwemmen.
Als cercei verliest wat is hij dan nog?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hm, maar zou hij niet één of andere big bad threat zijn?
Leider van de Ironborn met een belachelijk grote vloot blijkbaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:13 schreef oganesson het volgende:
[..]
Als cercei verliest wat is hij dan nog?
"Niet allemaal gelezen" en dan doen als of het als nog jou voorspellingen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag
Al gedaan vanmorgen, maar dan word er niks verwijderd maar in spoilers gezet. Met als gevolg dat mensen er als nog over gaan praten en conclusies trekken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:27 schreef murp het volgende:
Jongens, niet spoileren. Mocht je dat wel vinden dat er gespoilerd wordt maak dan effe een TR ofzo
Rosquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef govie het volgende:
Tiet veur tetten!![]()
Ter herinnering, de afgelopen 6 seizoenen ging het er zo aan toe!
[ afbeelding ]
I miss the good old days!
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:06 schreef govie het volgende:
[..]
Deed mij hieraan denken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef govie het volgende:
Tiet veur tetten!![]()
Ter herinnering, de afgelopen 6 seizoenen ging het er zo aan toe!
[ afbeelding ]
I miss the good old days!
Je kan echt niet alles goed voorspellen. Rot gewoon op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag
Je weet dat jij precies hetzelfde als ik hier heb geschreven over wat je denkt dat gaat gebeuren hè?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan echt niet alles goed voorspellen. Rot gewoon op.
script wel, aflevering zelf nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:30 schreef Bananenpap het volgende:
Omdat ik denk dat er zeker nog een major character dood gaat aan de 'good side' en de rest vind ik allemaal leukerquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Denk niet dat Cersei sterft hoor. Die gestoorde gek zal wel nog wat dingen uithalen.
Waarom zou Arya dood gaan?![]()
En ik heb al eerder gezegd dat Ellaria nog wel bevrijd zou worden dus dat ben ik met je eens
Of ze kan alleen maar kinderen krijgen van Targaryan bloedquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:50 schreef Poes. het volgende:
Ik kwam nog een theorie op the webz tegen; ''Death must pay for life''. Zou Dany alsnog zwanger kunnen raken nu ze Viseryion kwijt is geraakt?
Ze hebben iets te overduidelijk gehint naar kinderen, zowel bij haar als bij Jon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |