Rutte is 4 uur aan het woord geweest in Zomergasten....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mogelijk gemaakt dankzij uw belastinggeld
Juichen als deze grote God zijn overwinningsspeech houd na de verkiezingen. Meezwijmen als hij in zijn eikeltjespyjama zijn nagels aan het lakken is. En allemaal huilen als deze arme jongen zijn moeder moet begraven.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit had Leni Riefenstahl niet beter kunnen doen
Onze eigen Marokkaanse Justin Trudeau. Kan gewoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:51 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha, die foto. Wat een faggot.
Haha madquote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:53 schreef Jip141 het volgende:
Nog meer linkse PO
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het geeft wel aan dat je iemand als Jesse nooit de touwtjes in handen moet geven. Zelfs de begrafenis van zijn moeder probeert hij wanhopig uit te venten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Tjonge jonge, zo camerageil dat je je zelfs bij de begrafenis van je moeder laat filmen.
Nee hoor.quote:
Mijn dank is groot, ik hoop dat Jesse wel over substantiëlere dingen dan katten praat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mogelijk gemaakt dankzij uw belastinggeld
Totaal niet driftig. Ook heel makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jawel. Driftig plaatjes zoekend.
Hoppa!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onze eigen Marokkaanse Justin Trudeau. Kan gewoon.
http://binnenland.eenvand(...)r_van_thierry_baudetquote:EenVandaag gaat deze zomer weer op pad. In een chique wagen. Voor een picknick en een goed gesprek. Over muziek, literatuur, maar vooral het afgelopen jaar in ‘De zomer van’. Vanavond halen we politicus en schrijver Thierry Baudet op met de EendVandaag en rijden we naar het Westerpark in Amsterdam.
Ga toch een eind fietsen met je EenVandaag. En neem Klaver mee met z'n bakfiets en rekeningrijden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:01 schreef Jip141 het volgende:
[..]
http://binnenland.eenvand(...)r_van_thierry_baudet
Lekker gezellig interview met discutabele figuren.
Superlinks weer ook.
Ik ga zo lekker wandelen. Fiets is kapot helaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen met je Een vandaag.
"Wanhopig uit te venten"quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat je iemand als Jesse nooit de touwtjes in handen moet geven. Zelfs de begrafenis van zijn moeder probeert hij wanhopig uit te venten.
Triest dat dat niet even zonder draaiende camera kan. Het moet blijkbaar gebruikt worden voor een propagandafilmpje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef FYazz het volgende:
[..]
"Wanhopig uit te venten"![]()
Lekker overdreven weer.
Het is gewoon een onderdeel van de docu die gaat over het proces wat hij is doorgegaan het afgelopen jaar en daar hoort (helaas) ook het overlijden van zijn moeder bij.
Nee je bent het gewoon met hem oneens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Triest dat dat niet even zonder draaiende camera kan. Het moet blijkbaar gebruikt worden voor een propagandafilmpje.
Dat valt bij mij onder wanhopig uitventen. Het zou niet ineens in me opkomen eigenlijk.
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:08 schreef FYazz het volgende:
[..]
Lekker overdreven weer.
Het is gewoon een onderdeel van de docu die gaat over het proces wat hij is doorgegaan het afgelopen jaar
100%quote:
Lachwekkend, hè?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:11 schreef 2dope het volgende:
Al die afgunst van gefrustreerde josti's. Schitterend.
Het past ook helemaal in het gemaakte image van hem. Zoals zijn hele voorkomen één grote act is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Triest dat dat niet even zonder draaiende camera kan. Het moet blijkbaar gebruikt worden voor een propagandafilmpje.
Dat valt bij mij onder wanhopig uitventen. Het zou niet ineens in me opkomen eigenlijk.
Dat ook. Maar dat heeft verder niets te maken met de constatering dat deze man er een groot toneelstuk van maakt en werkelijks alles wat voor z'n voeten komt daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:10 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee je bent het gewoon met hem oneens.
Natuurlijk, 'het heeft er niets mee te maken'.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat heeft verder niets te maken met de constatering dat deze man er een groot toneelstuk van maakt en werkelijks alles wat voor z'n voeten komt daarvoor gebruikt.
Ik 4,5 reeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geef het 5 eikels:
[ link | afbeelding ]
Ik mag die gast ook niet, maar die intense haat en woede die je hier aantreft is toch wel... Bijzonderquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lachwekkend, hè?
En ook zo gefundeerd ... Hihi Yesser!
Hij is er weer hoor.quote:
Je moet niet teveel afwijken van de eenheidsworst, dan krijg je dit soort gehuil.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik mag die gast ook niet, maar die intense haat en woede die je hier aantreft is toch wel... Bijzonder
Goeie grap, ik geef 'm 4,5 reeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is er weer hoor.
Jij bent zo links dat je geen rechtarm meer hebt.
Van mij mag het. Benieuwd hoe ze in TV dit topic voortzetten. Ik hoop met veel nieuwe plaatjes en gifsquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:23 schreef 2dope het volgende:
Schopje TV? Die worden vast blij van deze topicjuh
Ik geef het een slotje, probeer het in POL of TV zou ik zeggen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geef het 5 eikels:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |