SENSE8!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering Orphan Black op Netflix gekekenNu maar eens kijken aan welke serie we nu aan gaan beginnen.
Oh dan moet je echt ook later Broadchurch kijken, geweldige serie.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:01 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik ben aan Wallander begonnen op Netflix. Anderhalf uur per aflevering en slechts drie afleveringen per seizoen want complete speelfilms.Net als Hinterland. En tis allebei moorden oplossen door een getroubleerde ietwat depri meneer. Ik hou van dat soort who dunnit series.
Ja Sense 8 blijft tot nu toe 1 van mijn favoriete series op Net flix wat ik heb gekeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
SENSE8!![]()
Echt echt echt. Maar wel even doorbijten de eerste twee afleveringen en niet stoppen omdat je het niet snapt want het wordt vanzelf duidelijk.
JA omg ik weet nu ook echt niet wat ik moet doen want al mijn series zijn klaar (Pretty Little Liars, Orphan Black).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering Orphan Black op Netflix gekekenNu maar eens kijken aan welke serie we nu aan gaan beginnen.
Zeker, want de makers hebben sowieso definitief een echt einde gegarandeerd onlangs. Er komt een twee uur durende soort extra finale van het 2e seizoen. Ook Netflix heeft dat bevestigd en de acteurs.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik wil dat Sense8 wel zien, maar had al gelezen dat de serie gecancelled is. Heeft het dan wel zin om te beginnen?
In het dagelijks leven ben ik heel beheerst en bedachtzaam enzo. Maar als het om voetbal gaat...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
Van Europese finale, naar niet eens de groepsfase halen. #ajax.![]()
![]()
het lijkt godverdomme de tros wel, ook zo'n kneuzenbende.
Kan Ziggo de schuld weer worden toegeschreven?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijk aan, het werkt weer.
Altijd fijn als je ineens bijna een hele dag geen internet en geen telefoon hebt.
Vuistdiep?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb al twee weken geen Netflix gekeken omdat ik vuistdiep in Penoza zit.Had er tot voor kort nooit een seconde van gezien. Nu worden iedere werkdag twee afleveringen getoond, beginnend bij seizoen 1, dus ik zit alles in te halen nu.
Dus straks weer eens wat Netflix series uitzoeken, heb er sowieso wat half aangevreten seizoenen in mijn lijst staan.
Helaas niet, tele2 dit keer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan Ziggo de schuld weer worden toegeschreven?fijn dat het weer werkt iig.
Ik vind dit ook wel leuk sinds kort op Netflix. Een soort Little House on The Prairie maar dan voor volwassenen zeg maar haha. Lekkere wijvenserie wel. Truttig maar op een leuke manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb lasagna in de oven, wat eten jullie?![]()
Ik twijfel nog over Netflix, ik heb straks zo'n beetje alles gezien wat ik wilde zien of volgen, en meer krijg ik niet echt naar mijn smaak. Dus wie weet dat ik het een half jaar skip en dan weer abonneer. Dan komen weer nieuwe seizoenen die ik wil zien.
Oh leuk, die ga ik vanavond proberen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel leuk sinds kort op Netflix. Een soort Little House on The Prairie maar dan voor volwassenen zeg maar haha. Lekkere wijvenserie wel. Truttig maar op een leuke manier.
Gipsy ofzo was dat hè. Nee nog niet gezien. Voorlopig kan ik nog even voort met Wallander en m'n nieuwe favoriete truttenseriequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, die reclame op Netflix van die serie van de makers van 50 shades, heb jij dat toevallig al gezien?
Broadchurch ga ik na Wallander ook kijken! Zin in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef ato het volgende:
Ik kijk Broadchurch geweldige serie en ik at kip curry.
Straks Ben & Jerry ijs, leven is heerlijk. Zeg ik nu, net had ik pech met mijn fiets en heb alles bij elkaar gevloekt.
Nee dat niet, maar ik kreeg tijdens het fietsen een lekke band en de snelbinder schoot plotseling los en ging tussen mijn wiel zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Broadchurch ga ik na Wallander ook kijken! Zin in.
Wat had je voor pech met je fiets? Geen pijn gedaan hoop ik?
"Good evening Beijing this is Pyongyang calling, thank you for a great evening and here are the results of the vote from our even greater leader, all our points go to North Koreaaaa"quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zag dat bij Eurovision Asia Noord-KOrea ook mee mag doen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
"Good evening Beijing this is Pyongyang calling, thank you for a great evening and here are the results of the vote from our even greater leader, all our points go to North Koreaaaa"
Ja ik had een 7 eigenlijk ook terecht gevonden hoor, stel je er niet héél veel van voor maar het kijkt wel heerlijk wijverig wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, wat een hoog cijfer.
The Notebook heeft een 7.9
Ik noteer hem!
True.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Grace and Frankie 8.2
Volgens mij is het nu ook makkelijker om een goeie score te krijgen. Nu stemmen we. Ten tijden van The Notebook niet.
Ja, daar heb je echt gelijk inquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Maar Grace and Frankie verdienen een 12.
Haha ik ook! Jane Austen films bedoel ik. Ik blijf het ook kijken. Leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, ik ben begonnen met When Calls The Heart! Apart, maar leuk!Ik denk dat ik het wel helemaal ga kijken.
Hou ook wel van Jane Austen-films.
Beetje offtopic. en niet aanvallend bedoeld, maar ik vind persoonlijk dat we termen zoals 'wijvenserie' of 'typische mannenserie' niet moeten gebruiken. Iedereen zou gewoon moeten kijken wat ie leuk vind. Een serie is een serie. Al word de hele cast door vrouwen gespeeld, dan nog zou het gewoon een serie moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:32 schreef Greys het volgende:
Pisces, mocht die wievenserie hierboven niks voor je zijn of mocht je er nog eentje willen is dit ook een leuke. Staat ook op Netflix. Gemaakt door Hallmark dus wijveriger komt het niet maar het krijgt een 7.8 op imdb
Ik aan de suikerzoete Hallmark ansichtkaartenquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
Bij Hallmark moet ik altijd meteen aan schimmige mailtjes denken..
Ik ook niet.quote:
Dat laatste klinkt heeeel goed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Lekker weer vandaag.De macaroni smaakte niet door de warmte. Mijn vanochtend gebakken Red Velvet Cake als toetje wel
Daarom des te fijner dat het dit afgelopen weekend even genieten was voor iedereenquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:51 schreef ijs_beer het volgende:
Hopelijk de start van een goede nazomer.maar goed, binnen op t kantoor gaat dat toch grotendeels langs je heen.
Genieten?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom des te fijner dat het dit afgelopen weekend even genieten was voor iedereen
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van een warme zomer. De afgelopen zomer was prima. Maar ik kijk er nu al weer naar uit om over een maand de kachel aan te kunnen steken en met een boek op de bank onder een dekentje te kunnen zitten terwijl het buiten regent en waaitquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Genieten?
Een zomer met max 18°C is genieten, winter met temperaturen goed onder 0 en veel sneeuw en ijs is nog meer genieten.![]()
Weer zoals nu is niet te genieten.![]()
Ik zeg "Herfst, kom er maar in. Op naar de winter!"
Nou ja, dit eigenlijk wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:30 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo'n slechte zomer werd genoemd. Het weer was best prima toch? Ik kan het weten want ik heb de godganse zomer keihard gewerkt terwijl half Nederland met de luie ballen in de hangmat lag.
amen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:45 schreef Greys het volgende:
Wat ik echt echt écht niet zal missen aan de zomer zijn die godgloeiende hoerige KUTMUGGEN.
Ik vond het dit jaar eigenlijk wel meevallenquote:Op maandag 28 augustus 2017 23:45 schreef Greys het volgende:
Wat ik echt echt écht niet zal missen aan de zomer zijn die godgloeiende hoerige KUTMUGGEN.
Ik heb echt overal horren boven maar ik denk dat er steeds een hele kudde muggen door de voordeur met me mee naar binnen vliegt als ik de honden heb uitgelaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar eigenlijk wel meevallen
Doet me denken aan mijn moeder. Ging halverwege juli met haar broer twee weken naar Griekenland "om de warmte op te zoeken". Eerste week zat ik hier binnen met 30°C+ en was het daar niet meer dan 22°C.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ja, dit eigenlijk wel.
Mijn vriendinnetje vandaag op Schiphol moeten uitzwaaien (2 weken) omdat ze ruim 7000km de zon wilde opzoeken. Nu heeft zij orkanen en regen en komt het zonnetje hier tevoorschijn en mag ik binnen werken.
Ik heb liever muggen dan spinnen in mijn kamer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een heel leger aan spinnen losgelaten in m'n kamer, waardoor het aantal muggen vrij laag ligt.
Daarom een goede klamboe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt overal horren boven maar ik denk dat er steeds een hele kudde muggen door de voordeur met me mee naar binnen vliegt als ik de honden heb uitgelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook echt zoiets waarvan je op het moment zelf denkt 'ik moet dat toch eens opzoeken', maar wat je daarna al snel vergeet. Tot je een keer midden in de nacht een van je veelbezochte youtube-kanalen bezoekt en je ineens die ene video ziet.
And then you know.
Dat is precies wat je je al die jaren hebt afgevraagd.
Dus dit was niet alleen een kleine kijk in Rogers wereld maar, voor wie de video gekeken heeft, ook een kleine kijk in Rogers genen... één ervan iig.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oh dear. Als dat allemaal maar goed gaat, zoveel plannen tegelijk. (met asiavision in het achterhoofd)quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:32 schreef Greys het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)-possibility/195563/
Eurovision is taking over the world..
Joah. Laat meneer Ola nou eerst maar eens regelen dat alles met het gewone Eurovisie goed gaat. Geen overduidelijk de boel naaiende juryleden, stemfraude etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh dear. Als dat allemaal maar goed gaat, zoveel plannen tegelijk.
Ik vind het maar een matige zomer, veel regenachtige dagen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:30 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo'n slechte zomer werd genoemd. Het weer was best prima toch? Ik kan het weten want ik heb de godganse zomer keihard gewerkt terwijl half Nederland met de luie ballen in de hangmat lag.
Spinnen zijn lief ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb liever muggen dan spinnen in mijn kamer.
Klopt, er zijn zeker ergere genen om te hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:24 schreef Greys het volgende:
The Sun Sneeze Gene klinkt best nog gezellig, al is het best lastig. Er zijn slechtere genen om te hebben denk ik
Spinnen zijn monsters.quote:
I rest my case.quote:
Op pagina 5 krijg je een nieuwe van me. <3quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I rest my case.![]()
Alleen al een foto geeft me kriebels in mn rug.![]()
Ik kom wel weer terug in dit topic wanneer we op pagina 5 zijn.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op pagina 5 krijg je een nieuwe van me. <3
Ik heb net wat pasta gekookt, daar een bakje rauwkostsalade doorheen gegooid en een mootje tonijn. Straks naar een verjaardag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
Waaaaaat eten we vandaag?
Ik ga een pastasalade met zalm klaarmaken.![]()
![]()
Klinkt ook lekker!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net wat pasta gekookt, daar een bakje rauwkostsalade doorheen gegooid en een mootje tonijn. Straks naar een verjaardag.
In een bejaardentehuis.
Waar altijd de verwarming aan staat.
En ook mijn bloedirritante achterneefjes komen.
En ik ben al zo snel geagiteerd als het kwik boven 25 graden komt.
Gelukkig is er een nieuwe reportage van Fred als ik thuis ben zie ik. Dus da's een lichtpuntje.
Veel plezier en sterkte, dan maar!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net wat pasta gekookt, daar een bakje rauwkostsalade doorheen gegooid en een mootje tonijn. Straks naar een verjaardag.
In een bejaardentehuis.
Waar altijd de verwarming aan staat.
En ook mijn bloedirritante achterneefjes komen.
En ik ben al zo snel geagiteerd als het kwik boven 25 graden komt.
Gelukkig is er een nieuwe reportage van Fred als ik thuis ben zie ik. Dus da's een lichtpuntje.
Ik zat gister zo te zweten boven mijn kop soepquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben home alone voor een paar weken, en ik besef me nu dubbel en dwars dat ik koken gewoon niet leuk vind. Of in ieder geval just for me. Dus ik had een zak maaltijdsoep, want soep lust ik altijd en met elke temperatuur.
Koken niet leuk vinden, niet van champignons houden en wel van spinnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben home alone voor een paar weken, en ik besef me nu dubbel en dwars dat ik koken gewoon niet leuk vind. Of in ieder geval just for me. Dus ik had een zak maaltijdsoep, want soep lust ik altijd en met elke temperatuur.
Het is eigenlijk nog veel erger, ik kan namelijk best wel goed koken. Ik heb de kook genen van m'n moeder mee gekregen, maar ik hou er niet van om ze te gebruiken. Maar goed, ik heb altijd opstart problemen, later deze week gaat het vast beter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gister zo te zweten boven mijn kop soep
Heb je wel simpele dingen geprobeerd?
Opposites attract zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Koken niet leuk vinden, niet van champignons houden en wel van spinnen.
Rare jongen ben je toch.
Hoor je wel vaker, dat het lastiger/vervelend is om alleen voor jezelf te koken. Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat zeggen ze niet alleen, ze zingen het zelfs.quote:
Als Paula het zingt, dan moet het wel kloppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zeggen ze niet alleen, ze zingen het zelfs.![]()
Dusss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |