Ik zie dat ze alweer begonnen zijn met hem "Yasser Klaver" noemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:38 schreef Janneke141 het volgende:
Bij de buren hebben ze net ontdekt dat ze een docu van een uur over klaver gaan uitzenden op de publieke omroep. Dat wordt lachen.
Want als je dat maar hard en vaak genoeg roept dan wordt het vanzelf waar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zie dat ze alweer begonnen zijn met hem "Yasser Klaver" noemen.
Ik vind ze vaak eerder naïef en ondoordacht dan radicaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens beginnen GL-meningen wel radicaal te worden. Maar dat komt omdat de rest van Nederland hard bezig is om de doelpalen naar rechts te verschuiven, niet omdat GL zulke idiote voorstellen doet. Tot voor 15 jaar terug was een GL-mening heel gewoontjes.
Zou ook niet erg zijn als hij ook Yasser heet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want als je dat maar hard en vaak genoeg roept dan wordt het vanzelf waar.
Whehe, die kerel weet zichzelf ook elke keer te overtreffen in idioteriequote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oei, nooit geweten dat ik zo radicaal ben.twitter:wierdduk twitterde op woensdag 23-08-2017 om 23:54:13@HuubBellemakers @BackofficeGP Geen van mijn meningen is radicaler dan welke mening dan ook van een GroenLinkser reageer retweet
Wel mooi dat de formatiepoging dan juist klapte omdat CDA en VVD ondoordachte en naïeve dingen eistenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak eerder naïef en ondoordacht dan radicaal.
Het is nog steeds vrij schimmig waar de formatie nu precies op klapte, maar als dat inderdaad het immigratievraagstuk is dan ben ik dat in dit geval niet met je eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel mooi dat de formatiepoging dan juist klapte omdat CDA en VVD ondoordachte en naïeve dingen eisten
VVD en CDA eisten daar iets wat niet af te dwingen valt, onwaarschijnlijk is dat het lukt en van een noodoplossing het standaardbeleid maakt en ingaat tegen belangrijke internationale afspraken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nog steeds vrij schimmig waar de formatie nu precies op klapte, maar als dat inderdaad het immigratievraagstuk is dan ben ik dat in dit geval niet met je eens.
Ik heb het meer begrepen als een richting voor het regeringsbeleid en niet zo zeer het uiteindelijke beleid. Maar goed, ik heb ook nooit beweerd dat de VVD of het CDA niet met ondoordachte plannen komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
VVD en CDA eisten daar iets wat niet af te dwingen valt, onwaarschijnlijk is dat het lukt en van een noodoplossing het standaardbeleid maakt en ingaat tegen belangrijke internationale afspraken.
Dat lijkt me erg ondoordacht en naïef.
Zo, ff gereageerd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het topic dat je wist dat zou komen is eindelijk hiiiieeerrrrr
NWS / Jessias
GL was bereid om rekeningrijden op te geven in de gesprekken met CDA over verduurzaming. Dat klapte alleen omdat CDA dacht dat ze Parijs ook wel gingen halen door alleen de industrie meer vrijheid te geven om te verduurzamen terwijl GL gelooft dat de overheid ook hard moet ingrijpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het meer begrepen als een richting voor het regeringsbeleid en niet zo zeer het uiteindelijke beleid. Maar goed, ik heb ook nooit beweerd dat de VVD of het CDA niet met ondoordachte plannen komen.
Maar alleen al het rekeningrijden van GL telt wat mij betreft voor 4. En met name de aanhang van de partij heeft natuurlijk een veel te hoog bloemetjesjurk-knuffelgehalte.
Finland.quote:
Noem je mijn moeder nou een landverrader?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:57 schreef BoneThugss het volgende:
GroenLinks, de redders van de democratie.
Of toch niet.
Wat?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Noem je mijn moeder nou een landverrader?
En al die netto-ontvangers maar janken over hun belastingcenten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dapper. Al die quote alerts
quote:
quote:mensen die op dit soort figuren stemmen zijn landverraders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |