quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier een impressie toen ik met mijn vriendin er heb gegeten.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
Nice DH. Blijf je dit keer langer sober?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:02 schreef Drugshond het volgende:
Zaterdag maar weer eens kloten in Antwerpen. De laatste keer was ik best wel toeter blauw thuisgekomen. Het ging eigenlijk al direct fout om voor 11:30 in een Irish Pub te gaan zitten.
Dat kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Aan de tekst te zien ben je weer blauw.
5% Turkijequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, op nationaliteit zijn gegevens beschikbaar. Zie de spreadsheet hier: https://www.destatis.de/D(...)ionshintergrund.html
Van de kinderen in de groep 0 t/m 4 jaar komt 5% uit Turkije, 6% uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika, 5% uit Rusland en Polen, 6% uit de rest van de EU, en dan dus nog 16% uit het overige buitenland. Dat is dus best wel divers en niet alleen maar moslims ofzo.
Nice, goed te horen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar alle toekomtsige collega's ook! Stuk voor stuk mijntype mensen, echt leuk
Lekker de hele dag over moslims en buitenlanders denken en kwebbelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
5% Turkije
6% M-O + N-A
6% Polen - rest van de EU
16% Overige buitenland: Afrika, Azië, Amerika, etc? Dat is redelijk divers Of met een groot aandeel van een bep. land/gebied?
BNW is een deur verderop.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:05 schreef Jip141 het volgende:
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-41036631
Interessant, over neppe AFA accounts door extreem-rechtsen.
Dit vind jij ook wel een grappige reactie van Kustaw denk ik.quote:
Nee, ik ga zeker weer brutaal foto's maken. De laatste 2 bewerkingen van Antwerpen waren echt heel netjes te noemen. Die hebben ze ook op facebook terug gekregen. Van het management van de pizzeria heb ik zelfs nog een e-mail gekregen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice DH. Blijf je dit keer langer sober?
Mooie beelden.twitter:OnlineMagazin twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:12:09🆘‼️😂🎶 #Germany: The supposedly popular Angela #Merkel had to walk through a lane of citizens in #Vacha with boos an… https://t.co/bTkkVRHZxI reageer retweet
Gaat het in jouw hoofde de hele dag over immigratie enzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:17 schreef LelijKnap het volgende:
Mooie beelden.twitter:OnlineMagazin twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:12:09🆘‼😂🎶 #Germany: The supposedly popular Angela #Merkel had to walk through a lane of citizens in #Vacha with boos an… https://t.co/bTkkVRHZxI reageer retweet
Je kontgat gaat een echoput worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar alle toekomtsige collega's ook! Stuk voor stuk mijntype mensen, echt leuk
Hahaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:13 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit vind jij ook wel een grappige reactie van Kustaw denk ik.
https://twitter.com/kustawbessems/status/900645084542242816
https://twitter.com/kustawbessems/status/900629536747999232
Het leven is zwaar voor een blanke, Jip. Al die vermenging en verdringing, he?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gaat het in jouw hoofde de hele dag over immigratie enzo?
Dan hebben ze inderdaad al gewonnen hoor. Die denkbeeldige tegenstanders van je.
De statistieken zijn al gegroepeerd als een groot aandeel uit een bepaald land/gebied komt. Al het overige is dus kruimelwerk. Veel verschillende herkomstlanden met maar erg weinig mensen per land.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
5% Turkije
6% M-O + N-A
6% Polen - rest van de EU
16% Overige buitenland: Afrika, Azië, Amerika, etc? Dat is redelijk divers of met een groot aandeel uit een bep. land/gebied?
Slechts de halve dag. De rest van de dag denk ik aan leuke dingen. Zo houd ik mijzelf in balans.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gaat het in jouw hoofde de hele dag over immigratie enzo?
Dan hebben ze inderdaad al gewonnen hoor. Die denkbeeldige tegenstanders van je.
Het complot stelt ook niet dat het doel bereikt is natuurlijk. Er zijn nog wel wat andere indicaties dan de huidige statistieken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:19 schreef Igen het volgende:
[..]
De statistieken zijn al gegroepeerd als een groot aandeel uit een bepaald land/gebied komt. Al het overige is dus kruimelwerk. Veel verschillende herkomstlanden met maar erg weinig mensen per land.
De multiculturele samenleving is gewoon best wel divers. Zelfs al zijn Turken / moslims / vluchtelingen / ... de grootste groep allochtonen, dan nog valt dus zo'n 2 op de 3 allochtonen níét onder die groep.
Dus zo'n verhaal als dat het één groot complot is om de blanke Duitser te vervangen door moslim-negers (wat sommigen suggereren) is gewoon echt niet meer dan racistische onzin.
Shit. Je hebt ze door. Wat nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het complot stelt ook niet dat het doel bereikt is natuurlijk. Er zijn nog wel wat andere indicaties dan de huidige statistieken.
Doe eens een tip kan ik daar mijn toekomstige ..... laten beoordelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop nu weg van de kennksmakingsborrel met m'n toekomstige werk en was evht perfect. Alleen maar leipe dronken gasten die elke week borrelen, perfecte afdeling!
Men komt er wel achter hoor, uiteindelijk komt het ook langs de rest aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het complot stelt ook niet dat het doel bereikt is natuurlijk. Er zijn nog wel wat andere indicaties dan de huidige statistieken.
Zouden ze door hebben dat ze eentje of meerdere in hun midden hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Stond uiteindelijk met vijf kerels en die maakten wel honderd homograppen, maar dacht van tsjaa zo de allereerste x is niet direct het moment om in te grijpen
Toch altijd wel een stom dingetje haha
Ken je die grap van de 5 homofoben en de homo? Wij ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Stond uiteindelijk met vijf kerels en die maakten wel honderd homograppen, maar dacht van tsjaa zo de allereerste x is niet direct het moment om in te grijpen
Toch altijd wel een stom dingetje haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |