Veel te lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ai ja, dat vult flink. Wel lekker bP
Welke ben je geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, de All You Can Eat Japanner is toch altijd weer te veel....
Ja dat doe ik dus in principe niet meer na een keer stekende buikpijn erna.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, de All You Can Eat Japanner is toch altijd weer te veel....
Westers/niet-Westers wordt niet onderscheiden. Het is ook nogal een willekeurige indeling die Nederland daarmee maakt. Japanners zijn "westers", maar de kinderen van Willem-Alexander zijn "niet-westers allochtoon".quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
2,3 miljoen autochtoon, hoeveel allochtoon en hoeveel daarvan niet-westers en islamitisch ?
Of anders, hoeveel van 38% onder de 6 is niet-westers?
Sumo in de Markthalquote:
Op nationaliteiten ook niet? Op religie (van ouders) iig niet meer sinds 05' helaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Westers/niet-Westers wordt niet onderscheiden. Het is ook nogal een willekeurige indeling die Nederland daarmee maakt. Japanners zijn "westers", maar de kinderen van Willem-Alexander zijn "niet-westers allochtoon".
Moet je hem eens meenemen naar Yama. Alleen wel tijdje van tevoren plannenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sumo in de Markthal
Mijn neefje uit Wales is helemaal gek van de "japanner" hier dus als hij hier is dan ontkomen we er niet aan.
Is Yama een bijzondere belevenis?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je hem eens meenemen naar Yama. Alleen wel tijdje van tevoren plannen
Sumo is prima niets aan de hand sushi trouwens.
Probleem is dat hij geen sushi eetquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je hem eens meenemen naar Yama. Alleen wel tijdje van tevoren plannen
Sumo is prima niets aan de hand sushi trouwens.
Yes, authentiek Japans. Sake menuutje erbij. Je kan kiezen uit 3 of 5 gangen maar geen inspraak wat wordt geserveerd. Beetje prijzig maar ik vond het zeker waard en je moet best lang van tevoren reserveren want hij heeft maar weinig tafels en zit altijd vol.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is Yama een bijzondere belevenis?
Dat is meer iets voor mij en mijn vrouw, die roept nog steeds dat het lekkerste wat ze ooit gegeten heeft een maaltijd in Tokio in een traditioneel Japans restaurant was.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, authentiek Japans. Sake menuutje erbij. Je kan kiezen uit 3 of 5 gangen maar geen inspraak wat wordt geserveerd. Beetje prijzig maar ik vond het zeker waard en je moet best lang van tevoren reserveren want hij heeft maar weinig tafels en zit altijd vol.
Wow, ik heb net hun site gezien.. Hier ga ik mevrouw Perrin eens op trakteren!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, authentiek Japans. Sake menuutje erbij. Je kan kiezen uit 3 of 5 gangen maar geen inspraak wat wordt geserveerd. Beetje prijzig maar ik vond het zeker waard en je moet best lang van tevoren reserveren want hij heeft maar weinig tafels en zit altijd vol.
Dan is het zeker aan te raden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor mij en mijn vrouw, die roept nog steeds dat het lekkerste wat ze ooit gegeten heeft een maaltijd in Tokio in een traditioneel Japans restaurant was.
Mijn twee Okura-diners waren ook zeer memorabel, alleen wel wat duur voor zomaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor mij en mijn vrouw, die roept nog steeds dat het lekkerste wat ze ooit gegeten heeft een maaltijd in Tokio in een traditioneel Japans restaurant was.
Ja, op nationaliteit zijn gegevens beschikbaar. Zie de spreadsheet hier: https://www.destatis.de/D(...)ionshintergrund.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op nationaliteiten ook niet? Op religie (van ouders) iig niet meer sinds 05' helaas.
Hier een impressie toen ik met mijn vriendin er heb gegeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow, ik heb net hun site gezien.. Hier ga ik mevrouw Perrin eens op trakteren!
Oe, dank.. Ff lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier een impressie toen ik met mijn vriendin er heb gegeten.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
Dat ziet er goed uit, Temquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier een impressie toen ik met mijn vriendin er heb gegeten.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
Klinkt heel goed!!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop nu weg van de kennksmakingsborrel met m'n toekomstige werk en was evht perfect. Alleen maar leipe dronken gasten die elke week borrelen, perfecte afdeling!
Aan de tekst te zien ben je weer blauw.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik loop nu weg van de kennksmakingsborrel met m'n toekomstige werk en was evht perfect. Alleen maar leipe dronken gasten die elke week borrelen, perfecte afdeling!
Dronken menschen und Kinder (we zijn allemaal varkens) spreken de waarheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |