Zijn er nog wel blanken in Zweden of is dat tegenwoordig al helemaal overgenomen door de invasie van gelukseisers?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oppassen in blanke wijken wel idd.
Brabant is tegenwoordig ook niet meer veilig, zag ik vandaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er nog wel blanken in Zweden of is dat tegenwoordig al helemaal overgenomen door de invasie van gelukseisers?
Er schijnen nog wat geïsoleerde blanke enclaves te zijn, als die ondertussen tenminste niet onder de voet gelopen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er nog wel blanken in Zweden of is dat tegenwoordig al helemaal overgenomen door de invasie van gelukseisers?
Is het ook nooit geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Brabant is tegenwoordig ook niet meer veilig, zag ik vandaag.
Die worden as we speak waarschijnlijk al door de SJWGutbewoners al weggegeven aan arme gelukseisers. Inclusief de blonde meisjes die zich graag laten verkrachten door mandingos natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er schijnen nog wat geïsoleerde blanke enclaves te zijn, als die ondertussen tenminste niet onder de voet gelopen zijn.
Een derde van de Duitsers onder de 10 is Turks las is ook laatst.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:37 schreef LelijKnap het volgende:
1 op de drie Britse baby's is van een buitenlandse ouder. Voornamelijk Pakistan, India, Bangladesh en Polen.
Het was dan ook een extreem-beleid. Om nog even terug te komen op de eerdere discussie.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een derde van de Duitsers onder de 10 is Turks las is ook laatst.
We hebben verloren, LK. Het is te laat.
Waar las je dat, Facebook?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog niks.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Merk je nog wat van de openlijke burgeroorlog?
LK die weer eens verliest.. Typisch.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je verwacht 't niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
LK die weer eens verliest.. Typisch.
Lastige. Ik vermoed dat de drang om met de Turkse vlag te wapperen de beste indicator is. Oh, en ouders met Turkse roots.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waar las je dat, Facebook?
En wat houd dat in, Turks. Is dat iets genetisch ofzo? Hoe lang blijf je dat?
Ja , wel steden voornamelijk maar de ruige natuur tour had ik al 7 jaar geleden gedaan.quote:
Dit gedrag wordt al gesignaleerd bij 1/3 van de Duitse baby's ? Zorgwekkend!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lastige. Ik vermoed dat de drang om met de Turkse vlag te wapperen de beste indicator is. Oh, en ouders met Turkse roots.
1/10.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
LK die weer eens verliest.. Typisch.
Dit artikel is in Duitsland momenteel één van de top tips in Apple News: https://www.welt.de/polit(...)onsgesellschaft.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waar las je dat, Facebook?
En wat houd dat in, Turks. Is dat iets genetisch ofzo? Hoe lang blijf je dat?
Heb je de hoeveelheid rijst wel tot het minimum beperkt?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, de All You Can Eat Japanner is toch altijd weer te veel....
Nee. Ik begin altijd met 2 rondjes sushi..wel met vis en garnalen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je de hoeveelheid rijst wel tit een minimum beperkt?
2,3 miljoen autochtoon, hoeveel allochtoon en hoeveel daarvan niet-westers en islamitisch ?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit artikel is in Duitsland momenteel één van de top tips in Apple News: https://www.welt.de/polit(...)onsgesellschaft.html
En nee, niet 1 op de 3 kinderen is Turks. Wat de feiten zijn:
- Bij mensen boven de 65 is 10% allochtoon, bij kinderen onder de 6 is 38% allochtoon
- In grote steden en in de deelstaat Hessen is minstens 50% van de kinderen onder de 6 allochtoon
- Het aantal autochtone Duitsers daalt met zo'n 200.000 per jaar
- Het leeftijdscohort 50-54 omvat 5,8 miljoen autochtone Duitsers, het cohort 0-4 jaar omvat slechts 2,3 miljoen autochtone Duitsers.
- Dankzij de immigratie krimpt de totale bevolking niet.
Ai ja, dat vult flink. Wel lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Ik begin altijd met 2 rondjes sushi..wel met vis en garnalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |