Moet ik nu mijn beeld van jou ernstig gaan bijstellen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind Dirty Dancing overigens een geweldige film.
Jeugdzondes tellen niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn beeld van jou ernstig gaan bijstellen?
on-arisch voedselquote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kapsalon, natuurlijk. En Chili con Carne of spaghetti!
Nou ja, gemaakt met zo'n knorr zakje is dat natuurlijk niet écht buitenlands.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt mijn stem heeft GL bij deze al voor de toekomst, zouden er nog meer zo over denken?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zijn verdiende loon komt nog wel.
Kapsalon is Kaas en partner zijn favoriet toch en das D66 toch.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat wordt een soort Dead Poets Society-achtig schooljaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:45 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag m'n arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Blijkt dat ik drie - jawel, u leest het goed - DRIE leerlingen van 18+ een jaar lang filosofie mag geven.Alledrie brave 6 vwo'ertjes. En daarvoor geeft men me dan een koffer geld van heb ik jou daar.
Prima geregeld weer.
Is ook wat. Hoezee. Zijn ze neukbaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:45 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag m'n arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Blijkt dat ik drie - jawel, u leest het goed - DRIE leerlingen van 18+ een jaar lang filosofie mag geven.Alledrie brave 6 vwo'ertjes. En daarvoor geeft men me dan een koffer geld van heb ik jou daar.
Prima geregeld weer.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is ook wat. Hoezee. Zijn ze neukbaar?
Noorwegen dan over 2 dagen?quote:
Mooie tour door Scandinavië!quote:
Dat weet je niet. Mogelijk is hij precies op dat moment bezig geweest met het verrichten van cunnilingus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Remlof's uitzicht op 't moment is ook niet slecht.
TMIquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mogelijk is hij precies op dat moment bezig geweest met het verrichten van cunnilingus.
Guilty pleasurequote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn beeld van jou ernstig gaan bijstellen?
Oppassen in blanke wijken wel idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Merk je nog wat van de openlijke burgeroorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |