Het gaat hier om een persoon die in een paar jaar tijd geradicaliseerd is tot een figuur wat pleit voor deportaties op basis van ras of geloof. Dat is nogal wat Rn interessant om te weten waardoor dat komt. Jij bent al jaren openlijk een achterlijke racist, dat is minder interessant.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 04:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Tering, jij blijft maar zogenaamd dom spelen hè.
Hij wou ooit journalist worden maar dat bleek te hoog gegrepen. Dus dat past welquote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:46 schreef VarkensHart het volgende:
TS is een GeenStijl losertje met dat sneue taaltje
Ik ben daar niet van hè, en ik wil de getalenteerde jongens en meisjes die daar wel van zijn niet voor de voeten lopen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ogenschijnlijk simpele oplossing; wat stel je voor?
Alleen heeft rechts iets meer het recht om te zeuren dan links.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:55 schreef richolio het volgende:
Die mensen heb je exact zo op rechts, met dezelfde reflex. Alleen dan jegens de andere kant van het politieke spectrum. Die vind ik ook bloedirritant. Dus ja, ach, zo heb je mensen op het internet die niet leuk zijn
Mee eens, al komt dat in de praktijk waarschijnlijk wel neer op dat een bepaalde nationaliteit bijna in zijn geheel gedeporteerd gaat wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het prima om over deportatie te praten, maar dan niet op basis van nationaliteit, maar op basis van gedrag.
Zal ik je nog een feit geven: Alle aanslagen zijn gepleegd door mensen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alleen heeft rechts iets meer het recht om te zeuren dan links.
Dood en verderf, Aanslagen, onthoofdingen, verloedering van de cultuur, maatschappelijke problemen, radicalisering, oproepen tot jihad, oorlog tegen het westen. Je kent het wel, datgene wat dagelijks in het nieuws is.
En waar komt links mee: De feiten zijn racistisch !!!!111 einzzz. !!
NEE . de Feiten zijn de FEITEN.
[..]
Mee eens, al komt dat in de praktijk waarschijnlijk wel neer op dat een bepaalde nationaliteit bijna in zijn geheel gedeporteerd gaat worden![]()
Als je het niet op argumenten kan winnen, dan maar tot in het debiele trekken he.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zal ik je nog een feit geven: Alle aanslagen zijn gepleegd door mensen.
Oplossing: Alle mensen deporteren.
Hij wil alleen anderen bashen om hun mening, maar als je hem vraagt naar zijn standpunt, blijft het muisstil.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 04:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Tering, jij blijft maar zogenaamd dom spelen hè.
Ik wacht nog steeds op antwoord, 99.999.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai niet; ik licht mijn standpunt toe. En ik verbeter, voor de 8.452e keer, jouw interpretatie van mijn mening.
Maar, vertel eens... wat zijn jouw maatregelen? Welke acties ga jij ondernemen om de terreuraanslagen te bestrijden? Hoe ga jij radicalisering tegen? Wat ga jij doen aan de oververtegenwoordiging van Marokkanen in alle foute lijstjes?
Concrete voorstellen graag.
TS volgt het nieuws gewoon kritisch en maakt gebruik van allerlei bronnen. Van Volkskrant en NRC tot inderdaad GeenStijl.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:46 schreef VarkensHart het volgende:
TS is een GeenStijl losertje met dat sneue taaltje
En weer op de man, terwijl je zelf geen antwoord geeft op de vraag welke maatregelen jij zou nemen. Geen inhoud, geen discussie, puur bashen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die in een paar jaar tijd geradicaliseerd is tot een figuur wat pleit voor deportaties op basis van ras of geloof. Dat is nogal wat Rn interessant om te weten waardoor dat komt. Jij bent al jaren openlijk een achterlijke racist, dat is minder interessant.
Ook weer op de man (en nog onjuist ook). Lekker bezig weer, 99.999.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 07:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij wou ooit journalist worden maar dat bleek te hoog gegrepen. Dus dat past wel
Als je dit allemaal zo goed weet, waarom doet FOK! er qua moderatie dan zo verdomd weinig mee?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:29 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt onderhand een soort afvinklijst voor dit soort topics maken
Wat discussiedodende en onnozele geuzennamen als 'gutmensch, 'deugvolk' 'knuffelhippie' etc.
*Check*
Wat ongenuanceerde hyperbolen
*Check*
Leg je tegenstanders allerlei meningen in de mond
*Check*
-Een paar alternatieve feiten en ontkenningen van de waarheid
*Check*
Maak het nog even af met wat holle containerbegrippen
*Check*
->> Druk op invoeren
TS is een makkelijk beïnvloedbaar onzeker ventje die de kleuters op GeenStijl napraatquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
TS volgt het nieuws gewoon kritisch en maakt gebruik van allerlei bronnen. Van Volkskrant en NRC tot inderdaad GeenStijl.
TS heeft een voorkeur voor kritische journalistiek ten opzichte van wegkijkers en goedpraters.
Welk gedrag precies? Ik lees alleen een tweet van een mij verder onbekend iemand die de toonzetting van AD niet zo bevalt. De rest verzin jij er volgens mij per plekke bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je dit allemaal zo goed weet, waarom doet FOK! er qua moderatie dan zo verdomd weinig mee?
Overigens heb ik niet gesproken over gutmensch, deugvolk of knuffelhippies. Ik heb nadrukkelijk een bepaald soort GEDRAG omschreven in de OP. Verder barst het in dit topic weer van de persoonlijke aanvallen aan mijn adres.
Wat heeft 'deugvolk' dan te maken met 'deugen' als ze kennelijk niks met deugen als gedrag te maken hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overigens heb ik niet gesproken over gutmensch, deugvolk of knuffelhippies. Ik heb nadrukkelijk een bepaald soort GEDRAG omschreven in de OP. Verder barst het in dit topic weer van de persoonlijke aanvallen aan mijn adres.
Wel handig dat ze zelf aangeven niet te deugenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
Het valt me op dat het werkwoord 'deugen' behoorlijk populair is in rechts radicale kringen tegenwoordig.
Nee. Want wat jij opnoemt is geen kwestie van links of rechts zijn, maar van een normaal mens. Elk weldenkend mens in Nederland, links of rechts, walgt daar natuurlijk van. Bovendien gaat het daar niet over: het gaat in de OP van TS over linkse comments op social media, die er als de kippen bij zijn als er iets "racistisch" wordt gepost. Dan zeg ik: op rechts gebeurt dat exact zo hetzelfde, en ik word daar ook moe van. En dan kom jij met onthoofdingen aanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alleen heeft rechts iets meer het recht om te zeuren dan links.
Dood en verderf, Aanslagen, onthoofdingen, verloedering van de cultuur, maatschappelijke problemen, radicalisering, oproepen tot jihad, oorlog tegen het westen. Je kent het wel, datgene wat dagelijks in het nieuws is.
Deugen, inderdaad een term die in opmars is om een bepaalde houding / opstelling te duiden, slaat op gedrag. Het woord reflex ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heeft 'deugvolk' dan te maken met 'deugen' als ze kennelijk niks met deugen als gedrag te maken hebben?
Nee, ik zeg: Er worden feiten op tafel gelegd (in dit geval over afkomst) over iets waar elk weldenkend mens van walgt zoals terrorisme en het eerste wat naief links hippietuig uit hun toetsenbord weet te typen is: RACISME.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee. Want wat jij opnoemt is geen kwestie van links of rechts zijn, maar van een normaal mens. Elk weldenkend mens in Nederland, links of rechts, walgt daar natuurlijk van. Bovendien gaat het daar niet over: het gaat in de OP van TS over linkse comments op social media, die er als de kippen bij zijn als er iets "racistisch" wordt gepost.
Een goed voorbeeld is al te vinden in ditzelfde topic ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is de kwestie niet. In bepaalde delen van de media wordt er vrijwel dagelijks over gesproken. En nog terecht ook, trouwens.
De kwestie is de reflex van naïef-linkse, zichzelf moreel superieur vindende figuren, die elke vorm van discussie uit de weg willen gaan en die het allemaal liever afdoen met het schelden op media die er aandacht aan besteden.
Verder komen ze gewoon niet, de sneue figuren. Want dan moeten ze de bittere realiteit onder ogen gaan zien.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef AnanYaw het volgende:
Een kritische discussie kan best interessant zijn. Alleen in de praktijk zijn mensen die termen als uit jouw TT gebruiken daar niet voor in. Die willen het liefst lekker simpele verbanden leggen en als iemand daar kritiek op heeft, dan is het een deugmensch. Dus veel plezier met je topic verder.
Ja, en op rechts zit er ook volk tussen die alle moslims het kamp in wenst. Laatst was ik ook nog eens schuldig aan de toekomstige verkrachting van mijn oma, omdat ik op een politiek vlak een ietwat linkse mening uitte. Dus goed, doe nou niet alsof kut zijn op social media alleen iets is voor links. Ik zie meer domme reacties van rechts op Facebook dan van links. En al was dat niet zo, dan heb ik liever "racisme"-roeper dan doodwensers.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg: Er worden feiten op tafel gelegd (in dit geval over afkomst) over iets waar elk weldenkend mens van walgt zoals terrorisme en het eerste wat naief links hippietuig uit hun toetsenbord weet te typen is: RACISME.
Dat is iets wat ik rechts niet zie doen, die zullen eerder reageren in de trent van: Told you so.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |