Deze reflex, daar gaat het me om. Weerzinwekkend gewoontwitter:MeredithGreer twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:24:12Zijn ze godverdomme helemaal gek geworden bij het @ADnl? https://t.co/2mZDTJjObM reageer retweet
Leer Nederlands.quote:
Je moeder.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:59 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
En er dan ook met beide voeten intrappen sukkeltje...
Hier stond eerst "Je moeder". Blijkbaar was je dan toch niet aan het trollenquote:
Dat wordt eens tijd idd, tot nu toe is dat onderwerp echt compleet doodgezwegen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:50 schreef DJ11 het volgende:
Laten we eens heel nadrukkelijk over Marokkanen gaan praten. Over hun falende integratie, hun radicalisering, hun oververtegenwoordiging in foute lijstjes, noem maar op.
Staat er nog steeds #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Hier stond eerst "Je moeder". Blijkbaar was je dan toch niet aan het trollen
Terechte klacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt eens tijd idd, tot nu toe is dat onderwerp echt compleet doodgezwegen.
ga je paspoort zoekenquote:
Ik kan inmiddels geen Marokkaan op straat meer zien zonder dat ik me afvraag hoe vaak ie al gearresteerd is, hoe geradicaliseerd ie is en hoeveel uitkering hij al heeft ontvangen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:12 schreef richolio het volgende:
Ik word eigenlijk wel moe van die Marokkanen die oververtegenwoordigd zijn in de media afgelopen jaren. Het is in ieder geval niet alsof daar niet over wordt gepraat hoor
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:05 schreef retuow82 het volgende:
Zegt de ene Marokkaan tegen de andere "ik weet zeker dat jij Halloween niet achterstevoren kunt zeggen"... Zegt de andere " Nee, wollah!
Echt? Volgens mij is er nog nooit over Marokkanen gesproken voordat deze TS er over begon.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels geen Marokkaan op straat meer zien zonder dat ik me afvraag hoe vaak ie al gearresteerd is, hoe geradicaliseerd ie is en hoeveel uitkering hij al heeft ontvangen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt eens tijd idd, tot nu toe is dat onderwerp echt compleet doodgezwegen.
Moet het ook weer over hun deportatie gaan? Of sla je dat onderwerp dit keer over?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:50 schreef DJ11 het volgende:
Laten we eens heel nadrukkelijk over Marokkanen gaan praten. Over hun falende integratie, hun radicalisering, hun oververtegenwoordiging in foute lijstjes, noem maar op. Weg met die verschrikkelijke figuren zoals dat wijf op Twitter.
Misschien dat we het dit keer over de verstoppaaseieren in de HEMA Voorjaarscatalogus kunnen hebben?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet het ook weer over hun deportatie gaan? Of sla je dat onderwerp dit keer over?
Zou de Albert Heijn het dit jaar misschien zelfs weer wagen om pepernoten te verkopen zonder afbeelding van Zwarte Piet?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien dat we het dit keer over de verstoppaaseieren in de HEMA Voorjaarscatalogus kunnen hebben?
Het is bewust beleid om het volk te vervangen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:03 schreef Grems het volgende:
Denken dat het iets met naïviteit te maken heeft![]()
![]()
Typisch weer zo'n naïef GroenLinks kutje.twitter:MeredithGreer twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:24:12Zijn ze godverdomme helemaal gek geworden bij het @ADnl? https://t.co/2mZDTJjObM reageer retweet
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:20 schreef Fatoeman het volgende:
Zeer terechte klacht. Meestal moeders met een mokka baby of psychologie studentes
Zie hier een voorbeeld van de klacht. Dom naïef figuur.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:51 schreef rosalinde93 het volgende:
Alle Marokkanen over 1 kam scheren
Ja ik val op donkere dames, ja dan krijg ik mokka kinderen. Politiek correct heb ik nog steeds schijt aan. Maar meestal zijn dat soort mensen wel mensen die een donkere partner hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:44 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dit van iemamd die specifiek op donkere dames valt.
Ik heb niks tegen de vrijheid van meningsuiting, maar dan mogen we mensen wel met hun eigen, debiele gedrag confronteren, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
TS heeft niks met de vrijheid van meningsuiting.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar in grote delen van de media lopen ze inderdaad met een grote boog om dit onderwerp heen. En als het wél ter sprake wordt gebracht, wat gezien de actualiteit meer dan terecht is, staan dezelfde figuren vooraan in de rij om te klagen... bijvoorbeeld met sarcastisch bedoelde opmerkingen zoals: het is echt doodgezwegen...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke delen van de media lopen met een grote boog er omheen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar in grote delen van de media lopen ze inderdaad met een grote boog om dit onderwerp heen. En als het wél ter sprake wordt gebracht, wat gezien de actualiteit meer dan terecht is, staan dezelfde figuren vooraan in de rij om te klagen... bijvoorbeeld met sarcastisch bedoelde opmerkingen zoals: het is echt doodgezwegen...
Ondertussen wordt de echte discussie niet gevoerd.
Dat is de kwestie niet. In bepaalde delen van de media wordt er vrijwel dagelijks over gesproken. En nog terecht ook, trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij is er nog nooit over Marokkanen gesproken voordat deze TS er over begon.
Ik vind het prima om over deportatie te praten, maar dan niet op basis van nationaliteit, maar op basis van gedrag. Haatzaaiende imams? Deporteer ze maar fijn; pak ze de Nederlandse nationaliteit af. Jihadisten idem. Sterker nog: is gisteren gewoon gebeurd, stond op pagina 101 van Teletekst.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet het ook weer over hun deportatie gaan? Of sla je dat onderwerp dit keer over?
Goede opmerking wel. Er zijn twee mogelijkheden: mensen zijn werkelijk naïef, of ze willen gewoon de feiten niet onder ogen zien. In dat laatste geval drijft een belangrijke vraag steeds nadrukkelijker naar boven: wanneer verandert wegkijken in medeplichtigheid?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:03 schreef Grems het volgende:
Denken dat het iets met naïviteit te maken heeft![]()
![]()
Weet je: dat is niet eens relevant. Al besteedden alle media in Nederland er dagelijks uitvoerig aandacht aan, dan nog bleef de klacht in de OP overeind. Het gaat me namelijk om de mentaliteit die in de OP staat omschreven.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke delen van de media lopen met een grote boog er omheen?
https://www.google.nl/sea(...)nprobleem&gws_rd=ssl
Dat speelt natuurlijk wel erg mee. Net als de sociaal-economische positie. Als het je financieel en maatschappelijk een beetje aardig vergaat is de noodzaak voor zoveel woede en verbittering ook niet zo aanwezig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:09 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat ook wel meespeelt dat sommige mensen wat meer levenservaring hebben en niet gelijk in een dikke paniek schieten als iemand het over moslims heeft. Sommige mensen hebben wellicht wel voor hetere vuren gestaan. En dat is voor anderen dan weer heel lastig voor te stellen dat een vermeend islamprobleem ook gewoon opgelost kan worden. Zonder drastische nooit vertoonde maatregelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |