Nadeel: cultureel geërfde paranoïde instelling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén voordeel; een Albanese vrouw vind een Europese zes al snel aantrekkelijker dan een Balkan-tien.
Tevens een hechte familieband met agressieve neven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Nadeel: cultureel geërfde paranoïde instelling.
Zit je pa op die scootmobiel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
Even een sfeer-impressie van GS en Erik hun wijkjes.
[ afbeelding ]
Goudhaantjes.
Zit jij nou de hele dag in Coffee & Coconuts te shinen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Goudhaantjes.
In opgegeven wijken wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mag er daar nog Marlboro reclame hangen?
zolang je maar woont.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:35 schreef Leandra het volgende:
Hier moet de rand van het balkon eigenlijk geschuurd worden, maar het is geen goed idee als ik dat ga doen, en als ik het niet doe gebeurt het niet.
So much voor klussen.
Nieuw-westquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Goudhaantjes.
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Jeuh, naar de rechter gaan omdat je gezakt bent en het er niet mee eens bent. Lang leve de juridisering van de samenleving.
Maar dat het CvTE weer even onder een vergrootglas ligt kan nooit kwaad.
Uitdaging voor de opvolger van Dekker, dus politiek.quote:
Hè? Wat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Jeuh, naar de rechter gaan omdat je gezakt bent en het er niet mee eens bent. Lang leve de juridisering van de samenleving.
Waarom gebruiken ze de skyline van Utrecht om een woning in Amsterdam aan te prijzen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:40 schreef GSbrder het volgende:
Dit is trouwens best goedkoop:
https://woneninnewwest.nl/de-woningen/bouwnummer/706
In de buurt van erik en ik, dus 020-Gaza.
Prima toch? Het recht moet zijn loop krijgen. En als ik het bericht zo lees, dan heeft de scholier ook nog wel een punt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker boeiend, dat geouwehoer zonder linkje erbij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uitdaging voor de opvolger van Dekker, dus politiek.
Dat weet ik niet. Het CvTE is bevoegd om de normering te bepalen, en daarbij houden ze ook rekening met niet-meegetelde vragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima toch? Het recht moet zijn loop krijgen. En als ik het bericht zo lees, dan heeft de scholier ook nog wel een punt.
Zo te lezen rammelde er nogal wat aan het examen Frans en heeft de CvTE dat onvoldoende aangepakt, zowel naar mening van een in het artikel aangehaalde docent als de advocaat van de klager.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het CvTE is bevoegd om de normering te bepalen, en daarbij houden ze ook rekening met niet-meegetelde vragen.
Daarnaast stoort het me enorm dat we tegenwoordig voor alles en zijn moeder naar de rechter stappen. Dit verhaal past bij mij zo in het rijtje van de schoolfoto's.
Ja, ik ken het verhaal wel. Even goed kan men betogen dat het meiske onvoldoende inhoud of inzet heeft getoond als het blijkbaar misgaat op één vraag. Het is niet erg duidelijk wat 'voldoende actie' van het CvTE zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo te lezen rammelde er nogal wat aan het examen Frans en heeft de CvTE dat onvoldoende aangepakt, zowel naar mening van een in het artikel aangehaalde docent als de advocaat van de klager.
https://nos.nl/artikel/21(...)ge-voor-rechter.html
Oui.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:27 schreef Kowloon het volgende:
Lijkt mij overigens sowieso een ramp om een eindexamen Frans te maken, waarom doen mensen zich dat zelf toch aan?
De correctie lijkt mij toch vrij simpel. Vraag schrappen en op basis van de resterende vragen de score bepalen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het verhaal wel. Even goed kan men betogen dat het meiske onvoldoende inhoud of inzet heeft getoond als het blijkbaar misgaat op één vraag. Het is niet erg duidelijk wat 'voldoende actie' van het CvTE zou moeten zijn.
[..]
.......quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik lees nu in POL dat het opheffen van de segregatie van negers een slecht idee was. Briljant
Als het tegenzit is het nog een Marokkaanse ook, dat zou ook gelijk de keuze voor Frans bepalen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het CvTE is bevoegd om de normering te bepalen, en daarbij houden ze ook rekening met niet-meegetelde vragen.
Daarnaast stoort het me enorm dat we tegenwoordig voor alles en zijn moeder naar de rechter stappen. Dit verhaal past bij mij zo in het rijtje van de schoolfoto's.
On parle quand même de la langue de Molière; pas raison de se moquer, alors.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:27 schreef Kowloon het volgende:
Lijkt mij overigens sowieso een ramp om een eindexamen Frans te maken, waarom doen mensen zich dat zelf toch aan?
Haha, Bobje is verstandiger dan datquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
zou dat ook trots getwitterd worden op dat twitteraccount?
AMVbazentopicgenotquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik lees nu in POL dat het opheffen van de segregatie van negers een slecht idee was. Briljant
Als het een vraag was waar een issue over was wel ja, anders kun je niet zomaar even een fout beantwoorde vraag schrappen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De correctie lijkt mij toch vrij simpel. Vraag schrappen en op basis van de resterende vragen de score bepalen.
Linkquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef 99.999 het volgende:
Wat, dat er mensen bestaan die dat vinden of dat het tegenwoordig dagelijks een keer of zes op Fok gepost kan worden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet verrassend meer, wel?
In het keuzepakket van mijn ouders, eerder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, Reya had Frans in z'n keuzepakket
Nee, hij woont in Brussel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, Reya had Frans in z'n keuzepakket
Beide hè? Allemaal meningen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat, dat er mensen bestaan die dat vinden of dat het tegenwoordig dagelijks een keer of zes op Fok gepost kan worden?
Hij wil ook van "Trump" "intellectueel" maken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:37 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig, ik gebruik T9 en mijn telefoon wil van Reya graag "Sexappeal" maken![]()
Uw autocorrectie werkt via binaire opposities?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:37 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig, ik gebruik T9 en mijn telefoon wil van Reya graag "Sexappeal" maken![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb wel sterk het idee dat de POL-meet het spetterende eindfeestje was en dat de muziek nu snel op zal houden te spelen.
Nee, maar dat iemand het serieus durft te posten... wat moeten we met zulke idioten? Voor zulke "meningen" bestaat stormfront toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet verrassend meer, wel?
Omdat het nu wel doder dan ooit is. Er loopt nog maar een handje vol users te posten, en de nazi's zijn nu definitief mainstream geworden alhier, waardoor je je ook nog maar enkel een beetje loopt te ergeren ipv dat er hier nog veel te lachen en te chillen valt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waarom?
Wellicht voor jou een beetje omdat je werkleven begint. Na een paar maanden ben je weer terug.
In het Mandarijn had ik er net zoveel van gesnapt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:33 schreef Reya het volgende:
[..]
On parle quand même de la langue de Molière; pas raison de se moquer, alors.
FOK! is niet de scheidsrechter in meningen. Hier mag alles.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat iemand het serieus durft te posten... wat moeten we met zulke idioten? Voor zulke "meningen" bestaat stormfront toch?
Hm ja. Maar ja er zijn tegenwoordig overal nazi's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat het nu wel doder dan ooit is. Er loopt nog maar een handje vol users te posten, en de nazi's zijn nu definitief mainstream geworden alhier, waardoor je je ook nog maar enkel een beetje loopt te ergeren ipv dat er hier nog veel te lachen en te chillen valt.
Niet in mijn dagelijkse leven. Wel overal op tv en op fok. Dus beide een beetje mijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hm ja. Maar ja er zijn tegenwoordig overal nazi's.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FOK! is niet de scheidsrechter in meningen. Hier mag alles.
Het lijkt er inderdaad wel op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen stoppen en beginnen weer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
En enkele van m'n favoriete fokkers zijn volledig gestopt met posten. Kwestie van tijd, dat voelt bijna iedereen inmiddels wel een beetje aan toch?
Natuurlijk was dat een slecht idee. Nou hebben Afro-Amerikanen geen safe spaces meer en kun je ook veel moeilijker anti-discrimineringsbeleid opzetten dat alleen zwarten helpt ipv. dat het deels ook reeds geprivilegieerde witten extra steunt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef 99.999 het volgende:
Alsnog in een NWS-achtige slachtofferrol gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat een slecht idee. Nou hebben Afro-Amerikanen geen safe spaces meer en kun je ook veel moeilijker anti-discrimineringsbeleid opzetten dat alleen zwarten helpt ipv. dat het deels ook reeds geprivilegieerde witten extra steunt.
Helaas pindakaas, nu wordt alles alleen nog maar minder in het leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Nu is de SC gewoon heel soms leuk, als je geluk hebt en toevallig net online komt wanneer al die chille users een beetje aan het posten zijn.
Maar goed, die meet was wel een chille afsluiter verder hoor.
Ik zie dat de vervuiling net weer begint.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Nu is de SC gewoon heel soms leuk, als je geluk hebt en toevallig net online komt wanneer al die chille users een beetje aan het posten zijn.
Maar goed, die meet was wel een chille afsluiter verder hoor.
Er begint niet echt iemand meer hoor. Ja, hier en daar krijgen we er weer een verdwaalde fascist bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mensen stoppen en beginnen weer.
Maar sowieso is fok al enkele jaren langzaam aan het sterven.
Kaas- gaat de sociale huur in, je zou voor minder somber worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, nu wordt alles alleen nog maar minder in het leven.
Ik was een jaartje ofzo weg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er begint niet echt iemand meer hoor. Ja, hier en daar krijgen we er weer een verdwaalde fascist bij.
Jij bent welkom, welkom, welkom in mijn topicquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er begint niet echt iemand meer hoor. Ja, hier en daar krijgen we er weer een verdwaalde fascist bij.
Sociale huur is voor helden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- gaat de sociale huur in, je zou voor minder somber worden.
Lijkt mij persoonlijk wel de beste insteek voor een discussieforum. Niet zo zeer de opvattingen moeten leidend zijn in de moderatie maar de mate waarin posts zich houden aan de forumpolicy houden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer. Ik woon in Oost-Europa en hier speelt al dat gedoe van multiculti en alles eromheen sowieso nauwelijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Alsnog in een NWS-achtige slachtofferrol gaan.
Hoe lang voor jij je voegt bij SpecialK, LK en Braindead8000?
*boks*quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:47 schreef Jip141 het volgende:
Mijn persoonlijk leven is de afgelopen 5 jaar echt enorm op vooruit gegaan.
Heb totaal niet het idee dat het nu bergafwaarts gaat, maar goed je weet het niet. *klopt af*
Ik ben echter niet blij met de algemene tendens van de samenleving.
Gefeliciteerd, er wonen daar gelukkig geen buitenlanders behalve blanke buitenlanders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer. Ik woon in Oost-Europa en hier speelt al dat gedoe van multiculti en alles eromheen sowieso nauwelijks.
Igen heeft zijn eigen safe space in Oost-Europa.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, er wonen daar gelukkig geen buitenlanders behalve blanke buitenlanders.
Maar toch moet je even duidelijk maken dat donkere mensen nog nét iets erger zijn met hun safespaces.
Uh, nee? Dat heb ik helemaal niet gezegd. Hoe kom je er überhaupt bij?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, er wonen daar gelukkig geen buitenlanders behalve blanke buitenlanders.
Maar toch moet je even duidelijk maken dat donkere mensen nog nét iets erger zijn met hun safespaces.
Was een beetje triomfantelijk ook wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Igen heeft zijn eigen safe space in Oost-Europa.
Wat is de reden dat je over safespaces begint als een Fok-user rabiaatrechtse meningen uit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Uh, nee? Dat heb ik helemaal niet gezegd. Hoe kom je er überhaupt bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |