Ze zit denk ik wel in een prima positie. Gewoon lekker de oorlog met de WW afwachten vanaf de zijlijn, al haar tegenstanders hebben dan gigantisch gedecimeerde legers en dode leiders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Cersei te bieden aan de NK dan?
Waarom eerst doen alsof?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Bananenpap het volgende:
Arya doet duidelijk alsof ze in LF zijn trucage trapt en zal uiteindelijk LF vermoorden omdat hij een van de hoofdverantwoordelijke is in Ned Stark zijn dood. Als ze er echt in had getrapt had ze Sansa niet die dolk gegeven.
Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn eindequote:
Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft. Ik denk niet dat Arya zo stom is om er in te trappen.quote:
Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
Ze is bepaald geen icequeen. Ze is juist temperamentvol. Laat zich makkelijk uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig.
Waarom wil Arya dat zijn dood bevredigend is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn einde
Waarom dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft.
Krijgen we ook Jaime vs Mad King act v2.0quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.
Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
Cersei: burn 'em all!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:10 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:
Cersei provoceert Dany (zoals tyrion al denkt). bijv: HAHA JE DRAKENKINDJE IS DOOD.
Dany: HAHA IK HEB TENMINSTE NOG 2 VAN MIJN 3 KINDEREN
Cersei:nu ga je eraan
Mochten D&D dit lezen: ik ben beschikbaar voor seizoen 8
Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:11 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.
Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.
Prima aanvullingquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Cersei: burn 'em all!
Qyburn: right away your grace
Jaime: nope, nope, nope! *backstab*
Chaos is a ladder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran.
Die zien we nauwelijks en hij heeft nog geen flashback gehad verdommequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran.
Omdat ze weten wat er gebeurt met degenen die tegen haar zijn. Randyll Tarly had hetzelfde dilemma toen hij in Kings Landing was in het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.
Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt.
Ze was de enige met een beetje macht die nog over was nadat die kerk werk opgeblazen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.
Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen
We moeten er maar vanuit gaan dat ze met Euron mee is, maar of hij haar martelt is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.
Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen
Soort Yara gaat Theon redden uit de cellen maar dan reversed? Want Dany heeft ook nog niks gedaan om Yara op te sporen toen Theon bij Dragonstone aan land kwam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Kan best wel hoor, maar dan wel op een totaal andere manier. Ze zal daar niet de sept gaan opblazen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.
"Rape is our way of life"quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger.![]()
Het boeit me eigenlijk niet veel wat er met Yara gebeurd is. Ze heeft zelf veel kleine dorpjes geplunderd, en onschuldige mensen laten verkrachten, en vermoorden.
Nog steeds aan het chillen bij de Unsullied.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
The Iron Born gaan echt niet Theon op de salt throne laten zitten hoor. Sowieso zonder piemel geen kans op nageslacht, en daarbij ook een getraumatiseerde lafbek die niet kan vechten noch leiden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen.
Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen. Dus zul je Queen of the Six kingdom, protector of the realm, blabla krijgen naast Kingindanorf iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.
Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.
De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.
In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan
Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend legerquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen.
Waarom niet? Als ze al met Balista aankomen zetten, wat weerhoudt Qyburn als volleerd Q om aan Cersei als de nieuwe James Bond nieuwe gadgets te verstrekken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.
Vond haar al vanaf het begin niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Rape is our way of life"toen ze dat tegen Dany zei
Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:31 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend leger
Goeie vraagquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?
Omdat Euron waarschijnlijk al weer weg was. Davos (of was het Tyrion?) zei eerder al dat het een slecht idee was om met haar draken te gaan zoeken naar de vloot. Duur veel te lang en is veel te gevaarlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?
Ze deed hetzelfde in Mereen.
heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh en Cersei heeft zich toch echt laten kronen dus is ze geen queen regent maar queen.
Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?
Omdat ze al queen regent was en er verder geen Baratheons meer zijn?
Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen..
Is ook niet eerder voorgekomen in Westeros natuurlijk. Maar angst regeert en na dat geintje met de sept of Baelor zat de angst er diep in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:51 schreef Re het volgende:
[..]
heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.
Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:49 schreef Omega het volgende:
Is er een reden waarom die draken die NK en andere walkers niet aanvielen?
Of: Arya doodt LF, neemt zijn gezicht, Sansa is spelletjes van LF beu en doodt "LF" en dus per ongeluk Arya.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:41 schreef Re het volgende:
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.
Als er geen wettelijke opvolgers meer zijn, dan is de kroon voor degene die hem opeist. Cersei heeft dat tot nu toe het beste gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over... of ja dat is het eigenlijk, er moeten main characters dood anders is het niet tof meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:01 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer die laatste aflevering. Zodra ze daar met z'n achten ofzo tegenover dat dodenleger van 10.000 man staan, dan weet je dat dat niet geloofwaardig meer gaat aflopen. Schaamteloos gemakzuchtig opgelost met Dany op die draak en later ook nog Benjen. Het lijkt allemaal niks meer uit te maken.
Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Winterfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen.
Waar ligt dat? Westerfell?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Westerfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.
ze gingen met 13, er bleven er 9 over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over...
Dat, en Dany heeft totaal geen idee wie of wat het leger aanstuurt. En zodra de rest op Drogon zit is er geen mogelijkheid meer om de White Walkers aan te vallen zonder dat er meer draken sneuvelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaan
wandeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
Jon die ongeschonden uit een berg van 100en soldaten wandeld met zijn zwaard nog om zijn middel, nee dat is geloofwaardig, Jon die uit de dood herrijst, nee dat is geloofwaardig...
nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
wandelt
En dit zijn 2 totaal verschillende dingen die je hier vergelijkt...
Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...
ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.
Dat Jon niet aan vrieskou dood gaat is gewoon makkelijk schrijfwerk, omdat het totaal niet binnen het verhaal past.
Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...
arya op de brug, dat was slecht schrijfwerk maar de rest... ach
nee we zitten in een soort catch 22, linksom of rechtsom zal er een groep niet tevreden zijn ... zie je ook wel in de muziek na een paar albums zitten de die hard fans te jammeren omdat het niet hetzelfde is als de 10 vorige albums ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?
Is net zo debiel, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...
nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is net zo debiel, inderdaad.
En wel degelijk makkelijk schrijfwerk.
Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zusquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.
Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.
De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.
In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan
Uh.. okéquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
Tijd voor een bioscoopmeet met GGMMquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Fylax het volgende:
http://www.nu.nl/film/488(...)s-in-bioscopen-.html Je kunt GOT in de bioscoop zien
Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
of in het water... tyrion, davos, theon, jaime, jon,
Ik kom!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een bioscoopmeet met GGMM
Ik denk dat ze je al de zaal uitzetten voor de openingstheme is afgelopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom!
Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die mensen dan ook in de zaal gaan klappen wanneer deus ex machina komt opdagen? Net als in die Burlington Bar filmpjes
Gewoon makkelijk geschreven. Tenzij het eerder vermeld is hebben we geen reden om aan te nemen dat mensen in GoT langer onder water kunnen blijvenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens meequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.
Films krijg je toch ook wel mee in de bioscoop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee
Wat doe jij dan tijdens het kijken van film in de bios?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
huh?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan hebben zoons dus voorrang op dochters, aangezien Dany het enige overgebleven kind van de Mad King is. Dat zou dan worden doorgeschoven naar een kleinkind (zoon van zoon).quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zus
Toevallig ook 2?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje over voor Groningen als je wilt
Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb er wel twee.
Al wil ik graag ook zelf heen gaan
Ik ga in de ochtend op de bank kijken én in de avond op het grote scherm voor een tweede keer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.
Mijn vriend wil liever op de bank kijken
Je gaat nooit naar films?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor![]()
1x gedaan, nooit weer.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor![]()
1x gedaan, nooit weer.
Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me afquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
1x gedaan, nooit weer.
Ik verwacht het wel, daarom hoeft het voor mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |