abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173321434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Ze zit denk ik wel in een prima positie. Gewoon lekker de oorlog met de WW afwachten vanaf de zijlijn, al haar tegenstanders hebben dan gigantisch gedecimeerde legers en dode leiders.
pi_173321436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft Cersei te bieden aan de NK dan?
Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig. :P
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:04:38 #103
35723 crew  GGMM
pi_173321444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Bananenpap het volgende:
Arya doet duidelijk alsof ze in LF zijn trucage trapt en zal uiteindelijk LF vermoorden omdat hij een van de hoofdverantwoordelijke is in Ned Stark zijn dood. Als ze er echt in had getrapt had ze Sansa niet die dolk gegeven.
Waarom eerst doen alsof?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:05:36 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173321456
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom eerst doen alsof?
Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn einde *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173321461
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom eerst doen alsof?
Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft. Ik denk niet dat Arya zo stom is om er in te trappen.
pi_173321472
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.
pi_173321487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig. :P
Ze is bepaald geen icequeen. Ze is juist temperamentvol. Laat zich makkelijk uit de tent lokken.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:07:39 #108
35723 crew  GGMM
pi_173321491
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn einde *O*
Waarom wil Arya dat zijn dood bevredigend is?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:08:36 #109
35723 crew  GGMM
pi_173321510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft.
Waarom dan? :@

Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.
Krijgen we ook Jaime vs Mad King act v2.0

Naah, zal wel teveel gevraagd zijn ;(
mag het weten
pi_173321545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:

Cersei provoceert Dany (zoals tyrion al denkt). bijv: HAHA JE DRAKENKINDJE IS DOOD.
Dany: HAHA IK HEB TENMINSTE NOG 2 VAN MIJN 3 KINDEREN
Cersei: }:| nu ga je eraan

Mochten D&D dit lezen: ik ben beschikbaar voor seizoen 8
pi_173321551
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.
pi_173321579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:10 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:

Cersei provoceert Dany (zoals tyrion al denkt). bijv: HAHA JE DRAKENKINDJE IS DOOD.
Dany: HAHA IK HEB TENMINSTE NOG 2 VAN MIJN 3 KINDEREN
Cersei: }:| nu ga je eraan

Mochten D&D dit lezen: ik ben beschikbaar voor seizoen 8
Cersei: burn 'em all!
Qyburn: right away your grace
Jaime: nope, nope, nope! *backstab*

^O^
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:13:00 #114
35723 crew  GGMM
pi_173321588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.
Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321625
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.
Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:16:46 #116
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321666
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173321669
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Cersei: burn 'em all!
Qyburn: right away your grace
Jaime: nope, nope, nope! *backstab*

^O^
Prima aanvulling ^O^
pi_173321674
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Chaos is a ladder.
Ja doe dan wat met die kennis!
Zoals Sansa en Arya inlichten dat LF een smiecht is die achter de dood van zowel Ned als Robb als Cat zat.

Vond het Arya/Sansa ruzieplot niet het sterkste maar ik ergerde mij ook meer aan Bran.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:11 #119
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321710
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:22 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Die zien we nauwelijks en hij heeft nog geen flashback gehad verdomme
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:56 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321728
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt.
Omdat ze weten wat er gebeurt met degenen die tegen haar zijn. Randyll Tarly had hetzelfde dilemma toen hij in Kings Landing was in het begin van het seizoen.

Cersei heeft de Sept of Baelor opgeblazen. De mensen vrezen haar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173321736
quote:

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
Ze was de enige met een beetje macht die nog over was nadat die kerk werk opgeblazen. :P
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:20:15 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321738
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
We moeten er maar vanuit gaan dat ze met Euron mee is, maar of hij haar martelt is nog niet bekend.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:20:27 #124
35723 crew  GGMM
pi_173321741
quote:

In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321742
quote:

Soort Yara gaat Theon redden uit de cellen maar dan reversed? Want Dany heeft ook nog niks gedaan om Yara op te sporen toen Theon bij Dragonstone aan land kwam.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:21:43 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321764
quote:

Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger. :')

Het boeit me eigenlijk niet veel wat er met Yara gebeurd is. Ze heeft zelf veel kleine dorpjes geplunderd, en onschuldige mensen laten verkrachten, en vermoorden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:23:07 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.
Kan best wel hoor, maar dan wel op een totaal andere manier. Ze zal daar niet de sept gaan opblazen bijvoorbeeld.
Oh.
pi_173321788
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:23:31 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger. :')

Het boeit me eigenlijk niet veel wat er met Yara gebeurd is. Ze heeft zelf veel kleine dorpjes geplunderd, en onschuldige mensen laten verkrachten, en vermoorden.
"Rape is our way of life" :') toen ze dat tegen Dany zei
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:24:16 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
Nog steeds aan het chillen bij de Unsullied.
Oh.
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:24:29 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173321808
quote:

Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.

Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.

De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.

In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan :P
Fuck the EBU.
pi_173321811
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:26:31 #133
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173321842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.
And so is the past
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:27:57 #134
288245 crew  Moira
pi_173321858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen. :')
The Iron Born gaan echt niet Theon op de salt throne laten zitten hoor. Sowieso zonder piemel geen kans op nageslacht, en daarbij ook een getraumatiseerde lafbek die niet kan vechten noch leiden.
Wordt dan weer een nieuwe kingsmoot.
Fuck the EBU.
pi_173321891
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.

Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.

De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.

In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen. Dus zul je Queen of the Six kingdom, protector of the realm, blabla krijgen naast Kingindanorf idd :Y
mag het weten
pi_173321910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend leger
pi_173321919
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.
Waarom niet? Als ze al met Balista aankomen zetten, wat weerhoudt Qyburn als volleerd Q om aan Cersei als de nieuwe James Bond nieuwe gadgets te verstrekken?
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:35:01 #138
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"Rape is our way of life" :') toen ze dat tegen Dany zei
Vond haar al vanaf het begin niet boeiend.
Maar toen ze dat tegen Dany zei hoopte ik dat ze snel dood zou gaan.

Euron kwam dit seizoen dan ook als een aangename verrassing voor mij. ~O>
Maar misschien vindt Theon toch nog een manier om haar te redden.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:37:08 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:31 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend leger
Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?
Ze deed hetzelfde in Mereen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:40:00 #140
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?

Goeie vraag
pi_173322018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ze deed hetzelfde in Mereen.
Omdat Euron waarschijnlijk al weer weg was. Davos (of was het Tyrion?) zei eerder al dat het een slecht idee was om met haar draken te gaan zoeken naar de vloot. Duur veel te lang en is veel te gevaarlijk
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:49:38 #142
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322139
Oh en Cersei heeft zich toch echt laten kronen dus is ze geen queen regent maar queen.
And so is the past
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:51:54 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173322172
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:00:38 #144
288245 crew  Moira
pi_173322326
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh en Cersei heeft zich toch echt laten kronen dus is ze geen queen regent maar queen.
Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?
Omdat ze al queen regent was en er verder geen Baratheons meer zijn?
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:02:27 #145
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322363
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?
Omdat ze al queen regent was en er verder geen Baratheons meer zijn?
Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen. :').
And so is the past
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:07:58 #146
211083 Angelof9
I must go first
pi_173322470
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen. :').
Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:12:57 #147
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
Is ook niet eerder voorgekomen in Westeros natuurlijk. Maar angst regeert en na dat geintje met de sept of Baelor zat de angst er diep in.
And so is the past
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:25:07 #148
35723 crew  GGMM
pi_173322776
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:51 schreef Re het volgende:

[..]

heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?
Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:41:36 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323057
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.

Meeste wat Arya zei bij haar psycho game of faces spelletje was een leugen, Sansa kon haar er niet op betrappen en ze krijgt dus het mes

ben er nog niet over uit hoe ik alles ga vinden als het bekend wordt wat het verhaal nu is, lijkt wel of men aan het handje gehouden wil worden want het is niet meer verrassend genoeg
pi_173323197
Is er een reden waarom die draken die NK en andere walkers niet aanvielen?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:57:28 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173323348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:49 schreef Omega het volgende:
Is er een reden waarom die draken die NK en andere walkers niet aanvielen?
Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaan
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:01:51 #152
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173323422
Jammer die laatste aflevering. Zodra ze daar met z'n achten ofzo tegenover dat dodenleger van 10.000 man staan, dan weet je dat dat niet geloofwaardig meer gaat aflopen. Schaamteloos gemakzuchtig opgelost met Dany op die draak en later ook nog Benjen. Het lijkt allemaal niks meer uit te maken.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:08:19 #153
27648 Weakling
available in strong mint
pi_173323549
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:41 schreef Re het volgende:
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.
Of: Arya doodt LF, neemt zijn gezicht, Sansa is spelletjes van LF beu en doodt "LF" en dus per ongeluk Arya. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173323611
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Als er geen wettelijke opvolgers meer zijn, dan is de kroon voor degene die hem opeist. Cersei heeft dat tot nu toe het beste gedaan.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:14:10 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:01 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer die laatste aflevering. Zodra ze daar met z'n achten ofzo tegenover dat dodenleger van 10.000 man staan, dan weet je dat dat niet geloofwaardig meer gaat aflopen. Schaamteloos gemakzuchtig opgelost met Dany op die draak en later ook nog Benjen. Het lijkt allemaal niks meer uit te maken.
ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over... of ja dat is het eigenlijk, er moeten main characters dood anders is het niet tof meer

Jon die ongeschonden uit een berg van 100en soldaten wandeld met zijn zwaard nog om zijn middel, nee dat is geloofwaardig, Jon die uit de dood herrijst, nee dat is geloofwaardig...
pi_173323703
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen.
Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Winterfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 16:18:26 ]
pi_173323722
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Westerfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.
Waar ligt dat? Westerfell?

Al aangepast zie ik ;)
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:18:43 #158
35723 crew  GGMM
pi_173323727
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:

[..]

ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over...
ze gingen met 13, er bleven er 9 over.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:19:11 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323740
het kan ook nog dat de ijsdraak kingslanding vernielt, dat komt misschien meer overeen met de droom van Dany
pi_173323755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaan
Dat, en Dany heeft totaal geen idee wie of wat het leger aanstuurt. En zodra de rest op Drogon zit is er geen mogelijkheid meer om de White Walkers aan te vallen zonder dat er meer draken sneuvelen.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:20:06 #161
35723 crew  GGMM
pi_173323766
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:

[..]

Jon die ongeschonden uit een berg van 100en soldaten wandeld met zijn zwaard nog om zijn middel, nee dat is geloofwaardig, Jon die uit de dood herrijst, nee dat is geloofwaardig...
wandelt

En dit zijn 2 totaal verschillende dingen die je hier vergelijkt...
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:22:02 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323800
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

wandelt

En dit zijn 2 totaal verschillende dingen die je hier vergelijkt...
nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...

arya op de brug, dat was slecht schrijfwerk maar de rest... ach
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:26:57 #163
35723 crew  GGMM
pi_173323920
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:

[..]

nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...
Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.

Dat Jon niet aan vrieskou dood gaat is gewoon makkelijk schrijfwerk, omdat het totaal niet binnen het verhaal past.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:31:53 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324017
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.

Dat Jon niet aan vrieskou dood gaat is gewoon makkelijk schrijfwerk, omdat het totaal niet binnen het verhaal past.
ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...

het is geen makkelijk schrijfwerk, misschien niet wetenschappelijk onderbouwd schrijfwerk maar ja, dat is de serie verder ook niet
pi_173324069
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:

[..]

arya op de brug, dat was slecht schrijfwerk maar de rest... ach
Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:39:25 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?
nee we zitten in een soort catch 22, linksom of rechtsom zal er een groep niet tevreden zijn ... zie je ook wel in de muziek na een paar albums zitten de die hard fans te jammeren omdat het niet hetzelfde is als de 10 vorige albums ...
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:41:57 #167
35723 crew  GGMM
pi_173324200
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:31 schreef Re het volgende:

[..]

ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...
Is net zo debiel, inderdaad.

En wel degelijk makkelijk schrijfwerk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:43:51 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is net zo debiel, inderdaad.

En wel degelijk makkelijk schrijfwerk.
nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
pi_173324321
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zus ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:49:54 #170
35723 crew  GGMM
pi_173324397
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
Uh.. oké
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173324419
http://www.nu.nl/film/488(...)s-in-bioscopen-.html Je kunt GOT in de bioscoop zien _O_
(she/her)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:51:55 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh.. oké
of in het water... tyrion, davos, theon, jaime, jon,
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:53:42 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Fylax het volgende:
http://www.nu.nl/film/488(...)s-in-bioscopen-.html Je kunt GOT in de bioscoop zien _O_
Tijd voor een bioscoopmeet met GGMM
Oh.
pi_173324482
Groningen was al uitverkocht ;(
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:54:51 #175
35723 crew  GGMM
pi_173324484
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Re het volgende:

[..]

of in het water... tyrion, davos, theon, jaime, jon,
Ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:55:59 #176
35723 crew  GGMM
pi_173324510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijd voor een bioscoopmeet met GGMM
Ik kom! :)

Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:56:52 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324529
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kom! :)

Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
Ik denk dat ze je al de zaal uitzetten voor de openingstheme is afgelopen
Oh.
pi_173324557
Het is al uitverkocht :'(
(she/her)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:59:57 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324588
Zullen die mensen dan ook in de zaal gaan klappen wanneer deus ex machina komt opdagen? Net als in die Burlington Bar filmpjes :')
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:02:35 #180
35723 crew  GGMM
pi_173324637
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die mensen dan ook in de zaal gaan klappen wanneer deus ex machina komt opdagen? Net als in die Burlington Bar filmpjes :')
Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173324649
De op klopt voor geen meter meer :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173324771
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:

[..]

Gewoon makkelijk geschreven. Tenzij het eerder vermeld is hebben we geen reden om aan te nemen dat mensen in GoT langer onder water kunnen blijven
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:14:27 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324865
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.
Oh.
pi_173325042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.
Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:37:09 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173325368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Films krijg je toch ook wel mee in de bioscoop.
Oh.
pi_173326372
quote:

[..]

Wat doe jij dan tijdens het kijken van film in de bios? :')
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:33:28 #187
35723 crew  GGMM
pi_173326401
quote:

[..]

huh?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173326408
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:54 schreef Poes. het volgende:
Groningen was al uitverkocht ;(
Ik heb nog een kaartje over voor Groningen als je wilt
mag het weten
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:35:04 #189
288245 crew  Moira
pi_173326433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zus ;)
Ja dan hebben zoons dus voorrang op dochters, aangezien Dany het enige overgebleven kind van de Mad King is. Dat zou dan worden doorgeschoven naar een kleinkind (zoon van zoon).
Het gaat niet in alle monarchieën zo hoor, soms heeft ook gewoon de eerstvolgende dochter (en haar kinderen) het recht op de troon.

Mja in GoT gaat het er meer om wie nou het beste het continent onder de duim kan houden dan wie wiens erfgenaam is etc.
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:36:16 #190
288245 crew  Moira
pi_173326451
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb nog een kaartje over voor Groningen als je wilt
Toevallig ook 2? :@
Fuck the EBU.
pi_173326510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toevallig ook 2? :@
Heb er wel twee.
Al wil ik graag ook zelf heen gaan :@
mag het weten
pi_173326529
Ik bedoel natuurlijk dat dat volk écht z'n snuit niet gaat houden en overal doorheen zal joelen, net als die domme kroegfilmpjes.
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:41:42 #193
288245 crew  Moira
pi_173326542
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb er wel twee.
Al wil ik graag ook zelf heen gaan :@
Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.
Mijn vriend wil liever op de bank kijken _O-
Fuck the EBU.
pi_173326586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.
Mijn vriend wil liever op de bank kijken _O-
Ik ga in de ochtend op de bank kijken én in de avond op het grote scherm voor een tweede keer. :P
mag het weten
pi_173326616
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:47:41 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
Je gaat nooit naar films? :o
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:48:19 #197
211083 Angelof9
I must go first
pi_173326660
quote:
1x gedaan, nooit weer.
Groot gelijk.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:48:26 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_173326662
quote:
1x gedaan, nooit weer.
Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173326668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je gaat nooit naar films? :o
Jawel, naar de kleine bios in m'n dorp O+

Pathé is me veel te massaal en druk, dat trek ik niet.
pi_173326677
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af _O-
Ik verwacht het wel, daarom hoeft het voor mij ook niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')