SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Nouja azijnzeiken.. Ik geniet elke aflevering weer, maar ik vind dat je ook best wel kritisch mag zijn. De gevechten waren bruut en ontzettend goed gefilmd, maar uiteindelijk wel allemaal een beetje van het niveau Marvel. In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:34 schreef Piperidine het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon genieten (of stoppen met kijken) in plaats van elke week te azijnzeiken op van alles en nog wat.
heerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:37 schreef Weakling het volgende:
Was de ToastedJustice recap al voorbij gekomen?
https://imgur.com/a/h28Vw#BsQLprv
Ik zat het hier op het werk te kijken, Moest me echt inhouden om niet hardop in lachen uit te barsten en vragende blikken te krijgen hier. Ik vind 'm telkens weer briljant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:52 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onverwachte deed me lachen..
Commutiy..
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nouja azijnzeiken.. Ik geniet elke aflevering weer, maar ik vind dat je ook best wel kritisch mag zijn. De gevechten waren bruut en ontzettend goed gefilmd, maar uiteindelijk wel allemaal een beetje van het niveau Marvel. In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.
Je kunt ook best lief hebben en kritisch blijven tegelijk.
Als jij van noorwegen naar zuid-afrika gaat, ga je dan ook via de noordpool?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Even aangenomen dat de planeet zelf ook rond is, is andersom dan niet een stuk sneller?.
Las hem net en moest wel lachenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk net zo uit naar deze recaps als naar de afleveringen zelf
Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar nu weet iedereen wel dat 't niet klopt. Ben je nou echt zo'n fucking autist dat je je daar niet overheen kan zetten?
Jup die standaard red shirtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie stierven er nu tijdens dat gevecht? Alleen Thoros en de paar naamloze nightwatchleden?
Ik had Beric ook wel als dood opgeschreven, maar die heeft dus nog een rol te spelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:
RIP Thoros trouwens. Vond het wel een coole dude
Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzeiken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden door dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.
Wat vond jij van de aflevering?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had Beric ook wel als dood opgeschreven, maar die heeft dus nog een rol te spelen.
Gelukkig maar. Tormund and The Hound BFF'squote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup die standaard red shirts
Ik dacht heel even dat Tormund er toch aan ging, maar helaas dat durven ze niet meer.
Azijnzeiken is wanneer je gaat klagen op de kleine dingetjes. Commentaar leveren op een onlogisch plothole waar 90% van de mensen over valt is niet azijnzeiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt
[..]
Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzejken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden.
Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt
[..]
Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Opzich ben ik dat er wel mee eens, en probeerde ik het ook lang te verdedigen maar vooral episode 5 dit seizoen liet me breken en was echt een opstapeling van grote fouten. Deze aflevering zaten er ook wel meer fouten in, al kon ik wel van genoeg scènes ook wel weer genieten hoe het eruit zag. Maar die deus ex machina was wel irritant, omdat ze nu een beetje onderuit halen wat GRRM zelf altijd probeerde te vermijden (dat de held en zijn vriendjes altijd wel overleven). Maar goed GRRM krijgt zelf plotjes niet eens aan elkaar voor een tevreden einde, dus dan kunnen we niet verwachten dat D&D dat wel veel makkelijker kunnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt
[..]
Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzejken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden.
hopen dat tormund sterftquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht heel even dat Tormund er toch aan ging, maar helaas dat durven ze niet meer.
Een muah aflevering. Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall, maar dat tijdsverloop met Gendry die zo terugsprint naar de Wall en die raven die ze kunnen sturen ging veel te snel. Was niet logisch, al geloof ik wel dat die NK speciaal ging wachten tot die draken kwamen.quote:
Tja het was gewoon een slechte aflevering. Dat er hier veel gansjes zitten die alles eten wat ze door de nek gestouwd wordt doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt
[..]
Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzeiken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden door dezelfde persoon.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.
Ja ik vind ze wel tof samen, maar het doet een beetje af aan het feit dat iedereen gewoon dood kan gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:47 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Tormund and The Hound BFF's
casuals...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom was die ene wight die ze gevangennamen nu zo uitzonderlijk? Is het omdat de rest allemaal uit elkaar spatten toen hun White Walker aanvoerder stierf?
Als ze zonodig een wight nodig hadden, was het dan niet makkelijker een reeds bestaand lijk mee achter de muur te nemen en te wachten tot die behekst zou worden? Of een ter dood veroordeelde meenemen en die ter plekke executeren?
Ja, dat hele plot in Winterfell was écht bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een muah aflevering. Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall, maar dat tijdsverloop met Gendry die zo terugsprint naar de Wall en die raven die ze kunnen sturen ging veel te snel. Was niet logisch, al geloof ik wel dat die NK speciaal ging wachten tot die draken kwamen.
En dat Sansa zich weer zo makkelijk laat manipuleren door LF terwijl ze weet dat hij niet te vertrouwen is vind ik ook maar raar. Benieuwd hoe dit zich verder gaat afspelen
Maar da's natuurlijk inherent aan dit soort sprookjes. - Ook GoT is uiteindelijk gewoon n verhaal met een kop en een staart, waarbij sommige karakters duidelijk een sleutelrol spelen. - We weten inmiddels wie die karakters zijn. - Voor Dany weten we het eigenlijk al vanaf seizoen 1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.
Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:57 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar da's natuurlijk inherent aan dit soort sprookjes. - Ook GoT is uiteindelijk gewoon n verhaal met een kop en een staart, waarbij sommige karakters duidelijk een sleutelrol spelen. - We weten inmiddels wie die karakters zijn. - Voor Dany weten we het eigenlijk al vanaf seizoen 1.
Klop dat is commentaar leveren. Maar als je dit constant aankaart ben je gewoon aan het azijnzeiken. Als je na ieder aflevering meteen probeert om alles onderuit te halen en haast niets positiefs te melden hebt, dan ben je gewoon een azijnzeiker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Azijnzeiken is wanneer je gaat klagen op de kleine dingetjes. Commentaar leveren op een onlogisch plothole waar 90% van de mensen over valt is niet azijnzeiken/troll.
Dat doe ik ook. Er zijn een aantal die ik gewoon volledig negeer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.
Exact.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
De serie lijdt wel aan nogal gemakkelijke kunstgrepen, ja. Maar de tijd van echte verrassingen is wel voorbij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
Uiteindelijk heb je in ieder verhaal wel een aantal personages die hoe dan ook het einde gaan halen. Daardoor heb je natuurlijk al een gevoel dat hij/zij gered gaat worden. Ik verwacht echt niet dat GRRM Danny of Jon ofzo vermoord. Ik zelf denk dat Littlefinger, Cercei en Euron nog wel doodgaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich ben ik dat er wel mee eens, en probeerde ik het ook lang te verdedigen maar vooral episode 5 dit seizoen liet me breken en was echt een opstapeling van grote fouten. Deze aflevering zaten er ook wel meer fouten in, al kon ik wel van genoeg scènes ook wel weer genieten hoe het eruit zag. Maar die deus ex machina was wel irritant, omdat ze nu een beetje onderuit halen wat GRRM zelf altijd probeerde te vermijden (dat de held en zijn vriendjes altijd wel overleven). Maar goed GRRM krijgt zelf plotjes niet eens aan elkaar voor een tevreden einde, dus dan kunnen we niet verwachten dat D&D dat wel veel makkelijker kunnen.
Muah ter verdediging van hun, ze gingen er nooit vanuit dat ze het einde helemaal zelf moesten verzinnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact.
D&D moeten lekker superhelden series gaan maken. Dit was wat te hoog gegrepen.
Commentaar leveren is prima. Deed ik ook toen Jaime en Bronn blijkbaar dat hele meer hadden overgezwommen met Jaime in full armour. Maar we weten nu wel dat de reistijden niet kloppen en dat vond ik soms ook raar, maar goed ik deal ermee. Dan kun je dat nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer gaan roepen, maar het gaat echt geen drol uitmaken voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.
Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:06 schreef EP3 het volgende:
[..]
De serie lijdt wel aan nogal gemakkelijke kunstgrepen, ja. Maar de tijd van echte verrassingen is wel voorbij.
Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karigquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:06 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je in ieder verhaal wel een aantal personages die hoe dan ook het einde gaan halen. Daardoor heb je natuurlijk al een gevoel dat hij/zij gered gaat worden. Ik verwacht echt niet dat GRRM Danny of Jon ofzo vermoord. Ik zelf denk dat Littlefinger, Cercei en Euron nog wel doodgaan.
Volgend seizoen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.
[..]
Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karig
Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
Ja, die sterft op het het einde, ws. Maar dat zou ook in de lijn der verwachting liggen. En Jon op de troon. - Eind goed, al goed. Hartstikke fijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Benjen Coldhands ja, zou een White Walker worden maar toen werd hij gered door de Children of the Forest. Maar ze hebben daar echt heel weinig mee gedaan, had vetter geweest als hij zich daardoor bij de Army of the Death had aangesloten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?
Wel leuk om daarna de boeken te lezen en door al die hoofdstukken van Dany te gaan als we toch al weten wat er met haar gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die sterft op het het einde, ws. Maar dat zou ook in de lijn der verwachting liggen. En Jon op de troon. - Eind goed, al goed. Hartstikke fijn.
Benjen is tijdens een missie gepakt door een White Walker die een ijszwaard in hem had gestoken. Door magie van de Children of the Forest is hij deels gered; hij werd een soort van undead met bewustzijn. Echter kon hij door die magie niet meer door de Wall heen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?
Dat waren de beste scenes uit de aflevering.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall,
Wat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop echt dat de LF is Arya theorie klopt.
Zou een leuke twist zijn in de Winterfel verhaallijn.
Palwat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een zure TT man.
Topic zit nu vol met Palpatine lovers.
"Gooooood, let the hate flow through you."
vorige aflevering zag je ze nog samen in beeld dus dat zal het niet zijn... zou ook ongeloofwaardig zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop echt dat de LF is Arya theorie klopt.
Zou een leuke twist zijn in de Winterfel verhaallijn.
Duidelijk geen Star Wars fan.quote:
Dialogengenotquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat waren de beste scenes uit de aflevering.![]()
Vooral Jorah en Thoros die het hebben over Pyke.
En Jorah en Jon over Longclaw.
Nee joh natuurlijk niet dit seizoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.
[..]
Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karig
Waarom hebben we Theon niet meer gezien op Dragonstone sinds zijn terugkomst?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:25 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet dit seizoen. Euron gaat volgend seizoen dood door Theon.
Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.quote:
Jij had flinke verwachtingen van die laatste ep danquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn
Dit soort plotlijnen verwacht ik niet meer in de serie, doet me denken aan de week nadat Arya in haar buik werd gestoken en iedereen met die theorieën kwam wat erachter zat maar het was gewoon matig schrijfwerk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Waarom zou ze met Sansa "focken"?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Zou ook een anticlimax zijn als de WW's in de voorlaatste episode ooit nog steeds beyond the wall waren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn
Misschien om meer informatie van haar te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"You underestimate my power"quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben we Theon niet meer gezien op Dragonstone sinds zijn terugkomst?Wat doet hij daar nu, wat is zijn plan. Want Jon is zo al een maand gevaren naar Eastwatch, toen een paar dagen beyond the wall, en daarna weer een maand terug en Theon in die tijd op Dragonstone? Fappen lukt ook niet meer
"DON'T TRY IT"quote:
Ja daar heb je een punt. Winterfel plotlijn zal wel weer zwak en matig eindigen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort plotlijnen verwacht ik niet meer in de serie, doet me denken aan de week nadat Arya in haar buik werd gestoken en iedereen met die theorieën kwam wat erachter zat maar het was gewoon matig schrijfwerk.
mehquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien om meer informatie van haar te krijgen.
Sansa is niet meer te vertrouwen.
Ik zou het wel een leuke twist vinden ja. Maar de kans dat je teleurgesteld gaat worden is wat groterquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Winterfel plotlijn zal wel weer zwak en matig eindigen.
Maar ik blijf toch hopen dat de theorie waar is.
Ze waren in de aflevering van vorige week samen in beeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
meh
Daarnaast waren LF en Arya samen in beeld toen ze die brief vond, dus dan zou het daarna gebeurd moeten zijn..
De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
walder frey zat daar toch inquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:29 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Jij had flinke verwachtingen van die laatste ep dan
Die heeft ze eerder gebruikt, maar ik herkende degene die in beeld kwam niet direct als de zijnequote:
casuals...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:51 schreef houdjemond het volgende:
Waarom denkt bijna iedereen dat dit het allerlaatste seizoen is?
Wat een intens domme theorie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?
Dat gaat niet gebeuren. Arya is in Winterfell. Nee, die meeting verloopt gewoon zonder incidenten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:42 schreef catfish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de verhaallijn van Arya geen 6 seizoenen hebben gebruikt om dan 1 leuke scene mee te maken (wraak op de Frey's).
Ik zou het bijvoorbeeld super vinden als Dani en Cersei gaan onderhandelen en Arya een aanslag doet waardoor de onderhandeling volledig mislukt en alsnog de pleuris uitbreekt.
Het mag ook niet te simplistisch worden, ze kunnen toch geen volledig seizoen maken over de veldslag tegen de NK?
Betwijfel het, Cersei zal vast wel iets van plan zijn..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Arya is in Winterfell. Nee, die meeting verloopt gewoon zonder incidenten.
En dat is ook niet het enige wat er nog gaat gebeuren in het volgende seizoen. Of denk je werkelijk dat Cersei na de meeting samen gaat werken met Dany/Jon?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:56 schreef houdjemond het volgende:
[..].
Krijg jij maar het gezicht van iemands schedel af zonder diegene te vermoorden.
Ze zal wel meewerken om op het laatste iedereen in de kont te naaien. Om zelf uiteindelijk een zwaard in haar rug te krijgen van Jaime.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie eerder Cersei ervoor aan om een deal te sluiten met de Night King. Ze wil toch nieuwe allies hebben? Welnu.. Niks machtiger dan de Night King atm.
Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:57 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Betwijfel het, Cersei zal vast wel iets van plan zijn..
Er zal vast wel weer ergens een lading wildfire liggen. Scorpions + wildfire.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Wat heeft Cersei te bieden aan de NK dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie eerder Cersei ervoor aan om een deal te sluiten met de Night King. Ze wil toch nieuwe allies hebben? Welnu.. Niks machtiger dan de Night King atm.
Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vindenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ze zal wel meewerken om op het laatste iedereen in de kont te naaien. Om zelf uiteindelijk een zwaard in haar rug te krijgen van Jaime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |