Vertel eens precies waarom je Janine zo slechter vindt dan haar voorgangers en vindt stuntelen?quote:
Ik ken geen zomergasten presentator die geen kritiek heeft gekregen, het is altijd wat.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:58 schreef Tem het volgende:
Buiten dat dat alles vind ik Janine wel de betere presentatrice ten opzichte van haar voorgangers de afgelopen jaren.
Maar ze trekt het zich wel aan, want een keer zei ze tijdens een aflevering (tweede geloof ik) dat ze eigenlijk niet zo zou moeten stotteren, in ieder geval zei ze iets in die richting waaruit bleek dat ze kritiek had gekregen. Jammer van alle kritiek, het maakt iemand onnodig onzeker terwijl ze gewoon goed werk verricht. Ze is duidelijk, doet haar huiswerk, stelt goede vragen, sympathiek, goede luisteraar, de gasten voelen zich op hun gemak bij haar..quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:26 schreef golfer het volgende:
Janine krijgt over het algemeen heel weinig echte kritiek. Vrijwel iedereen (op een spaarzame Fok!er na) is het er over eens dat ze het goed doet.
Tja, net zoals jij zijn er heel veel mensen die alles voor zoete koek slikken. Ik vind het meer van intellect getuigen door wat kritischer te zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:26 schreef golfer het volgende:
Janine krijgt over het algemeen heel weinig echte kritiek. Vrijwel iedereen (op een spaarzame Fok!er na) is het er over eens dat ze het goed doet.
De beste stuurlui staan zoals altijd aan wal. Er zijn uiteraard heel veel fokkertjes die het veel beter zouden kunnen, vanuit hun zolderkamertje. En het is natuurlijk schandalig dat Janine niet tot in de details op de hoogte is van alle ins & outs van specifieke wetenschappelijke gebieden. Stel je voor zeg, ze wist een keer iets niet. Aan de schandpaal ermee.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tja, net zoals jij zijn er heel veel mensen die alles voor zoete koek slikken. Ik vind het meer van intellect getuigen door wat kritischer te zijn.
Maar dat terzijde.
Ik vind Janine redelijk. Ze lijkt op momenten niet te snappen waar haar gesprekspartner over praat.
In dat geval moeten ze vooral niet bij jou aankloppen...quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vind het meer van intellect getuigen door wat kritischer te zijn.
Nouja als je iets niet weet dan vraag je als interviewer toch "oh hoe zit dat precies?" maar bij Janine is het net iets vaker zo dat ze "oh ik dacht dit en dat?" zegt. Verder niet super storend maar soms een gemiste kans, want op de tweede vraag/reactie reageren de geïnterviewden vaak net iets minder soepel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan zoals altijd aan wal. Er zijn uiteraard heel veel fokkertjes die het veel beter zouden kunnen, vanuit hun zolderkamertje. En het is natuurlijk schandalig dat Janine niet tot in de details op de hoogte is van alle ins & outs van specifieke wetenschappelijke gebieden. Stel je voor zeg, ze wist een keer iets niet. Aan de schandpaal ermee.
Hou toch op met dat gezeur. Kinnesinne.
Misschien kan ze ons leren dat er meer op de wereld is behalve wetenschap?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wetenschappers altijd wel interessant. Wat kan Claudia de Breij ons leren? Hoop niet dat dat een geleuter van vrouwen onderling wordt.
Klopt als een bus. Onbegrijpelijk dat golfer dat niet snapt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja als je iets niet weet dan vraag je als interviewer toch "oh hoe zit dat precies?" maar bij Janine is het net iets vaker zo dat ze "oh ik dacht dit en dat?" zegt. Verder niet super storend maar soms een gemiste kans, want op de tweede vraag/reactie reageren de geïnterviewden vaak net iets minder soepel.
Twee mannen die elkaar interviewen krijgen zelden bij voorbaat het vooroordeel "geleuter van mannen onderling" te horen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wetenschappers altijd wel interessant. Wat kan Claudia de Breij ons leren? Hoop niet dat dat een geleuter van vrouwen onderling wordt.
Wat vond je verder inhoudelijk van de uitzending? De fragmenten en de mening van De Waal?quote:
Ik kijk in eerste instantie om verrast te worden. - Claudia de Breij kan zomaar met heel boeiende fragmenten komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
Ja hier heb je wel een punt, maar het is inderdaad niet zo storend (welquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja als je iets niet weet dan vraag je als interviewer toch "oh hoe zit dat precies?" maar bij Janine is het net iets vaker zo dat ze "oh ik dacht dit en dat?" zegt. Verder niet super storend maar soms een gemiste kans, want op de tweede vraag/reactie reageren de geïnterviewden vaak net iets minder soepel.
Ik hoop dat ze ons leert over hoe vrouwen gediscrimineerd worden, en hoe dat voorkomen kan worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
Heb je haar vorige nieuwjaarsconference gezien? Bepaald niet lieflijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:02 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vrees een beetje voor het gesprek met Claudia. Denk dat het niet echt verrassend gaat worden. Vind Claudia te lief(elijk), ze schuurt niet, ze blijft aan de veilige kant en zet je daardoor niet echt aan tot nadenken.
Die heb ik gezien, maar die vond ik dus ook niet zo schuren. Vond hem ook braaf. Sorry.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je haar vorige nieuwjaarsconference gezien? Bepaald niet lieflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |