abonnement Unibet Coolblue
pi_173304717
quote:
Oftewel: de technologie (DLT: Distributed Ledger Technology) is bijzonder interessant, maar de uitgifte van cryptocurrencies dient louter te komen vanuit centrale banken: CBDC’s (Central Bank Digital Currency). Het IMF denkt daarbij een ondersteunende rol te kunnen spelen.
#hoedan
pi_173304800
quote:
Oud "nieuws"... blijkbaar de eerste keer dat die journalist het nodig vond om er een artikel aan te wijden :P
pi_173304865
Oh dat is mooi dat krijgt bitcoin een vaste waarde van 3 euro en mogen we 0.05 procent rente per jaar verwachten

Een bitcoin pakket toevoegen aan je huidige spaarrekening kan al vanaf 12 euro per maand

Het punt in crypto zit echt geld

Als 300000 mensen morgen naar de pinautomaat lopen en hun rekening leeghalen stort elke bank in omdat het geld niet beschikbaar is
Dat is toch juist het hele punt waarom crypto begonnen is om de overheden er buiten te houden

[ Bericht 25% gewijzigd door chantalxx op 21-08-2017 18:08:55 ]
pi_173305001
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

#hoedan
Simpel: door 100% van de blokken te mijnen. ;)
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:12:59 #105
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_173305072
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:02 schreef chantalxx het volgende:
Het punt in crypto zit echt geld

Als 300000 mensen morgen naar de pinautomaat lopen en hun rekening leeghalen stort elke bank in omdat het geld niet beschikbaar is
Dat is toch juist het hele punt waarom crypto begonnen is om de overheden er buiten te houden

Nee zo werkt het niet. Je kan een bank niet vergelijken met een crypto. Evt met een exchange.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:25:41 #106
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173305303
quote:
6s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:48 schreef fathank het volgende:
Mensen met waves hebben juist veel vertrouwen en hodl'en allemaal. Daardoor is het tradevolume laag. Minder last van speculaties.
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:48 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Met als enige argument de prijs die niet +500% gaat om de volgende dag weer -500% te gaan?

Ik zie het lage trading volume juist als teken dat mensen holden ipv dat het een pump en dump coin is. Misschien telt jouw 'rendement telt' normaliter maar ik vind in de cryptomarkt dat potentie, op de lange termijn, meer waard kan zijn.
Nee. Heel veel mensen holden waves alleen maar omdat ze leasen en vroeg zijn ingestapt. Nieuw geld komt er echt nauwelijks bij.

Wanneer straks de laatste lease payments stoppen gaat er pas echt een bloedbad komen. Tenzij Waves eindelijk echt met iets concreets op de proppen komt.

Echt, zonder dat leasen was Waves allang begraven. Het is dood geld.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173305457
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:25 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Nee. Heel veel mensen holden waves alleen maar omdat ze leasen en vroeg zijn ingestapt. Nieuw geld komt er echt nauwelijks bij.

Wanneer straks de laatste lease payments stoppen gaat er pas echt een bloedbad komen. Tenzij Waves eindelijk echt met iets concreets op de proppen komt.

Echt, zonder dat leasen was Waves allang begraven. Het is dood geld.
Laatste lease payments? Leasen blijft gewoon.

Alleen MRT en WCT zullen spoedig geheel gedistribueerd zijn.
En dat is niet toevallig, het zal ongeveer samenvallen met de grotere releases / updates op het Waves Platform.
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:42:09 #108
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173305586
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laatste lease payments? Leasen blijft gewoon.

Alleen MRT en WCT zullen spoedig geheel gedistribueerd zijn.
En dat is niet toevallig, het zal ongeveer samenvallen met de grotere releases / updates op het Waves Platform.
Ha. Zonder MRT en WCT blijft er maar heel weinig over. Die miniscule hoeveelheden Wavesgo, MER, RBX etc. zet geen zoden aan de dijk.

En over de nieuwe releases blijft het angstvallig stil. Zei jij niet eerder in dit topic dat het ze het mogelijk zouden verschuiven?

Dat is de grote kwetsbaarheid van Waves. Er is geen concrete roadmap. Leuk hoor al die stille ninjareleases maar de markt geeft er niks om. Eth deed dat 10x beter.

[ Bericht 2% gewijzigd door VeX- op 21-08-2017 18:47:31 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173305838
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:42 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ha. Zonder MRT en WCT blijft er maar heel weinig over. Die miniscule hoeveelheden Wavesgo, MER, RBX etc. zet geen zoden aan de dijk.

En over de nieuwe releases blijft het angstvallig stil. Zei jij niet eerder in dit topic dat het ze het mogelijk zouden verschuiven?

Dat is de grote kwetsbaarheid van Waves. Er is geen concrete roadmap. Leuk hoor al die stille ninjareleases maar de markt geeft er niks om. Eth deed dat 10x beter.
Ik begrijp je niet zo goed, je klaagt al een tijdje over Waves waar je gezien een eerdere reactie ook geld in hebt zitten.

Als je er geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, verkoop het dan nu met de winst die je hebt.
Als je er geen geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, stop er dan geen geld in.

Dan loop ik het risico, jij niet.

En in 2018 mag je een keer met me mee in m'n Tesla, deal?
pi_173306115
Het riskante van Ethereum / Ark is naar mijn mening dat wanneer er minder ICO's zullen zijn dat de vraag naar deze coins ook zal afnemen en dus ook de waarde zal dalen. Verder zie ik voor deze coins weinig toekomst als stabiele waardebelegging, deze eer is in mijn optiek voor BTC weggelegd als grondlegger van de Blockchain & de grootste community. Desalniettemin kunnen ze door de vele ICOs (& de interesse daarin door de Crypto-trend) de komende tijd nog wel behoorlijk wat kunnen stijgen.

Waves en Lisk zie ik als coins die, gezien de ontwikkelingen en roadmaps, meer potentie hebben om wat meer te 'm00nen'.
GGGG
pi_173306123
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet zo goed, je klaagt al een tijdje over Waves waar je gezien een eerdere reactie ook geld in hebt zitten.

Als je er geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, verkoop het dan nu met de winst die je hebt.
Als je er geen geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, stop er dan geen geld in.

Dan loop ik het risico, jij niet.

En in 2018 mag je een keer met me mee in m'n Tesla, deal?
😂😂😂😂😂
pi_173306326
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:42 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ha. Zonder MRT en WCT blijft er maar heel weinig over. Die miniscule hoeveelheden Wavesgo, MER, RBX etc. zet geen zoden aan de dijk.

En over de nieuwe releases blijft het angstvallig stil. Zei jij niet eerder in dit topic dat het ze het mogelijk zouden verschuiven?

Dat is de grote kwetsbaarheid van Waves. Er is geen concrete roadmap. Leuk hoor al die stille ninjareleases maar de markt geeft er niks om. Eth deed dat 10x beter.
Je zou ook kunnen beredeneren dat er nu ook wordt geleased voor een minimale return. Ik denk dus niet dat de meeste mensen leasen voor deze return, echter dat mensen leasen omdat ze toch holden.

Ik denk dat een groot deel van de mensen die nu traden dit doen om dezelfde reden als jou: in andere coins is meer rendement op korte termijn te halen. persoonlijk hold ik liever dan (day)traden omdat ik dit zie als roulette - er is een redelijke kans dat je goed gokt maar ook een redelijke kans dat je een hoop geld verliest. Daarom investeer ik liever in potentie.
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:28:33 #113
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173306442
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet zo goed, je klaagt al een tijdje over Waves waar je gezien een eerdere reactie ook geld in hebt zitten.

Als je er geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, verkoop het dan nu met de winst die je hebt.
Als je er geen geld in hebt zitten en je denkt dat dit het was, stop er dan geen geld in.

Dan loop ik het risico, jij niet.

En in 2018 mag je een keer met me mee in m'n Tesla, deal?
Ik heb er teveel geld in zitten om er nu maar even m'n handen vanaf te trekken (omdat ik op een gegeven moment echt in het project geloofde), maar dat betekent juist dat ik extra kritisch ben geworden. Daarom ageer ik op concrete argumenten en niet op verwachtingen, luchtkastelen en potentie. Daar heb ik inmiddels een broertje aan dood.

Neemt niet weg dat ik nog steeds op een flinke winst sta, maar dat komt simpelweg omdat ik sinds de ICO ben ingestapt. De koers is de afgelopen 3 maanden bijna gehalveerd en desondanks doen veel mensen hier alsof het fantastisch loopt. Nou echt niet dus. Ik vind dat ook misleidend voor mensen die hier net nieuw zijn en wellicht een verkeerd/onrealistisch beeld voorgespiegeld krijgen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173306482
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik heb er teveel geld in zitten om er nu maar even m'n handen vanaf te trekken (omdat ik op een gegeven moment echt in het project geloofde), maar dat betekent juist dat ik extra kritisch ben geworden. Daarom ageer ik op concrete argumenten en niet op verwachtingen, luchtkastelen en potentie. Daar heb ik inmiddels een broertje aan dood.

Neemt niet weg dat ik nog steeds op een flinke winst sta, maar dat komt simpelweg omdat ik sinds de ICO ben ingestapt. De koers is de afgelopen 3 maanden bijna gehalveerd en desondanks doen veel mensen hier alsof het fantastisch loopt. Nou echt niet dus. Ik vind dat ook misleidend voor mensen die hier net nieuw zijn en een verkeerd beeld voorgespiegeld krijgen.
Je logica is kapot.

Je hebt er teveel geld in zitten om je handen er vanaf te trekken, je staat op een flinke winst en denkt dat Waves kapot gaat, waar je nieuwkomers voor wil waarschuwen maar waar je zelf niet naar handelt.

Stap uit man! Je bent gevangen door je eigen fomo!
Als je dat geld vervolgens investeert in een goed project, wat met jouw kennis van zaken geen probleem moet zijn, sta je zo wéér op 10x winst!

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-08-2017 19:38:17 ]
pi_173306648
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je logica is kapot.

Je hebt er teveel geld in zitten om je handen er vanaf te trekken, je staat op een flinke winst en denkt dat Waves kapot gaat, waar je nieuwkomers voor wil waarschuwen maar waar je zelf niet naar handelt.

Stap uit man! Je bent gevangen door je eigen fomo!
Als je dat geld vervolgens investeert in een goed project, wat met jouw kennis van zaken geen probleem moet zijn, sta je zo wéér op 10x winst!
Drogreden inderdaad...
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:47:34 #116
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173306846
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je logica is kapot.

Je hebt er teveel geld in zitten om je handen er vanaf te trekken, je staat op een flinke winst en denkt dat Waves kapot gaat, waar je nieuwkomers voor wil waarschuwen maar waar je zelf niet naar handelt.

Stap uit man!
Waarom zou ik uitstappen nadat m'n winst grotendeels weer is gehalveerd?

En ik heb nooit gezegd dat Waves finaal kapot gaat. Er moet alleen wel echt concreet iets gebeuren en snel want het gaat niet goed met het project. En dat mag gezegd worden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173307056
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:47 schreef VeX- het volgende:

[..]

Waarom zou ik uitstappen nadat m'n winst grotendeels weer is gehalveerd?

En ik heb nooit gezegd dat Waves finaal kapot gaat. Er moet alleen wel echt concreet iets gebeuren en snel want het gaat niet goed met het project. En dat mag gezegd worden.
Verwacht je dat er iets gaat gebeuren waardoor het beter gaat met het project?
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:12:31 #118
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173307412
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verwacht je dat er iets gaat gebeuren waardoor het beter gaat met het project?
Jawel, Waves 1.0. Als ze de release daarvan nou eens goed aanpakken dan zou dat een grote significante prijsstijging met zich mee moeten brengen en dat zou de opmaat naar betere tijden moeten zijn. Het idee achter Waves (Dex, het leasen en ico platform etc.) is goed. Daar geloof ik in.

Mijn grote zorg is meer dat het management het maar blijft uitstellen en het geloof verder afbrokkelt. Als de lease rewards aflopen en de prijs blijft stagneren moet er iets concreets staan waardoor investeerders niet afhaken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:13:26 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_173307430
Dat 'iets concreets gebeuren' daarmee doel je op de prijs denk ik? Want ik zie heel veel projecten omhoog schieten terwijl er juist niks concreets gebeurt.

Waves is niet heilig en wij bevinden ons in een bevoorrechte positie omdat we vroeg erin zaten maar ik snap je best. Echter denk ik dat mensen die nu instappen prima Waves kunnen kopen voor een langere termijn winst. Ik denk niet dat ik Waves shill omdat ik er zelf in zit maar omdat ik oprecht denk dat het een goede investering is.
pi_173307611
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:12 schreef VeX- het volgende:

[..]

Jawel, Waves 1.0. Als ze de release daarvan nou eens goed aanpakken dan zou dat een grote significante prijsstijging met zich mee moeten brengen en dat zou de opmaat naar betere tijden moeten zijn. Het idee achter Waves (Dex, het leasen en ico platform etc.) is goed. Daar geloof ik in.

Mijn grote zorg is meer dat het management het maar blijft uitstellen en het geloof verder afbrokkelt. Als de lease rewards aflopen en de prijs blijft stagneren moet er iets concreets staan waardoor investeerders niet afhaken.
Maar dat bedoel ik dus juist.

Je hebt kritiek, je twijfelt en ipv je winst pakken (van meer dan 1000% in Euro's) ga je jezelf hoop geven dat het beter wordt en tegelijk adviseer je andere potentiële investeerders om niet te investeren.

Als je aan ballet deed zat je nu in een prachtige spagaat.
pi_173307663
Inderdaad, put your money where your mouth is :P
pi_173307748
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:36:33 #123
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173308103
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik dus juist.

Je hebt kritiek, je twijfelt en ipv je winst pakken (van meer dan 1000% in Euro's) ga je jezelf hoop geven dat het beter wordt en tegelijk waarschuw je andere potentiële investeerders om niet te investeren.

Als je aan ballet deed zat je nu in een prachtige spagaat.
Kwestie van voor en nadelen afwegen. Ik ben nu al meer dan de helft van mn winst kwijt, maar ik kan het me makkelijk veroorloven voorlopig te zien welke kant het op gaat. Gaat het er nog veel verder af, tja dan is het pech en was Waves gewoon echt een flop. Gaat het de kant zoals ik in eerste instantie geloofde, dan maak ik nog meer geld. De komende maanden wordt dat waarschijnlijk beslist.

Alleen dat betekent niet dat ik niet kritisch mag zijn. Een goede investeerder is juist kritisch.

Oh ja, doe alsjeblieft niet alsof ik ook maar tegen iemand persoonlijk heb gezegd niet in Waves te investeren. Ik plaats alleen kanttekeningen bij sommige uitlatingen hier. Soms wel een beetje aangedikt, dat wel.

Daarnaast, het is natuurlijk ook heel makkelijk praten als je toch al op een flinke winst staat zoals veel mensen hier die vroeg zijn ingestapt. Als je de afgelopen 3 maanden bent ingestapt en je ziet je inleg gehalveerd worden dan is dat gewoon kut.

[ Bericht 5% gewijzigd door VeX- op 21-08-2017 20:59:00 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:39:50 #124
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173308224
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik heb er teveel geld in zitten om er nu maar even m'n handen vanaf te trekken (omdat ik op een gegeven moment echt in het project geloofde), maar dat betekent juist dat ik extra kritisch ben geworden. Daarom ageer ik op concrete argumenten en niet op verwachtingen, luchtkastelen en potentie. Daar heb ik inmiddels een broertje aan dood.

Neemt niet weg dat ik nog steeds op een flinke winst sta, maar dat komt simpelweg omdat ik sinds de ICO ben ingestapt. De koers is de afgelopen 3 maanden bijna gehalveerd en desondanks doen veel mensen hier alsof het fantastisch loopt. Nou echt niet dus. Ik vind dat ook misleidend voor mensen die hier net nieuw zijn en wellicht een verkeerd/onrealistisch beeld voorgespiegeld krijgen.
Even over het onderste stukje; er wordt toch juist altijd genoemd dat waves een coin is voor de lange hold en niet de korte termijn 2000% klappers? Ik vind zeker niet dat het voor nieuwkomers misleidend is. Juist over waves wordt meer inhoudelijk gesproken dan over coins waar enkel buy1!1! Wordt geroepen...
pi_173308793
mooie discussie wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')