SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik weet niet hoe oud je bent en of je het hebt meegemaakt, maar Justin is qua kapsel en loopje net z'n vader op die leeftijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is die Kluifert jr een gemaakte speler zeg, die wil zoooo graag Cristiano Ronaldo spelen, het loopje, het kapsel, manier van schieten. Dat joch zit echt de hele dag op YouTube te geilen op Ronaldo. Alleen hij is slechts 1,70 ofzo en Ronaldo 1,88 dus zal slechts een baby Ronaldo worden.😂😂😂😂Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik zie vooral iemand die bang is om zijn baantje verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html
Wat komt hij weer moeizaam overRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen ajax 019 met 6 0 voor tegen anderlecht, 3 goals danilo 2 goals jensen 1 goal langOh.![]()
Muah dat zal zo'n vaart niet lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die bang is om zijn baantje verliezenOh.![]()
Stijn kan je dit wel uitleggen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:47 schreef Tarado het volgende:
expected goals is dat het nieuwe dominerenOh.![]()
8-0 geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen ajax 019 met 6 0 voor tegen anderlecht, 3 goals danilo 2 goals jensen 1 goal lang![]()
Toch wel jammer dat Schöne en Huntelaar scoren. Zometeen denkt Keizer nog dat ze vaker moeten spelen![]()
![]()
Dat gezeik op Huntelaar slaat nergens op, hij scoort wel gewoon de openingsgoal dat is zo belangrijk..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:14 schreef Syntix het volgende:
Toch wel jammer dat Schöne en Huntelaar scoren. Zometeen denkt Keizer nog dat ze vaker moeten spelen![]()
Daardoor kregen we toch een andere wedstrijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat gezeik op Huntelaar slaat nergens op, hij scoort wel gewoon de openingsgoal dat is zo belangrijk..Oh.![]()
Klopt, het frank de boer excuus van 2017quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:47 schreef Tarado het volgende:
expected goals is dat het nieuwe dominerenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat weten we dan ook allemaal, behalve Syntix. Syntix is fan van Veltmanquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:28 schreef Baconbus het volgende:
Verbeek maakt Veltman helemaal af. Noemt hem slechter dan een jeugdspeler.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
El Hamdaoui 2quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/FOXSportsnl/videos/1530826580312096/
Beetje kinderachtige reactieRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een dramatisch slecht interview wat Overmars geeft..quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html
Wat komt hij weer moeizaam overNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En dat moet spelers overtuigenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een dramatisch slecht interview wat Overmars geeft..Oh.![]()
Ik denk dat een trainer vooral de spelers overtuigt in een gevorderd stadium.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet spelers overtuigen![]()
Ziyech=madquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Beetje kinderachtige reactie![]()
Ik mag hopen dat Keizer zich in die gesprekken minder nerveus gedraagt dan voor de camera.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat een trainer vooral de spelers overtuigt in een gevorderd stadium.Oh.![]()
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.graag op anoniem![]()
En dit is modquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.
Oh.![]()
Wtfquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.![]()
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd acts moet opvoeren.graag op anoniem![]()
De Hans Kraaij van vbl.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.![]()
Soms vraag ik mezelf wel eens af "Wie is KingRoland nou echt? Hij acteert al als hij een glas coca cola drinkt"quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.Oh.![]()
Ik zou zo prima mee kunnen doen met Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vraag ik mezelf wel eens af "Wie is KingRoland nou echt? Hij acteert al als hij een glas coca cola drinkt"graag op anoniem![]()
Dan heb je wel een fan in Dr.Mikeyquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou zo prima mee kunnen doen met Goede Tijden Slechte Tijden.Oh.![]()
Vies mad.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Beetje kinderachtige reactie![]()
Benieuwd naar die Wober. Erg professioneel is hij niet, want hij gaat niet meteen stoppen met trainen en het spelen van wedstrijden nu Ajax geïnteresseerd is.![]()
Hij wilde eerder niet komen omdat er concurrentie wasquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar die Wober. Erg professioneel is hij niet, want hij gaat niet meteen stoppen met trainen en het spelen van wedstrijden nu Ajax geïnteresseerd is.Oh.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar die Wober. Erg professioneel is hij niet, want hij gaat niet meteen stoppen met trainen en het spelen van wedstrijden nu Ajax geïnteresseerd is.
wooblabalurg![]()
Raar ook dat hij in het begin kritiek heeft op zichzelf, maar dan als de interviewster (milde) kritiek heeft dan is ie ineens op z'n pikkie getraptquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Beetje kinderachtige reactie. Blijft een gozer met handleiding zullen we maar zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
nou ja, zo vreemd is dat niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wilde eerder niet komen omdat er concurrentie was![]()
Precies, zoveel interesse heeft hij ook niet dusquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd naar die Wober. Erg professioneel is hij niet, want hij gaat niet meteen stoppen met trainen en het spelen van wedstrijden nu Ajax geïnteresseerd is.hardcoholic![]()
Mwah ik vind het niet zo gek dat ie zo reageert, ik vind dat je best kritiek mag hebben op zijn balverlies maar werken doet ie altijd wel, ook qua verdedigende meters. Iedereen roept elkaar dan weer veel te makkelijk na zonder de feiten te kennen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Raar ook dat hij in het begin kritiek heeft op zichzelf, maar dan als de interviewster (milde) kritiek heeft dan is ie ineens op z'n pikkie getrapt. Blijft een gozer met handleiding zullen we maar zeggen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat een TT
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Keizer moet heel snel kappen met dolberg linksbuiten neer te zetten. Speel dan laatste kwartier 442..![]()
Vanaf nu alleen maar kijken wat Zyecht goed doet dusquote:Ziyech: 'Het lijkt alsof jullie alleen de dingen zien die ik niet goed doe'
Hakim Ziyech baalt van de manier waarop er over hem bericht wordt. Volgens de Ajax-middenvelder wordt er immers te veel gekeken naar de dingen die fout gaan bij hem.
Ajax was zondag met 3-1 te sterk voor FC Groningen en Ziyech nam de Amsterdammers bij de hand. Met een goal en een assist was hij zeer belangrijk. Toen hij evenwel bij FOX Sports naar zijn verdedigende arbeid uit het duel met Rosenborg werd gevraagd, reageerde hij geprikkeld. 'Ik weet niet of jullie de afstanden die ik loop binnen krijgen. Ik denk het niet, want dan zouden jullie wel één of twee keer nadenken voordat je kritiek geeft. Ik denk ook dat jij je woorden terugneemt als je die ziet', zo richtte hij zich ook persoonlijk tot verslaggeefster Hélène Hendriks.
'Ik probeer elke wedstrijd mijn ding te doen, zowel aanvallend als verdedigend', vervolgde Ziyech. 'Het lijkt nu alsof jullie alleen de dingen zien die ik niet goed doe. Jullie zoeken iets, commotie. Dat mogen jullie best doen van mij, daar trek ik me niets van aan.'
Ziyech vond dat zijn spel ook aardig was tegen Groningen, maar is nog lang niet tevreden. 'De oude Hakim? Een beetje, het gaat de goede kant op. Er kunnen nog genoeg dingen beter, zo was ik af en toe nog wat slordig', aldus Ziyech, die uitlegde waarom hij zijn treffer zeer ingetogen vierde. 'De wedstrijd was nog niet op slot, dus dan valt er niet zoveel te juichen.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)die-ik-niet-goed-doe"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dolberg speelde dat ook in de jeugdquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:33 schreef JanCees het volgende:
Keizer moet heel snel kappen met dolberg linksbuiten neer te zetten. Speel dan laatste kwartier 442..Oh.![]()
Maakt me niet uitquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg speelde dat ook in de jeugd![]()
Eerste thuiswedstrijd in de competitie nu pas achter de rug maar iedereen weet al hoe iedereen gaat presteren dit seizoen
-nee-![]()
Overmars komt nog steeds niet lekker over op TV maar ik ben benieuwd wat er nog overblijft van zijn woorden dat de jeugd niet heilig is... daarmee wil hij toch wel nadrukkelijk aangeven dat het niet aan hem ligt om te investeren in betere spelers als de opleiding ze niet levert. Zet hij Sar en Bergkamp toch mee onder een vergrootglas als aankopen nu uitblijven.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hahaha ja dat is echt triest met die netwerksitesquote:
Eerder in de zomer lagen ze er ook al uitOh.![]()
Die lamlul genaamd Ozy dinges loopt nu alles recht te lullen wat krom is op showtimequote:
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
Oh daar kijk ik echt zelden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die lamlul genaamd Ozy dinges loopt nu alles recht te lullen wat krom is op showtime
GenotOh.![]()
CostaNostra020 die eigenlijk alles wat iedereen fout doet op een of andere manier (probeert) goed te lullenquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die lamlul genaamd Ozy dinges loopt nu alles recht te lullen wat krom is op showtime
Genot![]()
Sebastiaan1973(2)? erbijquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
CostaNostra020 die eigenlijk alles wat iedereen fout doet op een of andere manier (probeert) goed te lullenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik erger me daar dan vooralquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk daar als ik wil lachenOh.![]()
Er zitten wel wat mensen die wel goede inhoudelijke posts plaatsen, en qua jeugdvoetbal is het vaak wel gewoon boeiend.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ik kijk er alleen . Vooral voor transfernieuws (welk nieuws ?)Oh.![]()
Heb ik wel gemerkt ja . Alleen dan is er weer een mod die dan op de man gaat spelen omdat je wat kritiek hebt op de leidingquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten wel wat mensen die wel goede inhoudelijke posts plaatsen, en qua jeugdvoetbal is het vaak wel gewoon boeiend.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh daar let ik nooit zo op wie daar de mods zijn, die interface kan ook eigenlijk echt niet anno 2017quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb ik wel gemerkt ja . Alleen dan is er weer een mod die dan op de man gaat spelen omdat je wat kritiek hebt op de leidingOh.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 20-08-2017 om 19:42:348 - Vaclav Cerny has created eight chances vs FC Groningen, the most by an Ajax player in an Eredivisie game since December 2012. Fireworks. reageer retweet
Oh.![]()
Speelde ook prima, en is qua speler ook veel minder egoistisch dan Younes, die vooral zijn eigen kansen wil creëren. Gaf niet voor niets 2 assists vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 20-08-2017 om 19:42:348 - Vaclav Cerny has created eight chances vs FC Groningen, the most by an Ajax player in an Eredivisie game since December 2012. Fireworks. reageer retweet
Zou leuk zijn als hij zijn kans dit seizoen wel gaat pakken, want ik was er niet echt meer van overtuigd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speelde ook prima, en is qua speler ook veel minder egoistisch dan Younes, die vooral zijn eigen kansen wil creëren. Gaf niet voor niets 2 assists vandaagOh.![]()
Leuk om te lezen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk leest Keizer dit ook.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Inderdaad. Wat een verademing om te zien t.o.v. Younes.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ja gvdquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:57 schreef LacosteUnited het volgende:
Dijks was ook weer genieten, paar uitstekende voorzetjes afgeleverd
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Met een B-team jaquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rosenborg heeft vandaag verloren.Oh.![]()
Waar komt dat gerucht van Ayoub eigenlijk vandaan en is dat serieus? Zou wel fijn zijn om erbij te hebben maar dat is nu net een aankoop die de huidige talenten wel in de weg gaat lopenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De NOS vroeg aan Ayoub of hij voor die stap open stond, die dachten vast gewoon "Ajax zoekt een middenvelder, laten we kijken welke speler van een subtopper ze kunnen halen dan"quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Waar komt dat gerucht van Ayoub eigenlijk vandaan en is dat serieus? Zou wel fijn zijn om erbij te hebben maar dat is nu net een aankoop die de huidige talenten wel in de weg gaat lopen
Het zou me verbazen als hij gekocht wordt.Oh.![]()
Die zou ik ook niet helemaal snappen nee, op die posities kun je juist wel beter een jong talent erbij kopen die in de luwte kan warmlopen...quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De NOS vroeg aan Ayoub of hij voor die stap open stond, die dachten vast gewoon "Ajax zoekt een middenvelder, laten we kijken welke speler van een subtopper ze kunnen halen dan"
Het zou me verbazen als hij gekocht wordt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hun vorige verliespartij was ook tegen hunquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rosenborg heeft vandaag verloren.![]()
Tegenwoordig mag je al blij zijn met een aankoop. Een idee wanneer de nieuwe rechtsback kan spelen?
Vind het vooral zo angstig stil rond de linksback.![]()
Ze zoeken vooral een ervaren middenvelderquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet helemaal snappen nee, op die posities kun je juist wel beter een jong talent erbij kopen die in de luwte kan warmlopen...
Dus een nieuwe Nikki Zimling. Of heeft Nigel de Jong al een nieuwe club?Oh.![]()
waar zou maduro nu spelenquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zoeken vooral een ervaren middenvelder
Dus een nieuwe Nikki Zimling. Of heeft Nigel de Jong al een nieuwe club?![]()
Ik had hem al afgeschreven. Heeft afgelopen seizoen niet 1 keer echt bij de selectie gezeten. Terwijl vorig jaar het jaar van zijn doorbraak had moeten zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij zijn kans dit seizoen wel gaat pakken, want ik was er niet echt meer van overtuigd.
Hij speelde in ieder geval wel lekker en liet goede dingen zoen.
Laten we dus Younes maar weer opstellen de volgende wedstrijd.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Toen had hij vooral in november bij wat blessures de kans om erbij te komen, maar hij had ook nog wel last van die debielen die hem gingen bedreigen na zijn gemiste kans tegen De Graafschap in mei 2016.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven. Heeft afgelopen seizoen niet 1 keer echt bij de selectie gezeten. Terwijl vorig jaar het jaar van zijn doorbraak had moeten zijn.
Hij speelde in ieder geval wel lekker en liet goede dingen zoen.
Laten we dus Younes maar weer opstellen de volgende wedstrijd.Oh.![]()
Ben erg benieuwd naar hem, wat die journalist over hem zegt klinkt goed. Alhoewel het misschien wel wat onervaren is maarjaquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/FRfussballTim/status/899386429326938112
Transfer wober lijkt in de maak.
Oh.![]()
Weet iemand of dat wat is?quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
Transfer wober lijkt in de maak.![]()
Ik denk dat er weinig mensen hier naar de Oostenrijkse competitie kijken (behalve GwaiLow uiteraard), maar wat ik over hem heb gelezen heeft hij zeker potentie om een goede Ajaxspeler te worden.quote:Oh.![]()
Lees het draadje wat hij erover zegt, heeft stormachtige ontwikkeling doorgemaakt bij rapid wien, technisch begaafd en snel. Nog wel wat jongquote:![]()
Belachelijk he, maar nee.quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt die Verweij nog eens met nieuws zo![]()
Wie?quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
Transfer wober lijkt in de maak.![]()
Zou zo'n balletjeop Schöne nu echt als assist tellen? Dat was 100 procent de effort van Schöne natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speelde ook prima, en is qua speler ook veel minder egoistisch dan Younes, die vooral zijn eigen kansen wil creëren. Gaf niet voor niets 2 assists vandaag![]()
ik ga altijd een beetje kapot van binnen als ik besef dat iemand van 1998 ook gewoon alweer 19 jaar is.....
Rapid Wien is verdedigend altijd wel in orde van wat ik gezien heb, kan dus best een goede verdediger zijn. geen idee verder, nog nooit van die jongen gehoord.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Rapid Wien is een beetje vergane glorie, wel leuk dat ze Feyenoord Europees ooit dik hebben ingemaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:13 schreef mokkiemok het volgende:
ik ga altijd een beetje kapot van binnen als ik besef dat iemand van 1998 ook gewoon alweer 19 jaar is.....
Rapid Wien is verdedigend altijd wel in orde van wat ik gezien heb, kan dus best een goede verdediger zijn. geen idee verder, nog nooit van die jongen gehoord.![]()
7.5 miljoen en 10% doorverkoop dus. Benieuwd of hij er wat van kan. Hij heeft in ieder geval wel ervaring met het incasseren van goals, want 10 in 5 duels is best veel.![]()
Een 19-jarige verdediger lijkt me nou echt precies wat dit Ajax nodig heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We kunnen er veel geld op verdienen over 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:38 schreef Caland het volgende:
Een 19-jarige verdediger lijkt me nou echt precies wat dit Ajax nodig heeft.![]()
![]()
Ja potentie. Ajax kan ook op zoek naar een ervaren speler. Leuk die jonge spelers, maar de portemonnee trekken om die gatenkaas te vullen mag ook wel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
lve GwaiLow uiteraard), maar wat ik over hem heb gelezen heeft hij zeker potentie om een goede Ajaxspeler te worden.![]()
Wat aan de jonge kant inderdaad. Dit schreeuwt eigenlijk al wel om een ervaren middenvelder. Want ik was behoorlijk enthousiast na de duels met Nice, maar inmiddels is Donny weer ver teruggezakt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:38 schreef Caland het volgende:
Een 19-jarige verdediger lijkt me nou echt precies wat dit Ajax nodig heeft.![]()
terug gezakt?quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat aan de jonge kant inderdaad. Dit schreeuwt eigenlijk al wel om een ervaren middenvelder. Want ik was behoorlijk enthousiast na de duels met Nice, maar inmiddels is Donny weer ver teruggezakt.
ja naar de 6 positie ofwat?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik vond het gisteren niet bijzonder, en tegen Heracles en Rosenborg was hij echt onvoldoende. Niet als enige uiteraard, maar de verwachtingen voor hem zijn gewoon te hoog. Die gaat je echt geen heel jaar op sleeptouw nemen. Ik blijf erbij dat we Klaassen enorm gaan missen en dat je daar beter een vervanger voor had kunnen kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
terug gezakt?
ja naar de 6 positie![]()
Ik denk dat Donny niet slechter is dan de vervanger die zou zijn gehaald voor Klaassen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren niet bijzonder, en tegen Heracles en Rosenborg was hij echt onvoldoende. Niet als enige uiteraard, maar de verwachtingen voor hem zijn gewoon te hoog. Die gaat je echt geen heel jaar op sleeptouw nemen. Ik blijf erbij dat we Klaassen enorm gaan missen en dat je daar beter een vervanger voor had kunnen kopen.
Donny doet het uitstekend, maar ja Klaassen mis je enorm.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik vind hem ook zeker niet slecht, Klaassen was ook de leider, dat kan je moeilijk van hem verwachten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat Donny niet slechter is dan de vervanger die zou zijn gehaald voor Klaassen.
Donny doet het uitstekend, maar ja Klaassen mis je enorm.
En vervanger, waar kom je dan uit Siem de Jong? JR kom er maar in![]()
er is geen vervanger te vinden die het beter zou doen dan Donny, die komen namelijk neit naar Ajax, of verdienen te veel. of zijn al veel te oud.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem ook zeker niet slecht, Klaassen was ook de leider, dat kan je moeilijk van hem verwachten.
En vervanger, waar kom je dan uit Siem de Jong? JR kom er maar in
Donny heeft de leeftijd, de rust(daar bedoel ik mee, wil nog niet verkassen), een Ajax hart, en (rest)waarde die elke maand meer wordt. Alles om een Klaassen vervanger te zijn/worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar mag van mij wel even blijven staan eigenlijk, Dolberg komt nog wel.
Jammer dat iedereen direct Neres afschrijft trouwens. Hij was 1 wedstrijd iets minder waarin heel Ajax flink verzaakt en nu is het direct niks meer. Viel uitstekend in tegen Nice, zo'n gast heeft ook gewoon vertrouwen nodig, je kunt wel zien dat hij kan voetballen.![]()
Netto is een visionair, als hij voor meer weer gaat was het de moeite waard.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:38 schreef Caland het volgende:
Heeft Dijks eigenlijk ooit als centrale verdediger gespeeld? Vind hem qua postuur veel meer centraal passen dan op de flank![]()
![]()
ik denk dat wij momenteel de enige twee zijn die dat over Neres zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer dat iedereen direct Neres afschrijft trouwens. Hij was 1 wedstrijd iets minder waarin heel Ajax flink verzaakt en nu is het direct niks meer. Viel uitstekend in tegen Nice, zo'n gast heeft ook gewoon vertrouwen nodig, je kunt wel zien dat hij kan voetballen.
Ik zie die gast dingen doen waarvan ik echt wel vertrouwen heb dat daar kwaliteit zit. Stukken beter dan younes. Ik zou Cerny ook gewoon op links laten staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 21-08-2017 13:37:31 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Qua postuur wel ja, maar qua kwaliteiten niet. Iemand als cv zetten die niet kan koppen, is niet zo heel handig.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:31 schreef Dejannn het volgende:
Heeft Dijks eigenlijk ooit als centrale verdediger gespeeld? Vind hem qua postuur veel meer centraal passen dan op de flank![]()
Cerny geloof ik ook wel in, van Neres valt het niet te zeggen. Als Younes de speeltijd van Neres had gehad, zou hij een vergelijkbaar niveau kunnen laten zien. Lekker pielen enzo, maar of het structureel wat is, kan je pas zeggen als hij veel speelt. Bij Younes is het drama, kan bij Neres net zo zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat wij momenteel de enige twee zijn die dat over Neres zeggen.
Ik zie die gast dingen doen waarvan ik echt wel vertrouwen heb dat daar kwaliteit zit. Stukken beter dan younes. Ik zou Cerny ook gewoon op rechts laten staan.
Neres moet nu wel gewoon opgesteld worden, bij Younes weet je zeker dat we aan Boerrigter herinnerd gaan worden-nee-![]()
probleem van Neres is(zeker nu Cerny op rechts het goed doet) dat Kluivert niks fout lijkt te kunnen doen bij het publiek, en ook de voorkeur krijgt op rechts. Ik pleit ook voor meer speeltijd voor Neres, maar ik zie ook graag Kluivert, en ook graag Cerny. Zelfs Dolberg deed het niet slecht op links.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Cerny geloof ik ook wel in, van Neres valt het niet te zeggen. Als Younes de speeltijd van Neres had gehad, zou hij een vergelijkbaar niveau kunnen laten zien. Lekker pielen enzo, maar of het structureel wat is, kan je pas zeggen als hij veel speelt. Bij Younes is het drama, kan bij Neres net zo zijn.
Neres moet nu wel gewoon opgesteld worden, bij Younes weet je zeker dat we aan Boerrigter herinnerd gaan wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij kan niet koppenquote:Op maandag 21 augustus 2017 09:31 schreef Dejannn het volgende:
Dolberg gewoon lekker op links. Daar heeft ie volgens mij in de jeugd ook altijd gespeeld? Kan hij prima. Klaas lekker spitsen.![]()
Huntelaar heeft alleen zin als ze fatsoenlijke voorzetten kunnen geven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer dat iedereen direct Neres afschrijft trouwens. Hij was 1 wedstrijd iets minder waarin heel Ajax flink verzaakt en nu is het direct niks meer. Viel uitstekend in tegen Nice, zo'n gast heeft ook gewoon vertrouwen nodig, je kunt wel zien dat hij kan voetballen.![]()
150 wedstrijden, 110 goals.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:25 schreef TheJanitor het volgende:
Was wel leuk om Huntelaar weer te zien scoren
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar is prima optie idd. Dolberg krijgt zijn kans nog.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik denk dat dat nog best wel eens de nieuwe formatie van de komende weken kan zijn ja...quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:14 schreef GwaiLow het volgende:
Dolberg gewoon lekker op links. Daar heeft ie volgens mij in de jeugd ook altijd gespeeld? Kan hij prima. Klaas lekker spitsen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Cerny - Huntelaar - Kluivertquote:Op maandag 21 augustus 2017 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best wel eens de nieuwe formatie van de komende weken kan zijn ja...
Ziyech - Van de Beek - De Jong
Aankoop - Wober - De Ligt - Orejuela
Onana![]()
Dijks is een parodie op een voetballerquote:Op maandag 21 augustus 2017 09:31 schreef Dejannn het volgende:
Heeft Dijks eigenlijk ooit als centrale verdediger gespeeld? Vind hem qua postuur veel meer centraal passen dan op de flankGroot fan van User Wotte![]()
dan zou ik eerst gewoon even (veltman of) viergever naast de Ligt zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Cerny - Huntelaar - Kluivert
OnanaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die voorzetten van Dijks waren wel echt gênant gisteren hoor. Het kan toch niet dat je dus geld krijgt om te voetballen, maar dat je een bal dan niet eens normaal voor kan geven.
Beetje jammer dat het er wel imposant uitziet als hij met vijf stappen aan de overkant van het veld is, dan krijg je toch een beetje de illusie dat het misschien wel een behoorlijke voetballer is.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
Die jongen kan op zich best verdedigen, dus als hij simpel speelt is het een nuttige kracht. Voor het Ajax-spel waarbij hij goede voorzetten moet geven komt hij echt tekort ja...quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dijks is een parodie op een voetballerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Precies ditquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
Die voorzetten van Dijks waren wel echt gênant gisteren hoor. Het kan toch niet dat je dus geld krijgt om te voetballen, maar dat je een bal dan niet eens normaal voor kan geven.
Beetje jammer dat het er wel imposant uitziet als hij met vijf stappen aan de overkant van het veld is, dan krijg je toch een beetje de illusie dat het misschien wel een behoorlijke voetballer is.
zijn voorzetten zijn beter dan die van younesquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
Beetje jammer dat het er wel imposant uitziet als hij met vijf stappen aan de overkant van het veld is, dan krijg je toch een beetje de illusie dat het misschien wel een behoorlijke voetballer is.
ook Veltman is af en toe niet om aan te gluren wat betreft voorzetten.
ik ben niet van mening dat Dijks nu zozeer het probleem is momenteel.
al blijft het natuurlijk niet het niveau voor Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit betwijfel ik ten zeerste. Hij lijkt al moeite te hebben de bal überhaupt de lucht in te krijgen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn voorzetten zijn beter dan die van younesHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
zelfs met ruimte en tijd lukt het hem nietquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
Beetje jammer dat het er wel imposant uitziet als hij met vijf stappen aan de overkant van het veld is, dan krijg je toch een beetje de illusie dat het misschien wel een behoorlijke voetballer is.![]()
zijn voorzet in de 6e minuut was gewoon goed, en zo had hij er nog wel een paar. dat er geen goal uitkomt is ook gewoon een kwestie van geluk hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik ten zeerste. Hij lijkt al moeite te hebben de bal überhaupt de lucht in te krijgen.
maar hij legt ze een paar keer gewoon op de stip.
het blijft karig en zeker niet het niveau wat je wilt zien, maar beter dan younesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat het eerder geluk is dat hij per ongeluk de bal een keer goed voorgeeft dan dat hij dat stiekem toch beter kan dan iedereen denkt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn voorzet in de 6e minuut was gewoon goed, en zo had hij er nog wel een paar. dat er geen goal uitkomt is ook gewoon een kwestie van geluk hebben.
maar hij legt ze een paar keer gewoon op de stip.
het blijft karig en zeker niet het niveau wat je wilt zien, maar beter dan younesHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Hij kan wel heel hard rennen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
Beetje jammer dat het er wel imposant uitziet als hij met vijf stappen aan de overkant van het veld is, dan krijg je toch een beetje de illusie dat het misschien wel een behoorlijke voetballer is.Moet alleen niemand in de buurt komen.
![]()
wellicht, maar ik blijf erbij dat Dijks niet het eerste probleem is bij ajax waar naar moet worden gekeken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder geluk is dat hij per ongeluk de bal een keer goed voorgeeft dan dat hij dat stiekem toch beter kan dan iedereen denkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Dijks niet het grootste probleem is lijkt mij een behoorlijk groot probleem.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht, maar ik blijf erbij dat Dijks niet het eerste probleem is bij ajax waar naar moet worden gekeken.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
voor de NL competitie is het tegen de meeste tegenstanders wel goed genoeg, ik vond het spel gisteren wel erg voorspelbaar, tempo ook niet erg hoog en de ruimtes te groot bij balverliesquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht, maar ik blijf erbij dat Dijks niet het eerste probleem is bij ajax waar naar moet worden gekeken.![]()
Viergever LB is op zich prima.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Cerny - Huntelaar - Kluivert
Onana
We kunnen ook Anita terug halen, haha!
Nee die was beter als DM he.![]()
Anita op 6 was wel aardig geweest alleen verdient die bij Leeds meer dan het 3voudige dan wat hij bij Ajax zou kunnen verdienenquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Viergever LB is op zich prima.
We kunnen ook Anita terug halen, haha!
Nee die was beter als DM he.![]()
nietquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Anita op 6 was wel aardig geweest alleen verdient die bij Leeds meer dan het 3voudige dan wat hij bij Ajax zou kunnen verdienen![]()
Hij verdient meer dan drie miljoen per jaar bij Leeds?quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Anita op 6 was wel aardig geweest alleen verdient die bij Leeds meer dan het 3voudige dan wat hij bij Ajax zou kunnen verdienenHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Bij Leeds verdienen de meeste niet meer dan 500.000 per jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe bedoel je niet, dat verdient hij niet of je vindt hem niks?![]()
hij zat bij Newcastle al op 35000 per week (pond)quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij Leeds verdienen de meeste niet meer dan 500.000 per jaar.![]()
Die club heeft dan ook wel wat meer kapitaal dan leeds united, denk niet dat hij dat nog verdient bij Leeds.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zat bij Newcastle al op 35000 per week (pond)![]()
het lijkt mij stug dat hij in heeft moeten leverenquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die club heeft dan ook wel wat meer kapitaal dan leeds united, denk niet dat hij dat nog verdient bij Leeds.![]()
Ik denk het ook niet. Zo gaat Ajax een heel taai seizoen tegemoet. Ik ben ook benieuwd naar die Wöber maar ik vraag me sterk af wat een 19-jarig kereltje uit Oostenrijk nu voor verschil moet maken. Ziet er fysiek ook totaal niet indrukwekkend uit. Zou mooi zijn als Ajax die Tavares als linksback nog kan vastleggen, brengt wat kracht in de ploeg.
![]()
Cuesta komt nog en Perr, maar Perr niet per direct want we verhuren hem nog een jaartje aan Fortuna.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef Vriezzer het volgende:
Na Wöber komt er niets meer bij jongens.
grgr, Marc![]()
Z'on soort regeling met Kadioglu zou wel tof zijn,quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Cuesta komt nog en Perr, maar Perr niet per direct want we verhuren hem nog een jaartje aan Fortuna.
grgr, Marc![]()
3 behoorlijke fouten in drie wedstrijden. Dat is echt een goede verdediger ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen kan op zich best verdedigen, dus als hij simpel speelt is het een nuttige kracht. Voor het Ajax-spel waarbij hij goede voorzetten moet geven komt hij echt tekort ja...Groot fan van User Wotte![]()
Veltman gewoon weer centraal laten spelen. Voetballend vind ik hem wel aardig, maar omdat hij echt langzaam is komt hij verdedigend in de problemen.
Wober, Schuurs, Kadioglu zou prima zijn. In onder 19 en Jong zit verder genoeg potentie voor de aanval.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Cerny - Dolberg - Kluivertquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:14 schreef MichelWuyts het volgende:
Veltman gewoon weer centraal laten spelen. Voetballend vind ik hem wel aardig, maar omdat hij echt langzaam is komt hij verdedigend in de problemen.
Wober, Schuurs, Kadioglu zou prima zijn. In onder 19 en Jong zit verder genoeg potentie voor de aanval.
Viergever - Veltman - De Ligt - Orejuela
Onana
al zou ik donderdag weer met Huntelaar in de spits beginnen.
eigenlijk met dezelfde elf als tegen Groningen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan me wel vinden in je opstelling. Echter is Younes onze beste speler in de korte ruimte. tegen verdedigende blokken heb je hem nodig. ZOu het op deze manier echter ook wel eens willen zien.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny - Dolberg - Kluivert
Viergever - Veltman - De Ligt - Orejuela
Onana
al zou ik donderdag weer met Huntelaar in de spits beginnen.
eigenlijk met dezelfde elf als tegen Groningen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:26 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Kan me wel vinden in je opstelling. Echter is Younes onze beste speler in de korte ruimte. tegen verdedigende blokken heb je hem nodig. ZOu het op deze manier echter ook wel eens willen zien.![]()
In Europa is er vaak amper ruimte om iemand diep weg te steken. Zeker als je achter staat. Voorzetten tegen een handbalverdediging is helemaal kansloos. Sowieso zijn voorzetten een van de minst effectieve manieren om te scoren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Beetje te weinig rendement idd. Al was hij wel de beste man tegen Rosenborg. Daar was ie echt goed MET rendement overigens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.![]()
Younes is gewoon niet goed genoeg om het snelle combinatievoetbal dat keizer graag heeft uit te voeren, kan wel lekker dribbelen ja maar dat is het ook wel. Cerny is beter voor spel keizer![]()
Younes heeft de techniek. Dat eindeloze gedribbel zonder eind is irritant. Geloof dat hij het Ajax publiek inmiddels wel aardig aan het irriteren is.
De opstelling van zondag een aantal wedstrijden laten staan.![]()
![]()
Waarom? Ze lieten zijn contract niet voor niks aflopen bij Newcastlequote:Op maandag 21 augustus 2017 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt mij stug dat hij in heeft moeten leverenEn nu naar een club in een lagere divisie.
Anita had ik ook graag willen zien bij Ajax, perfect ervoor.Oh.![]()
Younes drijft zijn acties in de meeste gevallen altijd net één keer te ver door waardoor hij veel mogelijkheden om zeep helpt, dat lijkt er ook maar niet uit te slopenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingenquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.
Oh.![]()
Younes had je gewoon moeten verkopen deze zomer, allemaal clubs die prima bedragen wilden neertellen.Oh.![]()
Alsof je een keuze had.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingen![]()
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehadquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes had je gewoon moeten verkopen deze zomer, allemaal clubs die prima bedragen wilden neertellen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.quote:Oh.![]()
Als teamgenoot kun je ook wel kopje thee gaan drinken zodra Younes de bal heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Younes drijft zijn acties in de meeste gevallen altijd net één keer te ver door waardoor hij veel mogelijkheden om zeep helpt, dat lijkt er ook maar niet uit te slopenwooblabalurg![]()
Maar wel ontzettend gedateerd, hoe vaak zie je dat nou nog in het hedendaagse voetbal. Ajax staat ook voornamelijk voor creatief combinatievoetbal.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.Oh.![]()
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehadOh.![]()
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het werd te voorspelbaar allemaal, het is dat later Ziyech ook een voorzet gaf en hij dat wel kan. Maar die Dijks voorzetten laten geven heeft toch geen zin joh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.Oh.![]()
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.
dat speelt natuurlijk ook mee in zijn ontwikkeling.
daarom hoop ik dat hij nu gepasseerd is/wordt door Cerny zodat hij zich wellicht wat verder kan ontwikkelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jup Cerny moet dat maar doen, want er zal toch niet nog een aanvaller bij komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.
dat speelt natuurlijk ook mee in zijn ontwikkeling.
daarom hoop ik dat hij nu gepasseerd is/wordt door Cerny zodat hij zich wellicht wat verder kan ontwikkelen.Oh.![]()
Hoe zie je dit voor je? Dolberg op linksbuiten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon lekker met hunt en dol spelen.Oh.![]()
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.![]()
hoe zit het eigenlijk met die Jeison Andrés Angulo Trujillo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Over Cuesta hebben we ook nooit meer iets gehoord, zal wel niet komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die Jeison Andrés Angulo Trujillo?Oh.![]()
Misschien hadden ze dat pas gedaan als Richarlison binnen was gehengeld.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.Oh.![]()
Geen lang contractmeerquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.![]()
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je? Dolberg op linksbuiten?AFCA
ik zou er niet mee starten, maar als plan b kan je dat invoeren ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.Oh.![]()
heeft vaak zat op links gespeeld. zo gek is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Was het vroegah geen buitenspelert?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.AFCA
Dan moet Ajax 4-4-2 spelen. Zullen ze nooit gaan doenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.![]()
Linksbuiten vgm, maar ik zou gewoon lekker dolberg en huntelaar voor spits houden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het vroegah geen buitenspelert?
Met younes (helaas), neres, kluivert, cerny en die johnsen eigenlijk ook heb je al redelijk wat buitenspelers.![]()
Met als doel om het voetbal eerlijker te maken.. vertel dat de kleinere clubs die hier de dupe van zijnquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:07 schreef mokkiemok het volgende:
knvb wil test met vierde wissel bekertoernooi
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Bedankt Kenneth.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ja maar laat dit soort spelers zich lekker focussen op één positie.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het vroegah geen buitenspelert?Oh.![]()
Bron?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Keizer is een fan van hard trainen enz las ik. Neres traint niet hardOh.![]()
Dat eerste is meerdere malen naar voren gekomen. Dat tweede is mijn verzinsel on te verklaren waarkm hij geen kans krijgtquote:AFCA
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat eerste is meerdere malen naar voren gekomen. Dat tweede is mijn verzinsel on te verklaren waarkm hij geen kans krijgt
Maar goed iedereen roept alweer dat hij een miskoop is omdat hij een zwakke wedstrijd speelde tegen Rosenborg, waar iedereen kut was.Oh.![]()
Hij moet gewoon een paar wedstrijden achter elkaar spelen. Zo went hij tenminste.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.
Maar goed iedereen roept alweer dat hij een miskoop is omdat hij een zwakke wedstrijd speelde tegen Rosenborg, waar iedereen kut was.AFCA
Misschien kunnen we Clasie oppikken bij Southampton![]()
ik wil nog eens benadrukken dat Vjenne en ik deze mening niet delen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.
Maar goed iedereen roept alweer dat hij een miskoop is omdat hij een zwakke wedstrijd speelde tegen Rosenborg, waar iedereen kut was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jeej nog meer middelmaatquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we Clasie oppikken bij Southampton
En daar zag niemand hem als groot talent. Voor goede reden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het vroegah geen buitenspelert?![]()
Ja dat ben ik met je eens, hij moet ook loskomen om zijn acties te durven maken. Zag je eind vorig seizoen al steeds meer.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een paar wedstrijden achter elkaar spelen. Zo went hij tenminste.Oh.![]()
Ik had het meer over de media, bij VI was hij alweer helemaal afgeschrevenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wil nog eens benadrukken dat Vjenne en ik deze mening niet delen.
Oh.![]()
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de media, bij VI was hij alweer helemaal afgeschrevenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij VI snappen ze er echt geen tyfus van.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.Oh.![]()
Dat moet je ook gewoon kijken om een beetje te lachen, niet te serieus nemenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij VI snappen ze er echt geen tyfus van.![]()
Ze beïnvloeden toch de mening van veel mensen, wat best irritant is dan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon kijken om een beetje te lachen, niet te serieus nemenOh.![]()
Heb de wedstrijd niet volledig gekeken, maar was de Ligt, Zyiech, Cherny, Huntelaar en vdBeek nou een 8 waard?![]()
Haps is wel beter dan dijks en veltmanquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.AFCA
Eigenlijk allemaal 10en.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Heb de wedstrijd niet volledig gekeken, maar was de Ligt, Zyiech, Cherny, Huntelaar en vdBeek nou een 8 waard?![]()
Haps z'n broer is ook beter dan Dijks - gr Gijpquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haps is wel beter dan dijks en veltmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van de Beek en De Ligt vielen me niet heel erg op, maar de andere drie speelden wel een prima wedstrijd. Best te billijken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Heb de wedstrijd niet volledig gekeken, maar was de Ligt, Zyiech, Cherny, Huntelaar en vdBeek nou een 8 waard?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
FYI: Als we ons plaatsen voor de EL, zal dat in pot 1 zijn bij de loting.
Dan ontlopen we in ieder geval Lazio, Lyon, Villareal en Arsenal.
Maar AC milan zit dan wel in de koker. (of die moeten nog met 7-0 onderuit gaan)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We gaan ons echt niet plaatsen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
FYI: Als we ons plaatsen voor de EL, zal dat in pot 1 zijn bij de loting.
Dan ontlopen we in ieder geval Lazio, Lyon, Villareal en Arsenal.
Maar AC milan zit dan wel in de koker. (of die moeten nog met 7-0 onderuit gaan)Oh.![]()
ik ben er ook bang voor....quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan ons echt niet plaatsen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb toch het idee dat de eventuele aankopen daar ook op wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan ons echt niet plaatsen.![]()
Ongetwijfeld. En waar Ajax eerder nog spelers kon binnenhalen bij de Europa League finalist met zicht op CL-voetbal kunnen ze zo alleen maar spelers halen zonder Europees voetbalquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat de eventuele aankopen daar ook op wachten
Oh.![]()
maar ik geef ze nog wel een kans, als ze maar snel de 0-1 makenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En waar Ajax eerder nog spelers kon binnenhalen bij de Europa League finalist met zicht op CL-voetbal kunnen ze zo alleen maar spelers halen zonder Europees voetbal![]()
Dan krijg je toch een andere wedstrijd volgens ons aller Marcel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik geef ze nog wel een kans, als ze maar snel de 0-1 makenOh.![]()
zo'n EL als afgelopen seizoen zullen we voorlopig niet meer meemaken maar dit is wel het andere uiterstequote:Op maandag 21 augustus 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een andere wedstrijd volgens ons aller Marcel.![]()
Dat verwacht ook niemand, maar overwintering is toch wel het minimale. Maar als we de groepsfase niet halen is het helemaal lachwekkend, daar mag de directie best op afgerekend worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n EL als afgelopen seizoen zullen we voorlopig niet meer meemaken maar dit is wel het andere uitersteOh.![]()
zeker, ze hadden wel kunnen weten dat je per linie een speler kwijt zou raken en dan nog die paar ontevreden jongens erbijquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat verwacht ook niemand, maar overwintering is toch wel het minimale. Maar als we de groepsfase niet halen is het helemaal lachwekkend, daar mag de directie best op afgerekend worden.![]()
De verdediging hadden ze veel beter op kunnen anticiperen. Dat Tete en Riedewald weg zouden gaan stond eigenlijk wel vast, dat Sanchez zou vertrekken was ook een mogelijkheid (maar goed daar konden ze dan later nog een aankoop voor doen).quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, ze hadden wel kunnen weten dat je per linie een speler kwijt zou raken en dan nog die paar ontevreden jongens erbij
Maar ze zijn het er intern blijkbaar ook niet helemaal over eens welke koers te varen als je op dat interview van Overmars gisteren afgaat.Oh.![]()
dat heb ik niet gelezen maar het doet me wel een beetje denken aan 95 al was dat succes uiteraard een stuk groter, maar toen werd ook maar een groepje spelers gehonoreerd voor het winnen van die CL met een contract verbetering.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De verdediging hadden ze veel beter op kunnen anticiperen. Dat Tete en Riedewald weg zouden gaan stond eigenlijk wel vast, dat Sanchez zou vertrekken was ook een mogelijkheid (maar goed daar konden ze dan later nog een aankoop voor doen).
Maar ze zijn het er intern blijkbaar ook niet helemaal over eens welke koers te varen als je op dat interview van Overmars gisteren afgaat.
Als ze in die week na de finale met wat spelers om de tafel hadden gezeten om de groep bij elkaar te houden dan had Sanchez niet zo makkelijk de deur uitgelopen.![]()
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html hier dat interviewquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik niet gelezen maar het doet me wel een beetje denken aan 95 al was dat succes uiteraard een stuk groter, maar toen werd ook maar een groepje spelers gehonoreerd voor het winnen van die CL met een contract verbetering.
Als ze in die week na de finale met wat spelers om de tafel hadden gezeten om de groep bij elkaar te houden dan had Sanchez niet zo makkelijk de deur uitgelopen.
En ze hadden vlak na die finale nog wel echt het gevoel van de groep bij elkaar houden en dan samen CL halen, dus ja in die euforie hadden ze wel wat meer kunnen doen. Wat ze onder Bosz ook wel wilden, maar toen die vertrok was dat eigenlijk ook al wel over.Oh.![]()
het vertrek van Bosz was natuurlijk al het begin van het einde.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html hier dat interview
En ze hadden vlak na die finale nog wel echt het gevoel van de groep bij elkaar houden en dan samen CL halen, dus ja in die euforie hadden ze wel wat meer kunnen doen. Wat ze onder Bosz ook wel wilden, maar toen die vertrok was dat eigenlijk ook al wel over.
Dat Klaassen weg ging, was al zeker, maar ik denk dat de kans groot was geweest als Bosz was gebleven dat Sanchez ook was gebleven. Al blijft het natuurlijk Tottenham, wat gewoon een vreselijke mooie kans is voor een speler als Sanchez.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iemand een idee hoe het zit met kaartjes voor Jong Ajax? Online vind ik alleen info over 2013 en zie nergens een mogelijkheid om online kaartjes te kopen (of uberhaupt info over kaartjes).![]()
Hallo Marcoquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze beïnvloeden toch de mening van veel mensen, wat best irritant is dan.Groot fan van User Wotte![]()
Gewoon via het loketquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:44 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met kaartjes voor Jong Ajax? Online vind ik alleen info over 2013 en zie nergens een mogelijkheid om online kaartjes te kopen (of uberhaupt info over kaartjes).Groot fan van User Wotte![]()
SjaakGODquote:![]()
Ik zie die Overmars al wegduiken onder zijn bureau als hij Sjaak alweer ziet aankomen met zijn lijstje
Oh.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:20:07Maximillian Wöber meldt zich uiterlijk overmorgen in A'dam voor medische keuring. #Ajax is akkoord met Rapid Wien en speler. Zie vi.nl reageer retweet
Oh.![]()
Zoon van Marianne Wöberquote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
#viesdikquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:49 schreef skysherrif het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYD0qA4nFGw/Oh.![]()
Dus twee 18-jarigen gaan centraal spelen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-08-2017 om 16:20:07Maximillian Wöber meldt zich uiterlijk overmorgen in A'dam voor medische keuring. #Ajax is akkoord met Rapid Wien en speler. Zie vi.nl reageer retweet
![]()
Wober De Ligt Veltman Orejuelaquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus twee 18-jarigen gaan centraal spelen?
Zou ook kunnen![]()
Hij is 19quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus twee 18-jarigen gaan centraal spelen?Oh.![]()
Wober is een LCV voornamelijk, zegt Overmars zelf ook.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wober De Ligt Veltman Orejuela
Zou ook kunnenOh.![]()
Ja, ook goed. Kunnen ze samen een Happy Meal nemen.quote:Afgelopen 2 seizoenen heeft hij voornamelijk CV gespeeld zie ik, soms op links.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wober De Ligt Veltman Orejuela
Zou ook kunnen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 16:56:19 ]![]()
Dan wordt ie reserve, neem aan dat een 19 en 18 jarige niet cv spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wober is een LCV voornamelijk, zegt Overmars zelf ook.![]()
Mooi! Groot talent wat ik zo hoor. Alleen jammer dat het een paar weken te laat komt.
Hoop dat we ons Donderdag gewoon gaan plaatsen, want dan gaan we nog een mooi seizoen tegemoet als de 2 aankopen enigszins voldoen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
wat is?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:57 schreef skysherrif het volgende:
hahaha zie dit
https://twitter.com/rodajckerkradeDe Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Riedewald mis je toch helemaal niet? Die gast is zo verschrikkelijk slecht in verdedigen. Elke voorzet van de zijkant betekent een enorme kans voor de spits van de tegenstander.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De verdediging hadden ze veel beter op kunnen anticiperen. Dat Tete en Riedewald weg zouden gaan stond eigenlijk wel vast, dat Sanchez zou vertrekken was ook een mogelijkheid (maar goed daar konden ze dan later nog een aankoop voor doen).
Maar ze zijn het er intern blijkbaar ook niet helemaal over eens welke koers te varen als je op dat interview van Overmars gisteren afgaat.![]()
Wel goed dat we doordeweeks geen avondwedstrijden meer spelen, kunnen ze op tijd naar bed op schooldagen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Kunnen ze samen een Happy Meal nemen.Oh.![]()
Het is Ajax. Sanchez was ook niet veel ouder.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan wordt ie reserve, neem aan dat een 19 en 18 jarige niet cv spelen.Oh.![]()
Die speelde toch lang samen met viergever, pas op het laatste toen ajax als team helemaal o pde brommer was kon hij samen met de ligtquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is Ajax. Sanchez was ook niet veel ouder.![]()
Dan moet je er nog wel een vervanger voor halen in de selectie.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Riedewald mis je toch helemaal niet? Die gast is zo verschrikkelijk slecht in verdedigen. Elke voorzet van de zijkant betekent een enorme kans voor de spits van de tegenstander.Oh.![]()
Ze kunnen in elk geval meer rouleren nu.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die speelde toch lang samen met viergever, pas op het laatste toen ajax als team helemaal o pde brommer was kon hij samen met de ligtOh.![]()
Dat is één, en zelfs nog voor 31-08
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 21-08-2017 om 17:23:51Matthijs de Ligt tekent bij tot medio 2021!Alle details ➡️ https://t.co/7JKTz21cFm#Matthijs2021 https://t.co/62JBc4jSbf reageer retweet
Oh.![]()
Dat is vooralsnog het enige Ligtpuntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Hopelijk staat Dolberg gewoon in de spits tegen Rosenborg. Hij is echt niet minder dan Huntelaar en met de opstelling van afgelopen zondag krijgt ie ook wel wat ballen waar die wat mee kan.![]()
hij is zeer zeker wel minder.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk staat Dolberg gewoon in de spits tegen Rosenborg. Hij is echt niet minder dan Huntelaar en met de opstelling van afgelopen zondag krijgt ie ook wel wat ballen waar die wat mee kan.
Huntelaar is veel balvaster, veel slimmer in lopen en irritanter voor verdediging.
Dolberg is technisch misschien beter, maar dat je niet alles wat je nodig hebthardcoholic![]()
Je kan beter met Dolberg beginnen. Huntelaar is als speler gewoon beter om in te vallen als pinchhitter Andersom gaat niet werken. Zeker in latere fase als het nog niet gespeeld is en je met lange ballen in de strafschopgebied wil gaan spelen heb je meer aan Huntelaar dan Dolberg."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wijze woorden Klaas.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan beter met Dolberg beginnen. Huntelaar is als speler gewoon beter om in te vallen als pinchhitter Andersom gaat niet werken. Zeker in latere fase als het nog niet gespeeld is en je met lange ballen in de strafschopgebied wil gaan spelen heb je meer aan Huntelaar dan Dolberg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk al die jonge verdedigers en een ervaren verdediger op de verkeerde positie die elke wedstrijd fouten maakt.AFCA
Dus liever met iemand die (vooralsnog) niet scoort beginnen en dan als we niet scoren iemand die wel scoort er 20 minuten inzetten en hopen dat het balletje goed valt?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan beter met Dolberg beginnen. Huntelaar is als speler gewoon beter om in te vallen als pinchhitter Andersom gaat niet werken. Zeker in latere fase als het nog niet gespeeld is en je met lange ballen in de strafschopgebied wil gaan spelen heb je meer aan Huntelaar dan Dolberg.
We hebben donderdag goals nodig hoor..![]()
quote:Keizer hoopt op Dolberg en Huntelaar in basis
43 min geleden ANP
Ajax-trainer Marcel Keizer hoopt dat talent Kasper Dolberg en veteraan Klaas-Jan Huntelaar samen in de spits kunnen spelen. Keizer is aan het zoeken naar een manier waarop dat kan, zegt hij tegen FOX Sports.
Dolberg was afgelopen seizoen het talent van het jaar in de eredivisie. Zondag werd hij echter gepasseerd door Keizer, die de voorkeur gaf aan Huntelaar. Het liefst stelt Keizer ze echter allebei op, want "je wilt eigenlijk het liefste al je doelpunten in het veld hebben staan.''
De trainer voegt er wel aan toe dat dit de komende wedstrijden nog niet gebeurt, "dat is misschien iets voor lopende het seizoen''."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik zie Dolberg tegenwoordig anders bijna niks goeds doen, talent heeft hij absoluut maar laat Huntelaar maar even spelen als je het mij vraagtquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk staat Dolberg gewoon in de spits tegen Rosenborg. Hij is echt niet minder dan Huntelaar en met de opstelling van afgelopen zondag krijgt ie ook wel wat ballen waar die wat mee kan.![]()
Younes vandaag in de buurt van Barcelona gesignaleerd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die-hard fans van Barcelona wilde het zekere voor het onzekere nemen en hebben hem ook gelijk doodgeschoten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Younes vandaag in de buurt van Barcelona gesignaleerd![]()
Had liever gezien tot 2022 voor iemand van 18.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:25 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt bijgetekend
Eerste tweede aankoop is dus ook binnen![]()
Sjaakquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/foxsportsnl/status/899701149753905153
Deze kon ik jullie niet onthouden
Snelle Egel![]()
Sjaak Swartquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthoudenAl die figuren moeten ze in een kelder stoppen
![]()
Kan er wel om lachen eerlijk gezegd, moet ook kunnen. Andersom ligt het gevoeliger denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthoudenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij wordt ook met de dag voorspelbaarderquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden![]()
ben blij dat je grote idool dit voor jullie doetquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden![]()
Sjaakgodquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ben blij dat je grote idool dit voor jullie doetVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
sjakie is wel mister ajax he
het is wel een grote eer dat hij ons liedje gaat zingen he"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Had je deze al gezien?quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden
![]()
heb jij deze al gezienquote:
zo ik ga slapen....
vakantie is over
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat moment dat ajacieden moeten pochen met prestaties van PSV
Pijnlijk jongens, pijnlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is wel behoorlijk debiel ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat moment dat ajacieden moeten pochen met prestaties van PSV
Pijnlijk jongens, pijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: