Die club heeft dan ook wel wat meer kapitaal dan leeds united, denk niet dat hij dat nog verdient bij Leeds.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zat bij Newcastle al op 35000 per week (pond)
het lijkt mij stug dat hij in heeft moeten leverenquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die club heeft dan ook wel wat meer kapitaal dan leeds united, denk niet dat hij dat nog verdient bij Leeds.
Cuesta komt nog en Perr, maar Perr niet per direct want we verhuren hem nog een jaartje aan Fortuna.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef Vriezzer het volgende:
Na Wöber komt er niets meer bij jongens.
Z'on soort regeling met Kadioglu zou wel tof zijn,quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Cuesta komt nog en Perr, maar Perr niet per direct want we verhuren hem nog een jaartje aan Fortuna.
grgr, Marc
3 behoorlijke fouten in drie wedstrijden. Dat is echt een goede verdediger ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen kan op zich best verdedigen, dus als hij simpel speelt is het een nuttige kracht. Voor het Ajax-spel waarbij hij goede voorzetten moet geven komt hij echt tekort ja...
Cerny - Dolberg - Kluivertquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:14 schreef MichelWuyts het volgende:
Veltman gewoon weer centraal laten spelen. Voetballend vind ik hem wel aardig, maar omdat hij echt langzaam is komt hij verdedigend in de problemen.
Wober, Schuurs, Kadioglu zou prima zijn. In onder 19 en Jong zit verder genoeg potentie voor de aanval.
Kan me wel vinden in je opstelling. Echter is Younes onze beste speler in de korte ruimte. tegen verdedigende blokken heb je hem nodig. ZOu het op deze manier echter ook wel eens willen zien.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny - Dolberg - Kluivert
Ziyech - Van de Beek - De Jong
Viergever - Veltman - De Ligt - Orejuela
Onana
al zou ik donderdag weer met Huntelaar in de spits beginnen.
eigenlijk met dezelfde elf als tegen Groningen.
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:26 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Kan me wel vinden in je opstelling. Echter is Younes onze beste speler in de korte ruimte. tegen verdedigende blokken heb je hem nodig. ZOu het op deze manier echter ook wel eens willen zien.
In Europa is er vaak amper ruimte om iemand diep weg te steken. Zeker als je achter staat. Voorzetten tegen een handbalverdediging is helemaal kansloos. Sowieso zijn voorzetten een van de minst effectieve manieren om te scoren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.
Beetje te weinig rendement idd. Al was hij wel de beste man tegen Rosenborg. Daar was ie echt goed MET rendement overigens.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Younes heeft geen rendement. Dan kan je nog zo dribbelen. We hebben voorzetten nodig.
Waarom? Ze lieten zijn contract niet voor niks aflopen bij Newcastlequote:Op maandag 21 augustus 2017 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt mij stug dat hij in heeft moeten leveren
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingenquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Alsof je een keuze had.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingen
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorzetten? Keizer wil eigenlijk normaal gesproken liever door de as voetballen en vond voorzetten eigenlijk ook maar niks. Daarom verbaasde het me gisteren dat ze continu voor die voorzet gingen
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehadquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes had je gewoon moeten verkopen deze zomer, allemaal clubs die prima bedragen wilden neertellen.
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.quote:
Als teamgenoot kun je ook wel kopje thee gaan drinken zodra Younes de bal heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Younes drijft zijn acties in de meeste gevallen altijd net één keer te ver door waardoor hij veel mogelijkheden om zeep helpt, dat lijkt er ook maar niet uit te slopen
Maar wel ontzettend gedateerd, hoe vaak zie je dat nou nog in het hedendaagse voetbal. Ajax staat ook voornamelijk voor creatief combinatievoetbal.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is het Ajax spel. Buitenspelers die de achterlijn halen. Zo iets dergelijks. Met Huntelaar heb je een sterke kopper.
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Contract ontbinden had ik zelfs vrede mee gehad
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.
Het werd te voorspelbaar allemaal, het is dat later Ziyech ook een voorzet gaf en hij dat wel kan. Maar die Dijks voorzetten laten geven heeft toch geen zin joh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar met zijn rug naar het doel aanspelen lijkt me niet zo handig. Enige ruimte die er lag was aan de flanken, dat deed Groningen redelijk goed.
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat slaat weer nergens op natuurlijk.
Jup Cerny moet dat maar doen, want er zal toch niet nog een aanvaller bij komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, younes kan je er heus bij hebben, maar heeft geen enkele concurrentie gehad de afgelopen jaren.
dat speelt natuurlijk ook mee in zijn ontwikkeling.
daarom hoop ik dat hij nu gepasseerd is/wordt door Cerny zodat hij zich wellicht wat verder kan ontwikkelen.
Hoe zie je dit voor je? Dolberg op linksbuiten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon lekker met hunt en dol spelen.
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.
Over Cuesta hebben we ook nooit meer iets gehoord, zal wel niet komen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die Jeison Andrés Angulo Trujillo?
Misschien hadden ze dat pas gedaan als Richarlison binnen was gehengeld.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Ajax had gewoon 12 miljoen voor younes kunnen krijgen, meest onbegrijpelijke dat dat niet is geaccepteerd.
Geen lang contractmeerquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat volgend seizoen nog gewoon weg voor 10+ hoor, zo dramatisch is het niet.
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je? Dolberg op linksbuiten?
ik zou er niet mee starten, maar als plan b kan je dat invoeren ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het niet slechter dan younes zal zijn en tegen een handbalverdediging kan hij zwevend om hunt spelen.
heeft vaak zat op links gespeeld. zo gek is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.
Was het vroegah geen buitenspelert?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van spelers misbruiken op de verkeerde posities.
Dan moet Ajax 4-4-2 spelen. Zullen ze nooit gaan doenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Linksbuiten vgm, maar ik zou gewoon lekker dolberg en huntelaar voor spits houden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het vroegah geen buitenspelert?
Met als doel om het voetbal eerlijker te maken.. vertel dat de kleinere clubs die hier de dupe van zijnquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:07 schreef mokkiemok het volgende:
knvb wil test met vierde wissel bekertoernooi
Bedankt Kenneth.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je altijd, er werden wel wat kansen gemist om Huntelaar aan te spelen als spits en van daaruit verder te voetballen.
Ja maar laat dit soort spelers zich lekker focussen op één positie.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Keizer is een fan van hard trainen enz las ik. Neres traint niet hard
Dat eerste is meerdere malen naar voren gekomen. Dat tweede is mijn verzinsel on te verklaren waarkm hij geen kans krijgtquote:
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat eerste is meerdere malen naar voren gekomen. Dat tweede is mijn verzinsel on te verklaren waarkm hij geen kans krijgt
Hij moet gewoon een paar wedstrijden achter elkaar spelen. Zo went hij tenminste.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.
Maar goed iedereen roept alweer dat hij een miskoop is omdat hij een zwakke wedstrijd speelde tegen Rosenborg, waar iedereen kut was.
ik wil nog eens benadrukken dat Vjenne en ik deze mening niet delen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over het laatste deel van je post. Neres was ook de beste man op het trainingskamp in Oostenrijk volgens de diverse volgers.
Maar goed iedereen roept alweer dat hij een miskoop is omdat hij een zwakke wedstrijd speelde tegen Rosenborg, waar iedereen kut was.
jeej nog meer middelmaatquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we Clasie oppikken bij Southampton![]()
En daar zag niemand hem als groot talent. Voor goede reden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, hij moet ook loskomen om zijn acties te durven maken. Zag je eind vorig seizoen al steeds meer.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een paar wedstrijden achter elkaar spelen. Zo went hij tenminste.
Ik had het meer over de media, bij VI was hij alweer helemaal afgeschrevenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wil nog eens benadrukken dat Vjenne en ik deze mening niet delen.
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de media, bij VI was hij alweer helemaal afgeschreven
Bij VI snappen ze er echt geen tyfus van.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.
Dat moet je ook gewoon kijken om een beetje te lachen, niet te serieus nemenquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij VI snappen ze er echt geen tyfus van.
Ze beïnvloeden toch de mening van veel mensen, wat best irritant is dan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon kijken om een beetje te lachen, niet te serieus nemen
Haps is wel beter dan dijks en veltmanquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij VI zijn ze lyrisch over Haps.
Eigenlijk allemaal 10en.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Heb de wedstrijd niet volledig gekeken, maar was de Ligt, Zyiech, Cherny, Huntelaar en vdBeek nou een 8 waard?
Haps z'n broer is ook beter dan Dijks - gr Gijpquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haps is wel beter dan dijks en veltman
Van de Beek en De Ligt vielen me niet heel erg op, maar de andere drie speelden wel een prima wedstrijd. Best te billijken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Heb de wedstrijd niet volledig gekeken, maar was de Ligt, Zyiech, Cherny, Huntelaar en vdBeek nou een 8 waard?
We gaan ons echt niet plaatsen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
FYI: Als we ons plaatsen voor de EL, zal dat in pot 1 zijn bij de loting.
Dan ontlopen we in ieder geval Lazio, Lyon, Villareal en Arsenal.
Maar AC milan zit dan wel in de koker. (of die moeten nog met 7-0 onderuit gaan)
ik ben er ook bang voor....quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan ons echt niet plaatsen.
ik heb toch het idee dat de eventuele aankopen daar ook op wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan ons echt niet plaatsen.
Ongetwijfeld. En waar Ajax eerder nog spelers kon binnenhalen bij de Europa League finalist met zicht op CL-voetbal kunnen ze zo alleen maar spelers halen zonder Europees voetbalquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat de eventuele aankopen daar ook op wachten
maar ik geef ze nog wel een kans, als ze maar snel de 0-1 makenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En waar Ajax eerder nog spelers kon binnenhalen bij de Europa League finalist met zicht op CL-voetbal kunnen ze zo alleen maar spelers halen zonder Europees voetbal
Dan krijg je toch een andere wedstrijd volgens ons aller Marcel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik geef ze nog wel een kans, als ze maar snel de 0-1 maken
zo'n EL als afgelopen seizoen zullen we voorlopig niet meer meemaken maar dit is wel het andere uiterstequote:Op maandag 21 augustus 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een andere wedstrijd volgens ons aller Marcel.
Dat verwacht ook niemand, maar overwintering is toch wel het minimale. Maar als we de groepsfase niet halen is het helemaal lachwekkend, daar mag de directie best op afgerekend worden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n EL als afgelopen seizoen zullen we voorlopig niet meer meemaken maar dit is wel het andere uiterste
zeker, ze hadden wel kunnen weten dat je per linie een speler kwijt zou raken en dan nog die paar ontevreden jongens erbijquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat verwacht ook niemand, maar overwintering is toch wel het minimale. Maar als we de groepsfase niet halen is het helemaal lachwekkend, daar mag de directie best op afgerekend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |