SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik weet niet hoe oud je bent en of je het hebt meegemaakt, maar Justin is qua kapsel en loopje net z'n vader op die leeftijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is die Kluifert jr een gemaakte speler zeg, die wil zoooo graag Cristiano Ronaldo spelen, het loopje, het kapsel, manier van schieten. Dat joch zit echt de hele dag op YouTube te geilen op Ronaldo. Alleen hij is slechts 1,70 ofzo en Ronaldo 1,88 dus zal slechts een baby Ronaldo worden.😂😂😂😂Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik zie vooral iemand die bang is om zijn baantje verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html
Wat komt hij weer moeizaam overRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen ajax 019 met 6 0 voor tegen anderlecht, 3 goals danilo 2 goals jensen 1 goal langOh.![]()
Muah dat zal zo'n vaart niet lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die bang is om zijn baantje verliezenOh.![]()
Stijn kan je dit wel uitleggen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:47 schreef Tarado het volgende:
expected goals is dat het nieuwe dominerenOh.![]()
8-0 geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen ajax 019 met 6 0 voor tegen anderlecht, 3 goals danilo 2 goals jensen 1 goal lang![]()
Toch wel jammer dat Schöne en Huntelaar scoren. Zometeen denkt Keizer nog dat ze vaker moeten spelen![]()
![]()
Dat gezeik op Huntelaar slaat nergens op, hij scoort wel gewoon de openingsgoal dat is zo belangrijk..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:14 schreef Syntix het volgende:
Toch wel jammer dat Schöne en Huntelaar scoren. Zometeen denkt Keizer nog dat ze vaker moeten spelen![]()
Daardoor kregen we toch een andere wedstrijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat gezeik op Huntelaar slaat nergens op, hij scoort wel gewoon de openingsgoal dat is zo belangrijk..Oh.![]()
Klopt, het frank de boer excuus van 2017quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:47 schreef Tarado het volgende:
expected goals is dat het nieuwe dominerenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat weten we dan ook allemaal, behalve Syntix. Syntix is fan van Veltmanquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:28 schreef Baconbus het volgende:
Verbeek maakt Veltman helemaal af. Noemt hem slechter dan een jeugdspeler.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
El Hamdaoui 2quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/FOXSportsnl/videos/1530826580312096/
Beetje kinderachtige reactieRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een dramatisch slecht interview wat Overmars geeft..quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/video/2188(...)l-geld-uitgeven.html
Wat komt hij weer moeizaam overNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
En dat moet spelers overtuigenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een dramatisch slecht interview wat Overmars geeft..Oh.![]()
Ik denk dat een trainer vooral de spelers overtuigt in een gevorderd stadium.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet spelers overtuigen![]()
Ziyech=madquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Beetje kinderachtige reactie![]()
Ik mag hopen dat Keizer zich in die gesprekken minder nerveus gedraagt dan voor de camera.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat een trainer vooral de spelers overtuigt in een gevorderd stadium.Oh.![]()
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.graag op anoniem![]()
En dit is modquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.
Oh.![]()
Wtfquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Younes ga weg en blijf weg. Idioot. Elke keer wanneer hij zit te choken krijg ik spontaan de neiging om iemand te slaan.![]()
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd acts moet opvoeren.graag op anoniem![]()
De Hans Kraaij van vbl.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.![]()
Soms vraag ik mezelf wel eens af "Wie is KingRoland nou echt? Hij acteert al als hij een glas coca cola drinkt"quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar ben ik niet vies van op een zondagmiddag JR.Oh.![]()
Ik zou zo prima mee kunnen doen met Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vraag ik mezelf wel eens af "Wie is KingRoland nou echt? Hij acteert al als hij een glas coca cola drinkt"graag op anoniem![]()
Dan heb je wel een fan in Dr.Mikeyquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou zo prima mee kunnen doen met Goede Tijden Slechte Tijden.Oh.![]()
Vies mad.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Beetje kinderachtige reactie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: