abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173274968
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:35 schreef bamibij het volgende:
Hele gejank over Islamisering is niet nodig als we gewoon aangeven dat geen enkel geloof meer een uitzonderingspositie op wat dan ook heeft in het publieke leven. Je bent vrij om te geloven en krijgt daar ruimte voor maar valt anderen niet lastig.

Hele draadje weer over 'Islamisering' ''ze'' terwijl het om 1(!!!!) geval ergens in Engeland gaat :')
Secularisme gaat gelijk op met racisme, zeggen ze dan.
I´m back.
pi_173274992
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 09:25 schreef Jaroon het volgende:
We hebben het in Nederland ook al gezien bij de AH. In hoeverre ga je steeds rekening houden met het geloof van mensen?
Gisteren bij de AH in centrum Den Haag weer alle caissières met hoofddoek, de twee dames bij de broodbalie met hoofddoek en de dame bij de klantenservice ook met hoofddoek.

Maandag stond ik bij die broodbalie brood uit te zoeken toen kwam er een bekende van de medewerkster langs om een praatje te maken.

"Oh wat zie jij er goed uit" sprak de medewerkster naar haar uit.

Ik keek even om : de bekende was van top tot teen met een donkerbruin gewaad bedekt , alleen het gezicht zichtbaar.

Ik moest van binnen lachen maar bedacht meteen hoe idioot en triest deze ontwikkeling is.

De klok die (ook door medewerking van AH) in dit land terug gedraaid wordt.

"Ja, de moderne allochtone vrouwen zullen het tij gaan keren" las ik ooit ergens.

In Den Haag zie ik vooral steeds meer (jonge) allochtone vrouwen bewust met een hoofddoek / gewaad lopen.

Tij keren, ja , de verkeerde kant op.
pi_173275016
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als dat waar is, is het nog veel debieler. Dat alcohol schadelijk is bij consumeren is een reden om het consumeren voor jongeren te verbieden en om de controle te houden het koopverbod.
Hoe kan het verkopen schadelijk zijn?
Van een van de supermarkten hier weet ik dat ze minderjarigen geen alcohol en tabak laten verkopen. Ik dacht dat de redenering iets met de leeftijdscontroles te maken heeft. Er is in ieder geval een prima reden voor, en die heeft met religie niets te maken.
pi_173275020
Ik vind dit echt schadelijk voor de samenelving..

Werknemers een veilige en prettige werkomgeving geven is belangrijk, maar we hoeven toch niet rekening te houden met de persoonlijke voorkeuren van werknemers.
pi_173275035
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Gisteren bij de AH in centrum Den Haag weer alle caissières met hoofddoek, de twee dames bij de broodbalie met hoofddoek en de dame bij de klantenservice ook met hoofddoek.

Maandag stond ik bij die broodbalie brood uit te zoeken toen kwam er een bekende van de medewerkster langs om een praatje te maken.

Ik keek even om : de bekende was van top tot teen met een donkerbruin gewaad bedekt , alleen het gezicht zichtbaar.

Ik moest van binnen lachen maar bedacht meteen hoe idioot en triest deze ontwikkeling is.

"Ja, de moderne allochtone vrouwen zullen het tij gaan keren" las ik ooit ergens.

In Den Haag zie ik vooral steeds meer (jonge) allochtone vrouwen bewust met een hoofddoek / gewaad lopen.

Stukje identity-politics is het steeds meer aan het worden.
I´m back.
pi_173275036
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Secularisme gaat gelijk op met racisme, zeggen ze dan.
Nouja, als ik zo eens een FOK! topic lees klopt dat ook wel.

Dat is het lastige.
pi_173275040
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als iemand vanuit principe moeite heeft met het verkopen van bijv. alcohol moet je ergens niet gaan werken als dat een duidelijke taak is.
Je kan je pakje bacon/varkensribben gewoon bij die Aldikassa blijven afrekenen, dus een religieus motief lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk.
pi_173275044
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:35 schreef bamibij het volgende:
Hele gejank over Islamisering is niet nodig als we gewoon aangeven dat geen enkel geloof meer een uitzonderingspositie op wat dan ook heeft in het publieke leven. Je bent vrij om te geloven en krijgt daar ruimte voor maar valt anderen niet lastig.

Hele draadje weer over 'Islamisering' ''ze'' terwijl het om 1(!!!!) geval ergens in Engeland gaat :')
Het gaat niet om één geval ergens in Engeland, het gaat om één religie die een uitzonderingspositie claimt, en om de weke Westerlingen die zich dat allemaal maar laten gebeuren en het zelfs verdedigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:44:52 #209
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173275071
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:41 schreef Odaiba het volgende:
Ik vind dit echt schadelijk voor de samenelving..

Werknemers een veilige en prettige werkomgeving geven is belangrijk, maar we hoeven toch niet rekening te houden met de persoonlijke voorkeuren van werknemers.
juist wel ... PSA verplicht vanaf 2007

vastgelegd in de ARBO WET

https://www.arboportaal.n(...)ale-arbeidsbelasting

en dat is heel breed ;-)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_173275073
Mogen veganisten ook weigeren dierlijke producten te verkopen?

Mag je ook weigeren ongezond voedsel te verkopen aan mensen met overgewicht?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173275079
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat niet om één geval ergens in Engeland, het gaat om één religie die een uitzonderingspositie claimt, en om de weke Westerlingen die zich dat allemaal maar laten gebeuren en het zelfs verdedigen.
De weigerambtenaren zijn nog niet uitgestorven hoor, er mogen alleen geen nieuwe meer bij.

Het gaat niet om 1 religie, het is 1 religie waar ''we'' overgevoelig voor zijn geworden.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:45:16 #212
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173275081
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

2013:

[..]

Alcohol en varkensproducten gaat het om.
En ja, het is onzin om mensen aan te nemen in je winkeltje die bepaalde taken niet willen uitvoeren idd.
Maar goed, een hele discussie dus in de UK
Dat moslims in NL daar nog geen lucht van hebben gekregen eigenlijk. Of zal dat nu binnenkort wel gebeuren?
We hebben hier natuurlijk ook al lang de kerstboom, halal op school en de bedrijfskantine, varkensvlees verboden op sommige locaties, AH varkensvlees gezeur, etc. discussies...
pi_173275088
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En we accepteren het omdat we beschaafd zijn en geen antwoord hebben. We kennen het niet.
pi_173275092
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:42 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nouja, als ik zo eens een FOK! topic lees klopt dat ook wel.

Dat is het lastige.
Het klopt niet wmb.
Ik vind het een tendens waar ik niet achtersta dat secularisme wordt geassocieerd met racisme. En dat gebeurt al en dat gaat wrs steeds meer gebeuren, verwacht ik.
I´m back.
pi_173275097
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Van een van de supermarkten hier weet ik dat ze minderjarigen geen alcohol en tabak laten verkopen. Ik dacht dat de redenering iets met de leeftijdscontroles te maken heeft. Er is in ieder geval een prima reden voor, en die heeft met religie niets te maken.
Dat kan een regel zijn. Prima. Dat staat los van dit geval.
pi_173275099
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat beweert Twitter, maar dat staat verder nergens. Aldi heeft het over "if een employee raises concerns", niet over het gevoel van een verkoper en al helemaal niet over religie.
Als je bepaalde producten verkoopt, moet je niet iemand op een plek zetten waarvan je al weet dat hij die producten gaat weigeren. Het is vaak weer politieke correctheid uit angst weer iemand te beledigen, daarom benoemen ze het ook niet waar het op staat.
pi_173275101
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

We hebben hier natuurlijk ook al lang de kerstboom, halal op school en de bedrijfskantine, varkensvlees verboden op sommige locaties, etc. discussies...
Ja, maar nog geen moslims/moslima's die weigeren een biertje af te reken, volgens mij. Kan me niet herinneren althans.
I´m back.
pi_173275109
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je kan je pakje bacon/varkensribben gewoon bij die Aldikassa blijven afrekenen, dus een religieus motief lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk.
Jij wil graag benadrukken dat het niets met religie te maken heeft. Zeer waarschijnlijk wel. Ben je zelf moslim?
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:47:37 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173275112
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:15 schreef Elementair het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat een gedeelte per se naar Engeland wil gaan. Het was gisteren nog op het nieuws dat een groep vluchtelingen weigerde om asiel aan te vragen in België en naar Engeland wouden gaan. Als je daadwerkelijk op de vlucht bent voor oorlog zou je je ook genoegen moeten nemen met eten en onderdak in een land zoals België. De moslimpopulatie in Engeland en Wales is in de laatste tien jaar verdubbeld en het zijn vaak jonge mannen die naar Europa komen. Ik heb er op mijn zachts gezegd soms wel twijfels bij.
Wat is daar vreemd aan? Een Salvadoriaan die naar de VS wil gaat ook geen asiel aanvragen in Mexico. In GB kan je als illegaal makkelijk werk vinden, heeft na Griekenland het hoogste %.
are we infinite or am I alone
pi_173275119
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan? Een Salvadoriaan die naar de VS wil gaat ook geen asiel aanvragen in Mexico. In GB kan je als illegaal makkelijk werk vinden, heeft na Griekenland het hoogste %.
Het is vreemd omdat je in Europa al veilig zit na een kut land. Maar dan woont men liever illegaal in een kamp.
pi_173275122
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het klopt niet wmb.
Ik vind het een tendens waar ik niet achtersta dat secularisme wordt geassocieerd met racisme. En dat gebeurt al en dat gaat wrs steeds meer gebeuren, verwacht ik.
Komt vooral omdat veel mensen die er voor pleiten dat doen vanuit racistische motieven ipv humanistische.

Dat gedoe met hoofddoekjes voor politie agenten weet je dat nog? Humanistisch Verbond had uitstekende argumenten om tegen te zijn, zonder racistisch te worden. En toen kwam de reactie van Wilders... :')_!

En de hardste schreeuwers krijgen de meeste aandacht en daar word je helaas mee geassocieerd.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:49:42 #222
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173275134
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is vreemd omdat je in Europa al veilig zit na een kut land. Maar dan woont men liever illegaal in een kamp.
Maar ze hebben geen recht op asiel, als ze dat aanvragen wordt het afgewezen . Dus waarom zouden ze het aanvragen?
pi_173275139
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

We hebben hier natuurlijk ook al lang de kerstboom, halal op school en de bedrijfskantine, varkensvlees verboden op sommige locaties, AH varkensvlees gezeur, etc. discussies...
Halal als toevoeging heb ik 0 problemen mee. Wat zou je daar voor probleem mee kunnen hebben dan? :')
pi_173275159
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

Komt vooral omdat veel mensen die er voor pleiten dat doen vanuit racistische motieven ipv humanistische.

Dat gedoe met hoofddoekjes voor politie agenten weet je dat nog? Humanistisch Verbond had uitstekende argumenten om tegen te zijn, zonder racistisch te worden. En toen kwam de reactie van Wilders... :')_!

En de hardste schreeuwers krijgen de meeste aandacht en daar word je helaas mee geassocieerd.
En mensen zoals Wilders verzieken het voor de mensen die wel normaal en inhoudelijk iets willen zeggen.
pi_173275164
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ja, goed, maar het gaat er dus om dat voorstanders van hoofddoek bij politie de uitstekende argumenten van het Humanistische Verbond zo dus ook kunnen afdoen als racisme. Dat idee bekruipt me een beetje.
Zie:
http://religionresearch.o(...)ht-op-vluchtelingen/
quote:
We zullen met politici, beleidsmakers, wetenschappers, activisten en anderen in gesprek gaan over diverse dimensies van islamofobie, over de overlap en interactie met bijvoorbeeld seksisme, secularisme, homofobie en anti-zwart racisme.
I´m back.
pi_173275165
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar ze hebben geen recht op asiel, als ze dat aanvragen wordt het afgewezen . Dus waarom zouden ze het aanvragen?
Waarom zou je dan naar de UK willen? Met alle gevaar en ellende.....
pi_173275180
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En we accepteren het omdat we beschaafd zijn en geen antwoord hebben. We kennen het niet.
We kennen het wel : dit antieke, deels zeker abjecte en dominante gedachtegoed en gedrag in naam van een antieke, deels zeker abjecte en dominante religie.

Daarom moeten we dit , zeker in dit land , niet steeds meer willen / laten toestaan.

Kwestie van de vinger en de hand.

En ook de policor selectieve verontwaardiging en wegkijk mentaliteit van bestuurders en bepaalde groeperingen.
pi_173275182
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou je de verpakking open maken?
Omdat het kan.
Waarom zou een gesloten fles alcohol een probleem zijn? Ze hoeven het niet te drinken.
Racist
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:54:58 #229
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173275190
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou je dan naar de UK willen? Met alle gevaar en ellende.....
Omdat je in de UK als illegaal kan werken. Net als in de VS draait hun economie voor een deel op goedkope illegale arbeid.
pi_173275192
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:53 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

We kennen het wel : dit antieke, deels zeker abjecte en dominante gedachtegoed en gedrag in naam van een antieke, deels zeker abjecte en dominante religie.

Daarom moeten we dit , zeker in dit land , niet steeds meer willen / laten toestaan.

Kwestie van de vinger en de hand.

En ook de policor selectieve verontwaardiging en wegkijk mentaliteit van bestuurders en bepaalde groeperingen.
We gaan en gingen er vanuit dat mensen normaal doen. Dat is niet zo bij bepaalde groepen. Dat moet je wel toegeven dan en er iets aan doen. Marokkanen zijn vanaf bijna dag 1 een probleem. Dat niet aanpakken werkt niet.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:55:12 #231
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173275194
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:46 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, maar nog geen moslims/moslima's die weigeren een biertje af te reken, volgens mij. Kan me niet herinneren althans.
En zoekslag leverde meteen al het volgende verontrustende beeld op, het gaat in dit geval niet eens om iemand die weigert te verkopen maar gewoon de gedachtegang van die lui...

Mag ik ergens werken waar alcohol verkocht wordt?

Werken als caissiere bij een supermarkt

Werken in alcoholverkopende supermarkt is verboden in islam

Voor de zusters die achter de kassa in een supermarkt werken

Man, man, man...
pi_173275204
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:54 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat je in de UK als illegaal kan werken. Net als in de VS draait hun economie voor een deel op goedkope illegale arbeid.
Dat kan in Europa ook. Zet die mensen maar gelijk uit. Als je vlucht kun je hier ook je rust vinden. Maar daar gaat het hen niet over.
pi_173275216
Moet je eens als winkelmedewerker zeggen dat je geen spullen afrekent van mensen die een hoofddoek dragen moet je kijken wat er dan gebeurd.

En sinds wanneer is Aldi zo maatschappelijk betrokken??
pi_173275217
Dit gaat om het beleven van het geloof naar jezelf toe.
Kan het ook geweigerd worden naar anderen toe?
Volgens mij zegt het christendom dat we goed voor elkaar en de aarde moeten zorgen.
Mogen we accepteren dat een cassier iemand met zuurstof een buil shag weigert?
Dat iemand dagelijks een tree plastic flesjes koopt en zo de aarde verpest?
Lastige kwesties hoor.
pi_173275222
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

En zoekslag leverde meteen al het volgende verontrustende beeld op, het gaat in dit geval niet eens om iemand die weigert te verkopen maar gewoon de gedachtegang van die lui...

Man, man, man...
Wow.. Gewoon wow...
Maar ongelovigen doodsteken is uiteraard een must.
Racist
pi_173275242
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit gaat om het beleven van het geloof naar jezelf toe.
Kan het ook geweigerd worden naar anderen toe?
Volgens mij zegt het christendom dat we goed voor elkaar en de aarde moeten zorgen.
Mogen we accepteren dat een cassier iemand met zuurstof een buil shag weigert?
Dat iemand dagelijks een tree plastic flesjes koopt en zo de aarde verpest?
Lastige kwesties hoor.
Het is geen lastige kwestie. Je bent daar als personeel om dat te doen.
  zondag 20 augustus 2017 @ 11:59:08 #237
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173275247
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan in Europa ook. Zet die mensen maar gelijk uit. Als je vlucht kun je hier ook je rust vinden. Maar daar gaat het hen niet over.
Meeste landen controleren veel strenger, enkel Griekenland heeft een hoger % illegale arbeid dan de UK dacht ik.
pi_173275253
quote:

[..]

Man, man, man...
:')
pi_173275260
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Meeste landen controleren veel strenger, enkel Griekenland heeft een hoger % illegale arbeid dan de UK dacht ik.
Als je werkelijk in de shit zit kun je asiel aanvragen en ga je niet illegaal proberen in de UK te komen. Ook daar kom je terecht in iets heel naars.
pi_173275266
quote:

[..]

Man, man, man...
De tering. 8)7 .

Maar goed, 1 van die antwoorden is dus, allah zij geprezen en zijn familieleden en metgezellen, dat vermits varkensvlees en alcohol goed verpakt zijn dat er dan geen gevaar bestaat dat de onreinheid van de kuffar wordt overgedragen op de reinheid van de moslim. Al rachmani al rachiem, vrede zij met hem en allah zij geprezen.

Als ze dat vasthouden zijn ze in ieder geval een klein beetje nuchterder dan in de UK.

(Wat een ellende is het toch die islam...)
I´m back.
pi_173275277
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is geen lastige kwestie. Je bent daar als personeel om dat te doen.
Ik zou het denk ik wel lastig vinden om bij Holland casino oid te werken. Vind het niet ethisch verantwoord bij in elk geval een deel van de mensen.
  zondag 20 augustus 2017 @ 12:02:16 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173275292
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Tjsa, eerste 4 hits op Google met de zoekslag "alcohol moslim supermarkt"...

Ik zocht nl. of zoiets hier in Nederland ook al eens gebeurd was... En ben maar gestopt met zoeken nadat ik meteen getrakteerd werd op deze onzin...
pi_173275298
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zou het denk ik wel lastig vinden om bij Holland casino oid te werken. Vind het niet ethisch verantwoord bij in elk geval een deel van de mensen.
Dat is dan een keus. Dan kun je besluiten ergens niet te gaan werken. Ik had moeite met alcoholisten als barkeeper. Duidelijk niet mijn vak.
  zondag 20 augustus 2017 @ 12:03:08 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173275301
Vorig jaar hebben twee Polen in Engeland 8 maanden gevangenisstraf gekregen omdat ze een plakje ham in een moskee hadden gegooid. Hatecrime, dus 8 maanden zitten.

Weigeren om een Pool zijn wodka af te rekenen vind ik eigenlijk ook wel een soort van hatecrime tov Polen :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173275304
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Op het gebied van mogelijkheden op werk, een huis en uitzicht op een verblijfsvergunning verschillen de meeste West-Europese landen niet zo gek veel van elkaar. Er zijn veel illegalen kampen en groepen mensen die blijven hangen en asiel kunnen aanvragen in een land zoals België en hun situatie sowieso verbeteren, maar dat dus niet doen. Ik vraag me af of dat die rede is of om de balans door de laten schieten in de moslimverhouding, die wel in tien jaar tijd is verdubbeld. Ik kan dit niet hard maken, dat weet ik. Het is ook meer een gevoel dat ik heb.
pi_173275310
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tjsa, eerste 4 hits op Google met de zoekslag "alcohol moslim supermarkt"...

Ik zocht nl. of zoiets hier in Nederland ook al eens gebeurd was... En ben maar gestopt met zoeken.
Je wordt er niet gelukkiger van :P
pi_173275333
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:03 schreef SeLang het volgende:
Vorig jaar hebben twee Polen in Engeland 8 maanden gevangenisstraf gekregen omdat ze een plakje ham in een moskee hadden gegooid. Hatecrime, dus 8 maanden zitten.

Weigeren om een Pool zijn wodka af te rekenen vind ik eigenlijk ook wel een soort van hatecrime tov Polen :D
Hoe debiel moet je zijn dat te bedenken? Iets anders maar toch een raakvlak. Ga je in je zwembroek of bikini een kerk bezoeken? Dat was een vraagstuk eerder. Normale mensen niet. Ik heb het meegemaakt in Thailand. Dan weet ik het ook even niet meer. Thai zeker niet.
pi_173275350
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je wordt er niet gelukkiger van :P
moslims gedragen zich altijd heel vervelend met name moslims uit het Midden Oosten en Noord Afrika
pi_173275407
quote:
13s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:06 schreef fukforce het volgende:

[..]

moslims gedragen zich altijd heel vervelend met name moslims uit het Midden Oosten en Noord Afrika
Men heeft net te vaak het idee dat men beter is. Daarnaast is men vaak hypocriet.
pi_173275410
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe debiel moet je zijn dat te bedenken? Iets anders maar toch een raakvlak. Ga je in je zwembroek of bikini een kerk bezoeken? Dat was een vraagstuk eerder. Normale mensen niet. Ik heb het meegemaakt in Thailand. Dan weet ik het ook even niet meer. Thai zeker niet.
Er hangen in toeristische kerken vaak kledingregels, die zijn er niet voor niets inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')