'Weet je wel hoeveel dierenleed hierachter schuilt?' Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef Tyr80 het volgende:
Kan het wel begrijpen, laatst een Nederlandse jongen bij de Turkse slager die me geen halal vlees wilde verkopen. Dan is dit een logische reactie.
Nee nee, we laten de minderheid de maatschappij kapen in ons ultra-liberaal en tolerant beleid.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het lijkt me nog simpeler, mevrouw zoekt ander werk.
Aparte winkel voor hun, denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
What's next, een aparte kassa voor homo's en lesbiennes?
Ja. Die kant gaan we op. En dan wel een LBGTI kassa. Anders kwets je mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
What's next, een aparte kassa voor homo's en lesbiennes?
Zat ik net aan te denken; bij alle kassa's lange rijen en bij hem geen klanten. Zal hij zijn baantje niet lang houden. Kan de manager wel zeggen dat klanten ook bij hem kunnen afrekenen; als ze dat niet doen heeft kassamiep toch een probleem.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:11 schreef SeLang het volgende:
Waarschijnlijk is die moslim gewoon lui. Iedereen gaat nu bij de andere kassa afrekenen, alleen al uit principe. Dus hij heeft het lekker rustig.
1 september!!!!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel typisch iets voor de Engelsen overigens. Je gaat bijna denken dat het een 1-april grap is
Of een vrijwillige moslimkasss om hem te steunen en daardoor separatie en weer huilen om gescheiden groepen. Het kan allemaal.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zat ik net aan te denken; bij alle kassa's lange rijen en bij hem geen klanten. Zal hij zijn baantje niet lang houden. Kan de manager wel zeggen dat klanten ook bij hem kunnen afrekenen; als ze dat niet doen heeft kassamiep toch een probleem.
Waarschijnlijk werkt die uitleg ook prima. Maar normale mensen proberen het niet. Dat zie je dan als eigen probleem.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat psychische klachten hiervoor nooit uitgebuit worden.
Iemand die met een courgette een pak slaag kreeg of bebogeen op brood moest eten als straf en dat daarom niet meer kunnen aanraken zonder te huilen ofzo.
Dat komt omdat het een neger is, zie foto eerder in dit topicquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:11 schreef SeLang het volgende:
Waarschijnlijk is die moslim gewoon lui. Iedereen gaat nu bij de andere kassa afrekenen, alleen al uit principe. Dus hij heeft het lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach ik maak het zo vaak mee ..... borrelhapjes eten op feesten en dan achter af in gesprek komen met die moslims ... en dan vragen of ze het lekker vonden ....quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:24 schreef Lunatiek het volgende:
Vrijwel alle Marokkanen in ons dorp werken in de plaatselijke varkensslachterij.
Volkomen debiel gedrag van dit soort cultuurterroristen en hun meelopertjes van de Aldi. Mensen die islam en Koran niet begrijpen
Roze driehoekjes op hun jas, je zou je eens kunnen vergissen dat het stiekem een hetero is die zo'n winkel binnengaat.quote:
Nee, want als de klanten om alcoholistische redenen niet bij Kassamiep willen afrekenen kunnen ze voor racisme worden aangeklaagd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zat ik net aan te denken; bij alle kassa's lange rijen en bij hem geen klanten. Zal hij zijn baantje niet lang houden. Kan de manager wel zeggen dat klanten ook bij hem kunnen afrekenen; als ze dat niet doen heeft kassamiep toch een probleem.
Dat kan ook nog. Dat je straks als klant fout en racistisch bent.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, want als de klanten om alcoholistische redenen niet bij Kassamiep willen afrekenen kunnen ze voor racisme worden aangeklaagd.
Is een voorbereiding voor wanneer de grote oorlog uitbreektquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:24 schreef Lunatiek het volgende:
Vrijwel alle Marokkanen in ons dorp werken in de plaatselijke varkensslachterij.
Volkomen debiel gedrag van dit soort cultuurterroristen en hun meelopertjes van de Aldi. Mensen die islam en Koran niet begrijpen
En als ze niet betalen ervoor is het diefstal :-)quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, want als de klanten om alcoholistische redenen niet bij Kassamiep willen afrekenen kunnen ze voor racisme worden aangeklaagd.
Omdat kalk wit is lijkt mij.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
En als ze niet betalen voor diefstal :-)
maar goed waarom mag je alleen met Witgeld betalen en niet met zwartgeld ?
Waarom zijn de meeste medicaties Wit ( oke omdat zwarte niet werken ) Maar daar hoor je niemand over
Waarom geen zwarte paracetamol verkopen of zo :-)![]()
![]()
Vertel?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan nog erger.
Wie is die wielrenner ook alweer die eist dat niemand in zijn team varkensvlees mag eten en het team geen vrouwelijke masseurs mag gebruiken?
Je bent sowieso een racistquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Dat je straks als klant fout en racistisch bent.
ja want ik betaal alleen met wit geld .... ;-)quote:
Waarschijnlijk een veganistische latente homo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan nog erger.
Wie is die wielrenner ook alweer die eist dat niemand in zijn team varkensvlees mag eten en het team geen vrouwelijke masseurs mag gebruiken?
Ik wacht met smart op de naam. Ik hoop niet dat een of andere vogel is uit een Golfstaat want die tellen niet mee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kan nog erger.
Hoe viel dat binnen de groep?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, Bouhanni.
quote:
Moslims hebben er een handje van om zelf lekker te discrimineren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is idd zo. Men heeft moeite met iedereen. Dat benoemen is racistisch.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moslims hebben er een handje van om zelf lekker te discrimineren.
Maar als je dat benoemt ben je zelf een racist
Het toch over het gevoel van die verkoper? Niet over leeftijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waar staat overigens dat religie hier iets mee te maken heeft? Ik begrijp dat de echte reden is dat de kassier nog geen 18 is.
dan mag bijna geen winkel meer drank verkopen ;-) maar dat is ook weer zo'n rare regelquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waar staat overigens dat religie hier iets mee te maken heeft? Ik begrijp dat de echte reden is dat de kassier nog geen 18 is.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is niet zo raar. Je hoeft iets niet te drinken of eten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan mag bijna geen winkel meer drank verkopen ;-) maar dat is ook weer zo'n rare regel
je mag als 16 jarige wel drank verkopen , maar niet kopen :-(
Dus als hij 18 is, mag het briefje weer weg😁?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
wie zegt dat ik die fles drank op gaat drinken ik koop het alleen maar :-)quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Je hoeft iets niet te drinken of eten.
Ik doelde op de verkoper. Dat hele verhaal dat je schuldig bent binnen bijv. de horeca voor wie je wanneer schenkt is wat vreemd. Ik ben ooit barkeeper geweest. Ik heb wel eens iemand geweigerd. Maar ik ga echt niet steeds een ID vragen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die fles drank op gaat drinken ik koop het alleen maar :-)
toen ik jong was haalde ik wel meer dingen die toen ook door mij niet gebruikt werden ..
Zo als tampons en dat soort zaken .... tussen het kopen en het verbruik zit nog wel een verschil
Als dat waar is, is het nog veel debieler. Dat alcohol schadelijk is bij consumeren is een reden om het consumeren voor jongeren te verbieden en om de controle te houden het koopverbod.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
daarom , als iemand mij om een shaggie vraagt moet ik hem dan ook om een ID vragen ? als hij er jong uit ziet ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik doelde op de verkoper. Dat hele verhaal dat je schuldig bent binnen bijv. de horeca voor wie je wanneer schenkt is wat vreemd. Ik ben ooit barkeeper geweest. Ik heb wel eens iemand geweigerd. Maar ik ga echt niet steeds een ID vragen.
En het ding is dat het volgens het geloof gewoon mag volgens mij. Men slaat door.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is zeker weten vanwege geloof en het probleem is dat zo een geindoctrineerde vogel hiermee probeert zijn visie op te dringen bij klanten. Het moet allemaal volgens hun ideologie, niemand mag ervan afwijken en als je dat wel doet willen ze je het liefste dood.
Concierge van een school? Dan ben je wel echt verantwoordelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom , als iemand mij om een shaggie vraagt moet ik hem dan ook om een ID vragen ? als hij er jong uit ziet ?
maar ik werk als congierge en ja het komt wel eens voor dat er drank wordt geschonken , wijn en bier maar echt niet dat ik naar een ID vraagt
Geloof overal als excuus voor gebruiken is geen geldige reden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En het ding is dat het volgens het geloof gewoon mag volgens mij. Men slaat door.
Heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het vreemde is dat het vaak mensen zijn die dat echt niet roepen of eisen in het thuisland Hier kan het. Dat misbruikt men dan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geloof overal als excuus voor gebruiken is geen geldige reden.
Het is niet waar. Het mag gewoon verkocht worden door een minderjarige in de UK en de medewerkers van Aldi aldaar zijn allemaal minimaal 18. Aannamebeleid.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als dat waar is, is het nog veel debieler. Dat alcohol schadelijk is bij consumeren is een reden om het consumeren voor jongeren te verbieden en om de controle te houden het koopverbod.
Hoe kan het verkopen schadelijk zijn?
Door het aan minderjarige te verkopen :-)quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als dat waar is, is het nog veel debieler. Dat alcohol schadelijk is bij consumeren is een reden om het consumeren voor jongeren te verbieden en om de controle te houden het koopverbod.
Hoe kan het verkopen schadelijk zijn?
Ze misbruiken het omdat het wordt geaccepteerd door sommigen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het vaak mensen zijn die dat echt niet roepen of eisen in het thuisland Hier kan het. Dat misbruikt men dan.
Je bent als verkoper niet verantwoordelijk voor wat men er mee doet. Als barkeeper zag ik ook alcoholverslaafden. Dat was moeilijk. Maar uiteindelijk niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Door het aan minderjarige te verkopen :-)
dat kan heel veel schade opleveren aan de zaak als die elke dag met een 10.000 euro aan boetes moet betalen omdat ze verkopen aan minder jarige.
en daarbij het verkopen van "gif"is in mijn ogen net zo fout als iemand die het koop en gebruikt
waarom is het verbod op harddrugs verkoop ?
en niet op drank en rookwaar ?
nee geen school....quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Concierge van een school? Dan ben je wel echt verantwoordelijk.
Dat moeten mensen ook doen. Hard zijn. Anders maak je de weg vrij voor meer onzin. Zoals mijn vb van iemand die halal eten eist voor 1 kind bij een kinderdagverblijf.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze misbruiken het omdat het wordt geaccepteerd door sommigen.
Als die shopkeeper gewoon keihard zegt: jij rekent af of anders vlieg je eruit dan houdt het gewoon op met die gekkigheid.
Met als doel het westen jaar na jaar meer islamitisch te maken en het lukt zo gestaagd omdat de politiek er niets tegen doen, sterker noch, die maken sprongen om ze te behagen en onze westerse normen en waarden overboord te gooien.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:55 schreef Jaroon het volgende:
Het is uberhaupt vreemd dat zoveel moslims in het westen willen wonen.
Okay. Sinds kort weet ik daar iets over. Jij bent dus iemand die vanuit geloof de connectie maakt met de maatschappij? Jouw functie is nu een gebouw te beheren. Maar hoe los je dat dan op met bijv. jongeren die wel drinken? Jij wordt gezien als toezichthouder.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee geen school....
diaconaal missionair centrum , waar ook verhuurt word aan externe :-)
Lachen he, Zo gaat europa langzaam maar zeker naar de klote.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Met als doel het westen jaar na jaar meer islamitisch te maken en het lukt zo gestaagd omdat de politiek er niets tegen doen, sterker noch, die maken sprongen om ze te behagen en onze westerse normen en waarden overboord te gooien.
Het lukt niet echt. In eigen landen al niet. Men wil ontwrichten. Maar heel veel moslims denken niet zo. Ht zijn meestal de domme moslims die zo denken. Die hebben we dan ook toegelaten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Met als doel het westen jaar na jaar meer islamitisch te maken en het lukt zo gestaagd omdat de politiek er niets tegen doen, sterker noch, die maken sprongen om ze te behagen en onze westerse normen en waarden overboord te gooien.
Maar hij/zij geeft dat niet aan bij het solliciteren. Dan heb je een probleem als winkel. Net als iemand die ineens een hoofddoek gaat dragen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die medewerker geen fles drank durft aan te raken zit hij gewoon op de verkeerde plek.
Klaar.
over geloof ben ik heel kort , daar doe ik niet aan mee .... ik doe me werk en meer nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Okay. Sinds kort weet ik daar iets over. Jij bent dus iemand die vanuit geloof de connectie maakt met de maatschappij? Jouw functie is nu een gebouw te beheren. Maar hoe los je dat dan op met bijv. jongeren die wel drinken? Jij wordt gezien als toezichthouder.
Nee, die medewerker heeft dan een probleem. De winkel niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hij/zij geeft dat niet aan bij het solliciteren. Dan heb je een probleem als winkel. Net als iemand die ineens een hoofddoek gaat dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |