Goed smeren, factor 30 tot 50, anders wordt het vooral rood in plaats van bruin. Want bruin worden doet mijn huid niet echt aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt nou niet echt een bruine toet door al die buitensporten.
Yes, we leven toch mee met zijn allen, mensentwitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 23:15:26CS Amsterdam in kleuren Spaanse vlag https://t.co/VqA1RWKcN7 https://t.co/4GobhJbpAo reageer retweet
Volgende week dus?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is dat we geen elektrieken verlichting hebben, hier in het oosten. Anders was de dorpskei vast ook in de kleuren van de Spaanse vlag verlicht zodra het nieuws ons per postkoets heeft bereikt.
Jawohl. Drie appelbomen, volgens mij. Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
Pokkel, heb je ook appels op de boerderij?
Je kunt ook cider maken:quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jawohl. Drie appelbomen, volgens mij. Hoezo?
Afgelopen dagen ook tussen de appels, aardbeien en bramen gezeten. Ook een kas in de tuin met tomaten, boontjes en nog meer van die ongein. Heerlijk man, grootste gedeelte van de dag buiten. 's Avonds bij een fikkie wat oud hout opbranden en beetje zuipen, naar de sterrenhemel kijken en alles beetje overdenken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jawohl. Drie appelbomen, volgens mij. Hoezo?
Dat tuig uit Arnhem zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afhankelijk van de struikrovers op de route Randstad - Duitsland.
Doe een ruil met Pokkel?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen dagen ook tussen de appels, aardbeien en bramen gezeten. Ook een kas in de tuin met tomaten, boontjes en nog meer van die ongein. Heerlijk man, grootste gedeelte van de dag buiten. 's Avonds bij een fikkie wat oud hout opbranden en beetje zuipen, naar de sterrenhemel kijken en alles beetje overdenken.
Verlaat die website eens joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:54 schreef Jip141 het volgende:
Ze zijn wel pislink in het reactie-deel van Breitbart.
Hihiquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:54 schreef Jip141 het volgende:
Ik kijk er echt letterlijk zo goed als nooit.quote:
Moet Trump nu dood?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:54 schreef Jip141 het volgende:
Ja best vermakelijk.quote:
Vooruit, vooruitquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik kijk er echt letterlijk zo goed als nooit.
Naar aanleiding van het huidige nieuws even gekeken.
In Nederland? Waar zo ongeveer?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen dagen ook tussen de appels, aardbeien en bramen gezeten. Ook een kas in de tuin met tomaten, boontjes en nog meer van die ongein. Heerlijk man, grootste gedeelte van de dag buiten. 's Avonds bij een fikkie wat oud hout opbranden en beetje zuipen, naar de sterrenhemel kijken en alles beetje overdenken.
Ze zijn wel goed teleurgesteld.quote:
Tut tut tut.quote:
Ja als bewegend gifje.quote:
I know.quote:
Dit is weer een beetje een Kaas- post.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:59 schreef Jip141 het volgende:
Ik had een superleuke chilling met vrienden maar moet weg omdat ik morgen vroeg op pad ga. Wel balen.
Ja, een bekende van mij doet dat wel eens. Vorig jaar nog een paar manden appels en vlierbessen naartoe gebracht. Die stookt van alles en nog watquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt ook cider maken:
https://www.cidervoorieder.nl/
Mooi bestaan is dat hèquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:59 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje een Kaas- post.
Oh god, ze nog dommer dan ik dacht, ze geloofden echt dat Trump niet alleen maar voor zichzelf en zijn vriendjes bezig was? Hahahahaha, wat een wappiesquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:57 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed teleurgesteld.
Trump heeft volgens hen voor het grote geld en de 1% gekozen. Klinkt allemaal best links. Tot ze over de globalisten en buitenlanders enzo beginnen.
En dan morgen een verslag hoe je compleet brak toch vroeg wegging en door op het juiste moment een kapsalon weg te vreten alles toch goed kwam.quote:
Hoppa!quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan morgen een verslag hoe je compleet brak toch vroeg wegging en door op het juiste moment een kapsalon weg te vreten alles toch goed kwam.
Inderdaad, met de kinderen appels van de boom aan de paardjes voeren en wat katten die er rondslenteren aaien. Geen gedoetjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, een bekende van mij doet dat wel eens. Vorig jaar nog een paar manden appels en vlierbessen naartoe gebracht. Die stookt van alles en nog wat.
[..]
Mooi bestaan is dat hè? Doe ik ook een beetje in de Achterhoek. Bijkomen van de hectiek van die immense wereldstad aan de Waal. Beetje rondslenteren in houthakkersvestje en legerkistjes, beetje kijken hoe de natuur z'n ding doet. Paar beestjes erbij die wat leven in de brouwerij brengen. Een mooi puur bestaan, zo buitenaf.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb even gekeken of het echt zo is haha
Waar speelden deze idyllische tafarelen zich eigenlijk af?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, met de kinderen appels van de boom aan de paardjes voeren en wat katten die er rondslenteren aaien. Geen gedoetjes.
Vond psy-fi wel wat voor je. Is nu in leeuwarden, één groot tripfestival.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Heb weer wat nieuwe soorten geprobeerd
Nieuwe watersporten zeker?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
Heb weer wat nieuwe soorten geprobeerd
POL / [POLCAFE #7434] Control-delete-alt-rightquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar speelden deze idyllische tafarelen zich eigenlijk af?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:03 schreef Jip141 het volgende:
Pokkelmans ik maak me een beetje zorgen om je sog, je lijkt hier de hele dag rond te hangen.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb verder heel weinig in het leven.
Gebruik je Google Translate om met je schoonfamilie te communiceren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #7434] Control-delete-alt-right
Het klinkt ook echt wel geweldig. Stond niet op m'n radar eigenlijk, lees er nu voor het eerst over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Vond psy-fi wel wat voor je. Is nu in leeuwarden, één groot tripfestival.
Doe iets leuks dan.quote:
Ah kijk aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #7434] Control-delete-alt-right
Altijd al willen weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:08 schreef Jip141 het volgende:
Er is gewoon een stukje Bangladesh in een stukje India in Bangladesh.
[ afbeelding ]
Las zojuist nog een lang artikel over een Pakistaanse haven. Zou het eigenlijk wel willen bespreken met Kowloon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:08 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat sindskort niet uitgewisseld?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:08 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verplicht te lezen of reageren.quote:
Weet ik veel vond het gewoon grappig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat sindskort niet uitgewisseld?
Beetje in het donker achter de pc zitten F5'en, om dan op elk bericht dat verschijnt "nou en" te antwoordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:10 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Niet verplicht te lezen of reageren.
Ik haat leuke dingen. Blij dat ik eindelijk even kan zitten en gewoon onzin op het internet kan slingeren. Drukke dag gehad.quote:
Op zich wel leuk om lekker in bed op fok te kutten en dan lekker te slapen. Dus snap Tem wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje in het donker achter de pc zitten F5'en, om dan op elk bericht dat verschijnt "nou en" te antwoorden
Mooie leef
Fascinerend dat soort dingen, hè.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:08 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Geslachtsrijp wellicht, maar nog wel wat krap. Beter is om iets langer te wachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:13 schreef Tem het volgende:
Ik las net dat de korenwolf vrouwtjes na 43 dagen geslachtsrijp zijn.
Zo kan ik echt niet dealen met dat stuk Rusland midden in Oost-Europa dat niet aan Rusland grenst.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Fascinerend dat soort dingen, hè.Zo is er ook een stukje Nederland in een stukje Belgie in Nederland.
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geslachtsrijp wellicht, maar nog wel wat krap. Beter is om iets langer te wachten.
Kalm aan, Remlof.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo kan ik echt niet dealen met dat stuk Rusland midden in Oost-Europa dat niet aan Rusland grenst.
Dat vind ie dan wel weer leuk hoor.quote:
Jouw moeder.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
Gezellig trouwens hoor Jip, met je moeder.
Post het maar, maar als het te lang is lees ik het morgen pas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Las zojuist nog een lang artikel over een Pakistaanse haven. Zou het eigenlijk wel willen bespreken met Kowloon.
Vindt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat vind ie dan wel weer leuk hoor.
O ja dat wist ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Fascinerend dat soort dingen, hè.Zo zijn er ook een stukjes Nederland in stukjes Belgie in Nederland.
[ afbeelding ]
vintquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Beetje plat vermaak werkt bij Tem het beste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De Vliegende Panters of zo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje plat vermaak werkt bij Tem het beste.
Zoals dat filmpje met die kerels in dat cafe die een liedje beschrijven waarbij de zangeres volgens de ene een natte kut heeft. Kan hem niet vinden, maar die was wel nice Hehehe.
Valkenburg.quote:
http://www.politico.eu/ar(...)akistan-balochistan/quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Post het maar, maar als het te lang is lees ik het morgen pas.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar die post van je uit het vorige topic. Had ik nog niet op gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |