Ik neem al jaren in september vakantie, nooit spijt van gehad.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Lol, het begint er meer en meer op te lijken dat ik nog gelijk ga krijgen over september ook
Paar weken geleden zei ik dat het me niks zou verbazen als dat Azorenhoog uiteindelijk richting het vasteland zou trekken waardoor het hier erg mooi wordt. En wat zie ik in het weerbericht... precies dat.
nouououou hoooorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:32 schreef quirina het volgende:
Drie druppels regen even.
Niet zeiken joh
twitter:severeweatherEU twitterde op woensdag 23-08-2017 om 18:14:40Large scale rock avalanch at Pizzo Cengalo, in the Bregaglia Valley, southern Switzerland today! WOW! Video: Michel… https://t.co/kEwSxdR2TO reageer retweet
Of t/m mei.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zoals het vandaag was, mag deze temperatuur tot november? Ah toe nou?
Ik wilde niet te gretig zijn, maar ik stem voor.quote:
Lekker toch, dan hoef je geen trui en sokken aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:29 schreef lily het volgende:
Zeurmodus:
Pfff, zondagavond toen we thuiskwamen was het 19,5 binnen in huis
Een paar dagen 24+ en vandaag 28 en hup de temperatuur binnen zit weer op 25.
Bweh![]()
Niet om het een of ander, maar ik vraag me dan meteen af of je niet een speklaagje hebt, dat je het buiten nooit koud hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:51 schreef lily het volgende:
Sokken en truien draag ik nooit. Ik heb het altijd warm.
(Nee, ook niet in de winter, die hier nooit iets voorstelt).
Het ging eigenlijk over binnen in huis. Maar dan nog. Ik heb vorige week al weer een keer sokken aangehad 's avonds omdat ik koude voeten had.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik vraag me dan meteen af of je niet een speklaagje hebt, dat je het buiten nooit koud hebt.
Of je bent echt altijd in de auto
Elk huis is anders. Elke provincie ook. Dat snap ik dan wel dat de ene een warm huis heeft en ander snel fris.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over binnen in huis. Maar dan nog. Ik heb vorige week al weer een keer sokken aangehad 's avonds omdat ik koude voeten had.
Lijkt me wel ideaal. Ik word al benauwd van het idee van al die lagen stof straks voor decemberquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:34 schreef lily het volgende:
Klopt. Ik het het buiten ook niet gauw koud maar binnen inderdaad zeer zeker niet.
Speklaagje, mwah... wellicht een beetje (bmi van 23).
Ik ben altijd zo geweest....(ook toen ik dunner was).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |