Dus je vindt de hele dag keiharde regen meer "leefbaar"quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:51 schreef poederbrief het volgende:
Gelukkig wordt het morgen weer meer leefbaar.
Als je binnen zit ie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus je vindt de hele dag keiharde regen meer "leefbaar"
[ afbeelding ]
Eerst BBQ-en.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Doe maar bakken met regen morgen.
Goed voor de plantjes.
In Lelystad ook bewolkt, maar prima temperatuur. Benauwd zelfs. Laat de ribbetjes en de hamburgers even garen. :-Pquote:
Ben jij een agrariër?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Doe maar bakken met regen morgen.
Goed voor de plantjes.
Ik woon in het noordwesten, help mij!quote:In het noordwesten en westen lokaal veel regen
Er zijn momenteel geen waarschuwingen van kracht.
Vanaf later vanavond valt in het noordwesten en later westen van tijd tot tijd zware (buiige) regen. Plaatselijk kan meer dan 50 mm in 24 uur vallen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:06 schreef roislecxe het volgende:
Het is buiten alweer afgekoeld van 31.2 naar 29.8.
Heb m'n vestje maar weer aangetrokken.
Die hebben/hadden gelukkig last van smog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:11 schreef dick_laurent het volgende:
Midden des lands al laaaang weer zwaar bewolkt.
Zuiden des lands as usual nog volop in de zon 🙄
[ afbeelding ]
Ik zit met 27 ook nog niet zo verkeerd, maar met 24 neem ik ook genoegen. Zul je zien dat het bewolkt is of raakt en het aanvoelt als 30+. Maar goed, heel de dag plensregen is ook niet alles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:51 schreef dick_laurent het volgende:
Ja hoor... Zuid limburg morgen gewoon weer droog en 30 graden.
Enige stukje NL dat nog een beetje meedoet met het fenomeen "zomer"
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen heb ik in het Oosten dus gewoon weer een zwoel heet dagje met later kans op onweersbuien die niet gaan vallen, maar wel net over de grens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |