quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:39 schreef junkiesietze het volgende:
Alsof Elvis nog iets betekend tegenwoordig
Zou iwanius nog zwemles van badmeester elvis gehad hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een soort Benno Larue, maar dan in de jaren zestig.
Dat gebeurt bij mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:51 schreef zovty het volgende:
Als hij ooit overlijdt dan gaat heel NPO3 op zwart.
Heerlijk, Sarcasme, had dat niet achter je gezocht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:30 schreef tong80 het volgende:
Elvis is de grootste artiest van de 20e eeuw. Verdient meer respect dan hier door de bijdehandjes wordt gegeven. Unieke zanger, uniek charisma en unieke invloed op de moderne muziek. Zijn 40ste sterfdatum kreeg dan ook, anders dan Iwanius beweert, veel aandacht in de media. Ook bij de nationale omroep. Heel de woensdagavond was aan hem gewijd. De dagen ervoor werd er al reclame voor gemaakt. Dat Iwanius geen benul had welke artiesten hem eer bewezen en geen notie had van wat hem werd voorgeschoteld, ligt niet aan de omroepen maar aan de negatieve tunnelvisie van hem.
Wat een kromme zin. Verder geen hoofdletters en een gemiste kans om een leuke woordspeling te maken met 'badmeester' en 'ElVIS.'quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou iwanius nog zwemles van badmeester elvis gehad hebben?
Hoeft ook niet. Ken je langer dan vandaag. Beter dan je mij kent iig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk, Sarcasme, had dat niet achter je gezocht.
Wat wordt het vandaag ? 700 posts ?quote:
Niet iedereen heeft de ziekelijke neiging om overal onzinnige en niet-grappige woordspelingen in te zoekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een kromme zin. Verder geen hoofdletters en een gemiste kans om een leuke woordspeling te maken met 'badmeester' en 'ElVIS.'
Your on a roll vandaag, de ene na de anderquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ken je langer dan vandaag. Beter dan je mij kent iig.
Klopt. Terecht. Dat moet je aan de meester over laten. Desnoods de badmeester.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de ziekelijke neiging om overal onzinnige en niet-grappige woordspelingen in te zoeken
Zoals altijd. Begin net warm te draaien. Zoals een goede DJ betaamt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Your on a roll vandaag, de ene na de ander
Na, je loopt aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Begin net warm te draaien. Zoals een goede DJ betaamt.
Dit.quote:
En dit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:49 schreef gianni61 het volgende:
Elvis is alleen nog relevant voor hoogbejaarden
Wat betekent dat ?quote:
Een of andere vette junk die ze dood in een badkamer van een kamper landgoed vondenquote:
Het leukste vind ik altijd dat de Elvis imitatoren hem nadoen in zijn laatste jaren. Een vette junk die in las Vegas bij schnabbelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Een of andere vette junk die ze dood in een badkamer van een kamper landgoed vonden
Plus een documentaire en een anderhalf uur durende tribute met Nederlandse artiesten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:13 schreef Fretwork het volgende:
Dus de grootste talkshows van het land besteden er aandacht aan, en Iwanius vindt het weer niet genoeg.
Hoe typisch voor de man die elke gang nog een keer laat komen om z'n vetschort te spekken.
En Michael Jackson geen kinderen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:44 schreef IJsblock het volgende:
Zonder Elvis hadden we geen popmuziek.
Gestikt in een hamburger omdat de cheddar aan zijn huig bleef plakken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Een of andere vette junk die ze dood in een badkamer van een kamper landgoed vonden
Hij heeft geen kinderen met Lisa Marie hoor.quote:
Dat dacht ik. Wel blanke kinderen toch ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderen met Lisa Marie hoor.
Bullshitquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:44 schreef IJsblock het volgende:
Maar wel Slayer.
*betekentquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:39 schreef junkiesietze het volgende:
Alsof TV nog iets betekend tegenwoordig
Ok, Elvis zijn schuld is dat dus overduidelijk niet. Wiens schuld is het dan wel dat we Slayer hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:44 schreef IJsblock het volgende:
Maar wel Slayer.
Ik weet door dat hele "hont" gebeuren hier op FOK! tegenwoordig vaak niet meer of iets nou met een "t" of een "d" of een "dt" isquote:
Motörhead denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok, Elvis zijn schuld is dat dus overduidelijk niet. Wiens schuld is het dan wel dat we Slayer hebben?
Johnny Cashquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bullshit
Buddy Holly was veel belangrijker
Tjaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft een karig lijstje
https://en.wikipedia.org/(...)ten_by_Elvis_Presley
Zelfs Golden Years van David Bowie was bedoeld voor Elvis, maar hij weigerde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja
Originelen
Hier nog veel meer nummers die mensen als Tong80 denken dat ze van elvis zijn, maar deze alleen maar coverde
http://www.whosampled.com/Elvis-Presley/covers/
Het is tong80 en Tong. Verder........quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja
Originelen
Hier nog veel meer nummers die mensen als Tong80 denken dat ze van elvis zijn, maar deze alleen maar coverde
http://www.whosampled.com/Elvis-Presley/covers/
Ik weet dat hij voornamelijk een coverartiest was, maar wist niet dat het zo ernstig wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft een karig lijstje
https://en.wikipedia.org/(...)ten_by_Elvis_Presley
Welke tijd en welke artiesten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet dat hij voornamelijk een coverartiest was, maar wist niet dat het zo ernstig was![]()
Erg boeiend vind ik 'm verder niet... niet meer of minder bijzonder dan andere grote namen uit die tijd.
Is het ook niet, iemand als Joe Cocker deed niet anders dan covers, groot entertainer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet dat hij voornamelijk een coverartiest was, maar wist niet dat het zo ernstig was![]()
Erg boeiend vind ik 'm verder niet... niet meer of minder bijzonder dan andere grote namen uit die tijd.
Nee, dat zijn de Beatles. Niet deze nepneger!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:30 schreef tong80 het volgende:
Elvis is de grootste artiest van de 20e eeuw. Verdient meer respect dan hier door de bijdehandjes wordt gegeven. Unieke zanger, uniek charisma en unieke invloed op de moderne muziek. Zijn 40ste sterfdatum kreeg dan ook, anders dan Iwanius beweert, veel aandacht in de media. Ook bij de nationale omroep. Heel de woensdagavond was aan hem gewijd. De dagen ervoor werd er al reclame voor gemaakt. Dat Iwanius geen benul had welke artiesten hem eer bewezen en geen notie had van wat hem werd voorgeschoteld, ligt niet aan de omroepen maar aan de negatieve tunnelvisie van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |