abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173245203
Goed, Of het is je smaak of niet, verdere discussie daar over vind ik tijdverspilling.
Ik heb dus zelf geen enkel probleem met mensen die niks met zijn muziek hebben.

Waar ik het echter wel mee eens ben in de OP is dat er nog steeds heel veel fans zijn en die worden door de NL tv gewoonweg niet bediend inderdaad.
Maar dat komt omdat we een ''hip en modern'' kutvolk zijn dat spontaan allergische reacties krijgt van alles wat met ''vroegah'' te maken heeft en reflexmatig alles wegtrappen wat voor onze tijd is geweest.

We moeten allemaal op elkaar lijken, hebben dezelfde politiek correcte mening en muzieksmaak en als je niet tussen de grote moderne massa past heb je een mentale afwijking.
pi_173246186
Klacht is zeer onterecht. Is er namelijk uitgebreid aandacht aan besteed, nota bene prime time, twee uur lang op de grootste zender van dit land, NPO 1. Afgelopen woensdag was een documentaire van een uur te zien, gevolgd door een programma waarin artiesten allerlei Elvis-nummers coverden.

TS heeft liggen slapen.
pi_173247955
quote:
Ik weet dat hij voornamelijk een coverartiest was, maar wist niet dat het zo ernstig was :o

Erg boeiend vind ik 'm verder niet... niet meer of minder bijzonder dan andere grote namen uit die tijd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:54:22 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_173248170
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik weet dat hij voornamelijk een coverartiest was, maar wist niet dat het zo ernstig was :o

Erg boeiend vind ik 'm verder niet... niet meer of minder bijzonder dan andere grote namen uit die tijd.
Welke tijd en welke artiesten ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:15:10 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173250551
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is het ook niet, iemand als Joe Cocker deed niet anders dan covers, groot entertainer.
Maar iemand die zelf componeert heeft meer invloed op de muziek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173273855
Heerlijk het bagataliseren van Elvis zijn invloed terwijl bewijzen te over zijn dat Elvis 1 van de belangrijkste figuren van de 20st eeuw is geweest,hoe raar dat ook klinkt. Maar die discussie en overtuiging van nobody's op dit gebied is zinloos en deed ik al in de jaren 70-80-90-2000+ dus ik ga mijn tijd er niet mee aan verdoen.
pi_173273868
Elvis de nepneger. :r
pi_173273883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:30 schreef tong80 het volgende:
Elvis is de grootste artiest van de 20e eeuw. Verdient meer respect dan hier door de bijdehandjes wordt gegeven. Unieke zanger, uniek charisma en unieke invloed op de moderne muziek. Zijn 40ste sterfdatum kreeg dan ook, anders dan Iwanius beweert, veel aandacht in de media. Ook bij de nationale omroep. Heel de woensdagavond was aan hem gewijd. De dagen ervoor werd er al reclame voor gemaakt. Dat Iwanius geen benul had welke artiesten hem eer bewezen en geen notie had van wat hem werd voorgeschoteld, ligt niet aan de omroepen maar aan de negatieve tunnelvisie van hem.

:P
Nee, dat zijn de Beatles. Niet deze nepneger!
pi_173274312
Smoel nazi.

"Nothing affected me until I heard Elvis. Without Elvis, there would be no Beatles", John Lennon famously said about the King of Rock ‘n’ Roll. No other recording artist influenced the young Beatles quite as much as Elvis Presley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')