SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat wil je dan wel zeggen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nergens gezegd, maar blijf vooral verdraaien en alles persoonlijk makenOh.![]()
Lijkt me voor iedereen beter als ik lekker wat anders ga doen danquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:21 schreef Vriezzer het volgende:
Sterkte @ Tagliano, de Ajax topics worden nóg leuker.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
linies te ver uit elkaar, spits krijgt geen bal. Centrum is pure armoedequote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan FdB denken. Op het middenveld staat alles te vaak stil. Nauwelijks dynamiek, geen loopacties om de verdediging van Rosenborg uit positie te lokken. Zo kom je nergens toe. En sta uiteindelijk door een lullig moment 0-1 achter...![]()
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Een aanvoerder als Veltman lach je toch hard uit als hij iets tegen je zeg als teamgenoot?hardcoholic![]()
Topshow Rosenborg in de EL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee inderdaad, het tering voetbal heeft er voor de rest niks mee te maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
het voetbal is niet anders geworden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.![]()
En keizer stelt ze op, terwijl de spelers met fouten algemeen bekend zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.hardcoholic![]()
Het voetbal is inderdaad fantastisch. Vooral Younes, Schone en Veltman, een genot om te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Veltmansen de rest speelt ook als een dweil. Je voelt en je ziet het aankomen Ajax van de laatste 10 jaar doet zichzelf elke keer de das om.
Narf!![]()
Aan de ene kant wel, maar positioneel staan ze echt wel anders dan onder Bosz, veel te fragiel in de omschakelingquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jammer die haat op Keizer. Zijn allemaal persoonlijke fouten van de spelers zelf.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Maar jongens! GEEN PANIEK!!!! We geven het gewoon 10 wedstrijden ja! Dan mag je pas zeiken als we al 13 punten achter liggen op de koploper.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dolberg is geen schim meer van zichzelf..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het voetbal is inderdaad fantastisch. Vooral Younes, Schone en Veltman, een genot om te zien.![]()
Veltman als aanvoerder is de belichaming van alles wat er mis is met deze selectie, dit beleid en de club.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Ferdii het volgende:
Een aanvoerder als Veltman lach je toch hard uit als hij iets tegen je zeg als teamgenoot?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
''We are back!''quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:24 schreef JanCees het volgende:
Europa league finale was een groot incident![]()
![]()
Sanchez laten wegbrengen en benzine mee geven voor een enkele reis..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Veltman zou maar aanvoerder van je club zijn. Daar kom je echt nooit meer van af.Narf!![]()
Nuance !! Nuance !!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar jongens! GEEN PANIEK!!!! We geven het gewoon 10 wedstrijden ja! Dan mag je pas zeiken als we al 13 punten achter liggen op de koploper.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik begon te geloven dat Ajax de nul zou kunnen houden vandaag, maar gelukkig is daar nog altijd Veltman om dat te voorkomen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Keizer heeft ons ondertussen al bijna een halve Sanchez gekost met zijn gestuntelCL mislopen, EL mislopen, Eredivisie verneuken
faal op faal op faal en Overmars zag dat het goed was.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nou, als er niet snel iets gaat gebeuren, wordt dit het beeld voor het hele seizoen. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:26 schreef Ties02 het volgende:
Ajax moet duidelijk weer even inkomen dit seizoen, niks bijzonders![]()
frank de boerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Wie willen jullie als nieuwe trainer?![]()
Dennis Bergkampquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Maakt niet uit, seizen is toch al naar de tering.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Wie willen jullie als nieuwe trainer?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ten Hag, die had er al moeten zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Wie willen jullie als nieuwe trainer?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bergkamp heeft zijn zegen gegeven en daarmee zijn alle discussies ten einde. Begrepen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keizer heeft ons ondertussen al bijna een halve Sanchez gekost met zijn gestuntelCL mislopen, EL mislopen, Eredivisie verneuken
faal op faal op faal en Overmars zag dat het goed was.
![]()
Streppelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Wie willen jullie als nieuwe trainer?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Pep Guardiolaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
jongens! ALLEMAAL IN PANIEK RAKEN! We moeten gewoon Keizer nu ontslaan en één van de vele beschikbare toptrainers in zijn plaats zetten. Geen EL zou echt een ramp zijn, stel je voor dat je je volledig kan focussen op de Eredivisie i.p.v. het kampioenschap weer mislopen door vermoeidheid. Brrr.. moet je toch niet aan denken!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar jongens! GEEN PANIEK!!!! We geven het gewoon 10 wedstrijden ja! Dan mag je pas zeiken als we al 13 punten achter liggen op de koploper.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Boeiend. In 1 maand tijd is alles van vorig jaar al afgebrokenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:27 schreef Baconbus het volgende:
Wie willen jullie als nieuwe trainer?op naar 2019
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
Iedereen op de tweede ring een wedstrijdbal mee naar huis.
wooblabalurg![]()
We liepen vorig jaar het kampioenschap mis door vermoeidheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
jongens! ALLEMAAL IN PANIEK RAKEN! We moeten gewoon Keizer nu ontslaan en één van de vele beschikbare toptrainers in zijn plaats zetten. Geen EL zou echt een ramp zijn, stel je voor dat je je volledig kan focussen op de Eredivisie i.p.v. het kampioenschap weer mislopen door vermoeidheid. Brrr.. moet je toch niet aan denken!
Wat lees ik hier
Sportiefquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
Iedereen op de tweede ring een wedstrijdbal mee naar huis.![]()
PSV-uit gemist?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We liepen vorig jaar het kampioenschap mis door vermoeidheid.
Wat lees ik hierOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Geen zelfvertrouwen en durf, nu al geknaktOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
LouisGodquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
enige trainer die prijzen paktewooblabalurg![]()
En die er ook uitging tegen de lamme en de blinde in Europaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
enige trainer die prijzen pakteOh.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
enige trainer die prijzen pakte![]()
![]()
Rosenborg uit altijd lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
net als Bosz tegen rostovquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die er ook uitging tegen de lamme en de blinde in Europa![]()
Waar zijn nu trouwens de mensen die na Heracles zeiden dat het allemaal wel mee viel en dat het incident was? Wat is dit dan? Incident 2? En zo ja, hoeveel gaan we er nog krijgen? Want ik heb zo'n vermoeden dat het er nog een stuk of 10 worden.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zaterdag was het echt nog wel aan te gluren, vanavond slaat echt nergens opquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waar zijn nu trouwens de mensen die na Heracles zeiden dat het allemaal wel mee viel en dat het incident was? Wat is dit dan? Incident 2? En zo ja, hoeveel gaan we er nog krijgen? Want ik heb zo'n vermoeden dat er nog een stuk of 10 worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
uiteindelijk sta je met lege handenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die versloeg daarna goede tegenstanders.
De Boer niet![]()
Valt wel mee. Beetje een kopie van afgelopen weekend. Matig en pech.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:35 schreef dopemin het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar waren jullie echt zo slecht als hier verkondigd wordt?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eigenlijk zijn we hier nog mals.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:35 schreef dopemin het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar waren jullie echt zo slecht als hier verkondigd wordt?![]()
Dit krijg je als een jong team een paar klappen krijgt en je ervaren mannen zoals Viergever en Veltman de fouten maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:35 schreef BobW het volgende:
Toch kunnen ze het wel want tegen Nice was het bij vlagen best aardig.
Daarnaast heb je een trainer die denkt dat er 8 spelers op de helft van de tegenstander moeten staan waardoor elke tegenstoot gevaarlijk isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hehe #calandneverforgetquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar wel 40/45 miljoen voor Sanchez boys.
Is ook wat waard.![]()
Ik zie vooruitgang! Keizer stuurt niet als een volleerde mongool iedereen naar voren omdat hij denkt dat het CL knock-out fase is en we moeten scoren!Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zo dit was perfect jongens
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: