Dit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:11 schreef BrandX het volgende:
In doktor who an sich geen idee, als doctor who niet.
Welnee joh, Benedict heeft een indrukwekkende staat van dienst vwb films.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik dacht dat hij alleen in Sherlock gespeeld had...
Dr. Who is toch een TV-serie?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welnee joh, Benedict heeft een indrukwekkende staat van dienst vwb films.
Benedict Cumberbatch
ligt dan toch echt ook jouquote:Op donderdag 24 augustus 2017 05:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd; in mijn hoofd heeft ie Dr. Who gespeeld maar dat is nog nooit zo geweest.
Zie hier de oorzaak van het zogenaamde mandela effect. Verkeerde herinneringen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 05:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd; in mijn hoofd heeft ie Dr. Who gespeeld maar dat is nog nooit zo geweest.
nee, dat is wat andersquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Je bedoelt natuurlijk het 'Swiebertje-effect'.
Moet het een wijdverbreid misverstand zijn om onder het Mandela-effect te vallen of is er al sprake van het effect als het bij een individu optreedt? Er zijn volgens mij niet echt regels voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kunnen we inmiddels concluderen dat dit niets met het Mandela-effect te maken heeft?
Ideetje: We noemen dit specifieke geval het Maanvis-effect.
Voor dat effect moeten duizenden mensen hetzelfde idee hebben. Dit is alleen de topicstarter die net begonnen is aan het leiden van alzheimer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:52 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Zie hier de oorzaak van het zogenaamde mandela effect. Verkeerde herinneringen.
Sorry; even een stokpaardje vrij laten draven.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik ken alleen de echte dr who die met die krullen.
Goed nummer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sorry; even een stokpaardje vrij laten draven.![]()
Wie leid ik?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Voor dat effect moeten duizenden mensen hetzelfde idee hebben. Dit is alleen de topicstarter die net begonnen is aan het leiden van alzheimer.
Cool, dat heb ik altijd al gewildquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kunnen we inmiddels concluderen dat dit niets met het Mandela-effect te maken heeft?
Ideetje: We noemen dit specifieke geval het Maanvis-effect.
Haha denk het ook. Pff matige film was dat, ik heb trouwens verder ook totaal niets met deze acteur. Snap niet waarom (buiten het geouwehoer om z'n naam) hij zo bekend is.quote:
Ja, ik haal dus Dr. Strange en Dr. Who door de war.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |