Is alt f4 wel ok?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja doei hier gaan we niet diezelfde kut discussie over alt right en weet ik veel wat voeren hoor.
Terreur censureren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:52 schreef FYazz het volgende:
[..]
Komop, haal weg joh.
Die filmer is niet wijs! Liggen daar mensen misschien wel dood te gaan en geliefden en nabestaanden zijn nog niet eens op de hoogte gesteld en hij maar filmen ipv hulp verlenen.
Die mensen zijn ook gewoon in shock natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vreselijk toch als je geliefde daar zou liggen en iemand anders vind t belangrijker om alles te filmen en het liefst meteen te posten.
Bah wat een mentaliteit.
Moet eens andersom zijn![]()
Uh ja wellicht maar het zijn twee totaal verschillende problemen. Wat een goedpraterij weer...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat handjevol naiz's is echt peanuts vergeleken met wat ons in West-Europa nog te wachten staat.
Ik vind het altijd zo jammer dat we niet hun gezichtsuitdrukking kunnen zien net op het moment dat ze dood gaan en realiseren dat hun 'paradijs' niet bestaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:58 schreef speknek het volgende:
Is het nou wel zeker dat het een aanslag is? Misschien schrok hij wel van wat dronken Engelsen. Het is belangrijk dat we eerst alle feiten hebben en het genuanceerd benaderen. Catalaanse separatisten zijn ook geen lieverdjes..![]()
![]()
![]()
Tyfusterroristen hopelijk komen ze aan een pijnlijk einde.
Dit ja... Zat ook al met verbazing te luisteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:00 schreef Silven het volgende:
RTL Z probeert nog krampachig achterlijke motieven te opperen alsof het iemand was die tegen toenemend toerisme was.Zeg gewoon dat het 99% zeker vanuit de Islamitische hoek komt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:59 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Das de andere kant van de stad he
ja klopt, Barcelona is redelijk grootquote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:59 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Das de andere kant van de stad he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich logisch dat men dat noemt, nadat er relatief veel nieuws voorbij kwam laatste tijd dat er een toename is in agressiviteit (geen fysieke vooralsnog) van lokale bevolking richting toeristen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:00 schreef Silven het volgende:
RTL Z probeert nog krampachig achterlijke motieven te opperen alsof het iemand was die tegen toenemend toerisme was.Zeg gewoon dat het 99% zeker vanuit de Islamitische hoek komt.
Niet te geloven man man manquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:00 schreef Silven het volgende:
Dat mag en kan prima op FOK!, zeker als het achter een NSFW linkje staat. Dat je het er niet mee eens bent doet daar niets aan af.quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Uh ja wellicht maar het zijn twee totaal verschillende problemen. Wat een goedpraterij weer...
En hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik heb het al vaak gezegd maar blijf het herhalen: Islam zou verboden moeten worden in Europa. het drijft mensen tot moordlustige waanzin.
We geven het door, mevrouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik heb het al vaak gezegd maar blijf het herhalen: Islam zou verboden moeten worden in Europa. Het drijft mensen tot moordlustige waanzin. Moeten we niet willen met zijn allen.
Kijk maar uit. Straks wordt je nog racist en nazi genoemd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik heb het al vaak gezegd maar blijf het herhalen: Islam zou verboden moeten worden in Europa. Het drijft mensen tot moordlustige waanzin. Moeten we niet willen met zijn allen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag je niet zeggen op FOK!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik heb het al vaak gezegd maar blijf het herhalen: Islam zou verboden moeten worden in Europa.
Kan ik niet kijken hier. Wat is daarquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef YazooW het volgende:
ik zet deze picca niet voor de lol in een spoilerStel je voor dat is je broer of zus...hoe zou je t vinden als eerste blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret of getting ahead is getting started
"het kan ook een ongeluk zijn"quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken hier. Wat is daaraan?
Een gedachte verbieden zal moeilijk gaan he... Maar ik ben het er wel mee eens dat de Islam wel eens wat minder rechten mag krijgen in Nederland... Speciale scholen e.d... Kwalijke zaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Gewoon, verbieden. Hoe moeilijk kan het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |