Ik vind hem zo grappig, dat ik hem niet eens vat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
man man man man, 3 posts maken om je on-ge-looflijk grappige TT te postenWat een triest leven heb je dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
man man man man, 3 posts maken om je on-ge-looflijk grappige TT te postenWat een triest leven heb je dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:28 schreef Bronson_ het volgende:
Het valt mij op dat PSV'ers wel erg snel mad zijn. Beetje de Henk en Ingrid van Facebook.
PSV contracteerde een 'e-sporter' (quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo grappig, dat ik hem niet eens vat.
Ik hoor graag een toelichting.
De e-sporter kon zich zeker dat ook niet meer herinneren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV contracteerde een 'e-sporter' () en die bleek zich in het verleden negatief over psv te hebben uitgelaten op twitter en werd daarom weer ontslagen.
Toen contracteerde Twente hem en bleek hij ook Twente op twitter te hebben beledigd.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een gemiddelde 12jarige haalt hier lol uit. Bronson je bent niet oud genoeg voor FOK!.
Shirtje ruilen met Maradona, een actie van energie directtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:05:52Algemene voorwaarden, da's doorgaans dorre kost. De clausule bij de prijsvraag van #PSV-hoofdsponsor energiedirect.… https://t.co/rjZtsbDdM9 reageer retweet
Energiedirect.nlgodenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:00 schreef Rabieluh het volgende:
Shirtje ruilen met Maradona, een actie van energie directtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:05:52Algemene voorwaarden, da's doorgaans dorre kost. De clausule bij de prijsvraag van #PSV-hoofdsponsor energiedirect.… https://t.co/rjZtsbDdM9 reageer retweet
.
[ afbeelding ]
Mwaaa, dan komen ze vast uitleggen dat Rosenborg veel beter is dan Osijek, slapende reus enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
Haha mooi dat het een paar weken geleden nog kut was in Eindhoven en in Amsterdam ging het allemaal fantastisch en PSV was "het lachertje van Europa". Verlies je thuis van RosenborgHoogmoed komt voor de val. Hopelijk gaan ze nog harder op hun bek en halen ze de groepsfase ook niet. Is het de komende weken in ieder geval stil in dit topic met de trolls.
Dat van PSV was toch ook lachwekkend, maar dit van Ajax ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
Haha mooi dat het een paar weken geleden nog kut was in Eindhoven en in Amsterdam ging het allemaal fantastisch en PSV was "het lachertje van Europa". Verlies je thuis van RosenborgHoogmoed komt voor de val. Hopelijk gaan ze nog harder op hun bek en halen ze de groepsfase ook niet. Is het de komende weken in ieder geval stil in dit topic met de trolls.
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Kinderachtig gedoe. Het is toch gewoon balen dat we van Noorse en Kroatische ploegen verliezen!
In dit stadium van het Nederlands voetbal niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak.
Het is maar een spelletje. Alles komt goed, schatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In dit stadium van het Nederlands voetbal niet aan mij besteed.
Klotespelletje. Ik stap over op een andere sport. Jammer dat de NBA niet goed te volgen is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje. Alles komt goed, schatje.
Natuurlijk is het kut voor het Nederlandse voetbal. Maar stiekem geniet ik hier toch wel erg veel van.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Kinderachtig gedoe. Het is toch gewoon balen dat we van Noorse en Kroatische ploegen verliezen!
Sport voor katoenplukkersquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Klotespelletje. Ik stap over op een andere sport. Jammer dat de NBA niet goed te volgen is.
Ahhh jochie tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:20 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kreeg ooit eens een 6 maanden ban hier op Fok omdat ik Ajacieden joden noemde. Lachwekkend omdat ze zichzelf ook zo noemen.
Tegenwoordig mag deze shit zoals de post van poepz0r allemaal en nazi filmpjes die worden gepost. Allemaal prima.
Wat een kut forum is het eigenlijk geworden.
Jij, Typisch, GGMM, en nog een paar zijn het aids van Fok.quote:
Wil je erover praten menneke?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij, Typisch, GGMM, en nog een paar zijn het aids van Fok.
Oeh, waar woon je dan precies??!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen. Het is middernacht waar ik woonCiao.
Dat begin (meer ga ik niet kijken ook): Dag Europa. En dan zegt ie "Day Europe"quote:
Snap de euforie hier niet, wij zijn uitgeschakeld, Ajax kan nog winnen volgende week.. Sta je dan met je gelach straksquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap de euforie hier niet, wij zijn uitgeschakeld, Ajax kan nog winnen volgende week.. Sta je dan met je gelach straks
was dat bij PSV ook niet zo na die aardige CL serie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.
Dat die arrogantie wordt afgestraft vind ik prachtig.
Dat het voor het Nederlandse voetbal zwaar kut is als Ajax het niet redt, dat vind ik ook verschrikkelijk.
Ik heb toen geen filmpjes gezien vanuit PSV dat we 'terug waren in Europa'. Volgens mij was iedereen zich zeer bewust van het feit dat dat een incident was, met veel geluk tot stand gekomen. Dat alles een keer op zijn plek viel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat bij PSV ook niet zo na die aardige CL serie?
Aansluiting bij Europese subtop heeft echt niemand gezegd. We kennen echt onze plaats wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.
Dat het voor het Nederlandse voetbal zwaar kut is als Ajax het niet redt, dat vind ik ook verschrikkelijk.
Het succes stoort me helemaal niet en als je kon lezen dan was dat je ook duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:35 schreef GGMM het volgende:
Met dat 'we zijn terug' werd toch bedoeld dat we eindelijk weer eens Europees succes hadden? Niet dat we structureel Europese top zouden zijn?
Bijzonder dat sommigen zich zo storen aan het succes van anderen. Zeker als het geen effect heeft op je eigen succes.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het succes stoort me helemaal niet en als je kon lezen dan was dat je ook duidelijk.
Je kunt er wel op door blijven zuigen (ach, we zijn het gewend van je), maar ik heb geen moeite met het succes van Ajax vorig jaar in Europa. Kun je allemaal teruglezen in de topics destijds. Genoeg posts waarin ik aangeef dat het goed is voor het Nederlands voetbal en waar ik Ajax complimenteer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Je verzint er wat doorzichtige drogredenen bij, maar het is voornamelijk het succes dat je dwars zit.
Waarom is dat? Als je rationeel kijkt kan het toch alleen maar goed zijn voor Nederland dat we die finale haalde?
Jammer dat je er nog niet aan toe bent dat (tegenover jezelf?) toe te geven. Een volwassen man die boos wordt om het succes van anderen en die er het snelste bij is om te wijzen en lachen als diegene op zijn muil gaat dat komt op mij heel ongezond over. Misschien is er vroeger iets gebeurd? (Gepest?)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt er wel op door blijven zuigen (ach, we zijn het gewend van je), maar ik heb geen moeite met het succes van Ajax vorig jaar in Europa. Kun je allemaal teruglezen in de topics destijds. Genoeg posts waarin ik aangeef dat het goed is voor het Nederlands voetbal en waar ik Ajax complimenteer.
Sterker nog, ik heb nog in zowel het Feyenoord als Ajax topic aangegeven dat Ajax vorig jaar de beste Nederlandse club was, ondanks de titel van Feyenoord.
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende week
Jij hebt het er anders best druk mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Er is niemand echt met Badder bezig.
Nee hoor. Want het resultaat volgende week zal me een zorg zijn. Goed voor Nederlands voetbal als ze het alsnog halen, heerlijk leedvermaak als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende week
In positieve zin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij hebt het er anders best druk mee.
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijvingquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
In positieve zin.
Ik wil je graag helpen.
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?quote:Een volwassen man die boos wordt om het succes van anderen en die er het snelste bij is om te wijzen en lachen als diegene op zijn muil gaat dat komt op mij heel ongezond over. Misschien is er vroeger iets gebeurd? (Gepest?)
Een jijbak..quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijving
[..]
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jijbak..
Ik had al zoiets verwacht. Je problemen tegenover iedereen toegeven is best een stap.
Bij mij ben je áltijd welkom! Ook via dm.
Laat die gast toch, joh. Is alleen maar bezig je aan de praat te houden omdat er anders helemaal niemand is die hem aandacht schenkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijving
[..]
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?
Burnley is denk ik geschrokken van de vraagprijs >10 miljoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit vooral.
Maar eerst nog even Isimat verkopen voor 15 miljoen.
Ik vind het ook vrij veel voor een cliniclown. Meestal werken die op vrijwillige basis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Burnley is denk ik geschrokken van de vraagprijs >10 miljoen.
Misschien willen ze hem als cheerleader inzetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij veel voor een cliniclown. Meestal werken die op vrijwillige basis.
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo traint al een paar dagen mee met het eerste, vandaag weer.
@lange_lansquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?
Dat zou betekenen dat hij ergens in 2018 z'n eerste minuten wel zou kunnen gaan maken in een wedstrijd dat PSV 5-0 voor staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo traint al een paar dagen mee met het eerste, vandaag weer.
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?
Obispo en Luckassen in het centrum, zou dat een reële optie zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.
Obispo is een pareltje, ik denk dat hij zo mee kan met het huidige niveau van een Luckassen, Isimat en Schwaab en dat hij in potentie veel beter is.
Ben benieuwd, dan kan het allemaal nog wel eens mee gaan vallen dit seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.
Obispo is een pareltje, ik denk dat hij zo mee kan met het huidige niveau van een Luckassen, Isimat en Schwaab en dat hij in potentie veel beter is.
Haha PSV en 5 goalsquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij ergens in 2018 z'n eerste minuten wel zou kunnen gaan maken in een wedstrijd dat PSV 5-0 voor staat.
El Salvadorquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:15 schreef tja77 het volgende:
Douglas Santos lijkt een kwestie van dit weekend afronden te zijn.
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Even wachten tot dit grote verstandige talent die ver gaat komen zijn contract verlengd heeft. Dan kan je een mooie openenquote:
Rigo vind ik eigenlijk het grootste talent maar ik betwijfel of die onder Cocu minuten gaat maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even wachten tot dit grote verstandige talent die ver gaat komen zijn contract verlengd heeft. Dan kan je een mooie openen
Middenveld blijft altijd lastig om zomaar een speler in te passen. Maar ik ga er van uit dat hij z'n minuten zal gaan maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rigo vind ik eigenlijk het grootste talent maar ik betwijfel of die onder Cocu minuten gaat maken.
Eerste jaar A officieel. Al heeft hij vorig jaar bijna alles in de A gespeeld. Dus die gaat minuten maken in Jong. Maar die is zo niet nog fragieler dan Mauro.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Middenveld blijft altijd lastig om zomaar een speler in te passen. Maar ik ga er van uit dat hij z'n minuten zal gaan maken dit seizoen.
Ik zit eigenlijk met nog meer smart op Sidibe te wachten. Maar dat zal wel iets te veel van het goede worden ben ik bang.
EDIT: offff heb ik nou gedroomd en zit hij nog niet eens bij Jong PSV? Dacht ik![]()
Kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.
Obispo vind ik erg goed. Lees dit stukje even. Ajaxshowtime is lachwekkend maar de kweekvijverstukjes zijn vaak goed. https://www.ajaxshowtime.(...)ax-moet-obispo-halen
Obispo naast een sloper zou heel goed moeten gaan werken. En broodnodig gezien het gebrek aan creativiteit op 6 en 8. Wisselwerking met Hendrix waarbij hij inschuift zou heel goed moeten werken. Daarnaast een goede vrije trap en een redelijke fysiek.
Nice, heerlijke post, thanks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.
Obispo vind ik erg goed. Lees dit stukje even. Ajaxshowtime is lachwekkend maar de kweekvijverstukjes zijn vaak goed. https://www.ajaxshowtime.(...)ax-moet-obispo-halen
Obispo naast een sloper zou heel goed moeten gaan werken. En broodnodig gezien het gebrek aan creativiteit op 6 en 8. Wisselwerking met Hendrix waarbij hij inschuift zou heel goed moeten werken. Daarnaast een goede vrije trap en een redelijke fysiek.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Marcel Brands zal er van walgen, maar na zijn uitspraken in het Algemeen Dagblad over Ricardo Kishna hoeven we het inmiddels toch niet meer te hebben over een gentlemen's agreement? Obispo is een Ajax-verdediger, hopelijk hebben meer mensen dat zaterdag gezien. Ajax moet Obispo halen.
Een Ajax verdediger is iemand met een goede inspeel/crosspass, een staande tackle en iemand die met ruimte in de rug kan spelen. Daar is wat mij betreft niets mis mee. Is toch ook gewoon een compliment? Wanneer is er nu echt een CV bij PSV doorgebroken? Een linksbenige kan ik al helemaal niet vinden. Kijk eens wat er daar bij Ajax is doorgebroken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]wat een vreselijk arrogant artikel. Wat is een Ajax-verdediger uberhaupt? Waarom is het geen PSV-verdediger?
En over die gentlements agreement gesproken... Die heeft Ajax als eerste verbroken met Bazoer en het benaderen van Hendrix en nog een paar jeugdspelers van PSV.
Wat versta je onder doorbreken? De Ligt en Veltman? Daarvan kent iedereen de naam omdat ze in het eerste staan, maar ze kunnen er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Ajax verdediger is iemand met een goede inspeel/crosspass, een staande tackle en iemand die met ruimte in de rug kan spelen. Daar is wat mij betreft niets mis mee. Is toch ook gewoon een compliment? Wanneer is er nu echt een CV bij PSV doorgebroken? Een linksbenige kan ik al helemaal niet vinden. Kijk eens wat er daar bij Ajax is doorgebroken.
De Ligt is gewoon een groot talent. Talenten maken fouten. Veltman kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat versta je onder doorbreken? De Ligt en Veltman? Daarvan kent iedereen de naam omdat ze in het eerste staan, maar ze kunnen er helemaal niks van.
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon een groot talent. Talenten maken fouten. Veltman kan er geen kut van.
Hij heeft gewoon iemand naast zich nodig die wat meer ervaren is. En mogelijk wat kwaliteit bezit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.
De Ligt is ook nog maar 17 geloof ik, die heeft nog een hele toekomst voor zich johquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.
Wat moet jij een moeilijk leven hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]wat een vreselijk arrogant artikel. Wat is een Ajax-verdediger uberhaupt? Waarom is het geen PSV-verdediger?
En over die gentlements agreement gesproken... Die heeft Ajax als eerste verbroken met Bazoer en het benaderen van Hendrix en nog een paar jeugdspelers van PSV.
Komt door zijn baard.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:05 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz is lekker bezig bij Vitesse. Weer een mooie goal. Oogt fysiek ook een stuk sterker dan in zijn PSV periode.
Dat zal het zijnquote:
De fouten die hij maakt zijn wel pupillenfouten, en zoals gezegd; zijn fouten zijn structureel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon een groot talent. Talenten maken fouten. Veltman kan er geen kut van.
Wat ben jij een akelig ventje zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:08 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat moet jij een moeilijk leven hebben.
Over elk stukje tekst op internet helemaal de pan uit flippen.
Eens, plus dat ik Riedewald echt stukken beter vond. Beiden zijn te vroeg te belangrijk gemaakt, denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eindelijk een keer uitgeslapenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:05 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz is lekker bezig bij Vitesse. Weer een mooie goal. Oogt fysiek ook een stuk sterker dan in zijn PSV periode.
Euh, ik denk dat we dan terug moeten naar de tijd van Ernest Faber. Jurgen Dirxk ook trouwens, alleen was die echt hoerenslecht....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer is er nu echt een CV bij PSV doorgebroken?
Grootste talenten van de afgelopen jaren op CV waren Bazoer en Hendrix en die zijn beide doorgebroken.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 07:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat we dan terug moeten naar de tijd van Ernest Faber. Jurgen Dirxk ook trouwens, alleen was die echt hoerenslecht....
is in jullie achtertuin, die had dan toch al vast moeten liggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:46 schreef tja77 het volgende:
Och, na PSV nu ook Ajax interesse in Schuurs
https://www.ajaxshowtime.(...)na-talent-schuurs-17
Lijkt me een verstandige jongen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
is in jullie achtertuin, die had dan toch al vast moeten liggen
Sittard is overigens niet echt de achtertuin van Eindhoven.quote:Schuurs denkt op dit moment over alle belangstelling na, zo liet zijn agent deze week optekenen. Hij wuift ook de optie om bij Fortuna te blijven niet weg.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 02:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat ben jij een akelig ventje zeg
Helmond?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige jongen.
[..]
Sittard is overigens niet echt de achtertuin van Eindhoven.
Addick Koot.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 07:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat we dan terug moeten naar de tijd van Ernest Faber. Jurgen Dirxk ook trouwens, alleen was die echt hoerenslecht....
Sittard ligt bijna 2x zo ver van Eindhoven als Utrecht van Amsterdam...quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
is in jullie achtertuin, die had dan toch al vast moeten liggen
ik had begrepen dat juist dat het gebied is waar PSV jonge spelers aantrekt, maar niet goed dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sittard ligt bijna 2x zo ver van Eindhoven als Utrecht van Amsterdam...
Liggen alle 17-jarige talenten uit Den Haag ook al vast bij Ajax?
Scoorde de goal waardoor PSV de eerste ronde overleefde op weg naar de EC1quote:
De selectie van destijds...poehee! Toen werd ik fan. Mijn favoriet: Kalusha.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scoorde de goal waardoor PSV de eerste ronde overleefde op weg naar de EC1
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scoorde de goal waardoor PSV de eerste ronde overleefde op weg naar de EC1
PSV scout met name in Zuid-Oost Brabant en het Noorden van Limburg. Daar komen veel jeugdspelers vandaan. Maar geografie speelt allemaal niet zo heel veel rol. PSV haalde in het verleden ook veel spelers vanuit Utrechtse amateurclubs, en dat ligt dan weer onder de rook van Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had begrepen dat juist dat het gebied is waar PSV jonge spelers aantrekt, maar niet goed dan waarschijnlijk.
Als je te lang wacht is het logisch dat er andere clubs ook wat proberen, waar Ajax zit is het met eredivisie clubs wat drukker, AZ scout ook veel in Amsterdam
Hebben Frenkie de Jong ook op een smerige manier weg gekaapt terwijl er al een akkoord was met PSV.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:22 schreef Doublepain het volgende:
Ah Ajax probeert PSV weer voor te zijn nu ze gehoord hebben dat we een talentje willen halen
Ken die hele gozer niet en nog nooit zien spelen. Maar is bij vier clubs mislukt. Dus dat maakt me niet vrolijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:41 schreef tja77 het volgende:
HSV wil volgens mij graag van Santos af, hij zit al niet meer bij de wedstrijdselectie. Ik zie vandaag nog wel een akkoord.
Maarre wat is de algehele indruk van die knakker?
4 clubs...de teringquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ken die hele gozer niet en nog nooit zien spelen. Maar is bij vier clubs mislukt. Dus dat maakt me niet vrolijk.
Ze wachten al 2 weken op deze gozer dus denk het nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
4 clubs...de tering
![]()
Ik ken hem ook niet, ook nooit zien spelen, maar als je faalt bij 4 ploegen, dan kan het onmogelijk veel soeps zijn lijkt me.
Is er nou echt geen betere optie?
Dit is ook wel een beetje de vijver waar we in vissen; jongens die over prima kwaliteiten beschikken maar 1 of 2 seizoenen falen door bijvoorbeeld een tactiek die niet past, een verkeerd gegroeide teennagel of een slechte relatie met de trainer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
4 clubs...de tering
![]()
Ik ken hem ook niet, ook nooit zien spelen, maar als je faalt bij 4 ploegen, dan kan het onmogelijk veel soeps zijn lijkt me.
Is er nou echt geen betere optie?
Boehoeoehoehoehoeh, stel je niet aan man.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben Frenkie de Jong ook op een smerige manier weg gekaapt terwijl er al een akkoord was met PSV.
Pluk dan ergens een speler uit Kroatië, Servië o.i.d. vandaan, er moet toch nog wel ergens een redelijke LB rondlopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje de vijver waar we in vissen; jongens die over prima kwaliteiten beschikken maar 1 of 2 seizoenen falen door bijvoorbeeld een tactiek die niet past, een verkeerd gegroeide teennagel of een slechte relatie met de trainer.
Laten we hopen dat het de nieuwe Vampeta is
Een jaar geleden voetbalde hij nog als groot talent in Brazilië. Ik vind dat hij best een leuke baltechniek heeft.
Tja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pluk dan ergens een speler uit Kroatië, Servië o.i.d. vandaan, er moet toch nog wel ergens een redelijke LB rondlopen.
Willen jullie Dijks kopen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pluk dan ergens een speler uit Kroatië, Servië o.i.d. vandaan, er moet toch nog wel ergens een redelijke LB rondlopen.
Nee man, de beste spelers van je concurrenten weglopen is echt not-done. Wij eren de gentlemansagreement.quote:
Die is later centraal in de verdediging gekomen. Werd in eerste instantie op middenveld en in aanval gebruikt zelfs. Daarna linksback. Dat hij echt puur als centrumverdediger speelde is uit zijn tweede periode bij PSV. Een groot succes was dat niet. Bouma was nooit een echte grote maar in zijn tweede periode zat de sleet er al dermate op dat het eigenlijk niet meer kon.quote:
Hm...Valckx dan. Maar we hebben niet de beste centrale verdedigers opgeleid nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is later centraal in de verdediging gekomen. Werd in eerste instantie op middenveld en in aanval gebruikt zelfs. Daarna linksback. Dat hij echt puur als centrumverdediger speelde is uit zijn tweede periode bij PSV. Een groot succes was dat niet. Bouma was nooit een echte grote maar in zijn tweede periode zat de sleet er al dermate op dat het eigenlijk niet meer kon.
Ze zijn je gezever nu ECHT zat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 06:25 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit nu weer@psv netwerk:
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Dat kan helaas even gaan duren.
Spits zelf vroeger, meen ik. Wel iemand die er alles uit heeft gehaald.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is later centraal in de verdediging gekomen. Werd in eerste instantie op middenveld en in aanval gebruikt zelfs. Daarna linksback. Dat hij echt puur als centrumverdediger speelde is uit zijn tweede periode bij PSV. Een groot succes was dat niet. Bouma was nooit een echte grote maar in zijn tweede periode zat de sleet er al dermate op dat het eigenlijk niet meer kon.
13 miljoen? Strik erom, inderdaad alternatieven die niet veel minder zijn lopen er wel rond. Die Svensson was vorige week de beste in de AZ verdediging. Niet dat dat zo'n bijzondere prestatie is overigens. Troupee laatste tijd niet gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Gerucht: bod van 13 miljoen op Arias.. Ik vind hem niet goed, dus prima. Vervolgens koop je Troupee of Svensson voor 3,5 miljoen.
Svensson vind ik zeer matig.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Gerucht: bod van 13 miljoen op Arias.. Ik vind hem niet goed, dus prima. Vervolgens koop je Troupee of Svensson voor 3,5 miljoen.
Ah ja, er is iemand met een andere mening.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die niet zien hoe goed Arias eigenlijk is, zijn het predikaat voetbal-volger niet waard.
Vreemd. Iemand die hier meer van weet?quote:Op zondag 20 augustus 2017 06:25 schreef RipCity het volgende:
We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.
Zeker, heeft zijn kwaliteiten maximaal benut.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spits zelf vroeger, meen ik. Wel iemand die er alles uit heeft gehaald.
Spits, inderdaad. Hij speelt nu overigens nog net zo fanatiek op de amateurvelden. Lichaam van iedereen die op de amateurvelden rondloopt, maar mentaal speelt ie gewoon nog iedere week hetzelfde als bij PSV en Villaquote:Op zondag 20 augustus 2017 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spits zelf vroeger, meen ik. Wel iemand die er alles uit heeft gehaald.
Lijkt me nogal een draconische maatregel waarmee je jezelf in de voet schiet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 06:25 schreef RipCity het volgende:
Tompsv heeft er een account.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:47 schreef Caland het volgende:
Op netwerk.to posten toch ook louter randdebielen?
Forums offline halen? Is Guitarist daar mod?quote:Op zondag 20 augustus 2017 06:25 schreef RipCity het volgende:
Dat geldt eigenlijk voor het hele internet, niet?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:47 schreef Caland het volgende:
wie?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Forums offline halen? Is Guitarist daar mod?
Waarom heb jij er geen account dan? Past er goed tussen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:47 schreef Caland het volgende:
Wat was er dan?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Ah ze hebben de reacties ook weggehaald, lol
Alle netwerk.to is de mond gesnoerd #NK
Geen idee, kom daar ook nooitquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Waar ging het over?
Ik kom daar nooit...
Geen Schwaab genot. Brenet mag zich ook wel schamen dat ie zijn plek is kwijtgeraakt aan een middenvelder.quote:
Of PSV moet zich eens schamen en kappen met mensen op andere posities neer te zeten en eens een LB te halen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen Schwaab genot. Brenet mag zich ook wel schamen dat ie zijn plek is kwijtgeraakt aan een middenvelder.
Dat vond ik ook een tegenvaller.quote:
Yep. 6 miljoen over de balk. Wat een kut speler is dat zeg. Meer voor betaalt dan Sanchez en nog niet eens half zo goed.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die Luckassen kan er geen kut van, zoals ik al zei toen hij werd gekocht. Kan nu wekelijks met Isimat het spelletje spelen: wie is de domste van de 2?
Dat houdt onze mannen scherp.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat alle tegendoelpunten uit onterechte pingels komen
Ja dat blijft hij wel kunnen, tis volgens mij echt verschrikkelijk om tegen te verdedigen in zulke situaties.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede assist van de Jong die lekker aan het sleuren was.
Zo begon Luuk ook bij PSV, vaak als aangever en niet zo zeer als afronder. Het is en blijft een aanspeelpunt ook al is zijn doelgerichtheid een stuk minder.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat blijft hij wel kunnen, tis volgens mij echt verschrikkelijk om tegen te verdedigen in zulke situaties.
Eens..quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Schandalige overtreding van Vloet zeg. Eerst Ritzmaier die zich altijd als een idioot gedraagt als ie tegen PSV speelt, nu Vloet..
Eerste helft was zwaar onder de maat. Domme pingel, en zwaar overlopen op het middenveld.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens..
Was ook gewoon rood. Schele kutscheids.
Maargoed, goede overwinning in een lastige wedstrijd.
Mwah, ze waren aan elkaar aan het hangen. Was geen terechte penalty.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:45 schreef tja77 het volgende:
Heb gekeken vanaf minuut 78.
Was het verdedigend zo slecht van Luckassen ja?
Ja, leuk, maar met Pereiro en Ginkel betekent dit dat we maar één speler hebben staan die de controle kan houden en daarnaast ook een aanval moet opzetten (terwijl dit totaal zijn kwaliteit niet is), aangezien de andere twee als schaduwspits willen fungeren. Het gebrek aan controle op het middenveld blijft een probleem. Zeker als er ook nog eens verdedigende problemen zijn.quote:Scorend vermogen zit nu wel een stuk beter dan vorig seizoen met van Ginkel (geen half maar heel seizoen) en Lozano.
Niet om NAC nou te sparen, maar ze hebben voorin best wel aardige spelers. Die Ambrose is eigenlijk te goed voor NAC.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat centrum gaat nog veel goals kosten. Dat kan eigenlijk echt niet. NAC was echt tyfusslecht.
paar seizoenen geleden all over again. Brands haalt overal spelers voor maar de verdediging moet het maar rooien zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat centrum gaat nog veel goals kosten. Dat kan eigenlijk echt niet. NAC was echt tyfusslecht.
Goed beleid wel. Mislukte spelers huren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:57 schreef Caland het volgende:
#PSV wacht dus nog op de huur van Santos, maar HSV heeft zijn vervanger nog niet binnen. Brands zegt dat Santos voor PSV niet te kopen is.
Rikgodhuurspelersgenot
Gewoon niet doen dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed beleid wel. Mislukte spelers huren.
Kan het wel zijn ja. Guardado, Ginkel. Ook mislukte spelers kopen kan goed uitpakken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed beleid wel. Mislukte spelers huren.
Inderdaad, net als Arias. Eerst maar even afwachten dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan het wel zijn ja. Guardado, Ginkel. Ook mislukte spelers kopen kan goed uitpakken.
Ik las vandaag dat Santos al bij 4 ploegrn mislukt is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan het wel zijn ja. Guardado, Ginkel. Ook mislukte spelers kopen kan goed uitpakken.
Tja, en vorig jaar speelde hij nog een interland in de basis bij Brazilië.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Santos al bij 4 ploegrn mislukt is.
Dat gold niet voor van Ginkel en Guardado.
Maar ik heb heel die Santos nooit zien spelen.
Voorkeur boven Marcelo?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, en vorig jaar speelde hij nog een interland in de basis bij Brazilië.
Goede assist bij de goal van Hendrix. Verder niet heel bijzonder, maar wel beter dan Locadia. Dat is me toch wel de grootste tegenvaller in de eerste wedstrijden van dit seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:39 schreef TehRocks het volgende:
Cocu heeft het aanvallende licht wel gezien zeg, gewoon 4-2-4 erop klappen. Hoe was de Jong? Heb de pot niet gezien.
Die zijn jullie allemaal heel goed gaan vinden zonder dat ie ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld. Zoals al eerder door iemand was aangegeven kun je denk ik beter Luuk met deze aanval erin hebben. Vechtertje en heeft meer overzicht en een betere pass.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goede assist bij de goal van Hendrix. Verder niet heel bijzonder, maar wel beter dan Locadia. Dat is me toch wel de grootste tegenvaller in de eerste wedstrijden van dit seizoen.
Maar als we tegen Bayern München moeten dan ga je hem wel zien hoorquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goede assist bij de goal van Hendrix. Verder niet heel bijzonder, maar wel beter dan Locadia. Dat is me toch wel de grootste tegenvaller in de eerste wedstrijden van dit seizoen.
Mwa. Ik had verwacht dat ie vol voor zijn kansen zou gaan. Was het ideale moment gezien de vorm van Luuk. Valt inderdaad vies tegen. Kan zich beter bezig gaan houden met zn DJ carriere.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die zijn jullie allemaal heel goed gaan vinden zonder dat ie ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld. Zoals al eerder door iemand was aangegeven kun je denk ik beter Luuk met deze aanval erin hebben. Vechtertje en heeft meer overzicht en een betere pass.
Nee, want de muziek die hij maakt is helemaal kutquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mwa. Ik had verwacht dat ie vol voor zijn kansen zou gaan. Was het ideale moment gezien de vorm van Luuk. Valt inderdaad vies tegen. Kan zich beter bezig gaan houden met zn DJ carriere.
Dit, Locadia werd met de week beter op de bank (als je de gemiddelde PSV-supporter moest geloven). Ik ben ook geen fan van Luuk maar hij kan wel een bal vasthouden en komt niet met domme teksten voor de camera. Dat is in het huidige Nederlandse voetbal al heel wat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die zijn jullie allemaal heel goed gaan vinden zonder dat ie ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld. Zoals al eerder door iemand was aangegeven kun je denk ik beter Luuk met deze aanval erin hebben. Vechtertje en heeft meer overzicht en een betere pass.
zijn debuut was goedquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Thuis? Dan moet het wel heel raar lopen. Roda is echt te zwak.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker middagje hoor.
Nu onze volgende angstgegner; Roda.
Bullshit, als je nummer 1 spits zo gigantisch terugzakt van gemiddeld meer dan 0,6 naar amper 0,25 doelpunt per wedstrijd. Dan is het niet verwonderlijk dat je 2e spits die maandenlang werd misbruikt als buitenspeler wellicht het verschil WEL kan maken in de spits.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die zijn jullie allemaal heel goed gaan vinden zonder dat ie ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld.
dat heb ik vaker gehoord. Maar als we na deze eerste drie wedstrijden 9 punten hebben ben ik al opgeluchtquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis? Dan moet het wel heel raar lopen. Roda is echt te zwak.
Hij gebruikt z'n handen teveel en dekt vaak aan de verkeerde kant. Prima voor PSV, maar zeker geen geweldenaar. Als je dat niet ziet ben je het predikaat voetbal-volger niet waard. Ofzo. Joh.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso, mensen die niet zien hoe goed Arias eigenlijk is, zijn het predikaat voetbal-volger niet waard.
Ben het ook met je eens dat er iets geprobeerd moest worden voorin. En ik ben het met je oneens over die wedstrijden van vorig jaar: hij heeft toen 1 ding aangetoond en dat is dat ie echt een goeie traptechniek heeft (als het op goal is). Voor de rest zaten die wedstrijden gewoon vol met getreuzel en geklooi.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bullshit, als je nummer 1 spits zo gigantisch terugzakt van gemiddeld meer dan 0,6 naar amper 0,25 doelpunt per wedstrijd. Dan is het niet verwonderlijk dat je 2e spits die maandenlang werd misbruikt als buitenspeler wellicht het verschil WEL kan maken in de spits.
Luuk scoorde vorig seizoen 8 doelpunten in 32 wedstrijden. Locadia heeft al eens laten zien 10-15 doelpunten per seizoen te kunnen maken in de spits. Dat is natuurlijk lang niet voldoende voor een spits van PSV, maar nog altijd een stuk beter dan Luuk afgelopen seizoen.
Toen Locadia terug kwam na zijn blessure eind vorig seizoen, speelde hij lang niet slecht. Niemand heeft gezegd dat het groots was. Of dat hij de verlosser was. Maar als buitenspeler deed hij het beter dan Bergwijn.
Nu krijgt Locadia een paar wedstrijden de kans in de spits, en moet hij meteen presteren. Waar hij tijden lang misbruikt is door Cocu als buitenspeler. Ja ik had er meer van verwacht, maar ik vind het anderzijds logisch dat hij zich weer aan moet passen aan zijn nieuwe oude rol.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 03:32 schreef Scarface88 het volgende:
De netwerk.to sites zijn echt saai
Dat moet normaal gesproken wel goed komen ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis? Dan moet het wel heel raar lopen. Roda is echt te zwak.
Je zou verwachten dat die al op elkaar ingespeeld waren bij Man Cityquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben blij dat je NAC uit nu al hebt gehad. Je zou dit vreemdelingenlegioen uit Manchester treffen als ze op elkaar ingespeeld zijn.
NAC is gewoon degradatiemateriaal dit jaar. Onbegrijpelijk dat mensen zouden verwachten dat deze ploeg wel eens kon verrassen dit jaar. Linkerrijtje en zo...quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die al op elkaar ingespeeld waren bij Man City
Schrok me wel een hoedje toen ik Stijn Vreven met een overhemd zag. Zou het niks kunnen worden met een normale coach?quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
NAC is gewoon degradatiemateriaal dit jaar. Onbegrijpelijk dat mensen zouden verwachten dat deze ploeg wel eens kon verrassen dit jaar. Linkerrijtje en zo...
Dit. Met name onze middenvelders waren dramatisch op zoek naar automatismen en elkaar. Dat levert ook weer extra druk op het centrale duo achterin op. Van Ginkel en Hendrix speelde veel te ver naar voren om de connectie met Pereiro te vinden, die zich op zijn beurt weer te weinig aanbood.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:43 schreef nickhguitar het volgende:
Ik vond NAC tot aan de 1-2 niet minder hoor. 1-4 ziet er leuk uit maar verbloemt wel het vaak matige spel.
Valt wel mee toch? In totaal maar 6 corners tegen gehad gisteren zie ik.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
Onvoorstelbaar hoeveel corners die hebben weggegeven door blinde paniek.
Waarvan het merendeel volslagen onnodig weggegeven. Als je dat in dit tempo doet tegen een betere tegenstander, dan krijg je daardoor gegarandeerd 1 of 2 goals om je oren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? In totaal maar 6 corners tegen gehad gisteren zie ik.
Qua opstelling misschien. Maar ik vind het wisselbeleid altijd nog lafjes. Altijd maar die standaard wissel met Ramselaar en dan in de 89ste minuut met minimaal 3 doelpunten verschil mag er een keer een A-speler in komen. Poeh poeh.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:09 schreef Ciscus het volgende:
Cocu showt wel wat meer lef en de afgelopen twee wedstrijden waren leuk om naar te kijken (vooral voor de neutrale kijker)(of die nou wel of niet dat ene predikaat waard is)
Daar heb je gelijk in. Misschien is dat ook om de basisopstelling zo snel mogelijk te laten wennen aan de tactiek en het samenspelen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Qua opstelling misschien. Maar ik vind het wisselbeleid altijd nog lafjes. Altijd maar die standaard wissel met Ramselaar en dan in de 89ste minuut met minimaal 3 doelpunten verschil mag er een keer een A-speler in komen. Poeh poeh.
6 corners tegen NAC...quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? In totaal maar 6 corners tegen gehad gisteren zie ik.
Vind 'm ook vrij ongeloofwaardig overkomen. Nu na 2 wedstrijden afgeven op Isi en Gaston, terwijl hij afgelopen jaar (met name) Prötser en Luuk een seizoen lang aan heeft laten modderen en alle kritiek wegwuifde. Andere kant misschien ook goed dat hij het nu wel doet, maar het komt toch nep over. Ook omdat ik Gaston nu juist eindelijk eens aanwezig en gevaarlijk zie zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Qua opstelling misschien. Maar ik vind het wisselbeleid altijd nog lafjes. Altijd maar die standaard wissel met Ramselaar en dan in de 89ste minuut met minimaal 3 doelpunten verschil mag er een keer een A-speler in komen. Poeh poeh.
Was hij kritisch op Pereiro? Wanne homo.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind 'm ook vrij ongeloofwaardig overkomen. Nu na 2 wedstrijden afgeven op Isi en Gaston, terwijl hij afgelopen jaar (met name) Prötser en Luuk een seizoen lang aan heeft laten modderen en alle kritiek wegwuifde. Andere kant misschien ook goed dat hij het nu wel doet, maar het komt toch nep over. Ook omdat ik Gaston nu juist eindelijk eens aanwezig en gevaarlijk zie zijn.
Over beiden zijn topics op dit forum.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik neem Cocu pas serieus zodra Mauro jr en Obispo minuten gaan maken.
Omdat het zo'n verstandige jongens zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over beiden zijn topics op dit forum.
Ik heb NAC niet tegen PSV gezien, wel tegen Vitesse. Dat was echt Eredivisie onwaardigquote:Op maandag 21 augustus 2017 09:43 schreef nickhguitar het volgende:
Ik vond NAC tot aan de 1-2 niet minder hoor. 1-4 ziet er leuk uit maar verbloemt wel het vaak matige spel.
Ik heb ze juist in die potjes niet gezien, gister voor het eerst. Vond het niet tegenvallen. Bij vlagen redelijk voetbal, ze mistten gewoon de stootkracht voorin. Maarja, daarvoor is het ook NAC en niet Feyenoord of Ajax natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb NAC niet tegen PSV gezien, wel tegen Vitesse. Dat was echt Eredivisie onwaardig
2 keer, wauw dat moet wel een heel labiel persoon zijn ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BadderHaring het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311454
Hij benadrukt zo vaak dat hij 'er niet van in de war raakt' dat ik vermoed dat hij tamelijk labiel is.
Die is het predikaat mentaal-sterke voetballer niet waardquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 keer, wauw dat moet wel een heel labiel persoon zijn ja.
En het hele verhaal over hectiek en druk bij een topclub. Hij is er nogal van onder de indruk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 keer, wauw dat moet wel een heel labiel persoon zijn ja.
Hopelijk vallen er geen harde woorden in de kleedkamer dan. Voor je het weet vertrekt er straks nog een naar Brightonquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En het hele verhaal over hectiek en druk bij een topclub. Hij is er nogal van onder de indruk.
Bleek tijdens de wedstrijd toch ook, echt rust straalt hij niet uit.
Ja, las een jankverhaal over dat Pereiro z'n kans laat liggen om uit te blinken ofzoiets.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was hij kritisch op Pereiro? Wanne homo.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 20-08-2017 om 18:52:151 - Kenneth Paal had more recoveries (9), clearances (6) and won a higher % of his duels (88%) than any other @PSV player vs NAC. Busy. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op maandag 21-08-2017 om 09:16:285 - No player has created more chances on MD1 of the Bundesliga than Jetro Willems. Introduction. https://t.co/gKyQQffauU reageer retweet
Doelpunten over en weer valt ook zat mee.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat de kritiek van Cocu richting Pereiro en de grote gaten die op t middenveld vielen te verklaren is vanwege t feit dat Cocu liever risicoloos speelt. Cocu ziet liever 70% balbezit en saai spel. Dat ze eindelijk voetbal spelen dat leuk is om naar te kijken doet er minder toe. Hij is zich waarschijnlijk aan t indekken om terug te vallen op t oude systeem. Vandaar dat Pröpper inderdaad weinig kritiek kreeg. Is minder risico en dat ziet Cocu graag.
Echt lang geleden dat er zoveel risico werd genomen en er veel doelpunten over en weer vielen. Normaal werd er met vijf verdedigers een 1-0 voorsprong tegen een degradatiekandidaat verdedigd. Hopelijk is dat tijdperk voorbij.
Heb de samenvatting gezien, daar zat hij vaak in. Linker middenvelder in een 3-5-2. Best leuk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:02 schreef tompsv18 het volgende:
Deze was ook nog wel leuk:twitter:OptaJohan twitterde op maandag 21-08-2017 om 09:16:285 - No player has created more chances on MD1 of the Bundesliga than Jetro Willems. Introduction. https://t.co/gKyQQffauU reageer retweet
Yep, op FOX Sports 1.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:27 schreef skysherrif het volgende:
Vanavond rigo, mauro, obispo en gudmundsson
Is het live? Dan ga ik wel even kijken
Vermoed dat aardig wat spelers van ajax 019 nog wel gaan doorschuiven naar jong ajax eigenlijk, maar voor nu is Jong PSV wel interessanter inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, op FOX Sports 1.
Veelbelovend Jong PSV zo te zien, beetje het Jong Ajax van vorig jaar met spelers om naar uit te kijken.
VBL / [Jupiler League] #3 Met miljoenenelftal van Jong Ajaxquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal interessante spelers, op Van Vlerken, Rommens en Ritzmaier na.
Tering.. die Ritzmaier raken we aan de straatstenen nog niet kwijt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal interessante spelers, op Van Vlerken, Rommens en Ritzmaier na.
Fake profiel. Wat een loser.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)gn=socialsharing_web
En jij hebt ook gereageerd op het Twitter bericht van Van den Hurk?quote:
Slappe smoes van Krisquote:Op maandag 21 augustus 2017 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fake profiel. Wat een loser.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Slappe smoes van Kris
Ik ben gehackt
quote:
quote:er worden berichten in mijn naam verstuurt naar vrienden en mensen die ik niet ken..het lijkt van mij te komen maar ik ben het niet...mijn account word blijkbaar gehackt...wat kan ik hier aan doen? heeft er iemand rare berichten gekregen zogezegd van mij? en wat kan ik hier aan doen? dank bij voorbaat
Dit zei hij in 2014, ik ben niet overtuigd.quote:ZWARTE PIET ZIET ZWART OMDAT JE ANDERS ZIET DAT HET UWE NONKEL IS!! NEH!
Hihiquote:ik weet niet wat er aan de hand is maar sommigen van mijn facebookvrienden krijgen berichten en reacties in mijn naam maar die ik helemaal niet gepost heb!!!! blijkbaar heeft er iemand een vals profiel van mij gemaakt. nog iemand met dat probleem en wat kan ik doen???,
quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fan van Ruud Vormer moet je niet al te serieus nemen natuurlijk.
8 teveel, PSV onwaardigquote:Op maandag 21 augustus 2017 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus?
In 2014 wonnen we thuis met 6-1 tegen NAC. Toen kregen we 8 corners tegen.
Wat het zwarte piet bericht betreft heeft hij wel gelijk, al zou ik het niet in caps posten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zei hij in 2014, ik ben niet overtuigd.
En dit daarvoor nog in 2014
[..]
Hihi
Tegen een zeperd aanlopen? We zijn PSV, we zijn de beste!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 07:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Valt me trouwens op dat Cocu en diverse spelers kritisch waren over de wedstrijd tegen NAC. Ben benieuwd of ze dat ook kunnen als we weer eens tegen een zeperd aanlopen.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat we tegen Roda winnen komend weekend. Maar ik beng bang dat we in 1 van de 3 wedstrijden erna (resp. H'veen (u), Feyenoord (t), Utrecht (u)) er wel achter zullen komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 07:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Valt me trouwens op dat Cocu en diverse spelers kritisch waren over de wedstrijd tegen NAC. Ben benieuwd of ze dat ook kunnen als we weer eens tegen een zeperd aanlopen.
Ik denk dat ze allemaal geen antwoord hebben op Lozano.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat we tegen Roda winnen komend weekend. Maar ik beng bang dat we in 1 van de 3 wedstrijden erna (resp. H'veen (u), Feyenoord (t), Utrecht (u)) er wel achter zullen komen.
Maar ik vrees wel een antwoord op onze verdediging.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal geen antwoord hebben op Lozano.
Best een pittige serie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat we tegen Roda winnen komend weekend. Maar ik beng bang dat we in 1 van de 3 wedstrijden erna (resp. H'veen (u), Feyenoord (t), Utrecht (u)) er wel achter zullen komen.
Heb het minste vertrouwen in Utrecht uit eigenlijk. Denk dat H'veen en F'noord thuis dit jaar gewoon goed te doen moeten zien. Al ga ik er dan misschien wel vanuit dat onze verdediging een upgrade of 2 heeft gehad.quote:
We zijn het inmiddels gewend dat het elke wedstrijd even billenknijpen is. Als we minimaal 13 punten uit de eerste 6 wedstrijden hebben, dan kunnen we concluderen dat het best aardig gaat. Bijna op de helftquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar ik vrees wel een antwoord op onze verdediging.
Maar ik was ook wat angstig voor NAC. En dat viel me ook heel erg mee
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 11:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar ik vrees wel een antwoord op onze verdediging.
Maar ik was ook wat angstig voor NAC. En dat viel me ook heel erg mee
quote:Als je meer doelpunten scoort dan de tegenstander win je
- Gutanoth, 2017
Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
We zijn het inmiddels gewend dat het elke wedstrijd even billenknijpen is. Als we minimaal 13 punten uit de eerste 6 wedstrijden hebben, dan kunnen we concluderen dat het best aardig gaat. Bijna op de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |