Ik vind hem zo grappig, dat ik hem niet eens vat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
man man man man, 3 posts maken om je on-ge-looflijk grappige TT te postenWat een triest leven heb je dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
man man man man, 3 posts maken om je on-ge-looflijk grappige TT te postenWat een triest leven heb je dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:28 schreef Bronson_ het volgende:
Het valt mij op dat PSV'ers wel erg snel mad zijn. Beetje de Henk en Ingrid van Facebook.
PSV contracteerde een 'e-sporter' (quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo grappig, dat ik hem niet eens vat.
Ik hoor graag een toelichting.
De e-sporter kon zich zeker dat ook niet meer herinneren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV contracteerde een 'e-sporter' () en die bleek zich in het verleden negatief over psv te hebben uitgelaten op twitter en werd daarom weer ontslagen.
Toen contracteerde Twente hem en bleek hij ook Twente op twitter te hebben beledigd.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een gemiddelde 12jarige haalt hier lol uit. Bronson je bent niet oud genoeg voor FOK!.
Shirtje ruilen met Maradona, een actie van energie directtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:05:52Algemene voorwaarden, da's doorgaans dorre kost. De clausule bij de prijsvraag van #PSV-hoofdsponsor energiedirect.… https://t.co/rjZtsbDdM9 reageer retweet
Energiedirect.nlgodenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:00 schreef Rabieluh het volgende:
Shirtje ruilen met Maradona, een actie van energie directtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:05:52Algemene voorwaarden, da's doorgaans dorre kost. De clausule bij de prijsvraag van #PSV-hoofdsponsor energiedirect.… https://t.co/rjZtsbDdM9 reageer retweet
.
[ afbeelding ]
Mwaaa, dan komen ze vast uitleggen dat Rosenborg veel beter is dan Osijek, slapende reus enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
Haha mooi dat het een paar weken geleden nog kut was in Eindhoven en in Amsterdam ging het allemaal fantastisch en PSV was "het lachertje van Europa". Verlies je thuis van RosenborgHoogmoed komt voor de val. Hopelijk gaan ze nog harder op hun bek en halen ze de groepsfase ook niet. Is het de komende weken in ieder geval stil in dit topic met de trolls.
Dat van PSV was toch ook lachwekkend, maar dit van Ajax ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
Haha mooi dat het een paar weken geleden nog kut was in Eindhoven en in Amsterdam ging het allemaal fantastisch en PSV was "het lachertje van Europa". Verlies je thuis van RosenborgHoogmoed komt voor de val. Hopelijk gaan ze nog harder op hun bek en halen ze de groepsfase ook niet. Is het de komende weken in ieder geval stil in dit topic met de trolls.
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Kinderachtig gedoe. Het is toch gewoon balen dat we van Noorse en Kroatische ploegen verliezen!
In dit stadium van het Nederlands voetbal niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak.
Het is maar een spelletje. Alles komt goed, schatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In dit stadium van het Nederlands voetbal niet aan mij besteed.
Klotespelletje. Ik stap over op een andere sport. Jammer dat de NBA niet goed te volgen is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje. Alles komt goed, schatje.
Natuurlijk is het kut voor het Nederlandse voetbal. Maar stiekem geniet ik hier toch wel erg veel van.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Kinderachtig gedoe. Het is toch gewoon balen dat we van Noorse en Kroatische ploegen verliezen!
Sport voor katoenplukkersquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Klotespelletje. Ik stap over op een andere sport. Jammer dat de NBA niet goed te volgen is.
Ahhh jochie tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:20 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kreeg ooit eens een 6 maanden ban hier op Fok omdat ik Ajacieden joden noemde. Lachwekkend omdat ze zichzelf ook zo noemen.
Tegenwoordig mag deze shit zoals de post van poepz0r allemaal en nazi filmpjes die worden gepost. Allemaal prima.
Wat een kut forum is het eigenlijk geworden.
Jij, Typisch, GGMM, en nog een paar zijn het aids van Fok.quote:
Wil je erover praten menneke?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij, Typisch, GGMM, en nog een paar zijn het aids van Fok.
Oeh, waar woon je dan precies??!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen. Het is middernacht waar ik woonCiao.
Dat begin (meer ga ik niet kijken ook): Dag Europa. En dan zegt ie "Day Europe"quote:
Snap de euforie hier niet, wij zijn uitgeschakeld, Ajax kan nog winnen volgende week.. Sta je dan met je gelach straksquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap de euforie hier niet, wij zijn uitgeschakeld, Ajax kan nog winnen volgende week.. Sta je dan met je gelach straks
was dat bij PSV ook niet zo na die aardige CL serie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.
Dat die arrogantie wordt afgestraft vind ik prachtig.
Dat het voor het Nederlandse voetbal zwaar kut is als Ajax het niet redt, dat vind ik ook verschrikkelijk.
Ik heb toen geen filmpjes gezien vanuit PSV dat we 'terug waren in Europa'. Volgens mij was iedereen zich zeer bewust van het feit dat dat een incident was, met veel geluk tot stand gekomen. Dat alles een keer op zijn plek viel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat bij PSV ook niet zo na die aardige CL serie?
Aansluiting bij Europese subtop heeft echt niemand gezegd. We kennen echt onze plaats wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het vermaak zit hem vooral in het gemopper en de 'alles is weer kut'-houding in het Ajax-Topic, waar twee maanden geleden nog de overtuiging was dat de titels weer aan elkaar geregen zouden gaan worden en dat de aansluiting bij de subtop in Europa bijna een feit was.
Dat het voor het Nederlandse voetbal zwaar kut is als Ajax het niet redt, dat vind ik ook verschrikkelijk.
Het succes stoort me helemaal niet en als je kon lezen dan was dat je ook duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:35 schreef GGMM het volgende:
Met dat 'we zijn terug' werd toch bedoeld dat we eindelijk weer eens Europees succes hadden? Niet dat we structureel Europese top zouden zijn?
Bijzonder dat sommigen zich zo storen aan het succes van anderen. Zeker als het geen effect heeft op je eigen succes.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het succes stoort me helemaal niet en als je kon lezen dan was dat je ook duidelijk.
Je kunt er wel op door blijven zuigen (ach, we zijn het gewend van je), maar ik heb geen moeite met het succes van Ajax vorig jaar in Europa. Kun je allemaal teruglezen in de topics destijds. Genoeg posts waarin ik aangeef dat het goed is voor het Nederlands voetbal en waar ik Ajax complimenteer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Je verzint er wat doorzichtige drogredenen bij, maar het is voornamelijk het succes dat je dwars zit.
Waarom is dat? Als je rationeel kijkt kan het toch alleen maar goed zijn voor Nederland dat we die finale haalde?
Jammer dat je er nog niet aan toe bent dat (tegenover jezelf?) toe te geven. Een volwassen man die boos wordt om het succes van anderen en die er het snelste bij is om te wijzen en lachen als diegene op zijn muil gaat dat komt op mij heel ongezond over. Misschien is er vroeger iets gebeurd? (Gepest?)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt er wel op door blijven zuigen (ach, we zijn het gewend van je), maar ik heb geen moeite met het succes van Ajax vorig jaar in Europa. Kun je allemaal teruglezen in de topics destijds. Genoeg posts waarin ik aangeef dat het goed is voor het Nederlands voetbal en waar ik Ajax complimenteer.
Sterker nog, ik heb nog in zowel het Feyenoord als Ajax topic aangegeven dat Ajax vorig jaar de beste Nederlandse club was, ondanks de titel van Feyenoord.
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende week
Jij hebt het er anders best druk mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Er is niemand echt met Badder bezig.
Nee hoor. Want het resultaat volgende week zal me een zorg zijn. Goed voor Nederlands voetbal als ze het alsnog halen, heerlijk leedvermaak als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat je alleen flink backfiren volgende week
In positieve zin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij hebt het er anders best druk mee.
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijvingquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
In positieve zin.
Ik wil je graag helpen.
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?quote:Een volwassen man die boos wordt om het succes van anderen en die er het snelste bij is om te wijzen en lachen als diegene op zijn muil gaat dat komt op mij heel ongezond over. Misschien is er vroeger iets gebeurd? (Gepest?)
Een jijbak..quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijving
[..]
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jijbak..
Ik had al zoiets verwacht. Je problemen tegenover iedereen toegeven is best een stap.
Bij mij ben je áltijd welkom! Ook via dm.
Laat die gast toch, joh. Is alleen maar bezig je aan de praat te houden omdat er anders helemaal niemand is die hem aandacht schenkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien moet je die hulp op jezelf richten. Deze omschrijving
[..]
moet jou toch een belletje doen rinkelen over jezelf. Misschien ook even een cursusje zelfreflectie boeken voor jezelf, anders?
Burnley is denk ik geschrokken van de vraagprijs >10 miljoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit vooral.
Maar eerst nog even Isimat verkopen voor 15 miljoen.
Ik vind het ook vrij veel voor een cliniclown. Meestal werken die op vrijwillige basis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Burnley is denk ik geschrokken van de vraagprijs >10 miljoen.
Misschien willen ze hem als cheerleader inzetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij veel voor een cliniclown. Meestal werken die op vrijwillige basis.
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo traint al een paar dagen mee met het eerste, vandaag weer.
@lange_lansquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?
Dat zou betekenen dat hij ergens in 2018 z'n eerste minuten wel zou kunnen gaan maken in een wedstrijd dat PSV 5-0 voor staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo traint al een paar dagen mee met het eerste, vandaag weer.
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen over Obispo en MauroJr? Zijn ze goed genoeg voor het eerste?
Obispo en Luckassen in het centrum, zou dat een reële optie zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.
Obispo is een pareltje, ik denk dat hij zo mee kan met het huidige niveau van een Luckassen, Isimat en Schwaab en dat hij in potentie veel beter is.
Ben benieuwd, dan kan het allemaal nog wel eens mee gaan vallen dit seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu, op dit moment? Ik denk dat MauroJr zijn kansen wel gaat krijgen. Is in elk geval een betere voetballer dan Locadia op de flank en zal centraal niet veel onderdoen voor wat er nu staat. Hij is alleen wel erg klein, dus ik verwacht hem in het eerste alleen op de flank en misschien op 10 als we dat blijven doen. Maar rustig brengen.
Obispo is een pareltje, ik denk dat hij zo mee kan met het huidige niveau van een Luckassen, Isimat en Schwaab en dat hij in potentie veel beter is.
Haha PSV en 5 goalsquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij ergens in 2018 z'n eerste minuten wel zou kunnen gaan maken in een wedstrijd dat PSV 5-0 voor staat.
El Salvadorquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:15 schreef tja77 het volgende:
Douglas Santos lijkt een kwestie van dit weekend afronden te zijn.
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Even wachten tot dit grote verstandige talent die ver gaat komen zijn contract verlengd heeft. Dan kan je een mooie openenquote:
Rigo vind ik eigenlijk het grootste talent maar ik betwijfel of die onder Cocu minuten gaat maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even wachten tot dit grote verstandige talent die ver gaat komen zijn contract verlengd heeft. Dan kan je een mooie openen
Middenveld blijft altijd lastig om zomaar een speler in te passen. Maar ik ga er van uit dat hij z'n minuten zal gaan maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rigo vind ik eigenlijk het grootste talent maar ik betwijfel of die onder Cocu minuten gaat maken.
Eerste jaar A officieel. Al heeft hij vorig jaar bijna alles in de A gespeeld. Dus die gaat minuten maken in Jong. Maar die is zo niet nog fragieler dan Mauro.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Middenveld blijft altijd lastig om zomaar een speler in te passen. Maar ik ga er van uit dat hij z'n minuten zal gaan maken dit seizoen.
Ik zit eigenlijk met nog meer smart op Sidibe te wachten. Maar dat zal wel iets te veel van het goede worden ben ik bang.
EDIT: offff heb ik nou gedroomd en zit hij nog niet eens bij Jong PSV? Dacht ik![]()
Kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.
Obispo vind ik erg goed. Lees dit stukje even. Ajaxshowtime is lachwekkend maar de kweekvijverstukjes zijn vaak goed. https://www.ajaxshowtime.(...)ax-moet-obispo-halen
Obispo naast een sloper zou heel goed moeten gaan werken. En broodnodig gezien het gebrek aan creativiteit op 6 en 8. Wisselwerking met Hendrix waarbij hij inschuift zou heel goed moeten werken. Daarnaast een goede vrije trap en een redelijke fysiek.
Nice, heerlijke post, thanks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mauro 1 keer gezien op de Otten Cup vorig jaar. Daar sprong hij er niet bovenuit, maar dat vond ik redelijk normaal voor een jongen die niet wekelijks in het hetzelfde team speelt. Enorme bak techniek, overzicht, rust aan de bal en een versnelling. Passeert makkelijk, maar heeft fysiek niets bij te zetten en zoekt niet altijd de simpele oplossing waardoor hij veel balverlies leed. Wat ik nu hoor is dat hij stappen zet. Ik verwacht er wel wat van eerlijk gezegd.
Obispo vind ik erg goed. Lees dit stukje even. Ajaxshowtime is lachwekkend maar de kweekvijverstukjes zijn vaak goed. https://www.ajaxshowtime.(...)ax-moet-obispo-halen
Obispo naast een sloper zou heel goed moeten gaan werken. En broodnodig gezien het gebrek aan creativiteit op 6 en 8. Wisselwerking met Hendrix waarbij hij inschuift zou heel goed moeten werken. Daarnaast een goede vrije trap en een redelijke fysiek.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Marcel Brands zal er van walgen, maar na zijn uitspraken in het Algemeen Dagblad over Ricardo Kishna hoeven we het inmiddels toch niet meer te hebben over een gentlemen's agreement? Obispo is een Ajax-verdediger, hopelijk hebben meer mensen dat zaterdag gezien. Ajax moet Obispo halen.
Een Ajax verdediger is iemand met een goede inspeel/crosspass, een staande tackle en iemand die met ruimte in de rug kan spelen. Daar is wat mij betreft niets mis mee. Is toch ook gewoon een compliment? Wanneer is er nu echt een CV bij PSV doorgebroken? Een linksbenige kan ik al helemaal niet vinden. Kijk eens wat er daar bij Ajax is doorgebroken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]wat een vreselijk arrogant artikel. Wat is een Ajax-verdediger uberhaupt? Waarom is het geen PSV-verdediger?
En over die gentlements agreement gesproken... Die heeft Ajax als eerste verbroken met Bazoer en het benaderen van Hendrix en nog een paar jeugdspelers van PSV.
Wat versta je onder doorbreken? De Ligt en Veltman? Daarvan kent iedereen de naam omdat ze in het eerste staan, maar ze kunnen er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Ajax verdediger is iemand met een goede inspeel/crosspass, een staande tackle en iemand die met ruimte in de rug kan spelen. Daar is wat mij betreft niets mis mee. Is toch ook gewoon een compliment? Wanneer is er nu echt een CV bij PSV doorgebroken? Een linksbenige kan ik al helemaal niet vinden. Kijk eens wat er daar bij Ajax is doorgebroken.
De Ligt is gewoon een groot talent. Talenten maken fouten. Veltman kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat versta je onder doorbreken? De Ligt en Veltman? Daarvan kent iedereen de naam omdat ze in het eerste staan, maar ze kunnen er helemaal niks van.
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon een groot talent. Talenten maken fouten. Veltman kan er geen kut van.
Hij heeft gewoon iemand naast zich nodig die wat meer ervaren is. En mogelijk wat kwaliteit bezit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.
De Ligt is ook nog maar 17 geloof ik, die heeft nog een hele toekomst voor zich johquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Ligt maakt elke wedstrijd een beslissende fout. Als het structureel is is het wat mij betreft geen toeval. Overhypte speler.
Wat moet jij een moeilijk leven hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]wat een vreselijk arrogant artikel. Wat is een Ajax-verdediger uberhaupt? Waarom is het geen PSV-verdediger?
En over die gentlements agreement gesproken... Die heeft Ajax als eerste verbroken met Bazoer en het benaderen van Hendrix en nog een paar jeugdspelers van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |