abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173199665

Hier vind je de OP.

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_173199682
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat soort cijfers zie je bij NEC uit ook joh. Elk jaar billenknijpen. Of Go Ahead, VVV kan je je misschien nog wel herinneren.

Blijkbaar gewoon niet in staat om structureel uitwedstrijden te winnen tegen zwakke broeders.
Dat is ook niet zo raar als je een jaar of 8 een subtopper bent geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173199720
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:35 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ik ben het verder met je eens dat je je team helemaal niet moet aanpassen zondag. En die hele kunstgrasdiscussie (die je eigenlijk helemaal geen discussie kan noemen) voeren we hopelijk binnen een paar jaar niet meer.
Hopen dat het een van Gudde's acties is bij de KNVB.
Goed stuk van Sjoerd Mossou in het AD hierover: de top 3 heeft zoveel geld meer (uit Europees voetbal en transfers) dan de rest, dat de TV-gelden voor de eredivisie best wat anders kunnen verdeeld worden. Vroeger was het voor Ajax, Feyenoord en PSV een van de belangrijkere bronnen van inkomsten, nu Europees voetbal zo'n miljoenenbal is geworden allang niet meer. Als je voor 20 miljoen aan CL-gelden binnenhaalt en voor 40 miljoen aan spelers verkoopt, dan merk je het niet eens als ze 2 ton minder tv-geld binnenkrijgen. Voor excelsior is het echter het verschil tussen gras en kunstgras.
pi_173199745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo raar als je een jaar of 8 een subtopper bent geweest.
In feite nog best bijzonder wat er gepresteerd is als je in bepaalde jaargangen zag wat er op het veld stond aan kwaliteit.
blablablabla
pi_173199799
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:48 schreef Elan het volgende:

[..]

In feite nog best bijzonder wat er gepresteerd is als je in bepaalde jaargangen zag wat er op het veld stond aan kwaliteit.
Idd, in zo'n situatie wil ik NOOIT meer terecht komen. Maar het was toch nog nét wat minder slecht dan wat er bij de subtop/middenmoot op het veld stond. Plus, in de Kuip spelen compenseert ook veel.
pi_173200962
Je zou gewoon een deel van het tv geld in het betaalde voetbal verplicht moeten reserveren om kunstgrasvelden af te schaffen...

IS toch een goed plan? Iedere club krijgt gewoon een bepaald percentage voor veldonderhoud.jaarlijks.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173201045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou gewoon een deel van het tv geld in het betaalde voetbal verplicht moeten reserveren om kunstgrasvelden af te schaffen...

IS toch een goed plan? Iedere club krijgt gewoon een bepaald percentage voor veldonderhoud.jaarlijks.
Triest dat deze maatregelen nodig zijn, maar inderdaad. Eigenlijk zou een club vanuit zichzelf gewoon niet op kunstgras moeten willen spelen.
pi_173201424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Triest dat deze maatregelen nodig zijn, maar inderdaad. Eigenlijk zou een club vanuit zichzelf gewoon niet op kunstgras moeten willen spelen.
Vaak kiezen die clubs ervoor omdat ze daar iedereen op kunnen laten spelen en dus bv geen trainingscomplex nodig hebben. Jarenlang financieel voordeel gehad dus tov clubs die dat niet doen. Mogen ze nu op de blaren gaan zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173201477
Speelt van Persie al bij ons?
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 09:08:50 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173201496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:
NEE
pi_173201585
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Vaak kiezen die clubs ervoor omdat ze daar iedereen op kunnen laten spelen en dus bv geen trainingscomplex nodig hebben. Jarenlang financieel voordeel gehad dus tov clubs die dat niet doen. Mogen ze nu op de blaren gaan zitten.
Principieel eens, maar vanuit praktisch oogpunt moet je het overwegen. Ik denk dat zo'n constructie de enige manier is om een verbod erdoor te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 09:15:08 ]
pi_173201714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Gelukkig duurt de transfermarkt nog maar 2 weken. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173201743
quote:
Jean-Paul Boëtius staat symbool voor het nieuwe Feyenoord

In de openingsgoal tegen FC Twente school de klasse van Feyenoord, maar afgelopen zondag bleek ook dat trainer Giovanni van Bronckhorst nog wel wat werk te verrichten heeft bij de kampioen. Die begon even stroef als hoopgevend aan het seizoen waarin de club de titel wil prolongeren.

Het deed Jan Boskamp op de tribune van De Kuip denken aan Johan Cruijff, de aanname van Jean-Paul Boëtius bij de eerste competitiegoal van Feyenoord in het seizoen 2017/18. In één beweging nam de aanvaller de bal mee vanuit de lucht en legde ’m klaar voor de inlopende Nicolai Jørgensen, die daarmee zijn account meteen weer opende na de 21 goals van vorig seizoen. De Kuip juichte tevreden, dit riep herinneringen op aan het kampioensjaar, met een swingende Boëtius als hoogtepunt. Maar daarover straks meer. Want wie verder keek, zag óók dat Feyenoord nog wel wat klussen te klaren heeft.

Vooropgesteld: de kampioen won, dat was het belangrijkste nieuws. En het feit dat de nummer twee van vorig jaar, Ajax, nu alweer tegen een achterstand van drie punten aankijkt, beviel ook. Feyenoord legde de basis voor de landstitel immers in de beginfase van het seizoen, toen de ploeg haar eerste negen wedstrijden won en daarmee Ajax en PSV op een achterstand zette die uiteindelijk onoverbrugbaar bleek. Wat dat betreft was de winst op Twente even belangrijk als verdiend, de manier waarop viel wat tegen. Feyenoord ontkomt er niet aan dat er wordt vergeleken: vorig seizoen ten opzichte van nú. Tóén won de club makkelijker van FC Twente, dat destijds een betere ploeg had dan afgelopen zondag. Zoals Vitesse een week eerder in het duel om de Johan Cruijff Schaal pas na penalty’s werd verslagen, ook een club waarvan Feyenoord in het kampioensjaar zonder al te veel moeite had gewonnen in De Kuip.

NIVELLERING

Het kan duiden op nivellering. Feyenoord heeft kwaliteit ingeleverd, Vitesse is sterker geworden en FC Twente kon met een defensieve organisatie de schade beperken en uitzicht houden op een punt. In ieder geval is Feyenoord nog minder ver dan het was, maar dat is ook niet gek. De club verloor met Dirk Kuijt (gestopt), Rick Karsdorp (AS Roma), Terence Kongolo (AS Monaco) en Eljero Elia (Basaksehir) vier basisspelers. Hun vervangers kwamen uit de Eredivisie – Ridgeciano Haps (AZ), Jeremiah St. Juste (SC Heerenveen) en Sofyan Amrabat (FC Utrecht) – terwijl Kevin Diks is gehuurd van Fiorentina, dat hem afgelopen jaar al uitleende aan Vitesse. Jean-Paul Boëtius speelde de laatste maanden van het vorige seizoen op huurbasis voor Racing Genk (de aanvaller was eigendopm van FC Basel), voordat hij terugkeerde bij de club waar hij groot werd. Het kost tijd deze spelers in te passen, ook al is de as van de ploeg intact gebleven.

Het blijkt nu dat Rick Karsdorp en Terence Kongolo zeer belangrijk waren in het spel van Feyenoord: twee snelle backs die aanvallend waren ingesteld en een ingespeeld koppeltje vormden met de vleugelspitsen Steven Berghuis en Eljero Elia. Momenteel is dat anders, met de ijverige Ridgeciano Haps die veel mee opkomt, maar toch ook vaak in de as verschijnt, terwijl Kevin Diks op rechts zich vooral concentreert op zijn defensieve taak na een paar zwakke optredens in de voorbereiding. Hij blijft hangen, wat zorgt voor onnodige drukte op het middenveld. De afstemming met de flankaanvallers is er ook nog niet helemaal, hoewel Haps en Boëtius elkaar steeds beter beginnen te begrijpen en Berghuis straks met de nu nog geblesseerde Bart Nieuwkoop op de rechterflank een duo moet gaan vormen.

GENIALE ACTIE

Het leidt ertoe dat het spel van de kampioen stroperig oogt, dat de automatismen er nog niet zijn, maar het voordeel daarvan is weer dat er voldoende ruimte is voor ontwikkeling. Want tegen FC Twente bleek afgelopen zondag ook dat Feyenoord over zo veel individuele kwaliteit beschikt, dat de ploeg altijd in staat is, zeker thuis in De Kuip, wedstrijden te winnen. Symbool daarvoor staat Jean-Paul Boëtius. Hij leverde met een geniale actie de assist voor de openingstreffer van Jørgensen, zoals hij tegen Real Sociedad en Vitesse ook al betrokken was bij de goals van de kampioen. Boëtius laat zien dat de jaren in het buitenland bij FC Basel hem sterker hebben gemaakt, ook al speelde hij daar niet al te veel. Mentaal is hij eveneens een stap verder in zijn ontwikkeling. Boëtius heeft alles in zich om net zo succesvol te worden als de vertrokken Elia. Die speelde weliswaar niet altijd goed, maar was wel vaak beslissend

Ook voor Boëtius geldt dat hij tijd nodig heeft. Hij wisselt genialiteit nog te vaak af met fases van onzichtbaarheid. Zodra hij die uit zijn spel weet te krijgen, kan hij uitgroeien tot een van de beste spelers in de Eredivisie. Het is een begin, maar wel veelbelovend. Dat geldt precies ook voor de start van de landskampioen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173201785
quote:
'In de Championship kun je Oranje wel vergeten'

MARTEN DE ROONMarten de Roon (26) is dolblij dat hij de Premier League achter zich heeft gelaten. En met zijn terugkeer bij het 'warme' Atalanta Bergamo.

Vooraf had Marten de Roon zich er nog zoveel van voorgesteld. De oud-Spartaan draaide bij Atalanta Bergamo een prima seizoen 2015-2016. De verdedigende middenvelder - overgekomen van Heerenveen - werd door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar en maakte een miljoenentransfer naar Engeland. ,,Hoewel ik het in Bergamo uitstekend naar mijn zin had, kon ik deze aanbieding niet weigeren. En daar sta ik nog steeds achter, want de Premier League is het beloofde land van het voetbal."

Zijn verblijf bij promovendus Middlesbrough werd vorig seizoen geen succes. Wat heet. ,,Om te kijken is de Premier League geweldig, want er gebeurt veel. De snelheid en de intensiteit waarmee wordt gespeeld, zijn met geen enkele andere competitie te vergelijken. Maar ik miste de tactische discipline. Alles gaat op kracht. Onder de top-6 viel het tactisch vernuft tegen. Ik vind het fijn om over het voetbal na te denken, om op die manier een tegenstander te verslaan."

De Roon was een zekerheidje onder manager Aitor Karanka. Hij scoorde in 33 wedstrijden voor Middlesbrough vier keer, waaronder een onvergetelijke gelijkmaker in blessuretijd bij Manchester City. Na een miserabele tweede competitiehelft degradeerde Middlesbrough. Karanka werd in maart ontslagen, De Roon bleef basisklant. ,,Het was geen leuk jaar. Er was een splitsing in de groep tussen de Spaans- en Engelssprekende jongens. We waren geen hecht team en groeiden niet naar elkaar toe.''

Daarom wilde hij weg bij de club. ,,Het liefst terug naar Italië of een land als Spanje. Ik had in Engeland geen problemen met de mensen en het spreken van de taal maakt het er makkelijk. Maar de kwaliteit van leven ligt in Italië hoger. Het eten, het weer, de koffie. De mentaliteit is heel relaxt, daar ben ik wel van. En bij Atalanta ondernamen we veel als groep, ook iets dat me trekt.''

Marten de Roon in duel met Manchester City's Fernandinho.
Marten de Roon in duel met Manchester City's Fernandinho. © Pro Shots
De onophoudelijke geruchtenstroom bracht De Roon, die in de jeugd ook voor Feyenoord speelde, in verband met onder meer Lazio Roma en Manchester United. José Mourinho was laaiend enthousiast over hem, noemde De Roon zelfs fenomenaal. ,,Een mooi compliment, maar alleen de interesse van Atalanta was afgelopen zomer concreet.'' De vraagprijs lag aanvankelijk te hoog voor de Italianen. Vorige week vonden beide partijen elkaar alsnog, maar wel pas nadat De Roon met Middlesbrough de competitieopening verloor bij Wolverhampton Wanderers (1-0). Naar verluidt kostte hij ongeveer 14 miljoen euro.

,,Mijn gezin (vriendin en twee dochters, red.) moet zich weer aanpassen, maar dat hoort bij het voetballeven. Ons oude huis is helaas niet beschikbaar, mijn rugnummer 15 nog wel, haha. Atalanta heeft met de vierde plaats een bizar goed seizoen gedraaid en plaatste zich rechtstreeks voor de Europa League. En het Nederlands elftal heeft ook een rol gespeeld bij mijn keuze te vertrekken. Als je in het Championship speelt, kun je een oproep wel vergeten.''

ad.nl
Waarom? ik weet zekr dat deze gast opeen lijstje staat van Martin ven Geel....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_173201805
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173201857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]

10 doelpunten en 12 assist had ik voorspeld

hij heeft al 2 assist.

Doelpunten maken gaat lastiger worden omdat de Boetius bijna altijd buitenom gaat. Dat vind ik geen slechte zaak maar hij zal wel minder scoren als Elia die heel vaak binnendoor ging en uit alle standen op het doel schoot
pi_173201861
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Op welke jaargangen bedoel je dan?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173201896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

10 doelpunten en 12 assist had ik voorspeld

hij heeft al 2 assist.

Doelpunten maken gaat lastiger worden omdat de Boetius bijna altijd buitenom gaat. Dat vind ik geen slechte zaak maar hij zal wel minder scoren als Elia die heel vaak binnendoor ging en uit alle standen op het doel schoot
Boetius gaat juist niet altijd buitenom
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173201972
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Boetius gaat juist niet altijd buitenom
In de wedstrijd afgelopen zondag deed hij dat inderdaad niet heel vaak, maar wat ik bedoelde is dat hij rond deze zestien niet zo het vermogen heeft als Elia om in een positie te komen om op het doel te knallen. Dat zie ik te weinig bij hem. Elia lukte dat wel heel vaak. Maar misschien krijgen we dat in de uitwedstrijden nog te zien.
pi_173201992
De Schuur definitie verhuurd aan NEC.
pi_173202308
Voetballen in Bergamo, mooier kun je het als voetballer niet treffen.

Zelfs Zuid kan hier niet tegenop O+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173204238
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Op welke jaargangen bedoel je dan?
Zo'n beetje tussen Gullit en RK.
Met name Erwin Koeman heeft het erg goed gedaan ondanks alle stront die hij constant over zich heen kreeg na weer ergens een kansloze nederlaag.
blablablabla
pi_173204447
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[ afbeelding ]

Moet jij weten.
pi_173204464
quote:
Leuk dat dit soort filmpjes nu zelfs in het Twentse doorkomen! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173204487
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Leuk dat dit soort filmpjes nu zelfs in het Twentse doorkomen! :)
Ik woon niet in Twente :).
pi_173204601
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt. Daar waar bepaalde personen (HMF en ondergetekende) het al lang voorspeld hadden. :)
pi_173204610
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo'n beetje tussen Gullit en RK.
Met name Erwin Koeman heeft het erg goed gedaan ondanks alle stront die hij constant over zich heen kreeg na weer ergens een kansloze nederlaag.
Erg goed? Dat valt ook wel mee. 1e jaar 3e met de beste aanval van Nederland (wel pure rotzooi achterin idd) en 2e jaar 7e.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173204635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt. Daar waar bepaalde personen (HMF en ondergetekende) het al lang voorspeld hadden. :)
JIJ??

Volgens mij was er maar 1 persoon blij hier toen boetius binnengehaald werd en dat was ik.... :)
pi_173204671
quote:

[..]

Laten we een mening vormen als hij 10 potjes heeft gespeeld.
pi_173204676
quote:

[..]

Welke bandwagon? Het is een beetje hetzelfde als zijn eerste periode bij Feyenoord. Leuk beginnen, maar straks lukt het een paar potjes niet en dan wordt het weer labiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173204688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

JIJ??

Volgens mij was er maar 1 persoon blij hier toen boetius binnengehaald werd en dat was ik.... :)
Leuk geprobeerd. :)
pi_173204745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Welke bandwagon? Het is een beetje hetzelfde als zijn eerste periode bij Feyenoord. Leuk beginnen, maar straks lukt het een paar potjes niet en dan wordt het weer labiel.
We shall see. Het lijkt me inderdaad sterk dat een 23 jarige speler net zo stabiel is als een 30 jarige Elia iig.
pi_173204753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd. :)
clown ik heb 1 minuut na zijn transfer al voorspellingen gedaan...maar volgens mij was jij er niet positief over als ik hem me goed herinner...ik kan denk ik wel wat post tevoorschijn halen

Maar Boetius gaat dus echt niet 34 wedstrijden goed spelen.
Hij zal het heleboel wedstrijden moeilijk krijgen, maar dat had Elia ook.
pi_173205035
Jones nog niet op de training.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173205067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:30 schreef H.FR het volgende:
Jones nog niet op de training.
Bijlowgod weer minuten maken.
blablablabla
pi_173205125
quote:

[..]

Ben jij de persoon met 2 3 weddenschappen omtrent JP?

Als er godverdorie 1 altijd achter deze talentvolle jongen heeft gestaan ben ik het wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 11:34:12 ]
pi_173206058
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoop oprecht dat hij nog eens voor Feyenoord gaat spelen. Verstandige gast die Dirono.

Wel een baas dat koffie een van de redenen is om terug te gaan naar Italië. :D
Van alles is weer waardeloos.
pi_173206069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Bijlowgod weer minuten maken.
Prima toch? Oogt als een stabiele jongen.
pi_173206111
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima toch? Oogt als een stabiele jongen.
Op basis van 1 wedstrijd in het eerste kun je daar nog geen uitspraken over doen, maar tegen twente speelde hij in elk geval wel prima :Y
blablablabla
pi_173206163
Kun je ergens nog een Olli kopen met een Feyenoordshirtje aan?
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 12:14:04 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173206220
quote:

[..]

Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt.
Joeloeloe *O*
Echt iedereen ook hè, niet normaal!!!
Maar als-ie zondag kut speelt dan mag je je wagentje weer voor jezelf hoor. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_173206226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Op basis van 1 wedstrijd in het eerste kun je daar nog geen uitspraken over doen, maar tegen twente speelde hij in elk geval wel prima :Y
Valt vrij weinig over te zeggen eigenlijk.

Heeft tegen FC Twente maar weinig te doen gehad. Heeft maar 2 ballen hoeven pakken ofzo.

Wat dat betreft wordt Excelsior een betere graadmeter (al hoop ik uiteraard dat hij dan ook maar weinig te doen krijgt).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173206306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij die laatste bal had hij best geluk dat de scheids affloot, toch?

Heb het niet terug gezien, maar daar kwam hij volgens mij niet zo goed zijn goal uit.

Als Vermeer dat was overkomen werd er hier nu nog over gepost, zeg maar.
pi_173206330
Hij is volgens Valentijn Driessen echt veel te klein voor een keeper, slechts 1 meter 88.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173206398
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Ik las eerst Oililly. Zag je al met zo'n sjaaltje lopen.
pi_173206439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik las eerst Oililly. Zag je al met zo'n sjaaltje lopen.

Mijn nichtje heeft sinds kort een knuffel met een ajaxshirtje in haar ledikant staan, dus daar moet even wat tegenwicht tegen geboden worden.
pi_173206453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
Hij is volgens Valentijn Driessen echt veel te klein voor een keeper, slechts 1 meter 88.
Haha serieus? Dat is gewoon een prima lengte.
pi_173206487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:24 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha serieus? Dat is gewoon een prima lengte.
Ik denk dat hij zijn lengte niet wist

Al oogt hij in het stadion ook wel wat kleiner, maar hij is dan ook best iel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173206541
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft sinds kort een knuffel met een ajaxshirtje in haar ledikant staan, dus daar moet even wat tegenwicht tegen geboden worden.
Kwalijke zaak idd. Ajacieden in de familie is sowieso een vervelende aangelegenheid.
pi_173206817
quote:

[..]

Die shirtjes voor Olli zijn werkelijk nergens meer te krijgen. Ben er een maand of 3 terug ook naar op zoek geweest voor mijn neefje. FR1908shop verkocht ze, toen contact mee gehad maar ze komen blijkbaar ook niet meer binnen.
Mocht je ze nog ergens vinden laat ff weten pik.
blablablabla
pi_173206950
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Wel een aap, koe of zebra in de fanshop.
pi_173206977
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Die shirtjes voor Olli zijn werkelijk nergens meer te krijgen. Ben er een maand of 3 terug ook naar op zoek geweest voor mijn neefje. FR1908shop verkocht ze, toen contact mee gehad maar ze komen blijkbaar ook niet meer binnen.
Mocht je ze nog ergens vinden laat ff weten pik.
Jammer.

Van die dingen die je in de auto kan hangen, kun je die niet over een Olli heen trekken?
pi_173207081
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jammer.

Van die dingen die je in de auto kan hangen, kun je die niet over een Olli heen trekken?
Nee joh, Olli is best groot hé. :D
Je kan in de fanshop wel die zebra voor haar kopen maar ja dat is geen Olli :{
blablablabla
pi_173207316
Is er eigenlijk al een selectie voor Europa, of komt dat pas later?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:07:17 #56
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173207338
quote:

[..]

Wat. Ik zou scheiden of iedereen uit de erfenis pleuren, afhankelijk van hoe ze je nichtje is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:07:35 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173207348
quote:
5s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:06 schreef Oldground het volgende:
Is er eigenlijk al een selectie voor Europa, of komt dat pas later?
Moet op 1 september volgens mij
pi_173207390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[ afbeelding ]

Rotterdam Zuid is te vergelijken met Mordor.
pi_173210044
quote:
Feyenoord test Braziliaans talent Joao Viktor (17)

Feyenoord test deze week het 17-jarige Braziliaanse talent Joao Viktor. De linksbenige aanvaller komt van Fluminense en liep eerder ook stage bij Bournemouth en FC Twente.

Door Mikos Gouka

Bij de Rotterdammers trainde de Zuid-Amerikaan vandaag met mee het hoogste jeugdelftal onder leiding van Cor Adriaanse. Eerder in de week trainde hij met zijn leeftijdsgenoten op Varkenoord en daar liet hij een prima indruk achter. Feyenoord wil nu zien of hij bij oudere spelers wederom makkelijk aanpikt.

Joao Viktor speelt bij voorkeur als aanvallende middenvelder of als buitenspeler. De speler is door bemiddeling van Yalcin Zöhre, zaakwaarnemer van Tonny Vilhena en Bilal Basacikoglu, naar Rotterdam gekomen. Voor Feyenoord zou het eventueel aantrekken van de handige aanvaller opvallend zijn.

De club zocht het de laatste jaren vooral in Scandinavische talenten zoals onder meer de Noor Emil Hansson, die inmiddels tot de selectie van Giovanni van Bronckhorst behoort. Keeper Kamil Miazek (Polen) en de Zweedse aanvaller Mans Herrmann, die als jeugdspeler werden aangetrokken, bleken het niveau simpelweg niet aan te kunnen.
http://www.ad.nl/nederlan(...)-viktor-17~a2c5977b/
Ben benieuwd of ze hem gaan halen
pi_173210265
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Moet op 1 september volgens mij
Oke.
pi_173211681
quote:
Jones en Vermeer nog niet aanwezig op training Feyenoord

Brad Jones en Kenneth Vermeer trainden vandaag niet mee met de Feyenoord-selectie. Hierdoor lijkt het erop dat Justin Bijlow wederom zijn opwachting maakt onder de lat bij de Rotterdammers aanstaande zondag in de stadsderby tegen Excelsior.

Zowel Jones als Vermeer werkten binnen een individuele training af. Afgelopen woensdag verscheen Vermeer al wel weer op het trainingsveld, maar hij werkte toen een individuele training af zonder daarbij zijn keepershandschoenen aan te trekken.

De veelbesproken keepersstrijd tussen Jones en Vermeer van Feyenoord kent zo een valse start van het seizoen. Kenneth Vermeer liep begin augustus een blessure aan zijn hand op, waardoor hij vermoedelijk tot eind september aan de kant staat.

Jones kreeg op zijn beurt vorige week rugklachten. Het vermoeden was dat hij tijdens de eerste wedstrijd van het seizoen tegen FC Twente alweer zou kunnen keepen, maar dat bleek te optimistisch. Nu lijkt ook Excelsior niet haalbaar, waardoor Bijlow voor de tweede keer tussen de palen staat bij de Rotterdammers.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)p-training-feyenoord
pi_173215603
quote:
_O- Wat slecht dit _O-
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_173222306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wel bizar dat zowel Hahn,Vermeer en Jones geblesseerd zijn
pi_173222537
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173222695
quote:
:D _O-

Toch wel genieten dit.
pi_173223029
pi_173223076
Zowel PSV als Ajax geen Europees is ook wel weer wat van het goede met rustdagen :')

Wel gelachen hoor, daar niet van.
pi_173223097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hoe zou het met Kamil Miazek gaan? :P
pi_173223211
Nou moet Feyenoord het Nederlands voetbal gaan redden #rip
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:56:04 #70
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_173223310
quote:
_O-
pi_173223363
Caland held.
pi_173223984
quote:
:D
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:31:02 #73
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173224549
quote:
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_173225395
Dat die arrogante droeftoeters de CL niet hebben gehaald is natuurlijk dikke prima, zeker gezien we dan de potjes niet hoeven delen, en dit is stiekem natuurlijk ook wel ergens genieten, maar ergens natuurlijk niet best. Zowel Ajax en PSV extra rustdagen is bijna een garantie op een 3e plek, en met de uefa coëfficiënten gaat het ook niet al te goed zo. Komende jaren geen CL meer, net nu wij er weer eens om mee kunnen doen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_173225864
quote:
Hihi
pi_173226039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat is geen toeval. Khalid maakt ze kapot! :(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173226099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef De_Pel het volgende:
Dat die arrogante droeftoeters de CL niet hebben gehaald is natuurlijk dikke prima, zeker gezien we dan de potjes niet hoeven delen, en dit is stiekem natuurlijk ook wel ergens genieten, maar ergens natuurlijk niet best. Zowel Ajax en PSV extra rustdagen is bijna een garantie op een 3e plek, en met de uefa coëfficiënten gaat het ook niet al te goed zo. Komende jaren geen CL meer, net nu wij er weer eens om mee kunnen doen.
Ah joh, we moeten dit seizoen gewoon geen excuses hebben.

Ajax en PSV hebben weliswaar meer rustdagen en kunnen zich dan volledig op de competitie richten, maar met de selectie die wij hebben staan mag ons Champions League voetbal geen excuus zijn om niet tot het einde toe mee te spelen voor het kampioenschap.

Bovendien des te mooier als we uiteindelijk toch boven Ajax en PSV weten te eindigen. ^O^

Overigens ook geen schande als het onverhoopt niet lukt, al zijn we wel aan onze stand verplicht om dit seizoen afgetekend in de top 3 te eindigen met minimaal een punt of 70 (en ruim boven Vitesse en FC Utrecht).
pi_173226165
Rustdagen _O-. Het is in Amsterdam crisis, er is gezeur vanuit spelers op directie, een trainer die wartaal uitslaat, dat gaat echt nog wel even dooretteren, ook al zouden ze zondag bijv. winnen.

We hebben spelers die normaal gesproken graag een stap hogerop willen nog, dan speel je ook flink wat wedstrijden meer. Bovendien hebben we nu betere vervangers, mochten er spelers een keer rust moeten krijgen.
pi_173226407
Ik ben blij dat het bij onze club gewoon goed voor elkaar is. Er is op geen enkel vlak onrust en men maakt zich nog het meest druk over de prestaties van onze huurling Kevin Diks.

Natuurlijk kunnen slechte resultaten daar weer veranderingen in brengen, maar het lijkt op dit moment op een voortzetting van de stabiliteit van afgelopen jaar.
pi_173227107
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:28:10 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173228449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:43 schreef Oldground het volgende:
Ik ben blij dat het bij onze club gewoon goed voor elkaar is. Er is op geen enkel vlak onrust en men maakt zich nog het meest druk over de prestaties van onze huurling Kevin Diks.

Natuurlijk kunnen slechte resultaten daar weer veranderingen in brengen, maar het lijkt op dit moment op een voortzetting van de stabiliteit van afgelopen jaar.
Als er bij Ajax niet veel gaan veranderen is het ook helemaal niet raar om te zeggen dat we titelkandidaat 1 zijn. PSV heeft teveel zwakke plekken en bij Ajax is het nu ook een rotzooi, gaan wij er met het bot vandoor.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:30:58 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173228513
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als er bij Ajax niet veel gaan veranderen is het ook helemaal niet raar om te zeggen dat we titelkandidaat 1 zijn. PSV heeft teveel zwakke plekken en bij Ajax is het nu ook een rotzooi, gaan wij er met het bot vandoor.
Ik zag zondag bij Feyenoord ook nog genoeg zwakke plekken. Met name creativiteit, scorend vermogen en de rechtsback positie.

Alle drie de topclubs zijn erop achteruit gegaan. De titel is voor alle drie te pakken. Laten we inderdaad eerst maar wachten tot 1 september.
pi_173228614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:30 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik zag zondag bij Feyenoord ook nog genoeg zwakke plekken. Met name creativiteit, scorend vermogen en de rechtsback positie.

Alle drie de topclubs zijn erop achteruit gegaan. De titel is voor alle drie te pakken. Laten we inderdaad eerst maar wachten tot 1 september.
Ajax heeft nog een enorme zak geld liggen. Kans is zeker na gisteren dat er nog wel 2 of 3 ervaren gasten bijkomen. Zou geniaal zijn als je daar alsnog gewoon boven weet te eindigen maar ze kunnen in principe het kampioenschap kopen. Wij zijn er toch wat op achteruit gegaan so far.
blablablabla
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:40:24 #84
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173228703
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ajax heeft nog een enorme zak geld liggen. Kans is zeker na gisteren dat er nog wel 2 of 3 ervaren gasten bijkomen. Zou geniaal zijn als je daar alsnog gewoon boven weet te eindigen maar ze kunnen in principe het kampioenschap kopen. Wij zijn er toch wat op achteruit gegaan so far.
Ajax en 'ervaren' spelers, wordt weer een Westermannetje of een Atouba.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173228738
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Beter een type als Urzaiz _O_
pi_173228845
Is dit het ajax topic?
pi_173228890
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Luquegod
blablablabla
pi_173228954
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is dit het ajax topic?
Huilen
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:57:01 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173229027
Mooi dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Sjaak Swart zou trots zijn.
pi_173229538
Het is nog wat vroeg voor conclusies maar misschien is de bord-op-schoot scouting van Van Geel bij nader inzien wel geniaal.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:21:59 #91
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173229593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Sjaak Swart zou trots zijn.
Deze mannen zijn trots op jou!
SPOILER
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:23:08 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173229624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Deze mannen zijn trots op jou!
SPOILER
Je moest eens weten....
pi_173231537
Jones traint weer mee, maar of hij kan spelen zondag is afwachten.

Ik zou hem zondag lekker nog op de bank zetten.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:18:59 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173232803
Van Bronkckhorst over de wedstrijd van zondag:
http://www.ad.nl/nederlan(...)hij-speelt~a70534f8/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:21:47 #96
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173234206
quote:

[..]

Maak je daar maar geen zorgen over hoor
pi_173234930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Maak je daar maar geen zorgen over hoor
pi_173235144
quote:

[..]

Ajax heeft al een jaartje of 5 een grote zak met geld

De vraag is of ze echte versterkingen kunnen halen of het worden gewoon de versterkingen die ze al jaren doen.....
pi_173235350
quote:

[..]

Ongetwijfeld komen daar nog minimaal 2 of 3 aankopen bij.

Maar als je dan ziet dat Ajax ook 12 miljoen heeft neergelegd voor Neres, of voor Ziyech bijvoorbeeld, dan maak ik me daar niet heel erg druk over.

Beiden hebben naar mijn mening nog niet heel veel laten zien en zijn hun hoge transfersom nog niet waard gebleken tot nu toe.

Dus laat ze maar lekker met miljoenen smijten hoor.
pi_173235437
Volgens Voetbal International zou een Zweedse krant, Aftonbladett, melden dat Feyenoord dichtbij een akkoord zou zijn met SC Heerenveen voor het aantrekken van Sam Larsson.

Edit; Feyenoord én Benfica zouden al een akkoord hebben met SC Heerenveen, maar nog niet met Larsson.

Larsson kan nu kiezen tussen Benfica of Feyenoord.
pi_173235553
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International zou een Zweedse krant, Aftonbladett, melden dat Feyenoord dichtbij een akkoord zou zijn met SC Heerenveen voor het aantrekken van Sam Larsson.

Edit; Feyenoord én Benfica zouden al een akkoord hebben met SC Heerenveen, maar nog niet met Larsson.

Hopelijk kiest ie gewoon voor Benfica.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:31:02 #102
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173235599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:

http://www.aftonbladet.se(...)ken-valjer-bort-metz
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:31:50 #103
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173235614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zal die ook wel doen
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:36:14 #104
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173235689
quote:

[..]

Op basis van zijn gedrag naar Heerenveen neem ik aan? Voetballend natuurlijk een dikke aanwinst. Of je hebt geen Heerenveen gekeken afgelopen seizoen.
pi_173235753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Op basis van zijn gedrag naar Heerenveen neem ik aan? Voetballend natuurlijk een dikke aanwinst. Of je hebt geen Heerenveen gekeken afgelopen seizoen.
Als je alleen Studio Sport kijkt lijkt het inderdaad een aanwinst, als je hem 90 minuten in actie ziet word ik er nooit zo vrolijk van eigenlijk.

Ik zie hem liever ook niet komen.
pi_173235762
quote:

[..]

Ik vind hem ook een engnek.

Voetballend wel een aanwinst.

Maar ik denk ook dat hij wel voor Benfica zal kiezen.

Zullen wel meer betalen, en hij lijkt mij een type die meent wel klaar te zijn met de Eredivisie.

Het transfergerucht verbaasd me overigens wel. Niet alleen omdat hij volgens mij een behoorlijke transfersom moet kosten (7 miljoen ofzo?) Maar ook omdat ik ervan overtuigd was dat we niemand anders meer hoeven te verwachten als van Persie komt.

Dus de interesse in Sam Larsson zou kunnen betekenen dat de transfer van Robin van Persie dan niet doorgaat.
pi_173235764
Ik ben er niet kapot van. Vind niet dat hij bij Heerenveen zo veel heeft laten zien dat hij een directe versterking voor NL top 3 zou zijn.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:41:12 #108
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173235781
Dit is ook wel leuk van Marcel.
quote:
Keizer verklaart transferbeleid: 'Wij kijken wel verder dan alleen Nederland'

Keizer verklaart transferbeleid: 'Wij kijken wel verder dan alleen Nederland'
Marcel Keizer heeft het op zijn persconferentie vrijdagmiddag opgenomen voor Marc Overmars. De Ajax-trainer beschikt over de nodige hiaten in zijn selectie vanwege het uitblijven van transfers, maar dat kan Keizer goed begrijpen.

Ten opzichte van vorig seizoen zag Keizer met aanvoerder Davy Klaassen, de van Chelsea gehuurde Bertrand Traoré en internationals Jairo Riedewald en Kenny Tete al vier belangrijke spelers vertrekken. Vrijdag kwam het nieuws dat ook Davinson Sánchez de Amsterdammers verlaat, hij gaat naar Tottenham Hotspur.

Voor het bovenstaande vijftal werd alleen met Klaas-Jan Huntelaar en de Colombiaan Luis Manuel Orejuela een adequate vervanger gehaald, hoewel laatstgenoemde nog niet is aangesloten bij de selectie van de Amsterdammers. Keizer moest daardoor met een uitgeklede selectie aantreden voor de cruciale Europese wedstrijden tegen OGC Nice en Rosenborg BK. Donderdagavond liep het treffen met de Noren uit op een volgende teleurstelling.
De selectie van Ajax schreeuwt om versterkingen, maar waar bijvoorbeeld Feyenoord zich zeer actief toonde op de transfermarkt, heeft Ajax veel tijd nodig. 'Je maakt keuzes voor bepaalde spelers en misschien hebben wij nog wat verder gekeken dan alleen naar Nederland', vergelijkt Keizer het transferbeleid met de andere Nederlandse topclubs.

pi_173235804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:41 schreef satecl het volgende:
Dit is ook wel leuk van Marcel.

[..]

Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Het is wel eens andersom geweest. Het moet nog blijken of de nieuwelingen een versterking zijn maar Mr Yellow zorgt er tenminste voor dat voor aanvang van de competitie de selectie zo goed als rond is.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:43:40 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173235815
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind hem ook een engnek.

Voetballend wel een aanwinst.

Maar ik denk ook dat hij wel voor Benfica zal kiezen.

Zullen wel meer betalen, en hij lijkt mij een type die meent wel klaar te zijn met de Eredivisie.

Het transfergerucht verbaasd me overigens wel. Niet alleen omdat hij volgens mij een behoorlijke transfersom moet kosten (7 miljoen ofzo?) Maar ook omdat ik ervan overtuigd was dat we niemand anders meer hoeven te verwachten als van Persie komt.

Dus de interesse in Sam Larsson zou kunnen betekenen dat de transfer van Robin van Persie dan niet doorgaat.
Ik geloof eigenlijk niet dat Heerenveen een bod van 6,5 miljoen heeft geweigerd. Hij heeft nog maar een 1 jarig contract. Voor meer dan 5 miljoen zou ik hem ook niet halen.

Maar, in mijn ogen, laat hij al 2/3 jaar zien dat hij de Nederlandse subtop ontgroeid is. Zie bijvoorbeeld zijn statistieken. Voor een buitenspeler meer dan prima, zeker bij een subtopper/middenmoter. Daar komt bij dat ie ook op 10 kan, creativiteit heeft en nog jong is. Zijn goede vrije trap is ook lekker om erbij te hebben.
pi_173235848
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er niet kapot van. Vind niet dat hij bij Heerenveen zo veel heeft laten zien dat hij een directe versterking voor NL top 3 zou zijn.
Dat is altijd maar afwachten inderdaad.

Sulejmani speelde bij Heerenveen bijvoorbeeld ook absoluut top waarna hij voor een enorm transferbedrag naar Ajax ging waar hij een absolute miskoop bleek.
pi_173236037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Het is wel eens andersom geweest. Het moet nog blijken of de nieuwelingen een versterking zijn maar Mr Yellow zorgt er tenminste voor dat voor aanvang van de competitie de selectie zo goed als rond is.
mister yellow haalt voornamelijk nederlandse spelers en dat vind ik een goede zaak...voor de rest maakt hij natuurlijk ook fouten zoals al die technische directeuren doen....

Met al die buitenlandse spelers haal je ook de meest idiote zaakwaarnemers binnen die je niet wil hebben zoals in 020 waar al die spelers gek gemaakt worden dat het allemaal europese toppers zouden zijn......
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:01:18 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173236183
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

mister yellow haalt voornamelijk nederlandse spelers en dat vind ik een goede zaak...voor de rest maakt hij natuurlijk ook fouten zoals al die technische directeuren doen....

Met al die buitenlandse spelers haal je ook de meest idiote zaakwaarnemers binnen die je niet wil hebben zoals in 020 waar al die spelers gek gemaakt worden dat het allemaal europese toppers zouden zijn......
Nu opeens gematigd positief doen over van Geelgod. :') Ga lekker naar 020 topic; beetje trollen, dwaas.
pi_173236433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Nu opeens gematigd positief doen over van Geelgod. :') Ga lekker naar 020 topic; beetje trollen, dwaas.
ik ben niet positief over jouw geelgod...de balans van geelgod is nog steeds negatief over de jaren heen...heel erg negatief.
pi_173236748
Ik hoop niet dat hij komt. Die gaat het bij ons niet redden.
pi_173236812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:30 schreef H.FR het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Die gaat het bij ons niet redden.
In wat voor zin? Qua mentaliteit? Of voetballend gezien?

Ik weet niet hoe wisselvallig hij is, maar hij heeft wel echt ziek goede statistieken in de Eredivisie.

Maar goed, ik denk toch dat hij voor Benfica en het geld kiest.
pi_173237116
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ongetwijfeld komen daar nog minimaal 2 of 3 aankopen bij.

Maar als je dan ziet dat Ajax ook 12 miljoen heeft neergelegd voor Neres, of voor Ziyech bijvoorbeeld, dan maak ik me daar niet heel erg druk over.

Beiden hebben naar mijn mening nog niet heel veel laten zien en zijn hun hoge transfersom nog niet waard gebleken tot nu toe.

Dus laat ze maar lekker met miljoenen smijten hoor.
Gelukkig besteden ze het op het moment niet al te best al is het in potentie wel een bedreiging voor ons. Zo´n Sanchez alleen al levert meer op dan ons volledige spelersbudget. Met een paar goede beleidsbepalers kan dat op termijn voor ons natuurlijk wel problematisch worden.
blablablabla
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:52:29 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173237158
Bookies zitten er meestal niet heel ver naast toch?

https://www.unibet.eu/betting#event/1004016577
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173237200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:52 schreef PIETR het volgende:
Bookies zitten er meestal niet heel ver naast toch?

https://www.unibet.eu/betting#event/1004016577
God, kun je daar tegenwoordig ook al op wedden. :')

Benfica staat er overigens niet eens tussen.
pi_173237299
Die goser zou rond de 8 miljoen moeten kosten

dit is gewoon een grap want Feyenoord gaat dat niet betalen

Bovendien Boetius doet het goed

We hebben een centrumspits nodig

Is larson ook een centrumspits dan? Neee

grote onzin dus
pi_173237325
Centrumspits nodig?
pi_173237336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Die goser zou rond de 8 miljoen moeten kosten

dit is gewoon een grap want Feyenoord gaat dat niet betalen

Bovendien Boetius doet het goed

We hebben een centrumspits nodig

Is larson ook een centrumspits dan? Neee

grote onzin dus
Boetius heeft 1 redelijke wedstrijd gespeeld en krijgt vanzelf weer een terugval. Zoals altijd met hem.
blablablabla
pi_173237340
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In wat voor zin? Qua mentaliteit? Of voetballend gezien?

Ik weet niet hoe wisselvallig hij is, maar hij heeft wel echt ziek goede statistieken in de Eredivisie.

Maar goed, ik denk toch dat hij voor Benfica en het geld kiest.
Qua mentaliteit. Plus hij heeft 1 goed halfjaar gespeeld, dus ik moet ook maar zien of hij dat een niveau hoger kan oppakken.
pi_173237344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Centrumspits nodig?
dat is ook 1 van de redenen dat van Persie zou komen....
iemand achter de hand als Jorgensen wat gebeurd
pi_173237575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Boetius heeft 1 redelijke wedstrijd gespeeld en krijgt vanzelf weer een terugval. Zoals altijd met hem.
blijf geloven in die domme bullshit
pi_173237652
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

blijf geloven in die domme bullshit
Die gozer heeft al 3 seizoenen niks gepresteerd en hier gaat hij opeens weer shinen ofc, zou leuk zijn maar beetje voorbarig allemaal.

Laat het hem maar mooi met Larsson uitvechten aan die linkerkant, je bent toch een topclub ofniet :) .
blablablabla
pi_173237679
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Die gozer heeft al 3 seizoenen niks gepresteerd en hier gaat hij opeens weer shinen ofc, zou leuk zijn maar beetje voorbarig allemaal.

Laat het hem maar mooi met Larsson uitvechten aan die linkerkant :) .
Het is ook beetje heel erg voorbarig dat jij roept dat hij een terugval zal krijgen.... larson is geen prioriteit en dat verhaal is gewoon grote bullshit. Onbetaalbaar voor Feyenoord.
pi_173237736
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is ook beetje heel erg voorbarig dat jij roept dat hij een terugval zal krijgen.... larson is geen prioriteit en dat verhaal is gewoon grote bullshit. Onbetaalbaar voor Feyenoord.
Hij heeft één seizoen redelijk constant gespeeld, afgezet tegen Elia die twee goede seizoenen heeft gedraaid is dat gewoon een enorm risico.
Wat wil je gaan doen dan als Boetius geen pepernoot meer raakt of geblesseerd raakt? Lekker Bilal er in zeker :D
blablablabla
pi_173237789
Weet niet of je het nog kan herinneren maar 2014/2015 was hij een brok ergernis, speelde als een krant maar bleef vertrouwen krijgen vanwege aflopende contract en gebrek aan beter. Zo'n situatie moet je niet weer creëren door geen back-up te halen voor hem.
blablablabla
pi_173237793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft één seizoen redelijk constant gespeeld, afgezet tegen Elia die twee goede seizoenen heeft gedraaid is dat gewoon een enorm risico.
Wat wil je gaan doen dan als Boetius geen pepernoot meer raakt of geblesseerd raakt? Lekker Bilal er in zeker :D
Wat wil je doen als Jorgensen geblesseerd raakt? Kramer laten spelen? Wat wil je doen als Haps gebleseerd raakt? Nelom weer laten spelen...zo kunnen we wel even doorgaan
pi_173238006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat wil je doen als Jorgensen geblesseerd raakt? Kramer laten spelen? Wat wil je doen als Haps gebleseerd raakt? Nelom weer laten spelen...zo kunnen we wel even doorgaan
Jorgensen is geen sportieve gok, daar weet je van wat je aan hem hebt. Boetius is dat gewoon niet.
Kramer en Nelom hebben overigens prima gefunctioneerd als stand-ins, Kramer heeft nog aardig wat gescoord en met Nelom zijn er nauwelijks wedstrjden verloren.

Al zou het wel lekker zijn om die gasten gezien hun capaciteiten te vervangen heeft dat nog geen top-prioriteit omdat de basisklanten in principe prima moeten voldoen.
blablablabla
pi_173238103
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Jorgensen is geen sportieve gok, daar weet je van wat je aan hem hebt. Boetius is dat gewoon niet.
Kramer en Nelom hebben overigens prima gefunctioneerd als stand-ins, Kramer heeft nog aardig wat gescoord en met Nelom zijn er nauwelijks wedstrjden verloren.

Al zou het wel lekker zijn om die te vervangen heeft dat nog geen top-prioriteit omdat de basisklanten in principe prima moeten voldoen.
Larson kan er geen reet van...

In de kleine ruimte kan hij er dus geen fuck van is mijn verwachting. Hij kan bij Heerenveen aardig spelen omdat hij veel ruimte krijgt om te voetballen.

Larsson halen is dezelfde reden waarom ooit Bilal gehaald is . Bilal speelde op dezelfde manier bij Heerenveen toen hij gekocht werd. En we kennen allemaal het resultaat.

Boetius heeft meer kwaliteiten om in kleine ruimtes te voetballen dan Larson dat heeft.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:45:12 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Al zou het wel lekker zijn om die gasten gezien hun capaciteiten te vervangen heeft dat nog geen top-prioriteit omdat de basisklanten in principe prima moeten voldoen.
Kramer heeft Jorgensen helemaal niet vervangen. Sterker nog, die ene keer dat Jorgensen vanaf de start niet mee kon doen koos Gio voor Kuyt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173238347
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Kramer heeft Jorgensen helemaal niet vervangen. Sterker nog, die ene keer dat Jorgensen vanaf de start niet mee kon doen koos Gio voor Kuyt.
''Michiel werkt al een tijdje heel hard, hij viel tegen Ajax goed in en maakte een goed doelpunt'', vat Van Bronckhorst het in het Algemeen Dagblad samen. ''Dirk Kuyt zou ook een optie kunnen zijn als spits, maar als Jørgensen niet speelt, kies ik voor Kramer.''

- Giovanni van Bronckhorst 2017
blablablabla
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:56:13 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:53 schreef Elan het volgende:

[..]

''Michiel werkt al een tijdje heel hard, hij viel tegen Ajax goed in en maakte een goed doelpunt'', vat Van Bronckhorst het in het Algemeen Dagblad samen. ''Dirk Kuyt zou ook een optie kunnen zijn als spits, maar als Jørgensen niet speelt, kies ik voor Kramer.''

- Giovanni van Bronckhorst 2017
Dat hebben we gezien tegen PEC
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173238451
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien tegen PEC
Ja is ook weer waar.
Maar bijvoorbeeld tegen Utrecht viel hij goed in, ik noemde hem ook een stand in niet per se de vaste vervanger van Jorgensen of zo.
blablablabla
pi_173238457
Ik moet wel zeggen dat als het een kwestie is van Sam Larsson óf Robin van Persie ik wel liever laatstgenoemde zie komen denk ik.

Ik weet natuurlijk niet of deze afweging daadwerkelijk speelt, maar voor van Persie betaal je in ieder geval hooguit 2 a 3 miljoen, voegt meer statuur en ervaring toe en is qua creativiteit en scorend vermogen verder prima vergelijkbaar denk ik.

Enige minpunten in deze vergelijking zijn dat van Persie waarschijnlijk minder wedstrijden kan spelen en dat hij 0 restwaarde zal hebben, waar Larsson mogelijk nog meer waard wordt (maar ook grotere kans op verliezen van vele miljoenen als Larsson tegenvalt).
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:59:33 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238477
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja is ook weer waar.
Maar bijvoorbeeld tegen Utrecht viel hij goed in, ik noemde hem ook een stand in niet per se de vaste vervanger van Jorgensen of zo.
Ik vind hem zelfs als stormram eigenlijk niet goed genoeg omdat hij 0 duels wint.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:09:02 #139
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173238614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als het een kwestie is van Sam Larsson óf Robin van Persie ik wel liever laatstgenoemde zie komen denk ik.

Ik weet natuurlijk niet of deze afweging daadwerkelijk speelt, maar voor van Persie betaal je in ieder geval hooguit 2 a 3 miljoen, voegt meer statuur en ervaring toe en is qua creativiteit en scorend vermogen verder prima vergelijkbaar denk ik.

Enige minpunten in deze vergelijking zijn dat van Persie waarschijnlijk minder wedstrijden kan spelen en dat hij 0 restwaarde zal hebben, waar Larsson mogelijk nog meer waard wordt (maar ook grotere kans op verliezen van vele miljoenen als Larsson tegenvalt).
Ik zie ook liever van Persie komen. Maar ik ben bang dat er niemand komt, en dat kan je een kampioenschap kosten. Daarom ben ik wel blij dat dit gerucht weer op gang is gekomen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:14:32 #140
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173238708
Vond het ook al erg stil rondom transfers..
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_173238742
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind hem zelfs als stormram eigenlijk niet goed genoeg omdat hij 0 duels wint.
Hij zorgt wel voor chaos in de 16, is altijd met mensen bezig als het ware een stoorzender.
Als invaller samen met Jorgensen kan hij gezien vorig seizoen waarschijnlijk nog wel van meerwaarde zijn (Utrecht uit, NEC uit) .

Maar dan moet er wel een CV uit. Dus met 2 spitsen spelen om een kool te forceren in de slotfase zeg maar.
blablablabla
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:22:47 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij zorgt wel voor chaos in de 16, is altijd met mensen bezig als het ware een stoorzender.
Als invaller samen met Jorgensen kan hij gezien vorig seizoen waarschijnlijk nog wel van meerwaarde zijn (Utrecht uit, NEC uit) .

Maar dan moet er wel een CV uit. Dus met 2 spitsen spelen om een kool te forceren in de slotfase zeg maar.
Ik snap wat je bedoelt maar imo is het kwaliteitsverschil tussen Jorgensen en Kramer dusdanig groot dat je eigenlijk laatstgenoemde door moet selecteren. Als Jorgensen er een paar maanden uit ligt ga je gewoon een niveau of 5 minder spelen. Wat dat betreft zou Van Persie natuurlijk ideaal zijn.

Dat Kramer zo belangrijk was vorig seizoen is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat hij in Nijmegen (letterlijk) tegen een bal aanliep en een bal erin kopte. In de overige invalbeurten was het echt weer tergend slecht om te zien
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:27:40 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173238906
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar imo is het kwaliteitsverschil tussen Jorgensen en Kramer dusdanig groot dat je eigenlijk laatstgenoemde door moet selecteren. Als Jorgensen er een paar maanden uit ligt ga je gewoon een niveau of 5 minder spelen. Wat dat betreft zou Van Persie natuurlijk ideaal zijn.

Dat Kramer zo belangrijk was vorig seizoen is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat hij in Nijmegen (letterlijk) tegen een bal aanliep en een bal erin kopte. In de overige invalbeurten was het echt weer tergend slecht om te zien
Utrecht uit sleepte ie ook nog een punt uit het vuur _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:28:35 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173238915
Maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Kramer is niet goed genoeg voor Feyenoord, ook niet als pinchhitter.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:29:04 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Utrecht uit sleepte ie ook nog een punt uit het vuur _O_
Ja dat bedoelde ik met die kopbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:29:59 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173238933
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik met die kopbal.
Als van Persie niet komt, en die kans lijkt me redelijk groot, wie zouden we dan als vervanger voor Kramer moeten halen?
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:31:10 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173238950
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als van Persie niet komt, en die kans lijkt me redelijk groot, wie zouden we dan als vervanger voor Kramer moeten halen?
Ik vrees dat er dan een linksbuiten wordt gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173238973
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat we alleen nog Sam Larsson of Robin van Persie mogen verwachten maar dat er na die ene versterking verder niemand meer bij komt.

Dus mocht Sam Larsson komen dan zal hij ook de vaste stand-in worden voor de posities voorin.

Al denk ik dat hij een basisplaats krijgt als hij komt.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:47:59 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173239225
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat we alleen nog Sam Larsson of Robin van Persie mogen verwachten maar dat er na die ene versterking verder niemand meer bij komt.
Zozo. Jij durft. ;)
pi_173239368
Ajax speelde 5 jaar achter elkaar CL maar verzuimde met het verdiende geld weg te lopen van de concurrentie. Wij worden 1x kampioen en halen meteen de beste spelers bij de subtop op. Prima strategie om voor langere tijd de eredivisie te kunnen domineren
pi_173239441
Larsson tekent maandag bij Feyenoord dus.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:00:06 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173239462
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:59 schreef Roland010 het volgende:
Larsson tekent maandag bij Feyenoord dus.
Wordt bevestigd door Krabby inderdaad.

Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
pi_173239496
Beetje duur om alleen maar een hekel aan te hebben, dus hopelijk is het toch niet de etterbek die het lijkt te zijn, én laat ie wat zien.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:01:52 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173239501
Die komt wel lekker binnen. Iedereen (incluis mezelf) is zo'n beetje tegen 'm.
pi_173239509
Mkrabby twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 18:54:55 Sam Larsson naar #Feyenoord, dat klopt dus. Gaat maandag tekenen. reageer retweet
pi_173239517
Prima man.

De betere spelers uit de subtop van Nederland halen is voor Feyenoord een prima tactiek.

En dan is het geld van de CL nog niet eens gebruikt, toch?
pi_173239528
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wordt bevestigd door Krabby inderdaad.

Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Same here. In de breedte sowieso een flinke versterking, maar wel een lastig karakter. Ben erg benieuwd naar de transfersom...
pi_173239543
Bovendien gaat die teringlul me nu wel flesjes whiskey kosten aangezien hij natuurlijk niet voor de bank is gehaald. Doei JP ;(
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:04:00 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173239545
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
Prima man.

De betere spelers uit de subtop van Nederland halen is voor Feyenoord een prima tactiek.

En dan is het geld van de CL nog niet eens gebruikt, toch?
Volgens mij niet. Alles lijkt betaalt van de transfers van karsdorp/kongolo. Satecl had daar volgens mij een lijstje van laatst.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:05:03 #160
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173239560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien gaat die teringlul me nu wel flesjes whiskey kosten aangezien hij natuurlijk niet voor de bank is gehaald. Doei JP ;(
Mowah de eerste wedstrijden zal hij niet spelen ivm fitheid. Hopen dus dat JP Gio geen enkele reden geeft om 'm op de bank te zetten.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:06:14 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173239585
quote:
Is alleen maar goed joh, concurrentie. Daar wordt iedereen beter van. :)
4045
onlogisch
pi_173239591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Beetje duur om alleen maar een hekel aan te hebben, dus hopelijk is het toch niet de etterbek die het lijkt te zijn, én laat ie wat zien.
Dit dus. ;(
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_173239613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Mowah de eerste wedstrijden zal hij niet spelen ivm fitheid. Hopen dus dat JP Gio geen enkele reden geeft om 'm op de bank te zetten.
Dat is waar :).
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is alleen maar goed joh, concurrentie. Daar wordt iedereen beter van. :)
Dat is ook zeker waar :). Daarom ben ik ergens wel blij.
pi_173239624
Heeft iemand effe die feyenoord blote bast juichen gif voor mij?
pi_173239636
Oei. Een rotte appel in de selectie. Weg kampioenschapskansen. Jammer jongens.
pi_173239670
quote:
Feyenoord slaat toe en legt Larsson vast
18 augustus 2017, 19:02 uur 26

Martijn Krabbendam @Mkrabby

Sam Larsson vervolgt zijn loopbaan bij Feyenoord. De buitenspeler komt over van SC Heerenveen en tekent maandag een meerjarig contract in Rotterdam. Het betreft een miljoenentransfer.

De 24-jarige Larsson stuurde al langer aan op een afscheid uit Friesland. Zijn weigering om begin juli op de teamfoto te gaan leverde hem zelfs een tijdelijke verbanning op.
Vervolgens trainde de Zweedse international het grootste gedeelte van de voorbereiding individueel en liet hij meer recent het trainingskamp in Oostenrijk en de oefenstage in Italië aan zich voorbijgaan.
Met de komst van Larsson verruimt Feyenoord zijn offensieve opties. Eerder deze transferperiode legde de landskampioen reeds Jean-Paul Boëtius en Steven Berghuis vast. Laatstgenoemde werd vorig jaar al gehuurd van Watford. Eljero Elia verkaste naar Istanbul Basaksehir.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:11:06 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173239671
pi_173239674
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij zit wel op voetbal he.
Zeker, vooral in zo'n YouTube filmpje :P
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:13:42 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173239718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Als ie genoeg laat zien dan nemen we die kop en wat kapsones wel voor lief. Al moet-ie niet gaan overdrijven natuurlijk. :P
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:14:01 #172
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173239724
Vind het toch wel opvallend dat hij Feyenoord boven Benfica verkiest
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:14:51 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173239738
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:14 schreef Wicky15 het volgende:
Telefoontje van St Juste. Praatje met Hahn.

En Woudenberg.
pi_173239741
Wel lekker kan ook op 10 spelen natuurlijk voor de extra creativiteit.

Vleugels dubbel bezet is ook wel fijn.
pi_173239747
quote:
Idd, toen ik las dat de keuze tussen Benfica en ons ging dacht ik eigenlijk dat zo'n type als hem voor Benfica zou gaan.
pi_173239756
Kunnen we nu Van Persie definitief afschrijven denken jullie?
pi_173239794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Ja
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:18:16 #178
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173239811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Maar natuurlijk.

Altijd al gezegd dat die niet komt.
pi_173239823
quote:
Of hopen dat hij op 10 komt te spelen.

Alleen dan is Toornstra het kind van de rekening. :(
pi_173239837
Dit is wel een erg sterke aankoop. Had verwacht dat Ajax hem als paniekaankoop zou presenteren.
pi_173239865
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren dat Toornstra net zo'n sterk seizoen gaat doormaken als vorig seizoen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:20:35 #182
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173239868
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toornstra gaat er echt niet uit
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:20:55 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173239879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is wel een erg sterke aankoop. Had verwacht dat Ajax hem als paniekaankoop zou presenteren.
Er zijn nog slechts 2 T's over in het weddenschappen debacle. Waarvan jij er één bent :)
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:21:40 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173239892
quote:
Hij is pissed dat ajax hem niet hoefde en wil nu wraak. :P
pi_173239900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er zijn nog slechts 2 T's over in het weddenschappen debacle. Waarvan jij er één bent :)
Er is nog slechts 1 O's over in het debielen FOK! klassement. Waarvan jij er één bent :)
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:22:17 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173239908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Er is nog slechts 1 O's over in het debielen FOK! klassement. Waarvan jij er één bent :)
Matige comeback maat.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:22:23 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173239909
Geen Van Persie dus

Ik ga even huilen brb
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173239912
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zeker, vooral in zo'n YouTube filmpje :P
Prachtige, edoch grillige speler. Als hij speelt, gaat hij wedstrijden voor jullie winnen. Compenseert het gebrek aan creativiteit wat node wordt gemist.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:22:47 #189
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173239923
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

is 1 O's
pi_173239925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
Geen Van Persie dus

Ik ga even huilen brb
mietje.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:22:52 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173239926
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prachtige, edoch grillige speler. Als hij speelt, gaat hij wedstrijden voor jullie winnen. Compenseert het gebrek aan creativiteit wat node wordt gemist.
Alleen maar jaloers omdat PSV voor plek 3 tot 5 speelt.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:22:56 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173239930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:20 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren dat Toornstra net zo'n sterk seizoen gaat doormaken als vorig seizoen.
We'll see. Tot nu toe heeft hij steeds weer weten te verbazen. Toornstra leeft op van concurrentie en die is dit seizoen fors.
pi_173239966
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.

Altijd al gezegd dat die niet komt.
Tenzij Kramer vertrekt :P
pi_173239974
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Matige comeback maat.
Dit verdient geen vermelding in het "snoeiharde diss" topic inderdaad.

Nu we het daar toch over hebben, waar is dat topic eigenlijk gebleven. Staat niet meer in myat's.
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:24:59 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173239975
Rare aankoop. Ik vind boetius beter en Larsson en JP zijn beide zijn niet gekomen om het bankje op te warmen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173239976
Kramer out, Van Persie in.

Goddelijk.
pi_173240007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Alleen maar jaloers omdat PSV voor plek 3 tot 5 speelt.
Ik zie niet hoe je dit negatief op kunt pakken.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:26:58 #198
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173240013
Zou de komst van Larsson breed gedragen worden?
pi_173240042
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare aankoop. Ik vind boetius beter en Larsson en JP zijn beide zijn niet gekomen om het bankje op te warmen
Ben ik niet met je eens. Larsson heeft een surplus aan kwaliteit en is een klasse beter dan milkshake.
pi_173240043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Kramer out, Van Persie in.

Goddelijk.
Kan, al zijn alle clubs die interesse hadden inmiddels voorzien (Vitesse en FC Utrecht).
pi_173240046
Of.. er vertrekt nog iemand. GERUCHTENTIJD _O_
pi_173240071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Zal je zien dat Jorgensen vertrekt...
pi_173240085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Bilal?
pi_173240095
quote:
Boetius is toch ook niet terug gekomen om op de bank te zitten? Zal mij benieuwen hoe dit allemaal gaat verlopen.
pi_173240101
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan is Van Persie niet voldoende. Toornstra zou ook kunnen gaan. Het hoeft voor hem niet zo, maar als er een leuke Engelse club op de stoep staat zou ik het ook wel weten. Prachtige competitie en lekker geld verdienen.

En dan zou Larsson + Van Persie ideaal zijn eigenlijk. Larsson op 10, waar Vilhena ook kan spelen, Amrabat kan dan weer op Vilhena's plek als dat nodig is, Larsson kan Boetius vervangen, Van Persie kan Larsson op 10 vervangen, Van Persie kan Jorgensen in de spits vervangen. Als je gaat nadenken over alle mogelijke opties krijg je koppijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 19:33:03 ]
pi_173240120
Trouwens alweer een tijd geleden dat Van Benthem in actie is geweest
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:33:32 #207
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173240138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:32 schreef Henrys het volgende:
Trouwens alweer een tijd geleden dat Van Benthem in actie is geweest
Weinig te doen he als er amper gevoetbald word.
pi_173240308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Weinig te doen he als er amper gevoetbald word.
En we hebben nu een spits die niet om de week vrijgesproken hoeft te worden
pi_173240366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan is Van Persie niet voldoende. Toornstra zou ook kunnen gaan. Het hoeft voor hem niet zo, maar als er een leuke Engelse club op de stoep staat zou ik het ook wel weten. Prachtige competitie en lekker geld verdienen.

En dan zou Larsson + Van Persie ideaal zijn eigenlijk. Larsson op 10, waar Vilhena ook kan spelen, Amrabat kan dan weer op Vilhena's plek als dat nodig is, Larsson kan Boetius vervangen, Van Persie kan Larsson op 10 vervangen, Van Persie kan Jorgensen in de spits vervangen. Als je gaat nadenken over alle mogelijke opties krijg je koppijn.
Hoffenheim is al voor Jens gekomen maar hij heeft toch bijgetekend...
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:44:11 #210
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173240381
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

En we hebben nu een spits die niet om de week vrijgesproken hoeft te worden
True. Ook wel fijn.
pi_173240400
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoffenheim is al voor Jens gekomen maar hij heeft toch bijgetekend...
Tja. Dat betekent niet zoveel.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:47:08 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173240452
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:31 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Boetius is toch ook niet terug gekomen om op de bank te zitten? Zal mij benieuwen hoe dit allemaal gaat verlopen.
Dat heet concurrentie. Ambitieuze profs worden daar beter van.
Zeer goede ontwikkeling dat Feyenoord zich de luxe van een kwaliteitsbank steeds meer kan veroorloven.
pi_173240472
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geen probleem, dan halen we deze held terug:

:P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:49:36 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173240504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:48 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is waarschijnlijker dat Cor van der Gijp als spits wordt aangetrokken
pi_173240735
Ik weet niet wat ik zou vinden van Larsson naar Feyenoord. Weinig stabiel, niet echt een teamspeler, en kennelijk lastig in de omgang.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:03:15 #216
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173240790
Geloof er niks van.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:04:53 #217
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173240815
Uitstekende aankoop.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:07:49 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173240884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:07 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand effe die feyenoord blote bast juichen gif voor mij?
4045
onlogisch
pi_173240889
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik weet niet wat ik zou vinden van Larsson naar Feyenoord. Weinig stabiel, niet echt een teamspeler, en kennelijk lastig in de omgang.
Ik ben ook benieuwd, ergens verontrust het mij ook dat vrijwel alle transfers van vleugelaanvallers van SC Heerenveen naar een topclub zijn mislukt.

Ik noem bijvoorbeeld Samardzic, Lurling, Sulejmani, Basacikoglu.

Al is Larsson qua kwaliteit waarschijnlijk alleen met Sulejmani een goede vergelijking.
pi_173240933
Kan er nog worden ingezet op die Toto?
pi_173240939
Hij kan wel echt een balletje trappen hoor, maar snap niet echt wat we er mee moeten... Bietje duur ook.

Maarja mooi toch dat we kunnen klagen over het kopen van de beste speler buiten de top3 clubs
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:18:49 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173241171
Rare onnodige aankoop voorlopig dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173241212
Hiermee is Bilal gewoon klaar, lijkt me?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_173241214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:48 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ Coca Cola Kid
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:22:31 #225
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173241262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef Cara het volgende:
Ik hoop het, al ben ik bang dat we nu Bilal 2.0 binnen hebben gehaald.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173241316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef Cara het volgende:
Hoezo? Basacikoglu is voornamelijk een rechtsbuiten.

Sam Larsson voornamelijk een linksbuiten, al kan hij op meerdere posities uit de voeten.

Basacikoglu blijft gewoon als invaller voor Berghuis.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:26:25 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173241351
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoezo? Basacikoglu is voornamelijk een rechtsbuiten.

Sam Larsson voornamelijk een linksbuiten, al kan hij op meerdere posities uit de voeten.

Basacikoglu blijft gewoon als invaller voor Berghuis.
;(

Caland vindt dit leuk.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:29:06 #228
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_173241415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boetius mag blij zijn dat hij terug mocht keren. Laat Sam, Toornstra maar vervangen, zeker bij de uitwedstrijden waarin Toornstra toch niet kan scoren.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_173241470
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat heet concurrentie. Ambitieuze profs worden daar beter van.
Zeer goede ontwikkeling dat Feyenoord zich de luxe van een kwaliteitsbank steeds meer kan veroorloven.
Dit dus.
pi_173241488
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
topper
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:32:34 #231
268260 Dr.Mikey
pi_173241496
Die Toure zou nu ook wel denken ik had bij Manchester city kunnen tekenen goed signaal weer naar toekomstige talenten dit.
R.I.P DTS.
pi_173241510
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Toure zou nu ook wel denken ik had bij Manchester city kunnen tekenen goed signaal weer naar toekomstige talenten dit.
:') Die gast is 16.
Over twee jaar zijn normaal gesproken Bilal, Berghuis, Boëtius én Larsson weer weg.

Lekker signaal juist, gvd werreke voor je plek en geld gvd gvd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 20:34:51 ]
pi_173241537
Deze kwam wel ff uit de lucht vallen hoor _O-

Ik ben vooral blij me het feit dat spelers weer willen spelen voor Feyenoord en dat Feyenoord geld heeft. Zo lang ik mij zowat kan herinneren werd er altijd maar gezegd dat er geen geld was. Nu kopen ze kwalitatief goede spelers waar je mogelijk winst op kan maken. Larsson is niet de type Feyenoord speler, maar wat creativiteit kunnen we wel gebruiken voorin.
pi_173242143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Deze kwam wel ff uit de lucht vallen hoor _O-

Ik ben vooral blij me het feit dat spelers weer willen spelen voor Feyenoord en dat Feyenoord geld heeft. Zo lang ik mij zowat kan herinneren werd er altijd maar gezegd dat er geen geld was. Nu kopen ze kwalitatief goede spelers waar je mogelijk winst op kan maken. Larsson is niet de type Feyenoord speler, maar wat creativiteit kunnen we wel gebruiken voorin.
Waarom zou Larsson geen Feyenoord-type zijn? Was Elia dat wel dan? Vind het een prima aankoop en volgens mij is hij, naast creatief, ook behoorlijk snel. Een beetje snelheid voorin kunnen we goed gebruiken.
pi_173242275
pi_173242346
Denk dat zn 'arrogante' houding wel afgeleerd wordt in Rotterdam. We hebben sowieso nooit echt van die lastige spelers zoals je bij andere clubs wel vaak ziet. Kramer op wat momentjes, maar die gedraagt zich ook prima nu.
pi_173242355
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zou Larsson geen Feyenoord-type zijn? Was Elia dat wel dan? Vind het een prima aankoop en volgens mij is hij, naast creatief, ook behoorlijk snel. Een beetje snelheid voorin kunnen we goed gebruiken.
Ja, ik vind het een goede aankoop, maar dat is typisch zo'n speler die normaal gesproken naar Ajax gaat en wij een buitenspeler halen die de hele kant bestrijkt en het moet hebben van zijn werklust
  Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:13:00 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173242402
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:29 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Boetius mag blij zijn dat hij terug mocht keren. Laat Sam, Toornstra maar vervangen, zeker bij de uitwedstrijden waarin Toornstra toch niet kan scoren.
Als Sam niet zeker is van zijn plek denk ik dat hij niet goed gaat renderen. Bij Feyenoord gaat die jongen het snel naar z'n hoofd stijgen denk ik. Het zal echt afhangen van de eerste paar maanden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173242403
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd, ergens verontrust het mij ook dat vrijwel alle transfers van vleugelaanvallers van SC Heerenveen naar een topclub zijn mislukt.

Ik noem bijvoorbeeld Samardzic, Lurling, Sulejmani, Basacikoglu.

Al is Larsson qua kwaliteit waarschijnlijk alleen met Sulejmani een goede vergelijking.
Het is helemaal niet gek dat ze mislukt zijn

zijn voornamelijk spelers die renderen als ze veel ruimte krijgen...die krijgen ze niet als ze bij de topclubs spelen....
pi_173242545
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, ik vind het een goede aankoop, maar dat is typisch zo'n speler die normaal gesproken naar Ajax gaat en wij een buitenspeler halen die de hele kant bestrijkt en het moet hebben van zijn werklust
Dat zo'n speler normaal gesproken naar Ajax of PSV zou gaan klopt wel.. misschien is onze status aan het veranderen. Elia zou vroeger ook niet zijn gekomen.. Berghuis ook niet. Nou maar hopen dat het over een langere periode lukt om echt mee te doen voor de titel. Na vorige kampioenschappen zakte het telkens weer in, maar nu lijkt de club er beter voor te staan.
pi_173242580
Larson binnen?

Helemaal gemist ...hoor het nu pas

Ik weet het niet hoor met die goser.....

Nu zal van persie niet meer komen
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:37:38 #242
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173243025
Natuurlijk wel. RvP er nog bij en dan hebben we de selectie helemaal klaar en op niveau. RvP zit in een uitzichtloze situatie bij Fener. Zou geblesseerd zijn voor de EL en traint gewoon mee met de reserves.
Transferspel lijkt me.
pi_173243210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:37 schreef Klummie het volgende:
Natuurlijk wel. RvP er nog bij en dan hebben we de selectie helemaal klaar en op niveau. RvP zit in een uitzichtloze situatie bij Fener. Zou geblesseerd zijn voor de EL en traint gewoon mee met de reserves.
Transferspel lijkt me.
Als hij ook nog zou komen dan hebben we echt een geweldige selectie. :D

Dan loopt het bij alle tegenstanders dun door de broek.

Al is het geen garantie, want met zo'n transferzomer krijg ik flashbacks naar de zomer van 2007 en toen werden we desondanks 6e. :')
pi_173243514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat zo'n speler normaal gesproken naar Ajax of PSV zou gaan klopt wel.. misschien is onze status aan het veranderen. Elia zou vroeger ook niet zijn gekomen.. Berghuis ook niet. Nou maar hopen dat het over een langere periode lukt om echt mee te doen voor de titel. Na vorige kampioenschappen zakte het telkens weer in, maar nu lijkt de club er beter voor te staan.
Ik geniet er wel van. Eindelijk eens een zomer bol van kwalitatieve aankopen en perspectief _O_
pi_173243520
Bij Heerenveen zijn ze Larsson in elk geval liever kwijt dan rijk. Ik maak me wel lichtelijk zorgen over zijn mentaliteit wanneer hij vanaf de bank moet beginnen. Hoeveel wedstrijden voor hij begint met klagen?
pi_173243572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:53 schreef Cara het volgende:
Bij Heerenveen zijn ze Larsson in elk geval liever kwijt dan rijk. Ik maak me wel lichtelijk zorgen over zijn mentaliteit wanneer hij vanaf de bank moet beginnen. Hoeveel wedstrijden voor hij begint met klagen?
Tja, als je je daar over wilt druk maken dan moet je de buitenspeler van Ado kopen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:56:17 #247
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173243611
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als hij ook nog zou komen dan hebben we echt een geweldige selectie. :D

Dan loopt het bij alle tegenstanders dun door de broek.

Al is het geen garantie, want met zo'n transferzomer krijg ik flashbacks naar de zomer van 2007 en toen werden we desondanks 6e. :')
Boh, dat was genieten die transferzomer. Iedereen lukte gewoon. Van Marwijk. Gio kan verlengen bij Barca, maar kiest voor Feyenoord? Jazeker! :D Hofland, prima verdediger. En nohhh; komt wereldspits Makaay ook naar De Kuip? Jup! :D En ook nog ff Sahin binnen halen.
pi_173243913
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Boh, dat was genieten die transferzomer. Iedereen lukte gewoon. Van Marwijk. Gio kan verlengen bij Barca, maar kiest voor Feyenoord? Jazeker! :D Hofland, prima verdediger. En nohhh; komt wereldspits Makaay ook naar De Kuip? Jup! :D En ook nog ff Sahin binnen halen.
Ja, ik zat die zomer echt te genieten. :D

Wat een anticlimax toen.
pi_173243914
quote:

[..]

+- 10 jaar geleden toch? Toen was ik 15/16 geloof ik en kan ik mij nog wel redelijk goed voor de geest halen die zomer _O-. Volgens mij stonden we toen bovenaan in de winter? Of werden we toen nog net 2e doordat we de laatste wedstrijd in december nog verloren
pi_173244012
quote:

[..]

Het verschil met nu is dat de kern van ploeg die succesvol was vorig seizoen er gewoon nog is ....

In 2007 dacht iedereen dat je door goede spelers te kopen gelijk een team zou hebben...dat was dus niet zow...

De kern van dit feyenoord is langzaam opgebouwd...dus ik verwacht geen 2007 toestanden...iedereen weet hoe het er voor staat.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:10:52 #251
268260 Dr.Mikey
pi_173244024
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

+- 10 jaar geleden toch? Toen was ik 15/16 geloof ik en kan ik mij nog wel redelijk goed voor de geest halen die zomer _O-. Volgens mij stonden we toen bovenaan in de winter? Of werden we toen nog net 2e doordat we de laatste wedstrijd in december nog verloren
Ging mis omdat van Marwijk toen al met zijn hoofd bij zijn baan als bondscoach zat.
R.I.P DTS.
pi_173244238
Mochten er nog mensen zijn die heimwee hebben naar Achahbar; hij zat vandaag ook bij NEC weer op de bank. :)
pi_173244926
Mocht RvP komen kan 't broekje echt uit hoor.
pi_173244953
Hopelijk niet meer dan 1 a 2mln gekost. Als invaller is het volgens mij echt een totaal inbruikbare speler en voor de basis komt hij tekort. Is ook al 24 inmiddels, dus een talent kan je het niet meer noemen.
pi_173244963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mocht RvP komen kan 't broekje echt uit hoor.
Die komt echt niet meer nu Larsson komt.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:52:48 #256
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173245021
Wat een transfer zeg, die jongen is de meest talentvolle haalbare speler in de Eredivisie die je in de voorhoede op kunt pikken. Bizarre situatie dat wij nu ineens de club zijn die de beste spelers op kunnen pikken in de Eredivisie.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:53:28 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173245043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
Wat een transfer zeg, die jongen is de meest talentvolle haalbare speler in de Eredivisie die je in de voorhoede op kunt pikken. Bizarre situatie dat wij nu ineens de club zijn die de beste spelers op kunnen pikken in de Eredivisie.

De rest had totaal geen interesse.
pi_173245046
pi_173245072
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
Ik hoop dat je sarcastisch bent.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:57:42 #260
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173245154
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent.
Nee? Je koopt Haps, nu de beste linksback van de Eredivisie. Sam Larsson is gewoon één van de beste (haalbare) spelers van de Eredivisie.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:58:58 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173245191
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee? Je koopt Haps, nu de beste linksback van de Eredivisie. Sam Larsson is gewoon één van de beste (haalbare) spelers van de Eredivisie.
Superfijn voor je dat je er blij mee bent!
pi_173245309
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De rest had totaal geen interesse.
Waar heb je deze wijsheid nou weer vandaan?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:06:18 #263
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173245362
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:03 schreef Cara het volgende:

[..]

Waar heb je deze wijsheid nou weer vandaan?
Laat hem, PSV'ers zijn zuur dat ze dit seizoen wederom achter Feyenoord gaan eindigen.
pi_173245446
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is een naar mannetje, is al 24 en heeft 1x een half jaar goed gepresteerd in de luwte bij Heerenveen. Bovendien is het geen basisspeler.
pi_173245556
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het is een naar mannetje, is al 24 en heeft 1x een half jaar goed gepresteerd in de luwte bij Heerenveen.
Welnee man, hij is inderdaad wel een vervelend mannetje, maar hij presteert juist al 3 seizoenen redelijk constant bij SC Heerenveen (zie ook z'n statistieken op de site van transfermarkt of in dat artikel van tussen de linies).

Hij was juist één half jaar wat minder, en dat was de afgelopen 2e seizoenshelft.

Het is natuurlijk afwachten hoe hij het gaat doen, maar hij is absoluut gehaald als basisspeler.
pi_173245661
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee man, hij is inderdaad wel een vervelend mannetje, maar hij presteert juist al 3 seizoenen redelijk constant bij SC Heerenveen (zie ook z'n statistieken op de site van transfermarkt of in dat artikel van tussen de linies).

Hij was juist één half jaar wat minder, en dat was de afgelopen 2e seizoenshelft.

Het is natuurlijk afwachten hoe hij het gaat doen, maar hij is absoluut gehaald als basisspeler.
In plaats van wie? Berghuis is de absolute topaankoop en de snelheid van boëtius kan je niet missen. Als invaller zie ik hem het verschil niet maken.
pi_173245800
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

In plaats van wie? Berghuis is de absolute topaankoop en de snelheid van boëtius kan je niet missen. Als invaller zie ik hem het verschil niet maken.
Ik verwacht dat Boetiüs het slachtoffer wordt, wat natuurlijk jammer zou zijn omdat die het tot nu toe weer leuk doet.

Maar Sam Larsson kan ook op 10 spelen op de plek van Toornstra, dat zou ook nog kunnen gebeuren.

Ben het wel met je eens dat Larsson niet het type is dat het lang volhoudt om op de bank te zitten.

Maar een aankoop van 7 miljoen zal normaal gesproken in de basis staan, wat hij overigens ook verdient op basis van zijn reputatie tot nu toe.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:24:01 #268
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173245817
quote:

[..]

Larsson heeft meer talent dan Toornstra, je moet die jongen gewoon op 10 zetten.
pi_173245831
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Boetiüs het slachtoffer wordt, wat natuurlijk jammer zou zijn omdat die het tot nu toe weer leuk doet.

Maar Sam Larsson kan ook op 10 spelen op de plek van Toornstra, dat zou ook nog kunnen gebeuren.

Ben het wel met je eens dat Larsson niet het type is dat het lang volhoudt om op de bank te zitten.

Maar een aankoop van 7 miljoen zal normaal gesproken in de basis staan, wat hij overigens ook verdient op basis van zijn reputatie tot nu toe.
7 miljoen? ;(
pi_173245832
quote:

[..]

Larsson doet qua snelheid niks onder voor Boëtius
pi_173245844
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:24 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Larsson doet qua snelheid niks onder voor Boëtius
:X
pi_173245907
quote:

[..]

Verwacht je alles te gaan doen met dezelfde 11 spelers of wil je ook nog anticiperen op mogelijke problemen voorin?

Larsson is gewoon een prima aankoop. Zeker 1 van de betere die er te koop is in de Eredivisie. We zijn nog net geen Ajax die mislukte brazilianen kan ophalen voor een fortuin en laten schitteren tegen 16-jarigen op maandagavond
pi_173245961
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:27 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Verwacht je alles te gaan doen met dezelfde 11 spelers of wil je ook nog anticiperen op mogelijke problemen voorin?

Larsson is gewoon een prima aankoop. Zeker 1 van de betere die er te koop is in de Eredivisie. We zijn nog net geen Ajax die mislukte brazilianen kan ophalen voor een fortuin en laten schitteren tegen 16-jarigen op maandagavond
Natuurlijk niet, maar Larsson heeft bewezen een verrotte persoonlijkheid te zijn. Een potentiële stoorzender.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:30:37 #274
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173246001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar Larsson heeft bewezen een verrotte persoonlijkheid te zijn. Een potentiële stoorzender.
Ach, was Elia dat ook niet?
pi_173246014
Zou er misschien nog een sterkhouder gaan vertrekken? Dat zou de komst van Larsson (nog) logischer maken
pi_173246066
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou er misschien nog een sterkhouder gaan vertrekken? Dat zou de komst van Larsson (nog) logischer maken
Sterkhouder Bilal naar één of andere Turkse club waaschijnlijk.
pi_173246076
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

We hoeven niet alleen maar ja-knikkers in de selectie te hebben. Daarbij moeten we maar afgaan op wat we zien en horen in de media. Ik heb het idee dat er een hele goede sfeer heerst binnen Feyenoord en daar zou Larsson ook prima bij kunnen passen
pi_173246142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou niet weten wie. Enige die wellicht zou kunnen vertrekken is Jorgensen, maar daarvoor haal je geen Larsson. Zou ook een ramp zijn overigens
pi_173246144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Laten we het hopen.. en dan nog Kramer lozen en het doorselecteerfeestje is geslaagd
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:37:24 #280
262211 hhh38
pi_173246160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Laten we het hopen.. en dan nog Kramer lozen en het doorselecteerfeestje is geslaagd
Dan moet er nóg een aanvaller komen imo
pi_173246174
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou niet weten wie. Enige die wellicht zou kunnen vertrekken is Jorgensen, maar daarvoor haal je geen Larsson. Zou ook een ramp zijn overigens
Toornstra misschien? Heeft de leeftijd om nog een keer een buitenlands avontuurtje te proberen
pi_173246252
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Ruilen voor van Persie. :P
pi_173246291
Toornstra moet gewoon basis, ff serieus.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:43:58 #284
262211 hhh38
pi_173246338
Je kan nu met Boëtius, Toornstra, Berghuis en Larsson 4 basiswaardige spelers gebruiken voor 3 posities en met Amrabat, Vilhena en El Ahmadi 3 voor 2 posities.

Gewoon een gezonde situatie voor een beoogd titelkandidaat actief op meerdere fronten
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:45:24 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173246370
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef hhh38 het volgende:
Je kan nu met Boëtius, Toornstra, Berghuis en Larsson 4 basiswaardige spelers gebruiken voor 3 posities en met Amrabat, Vilhena en El Ahmadi 3 voor 2 posities.

Gewoon een gezonde situatie voor een beoogd titelkandidaat actief op meerdere fronten
Precies dit

Larsson gaat gewoon concurreren met Boetius, niks meer niks minder.

Dat je hem op een andere positie kwijt kan is alleen maar mooi meegenomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173246423
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toornstra misschien? Heeft de leeftijd om nog een keer een buitenlands avontuurtje te proberen
Zou kunnen. Heeft wel net bijgetekend als ik het mij goed herinner
pi_173246441
Met die persoonlijkheid komt wel goed

Dirk Kuyt pleurt hem anders in de Maas
pi_173246446
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef hhh38 het volgende:

Precies.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:48:40 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173246467
Als Larsson en Van Persie komen ga ik trouwens wel moeilijk hard fappen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:49:26 #290
262211 hhh38
pi_173246494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies dit

Larsson gaat gewoon concurreren met Boetius, niks meer niks minder.

Dat je hem op een andere positie kwijt kan is alleen maar mooi meegenomen
Bilal en Tapia er nog achter voor noodgevallen en wissels, niets meer aan doen.

Centraal achterin en qua keepers zitten we goed en dan zijn eigenlijk alleen de backs een beetje onzeker met Nelom en Diks als back ups. En ik moet nog zien of Nieuwkoop écht zo goed is als sommigen hier verwachten
pi_173246509
Sinds Feyenoord weer miljoenen kan neerleggen voor spelers.. vanaf 2014.. is er nog niet 1 van de miljoenenaankopen verkocht. Is wel een risico voor je financiën..de jaarlijkse afschrijving op al die transfersommen heeft ons destijds heel snel in de schulden gebracht.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:50:47 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173246536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bilal en Tapia er nog achter voor noodgevallen en wissels, niets meer aan doen.

Centraal achterin en qua keepers zitten we goed en dan zijn eigenlijk alleen de backs een beetje onzeker met Nelom en Diks als back ups. En ik moet nog zien of Nieuwkoop écht zo goed is als sommigen hier verwachten
Ik vind Nelom en Diks eigenlijk wel meer dan prima backups.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:52:55 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173246607
Zijn statistieken zijn trouwens best geil, ondanks dat hij een ajaxface heeft

In his 86 Eredivisie games for SC Heerenveen, Larsson was involved in 49 goals (23 scored, 26 assists).
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:54:41 #294
262211 hhh38
pi_173246666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Sinds Feyenoord weer miljoenen kan neerleggen voor spelers.. vanaf 2014.. is er nog niet 1 van de miljoenenaankopen verkocht. Is wel een risico voor je financiën..de jaarlijkse afschrijving op al die transfersommen heeft ons destijds heel snel in de schulden gebracht.
Dat waren eigenlijk vooral de salarissen van meerdere miljoenen. Makaay verdiende gewoon doodleuk 2 miljoen per jaar, dat is echt uitgesloten nu. En er waren er nog een paar op meer dan een miljoen volgens mij.

Bovendien werd er tussen Drenthe en Wijnaldum/Fer geen enkele speler voor veel geld verkocht. Daar zat 3 jaar tussen volgens mij.

Edit: 4 jaar zelfs

Nu zijn er voor Feyenoord ongeëvenaarde bedragen verdiend aan jeugdspelers en Janmaat + Pellè in relatief korte tijd.
pi_173246773
Nooit doorgehad dat we achter die Larsson aanzaten trouwens
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:01:18 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173246871
Bleek dat het bord op schoot lijstje van begin deze zomer in het ad (?) gewoon te kloppen _O-

Volgens mij zijn al die spelers nu gehaald
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:01:35 #297
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173246880
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
Nooit doorgehad dat we achter die Larsson aanzaten trouwens
Goede zaak dat dit niet gelekt is, dat is ook wel eens anders geweest.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:01:48 #298
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173246888
Wacht, Heerenveen heeft het bevestigd?

Welkom Sam, gedraag je.
pi_173247000
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:01 schreef Divje het volgende:
Wacht, Heerenveen heeft het bevestigd?

Welkom Sam, gedraag je.
Ook leuk voor jullie, dat de noordelijke concurrent nu een goede speler minder heeft
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:06:15 #300
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173247051
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ook leuk voor jullie, dat de noordelijke concurrent nu een goede speler minder heeft
Rot op.
pi_173247110
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Rot op.
Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: