SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat is ook niet zo raar als je een jaar of 8 een subtopper bent geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort cijfers zie je bij NEC uit ook joh. Elk jaar billenknijpen. Of Go Ahead, VVV kan je je misschien nog wel herinneren.
Blijkbaar gewoon niet in staat om structureel uitwedstrijden te winnen tegen zwakke broeders.
Hopen dat het een van Gudde's acties is bij de KNVB.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:35 schreef Caland het volgende:
Maargoed, ik ben het verder met je eens dat je je team helemaal niet moet aanpassen zondag. En die hele kunstgrasdiscussie (die je eigenlijk helemaal geen discussie kan noemen) voeren we hopelijk binnen een paar jaar niet meer.
In feite nog best bijzonder wat er gepresteerd is als je in bepaalde jaargangen zag wat er op het veld stond aan kwaliteit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar als je een jaar of 8 een subtopper bent geweest.
Idd, in zo'n situatie wil ik NOOIT meer terecht komen. Maar het was toch nog nét wat minder slecht dan wat er bij de subtop/middenmoot op het veld stond. Plus, in de Kuip spelen compenseert ook veel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
In feite nog best bijzonder wat er gepresteerd is als je in bepaalde jaargangen zag wat er op het veld stond aan kwaliteit.
Triest dat deze maatregelen nodig zijn, maar inderdaad. Eigenlijk zou een club vanuit zichzelf gewoon niet op kunstgras moeten willen spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou gewoon een deel van het tv geld in het betaalde voetbal verplicht moeten reserveren om kunstgrasvelden af te schaffen...
IS toch een goed plan? Iedere club krijgt gewoon een bepaald percentage voor veldonderhoud.jaarlijks.
Vaak kiezen die clubs ervoor omdat ze daar iedereen op kunnen laten spelen en dus bv geen trainingscomplex nodig hebben. Jarenlang financieel voordeel gehad dus tov clubs die dat niet doen. Mogen ze nu op de blaren gaan zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Triest dat deze maatregelen nodig zijn, maar inderdaad. Eigenlijk zou een club vanuit zichzelf gewoon niet op kunstgras moeten willen spelen.
Principieel eens, maar vanuit praktisch oogpunt moet je het overwegen. Ik denk dat zo'n constructie de enige manier is om een verbod erdoor te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak kiezen die clubs ervoor omdat ze daar iedereen op kunnen laten spelen en dus bv geen trainingscomplex nodig hebben. Jarenlang financieel voordeel gehad dus tov clubs die dat niet doen. Mogen ze nu op de blaren gaan zitten.
Gelukkig duurt de transfermarkt nog maar 2 weken.quote:
quote:Jean-Paul Boëtius staat symbool voor het nieuwe Feyenoord
In de openingsgoal tegen FC Twente school de klasse van Feyenoord, maar afgelopen zondag bleek ook dat trainer Giovanni van Bronckhorst nog wel wat werk te verrichten heeft bij de kampioen. Die begon even stroef als hoopgevend aan het seizoen waarin de club de titel wil prolongeren.
Het deed Jan Boskamp op de tribune van De Kuip denken aan Johan Cruijff, de aanname van Jean-Paul Boëtius bij de eerste competitiegoal van Feyenoord in het seizoen 2017/18. In één beweging nam de aanvaller de bal mee vanuit de lucht en legde ’m klaar voor de inlopende Nicolai Jørgensen, die daarmee zijn account meteen weer opende na de 21 goals van vorig seizoen. De Kuip juichte tevreden, dit riep herinneringen op aan het kampioensjaar, met een swingende Boëtius als hoogtepunt. Maar daarover straks meer. Want wie verder keek, zag óók dat Feyenoord nog wel wat klussen te klaren heeft.
Vooropgesteld: de kampioen won, dat was het belangrijkste nieuws. En het feit dat de nummer twee van vorig jaar, Ajax, nu alweer tegen een achterstand van drie punten aankijkt, beviel ook. Feyenoord legde de basis voor de landstitel immers in de beginfase van het seizoen, toen de ploeg haar eerste negen wedstrijden won en daarmee Ajax en PSV op een achterstand zette die uiteindelijk onoverbrugbaar bleek. Wat dat betreft was de winst op Twente even belangrijk als verdiend, de manier waarop viel wat tegen. Feyenoord ontkomt er niet aan dat er wordt vergeleken: vorig seizoen ten opzichte van nú. Tóén won de club makkelijker van FC Twente, dat destijds een betere ploeg had dan afgelopen zondag. Zoals Vitesse een week eerder in het duel om de Johan Cruijff Schaal pas na penalty’s werd verslagen, ook een club waarvan Feyenoord in het kampioensjaar zonder al te veel moeite had gewonnen in De Kuip.
NIVELLERING
Het kan duiden op nivellering. Feyenoord heeft kwaliteit ingeleverd, Vitesse is sterker geworden en FC Twente kon met een defensieve organisatie de schade beperken en uitzicht houden op een punt. In ieder geval is Feyenoord nog minder ver dan het was, maar dat is ook niet gek. De club verloor met Dirk Kuijt (gestopt), Rick Karsdorp (AS Roma), Terence Kongolo (AS Monaco) en Eljero Elia (Basaksehir) vier basisspelers. Hun vervangers kwamen uit de Eredivisie – Ridgeciano Haps (AZ), Jeremiah St. Juste (SC Heerenveen) en Sofyan Amrabat (FC Utrecht) – terwijl Kevin Diks is gehuurd van Fiorentina, dat hem afgelopen jaar al uitleende aan Vitesse. Jean-Paul Boëtius speelde de laatste maanden van het vorige seizoen op huurbasis voor Racing Genk (de aanvaller was eigendopm van FC Basel), voordat hij terugkeerde bij de club waar hij groot werd. Het kost tijd deze spelers in te passen, ook al is de as van de ploeg intact gebleven.
Het blijkt nu dat Rick Karsdorp en Terence Kongolo zeer belangrijk waren in het spel van Feyenoord: twee snelle backs die aanvallend waren ingesteld en een ingespeeld koppeltje vormden met de vleugelspitsen Steven Berghuis en Eljero Elia. Momenteel is dat anders, met de ijverige Ridgeciano Haps die veel mee opkomt, maar toch ook vaak in de as verschijnt, terwijl Kevin Diks op rechts zich vooral concentreert op zijn defensieve taak na een paar zwakke optredens in de voorbereiding. Hij blijft hangen, wat zorgt voor onnodige drukte op het middenveld. De afstemming met de flankaanvallers is er ook nog niet helemaal, hoewel Haps en Boëtius elkaar steeds beter beginnen te begrijpen en Berghuis straks met de nu nog geblesseerde Bart Nieuwkoop op de rechterflank een duo moet gaan vormen.
GENIALE ACTIE
Het leidt ertoe dat het spel van de kampioen stroperig oogt, dat de automatismen er nog niet zijn, maar het voordeel daarvan is weer dat er voldoende ruimte is voor ontwikkeling. Want tegen FC Twente bleek afgelopen zondag ook dat Feyenoord over zo veel individuele kwaliteit beschikt, dat de ploeg altijd in staat is, zeker thuis in De Kuip, wedstrijden te winnen. Symbool daarvoor staat Jean-Paul Boëtius. Hij leverde met een geniale actie de assist voor de openingstreffer van Jørgensen, zoals hij tegen Real Sociedad en Vitesse ook al betrokken was bij de goals van de kampioen. Boëtius laat zien dat de jaren in het buitenland bij FC Basel hem sterker hebben gemaakt, ook al speelde hij daar niet al te veel. Mentaal is hij eveneens een stap verder in zijn ontwikkeling. Boëtius heeft alles in zich om net zo succesvol te worden als de vertrokken Elia. Die speelde weliswaar niet altijd goed, maar was wel vaak beslissend
Ook voor Boëtius geldt dat hij tijd nodig heeft. Hij wisselt genialiteit nog te vaak af met fases van onzichtbaarheid. Zodra hij die uit zijn spel weet te krijgen, kan hij uitgroeien tot een van de beste spelers in de Eredivisie. Het is een begin, maar wel veelbelovend. Dat geldt precies ook voor de start van de landskampioen.
Waarom? ik weet zekr dat deze gast opeen lijstje staat van Martin ven Geel....quote:'In de Championship kun je Oranje wel vergeten'
MARTEN DE ROONMarten de Roon (26) is dolblij dat hij de Premier League achter zich heeft gelaten. En met zijn terugkeer bij het 'warme' Atalanta Bergamo.
Vooraf had Marten de Roon zich er nog zoveel van voorgesteld. De oud-Spartaan draaide bij Atalanta Bergamo een prima seizoen 2015-2016. De verdedigende middenvelder - overgekomen van Heerenveen - werd door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar en maakte een miljoenentransfer naar Engeland. ,,Hoewel ik het in Bergamo uitstekend naar mijn zin had, kon ik deze aanbieding niet weigeren. En daar sta ik nog steeds achter, want de Premier League is het beloofde land van het voetbal."
Zijn verblijf bij promovendus Middlesbrough werd vorig seizoen geen succes. Wat heet. ,,Om te kijken is de Premier League geweldig, want er gebeurt veel. De snelheid en de intensiteit waarmee wordt gespeeld, zijn met geen enkele andere competitie te vergelijken. Maar ik miste de tactische discipline. Alles gaat op kracht. Onder de top-6 viel het tactisch vernuft tegen. Ik vind het fijn om over het voetbal na te denken, om op die manier een tegenstander te verslaan."
De Roon was een zekerheidje onder manager Aitor Karanka. Hij scoorde in 33 wedstrijden voor Middlesbrough vier keer, waaronder een onvergetelijke gelijkmaker in blessuretijd bij Manchester City. Na een miserabele tweede competitiehelft degradeerde Middlesbrough. Karanka werd in maart ontslagen, De Roon bleef basisklant. ,,Het was geen leuk jaar. Er was een splitsing in de groep tussen de Spaans- en Engelssprekende jongens. We waren geen hecht team en groeiden niet naar elkaar toe.''
Daarom wilde hij weg bij de club. ,,Het liefst terug naar Italië of een land als Spanje. Ik had in Engeland geen problemen met de mensen en het spreken van de taal maakt het er makkelijk. Maar de kwaliteit van leven ligt in Italië hoger. Het eten, het weer, de koffie. De mentaliteit is heel relaxt, daar ben ik wel van. En bij Atalanta ondernamen we veel als groep, ook iets dat me trekt.''
Marten de Roon in duel met Manchester City's Fernandinho.
Marten de Roon in duel met Manchester City's Fernandinho. © Pro Shots
De onophoudelijke geruchtenstroom bracht De Roon, die in de jeugd ook voor Feyenoord speelde, in verband met onder meer Lazio Roma en Manchester United. José Mourinho was laaiend enthousiast over hem, noemde De Roon zelfs fenomenaal. ,,Een mooi compliment, maar alleen de interesse van Atalanta was afgelopen zomer concreet.'' De vraagprijs lag aanvankelijk te hoog voor de Italianen. Vorige week vonden beide partijen elkaar alsnog, maar wel pas nadat De Roon met Middlesbrough de competitieopening verloor bij Wolverhampton Wanderers (1-0). Naar verluidt kostte hij ongeveer 14 miljoen euro.
,,Mijn gezin (vriendin en twee dochters, red.) moet zich weer aanpassen, maar dat hoort bij het voetballeven. Ons oude huis is helaas niet beschikbaar, mijn rugnummer 15 nog wel, haha. Atalanta heeft met de vierde plaats een bizar goed seizoen gedraaid en plaatste zich rechtstreeks voor de Europa League. En het Nederlands elftal heeft ook een rol gespeeld bij mijn keuze te vertrekken. Als je in het Championship speelt, kun je een oproep wel vergeten.''
ad.nl
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom? ik weet zekr dat deze gast opeen lijstje staat van Martin ven Geel....
10 doelpunten en 12 assist had ik voorspeldquote:
Op welke jaargangen bedoel je dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
In feite nog best bijzonder wat er gepresteerd is als je in bepaalde jaargangen zag wat er op het veld stond aan kwaliteit.
Boetius gaat juist niet altijd buitenomquote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 doelpunten en 12 assist had ik voorspeld
hij heeft al 2 assist.
Doelpunten maken gaat lastiger worden omdat de Boetius bijna altijd buitenom gaat. Dat vind ik geen slechte zaak maar hij zal wel minder scoren als Elia die heel vaak binnendoor ging en uit alle standen op het doel schoot
In de wedstrijd afgelopen zondag deed hij dat inderdaad niet heel vaak, maar wat ik bedoelde is dat hij rond deze zestien niet zo het vermogen heeft als Elia om in een positie te komen om op het doel te knallen. Dat zie ik te weinig bij hem. Elia lukte dat wel heel vaak. Maar misschien krijgen we dat in de uitwedstrijden nog te zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius gaat juist niet altijd buitenom
Zo'n beetje tussen Gullit en RK.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Op welke jaargangen bedoel je dan?
Moet jij weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voetballen in Bergamo, mooier kun je het als voetballer niet treffen.
[ afbeelding ]
Zelfs Zuid kan hier niet tegenop
Leuk dat dit soort filmpjes nu zelfs in het Twentse doorkomen!quote:
Ik woon niet in Twentequote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat dit soort filmpjes nu zelfs in het Twentse doorkomen!
Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt. Daar waar bepaalde personen (HMF en ondergetekende) het al lang voorspeld hadden.quote:
Erg goed? Dat valt ook wel mee. 1e jaar 3e met de beste aanval van Nederland (wel pure rotzooi achterin idd) en 2e jaar 7e.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n beetje tussen Gullit en RK.
Met name Erwin Koeman heeft het erg goed gedaan ondanks alle stront die hij constant over zich heen kreeg na weer ergens een kansloze nederlaag.
JIJ??quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt. Daar waar bepaalde personen (HMF en ondergetekende) het al lang voorspeld hadden.
Laten we een mening vormen als hij 10 potjes heeft gespeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt. Daar waar bepaalde personen (HMF en ondergetekende) het al lang voorspeld hadden.
Welke bandwagon? Het is een beetje hetzelfde als zijn eerste periode bij Feyenoord. Leuk beginnen, maar straks lukt het een paar potjes niet en dan wordt het weer labiel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ??
Volgens mij was er maar 1 persoon blij hier toen boetius binnengehaald werd en dat was ik....
We shall see. Het lijkt me inderdaad sterk dat een 23 jarige speler net zo stabiel is als een 30 jarige Elia iig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke bandwagon? Het is een beetje hetzelfde als zijn eerste periode bij Feyenoord. Leuk beginnen, maar straks lukt het een paar potjes niet en dan wordt het weer labiel.
clown ik heb 1 minuut na zijn transfer al voorspellingen gedaan...maar volgens mij was jij er niet positief over als ik hem me goed herinner...ik kan denk ik wel wat post tevoorschijn halenquote:
Ben jij de persoon met 2 3 weddenschappen omtrent JP?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat hij nog eens voor Feyenoord gaat spelen. Verstandige gast die Dirono.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom? ik weet zekr dat deze gast opeen lijstje staat van Martin ven Geel....
Prima toch? Oogt als een stabiele jongen.quote:
Op basis van 1 wedstrijd in het eerste kun je daar nog geen uitspraken over doen, maar tegen twente speelde hij in elk geval wel primaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima toch? Oogt als een stabiele jongen.
Joeloeloequote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen nu op de Boetius bandwagon springt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Valt vrij weinig over te zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd in het eerste kun je daar nog geen uitspraken over doen, maar tegen twente speelde hij in elk geval wel prima
Bij die laatste bal had hij best geluk dat de scheids affloot, toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd in het eerste kun je daar nog geen uitspraken over doen, maar tegen twente speelde hij in elk geval wel prima
Ik las eerst Oililly. Zag je al met zo'n sjaaltje lopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Kun je ergens nog een Olli kopen met een Feyenoordshirtje aan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik las eerst Oililly. Zag je al met zo'n sjaaltje lopen.
Haha serieus? Dat is gewoon een prima lengte.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
Hij is volgens Valentijn Driessen echt veel te klein voor een keeper, slechts 1 meter 88.
Ik denk dat hij zijn lengte niet wistquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:24 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha serieus? Dat is gewoon een prima lengte.
Kwalijke zaak idd. Ajacieden in de familie is sowieso een vervelende aangelegenheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft sinds kort een knuffel met een ajaxshirtje in haar ledikant staan, dus daar moet even wat tegenwicht tegen geboden worden.
Die shirtjes voor Olli zijn werkelijk nergens meer te krijgen. Ben er een maand of 3 terug ook naar op zoek geweest voor mijn neefje. FR1908shop verkocht ze, toen contact mee gehad maar ze komen blijkbaar ook niet meer binnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft sinds kort een knuffel met een ajaxshirtje in haar ledikant staan, dus daar moet even wat tegenwicht tegen geboden worden.
Wel een aap, koe of zebra in de fanshop.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
Kun je ergens nog een Olli kopen met een Feyenoordshirtje aan?
Jammer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die shirtjes voor Olli zijn werkelijk nergens meer te krijgen. Ben er een maand of 3 terug ook naar op zoek geweest voor mijn neefje. FR1908shop verkocht ze, toen contact mee gehad maar ze komen blijkbaar ook niet meer binnen.
Mocht je ze nog ergens vinden laat ff weten pik.
Nee joh, Olli is best groot hé.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer.
Van die dingen die je in de auto kan hangen, kun je die niet over een Olli heen trekken?
Wat. Ik zou scheiden of iedereen uit de erfenis pleuren, afhankelijk van hoe ze je nichtje is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet op 1 september volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:06 schreef Oldground het volgende:
Is er eigenlijk al een selectie voor Europa, of komt dat pas later?
Rotterdam Zuid is te vergelijken met Mordor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voetballen in Bergamo, mooier kun je het als voetballer niet treffen.
[ afbeelding ]
Zelfs Zuid kan hier niet tegenop
Ben benieuwd of ze hem gaan halenquote:Feyenoord test Braziliaans talent Joao Viktor (17)
Feyenoord test deze week het 17-jarige Braziliaanse talent Joao Viktor. De linksbenige aanvaller komt van Fluminense en liep eerder ook stage bij Bournemouth en FC Twente.
Door Mikos Gouka
Bij de Rotterdammers trainde de Zuid-Amerikaan vandaag met mee het hoogste jeugdelftal onder leiding van Cor Adriaanse. Eerder in de week trainde hij met zijn leeftijdsgenoten op Varkenoord en daar liet hij een prima indruk achter. Feyenoord wil nu zien of hij bij oudere spelers wederom makkelijk aanpikt.
Joao Viktor speelt bij voorkeur als aanvallende middenvelder of als buitenspeler. De speler is door bemiddeling van Yalcin Zöhre, zaakwaarnemer van Tonny Vilhena en Bilal Basacikoglu, naar Rotterdam gekomen. Voor Feyenoord zou het eventueel aantrekken van de handige aanvaller opvallend zijn.
De club zocht het de laatste jaren vooral in Scandinavische talenten zoals onder meer de Noor Emil Hansson, die inmiddels tot de selectie van Giovanni van Bronckhorst behoort. Keeper Kamil Miazek (Polen) en de Zweedse aanvaller Mans Herrmann, die als jeugdspeler werden aangetrokken, bleken het niveau simpelweg niet aan te kunnen.
http://www.ad.nl/nederlan(...)-viktor-17~a2c5977b/
quote:Jones en Vermeer nog niet aanwezig op training Feyenoord
Brad Jones en Kenneth Vermeer trainden vandaag niet mee met de Feyenoord-selectie. Hierdoor lijkt het erop dat Justin Bijlow wederom zijn opwachting maakt onder de lat bij de Rotterdammers aanstaande zondag in de stadsderby tegen Excelsior.
Zowel Jones als Vermeer werkten binnen een individuele training af. Afgelopen woensdag verscheen Vermeer al wel weer op het trainingsveld, maar hij werkte toen een individuele training af zonder daarbij zijn keepershandschoenen aan te trekken.
De veelbesproken keepersstrijd tussen Jones en Vermeer van Feyenoord kent zo een valse start van het seizoen. Kenneth Vermeer liep begin augustus een blessure aan zijn hand op, waardoor hij vermoedelijk tot eind september aan de kant staat.
Jones kreeg op zijn beurt vorige week rugklachten. Het vermoeden was dat hij tijdens de eerste wedstrijd van het seizoen tegen FC Twente alweer zou kunnen keepen, maar dat bleek te optimistisch. Nu lijkt ook Excelsior niet haalbaar, waardoor Bijlow voor de tweede keer tussen de palen staat bij de Rotterdammers.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)p-training-feyenoord
quote:
quote:
Hoe zou het met Kamil Miazek gaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wel bizar dat zowel Hahn,Vermeer en Jones geblesseerd zijn
Dat is geen toeval. Khalid maakt ze kapot!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wel bizar dat zowel Hahn,Vermeer en Jones geblesseerd zijn
Ah joh, we moeten dit seizoen gewoon geen excuses hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:06 schreef De_Pel het volgende:
Dat die arrogante droeftoeters de CL niet hebben gehaald is natuurlijk dikke prima, zeker gezien we dan de potjes niet hoeven delen, en dit is stiekem natuurlijk ook wel ergens genieten, maar ergens natuurlijk niet best. Zowel Ajax en PSV extra rustdagen is bijna een garantie op een 3e plek, en met de uefa coëfficiënten gaat het ook niet al te goed zo. Komende jaren geen CL meer, net nu wij er weer eens om mee kunnen doen.
quote:
Als er bij Ajax niet veel gaan veranderen is het ook helemaal niet raar om te zeggen dat we titelkandidaat 1 zijn. PSV heeft teveel zwakke plekken en bij Ajax is het nu ook een rotzooi, gaan wij er met het bot vandoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 01:43 schreef Oldground het volgende:
Ik ben blij dat het bij onze club gewoon goed voor elkaar is. Er is op geen enkel vlak onrust en men maakt zich nog het meest druk over de prestaties van onze huurling Kevin Diks.
Natuurlijk kunnen slechte resultaten daar weer veranderingen in brengen, maar het lijkt op dit moment op een voortzetting van de stabiliteit van afgelopen jaar.
Ik zag zondag bij Feyenoord ook nog genoeg zwakke plekken. Met name creativiteit, scorend vermogen en de rechtsback positie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als er bij Ajax niet veel gaan veranderen is het ook helemaal niet raar om te zeggen dat we titelkandidaat 1 zijn. PSV heeft teveel zwakke plekken en bij Ajax is het nu ook een rotzooi, gaan wij er met het bot vandoor.
Ajax heeft nog een enorme zak geld liggen. Kans is zeker na gisteren dat er nog wel 2 of 3 ervaren gasten bijkomen. Zou geniaal zijn als je daar alsnog gewoon boven weet te eindigen maar ze kunnen in principe het kampioenschap kopen. Wij zijn er toch wat op achteruit gegaan so far.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zag zondag bij Feyenoord ook nog genoeg zwakke plekken. Met name creativiteit, scorend vermogen en de rechtsback positie.
Alle drie de topclubs zijn erop achteruit gegaan. De titel is voor alle drie te pakken. Laten we inderdaad eerst maar wachten tot 1 september.
Ajax en 'ervaren' spelers, wordt weer een Westermannetje of een Atouba.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft nog een enorme zak geld liggen. Kans is zeker na gisteren dat er nog wel 2 of 3 ervaren gasten bijkomen. Zou geniaal zijn als je daar alsnog gewoon boven weet te eindigen maar ze kunnen in principe het kampioenschap kopen. Wij zijn er toch wat op achteruit gegaan so far.
Beter een type als Urzaizquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ajax en 'ervaren' spelers, wordt weer een Westermannetje of een Atouba.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ajax en 'ervaren' spelers, wordt weer een Westermannetje of een Atouba.
Deze mannen zijn trots op jou!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi dat jullie elkaar weer gevonden hebben. Sjaak Swart zou trots zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze mannen zijn trots op jou!Je moest eens weten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je daar maar geen zorgen over hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft nog een enorme zak geld liggen. Kans is zeker na gisteren dat er nog wel 2 of 3 ervaren gasten bijkomen. Zou geniaal zijn als je daar alsnog gewoon boven weet te eindigen maar ze kunnen in principe het kampioenschap kopen. Wij zijn er toch wat op achteruit gegaan so far.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over hoor
Ajax heeft al een jaartje of 5 een grote zak met geldquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld komen daar nog minimaal 2 of 3 aankopen bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk kiest ie gewoon voor Benfica.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International zou een Zweedse krant, Aftonbladett, melden dat Feyenoord dichtbij een akkoord zou zijn met SC Heerenveen voor het aantrekken van Sam Larsson.
Edit; Feyenoord én Benfica zouden al een akkoord hebben met SC Heerenveen, maar nog niet met Larsson.
Larsson kan nu kiezen tussen Benfica of Feyenoord.
http://www.aftonbladet.se(...)ken-valjer-bort-metzquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International zou een Zweedse krant, Aftonbladett, melden dat Feyenoord dichtbij een akkoord zou zijn met SC Heerenveen voor het aantrekken van Sam Larsson.
Edit; Feyenoord én Benfica zouden al een akkoord hebben met SC Heerenveen, maar nog niet met Larsson.
Larsson kan nu kiezen tussen Benfica of Feyenoord.
Zal die ook wel doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk kiest ie gewoon voor Benfica.
Op basis van zijn gedrag naar Heerenveen neem ik aan? Voetballend natuurlijk een dikke aanwinst. Of je hebt geen Heerenveen gekeken afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je alleen Studio Sport kijkt lijkt het inderdaad een aanwinst, als je hem 90 minuten in actie ziet word ik er nooit zo vrolijk van eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Op basis van zijn gedrag naar Heerenveen neem ik aan? Voetballend natuurlijk een dikke aanwinst. Of je hebt geen Heerenveen gekeken afgelopen seizoen.
Ik vind hem ook een engnek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Keizer verklaart transferbeleid: 'Wij kijken wel verder dan alleen Nederland'
Keizer verklaart transferbeleid: 'Wij kijken wel verder dan alleen Nederland'
Marcel Keizer heeft het op zijn persconferentie vrijdagmiddag opgenomen voor Marc Overmars. De Ajax-trainer beschikt over de nodige hiaten in zijn selectie vanwege het uitblijven van transfers, maar dat kan Keizer goed begrijpen.
Ten opzichte van vorig seizoen zag Keizer met aanvoerder Davy Klaassen, de van Chelsea gehuurde Bertrand Traoré en internationals Jairo Riedewald en Kenny Tete al vier belangrijke spelers vertrekken. Vrijdag kwam het nieuws dat ook Davinson Sánchez de Amsterdammers verlaat, hij gaat naar Tottenham Hotspur.
Voor het bovenstaande vijftal werd alleen met Klaas-Jan Huntelaar en de Colombiaan Luis Manuel Orejuela een adequate vervanger gehaald, hoewel laatstgenoemde nog niet is aangesloten bij de selectie van de Amsterdammers. Keizer moest daardoor met een uitgeklede selectie aantreden voor de cruciale Europese wedstrijden tegen OGC Nice en Rosenborg BK. Donderdagavond liep het treffen met de Noren uit op een volgende teleurstelling.
De selectie van Ajax schreeuwt om versterkingen, maar waar bijvoorbeeld Feyenoord zich zeer actief toonde op de transfermarkt, heeft Ajax veel tijd nodig. 'Je maakt keuzes voor bepaalde spelers en misschien hebben wij nog wat verder gekeken dan alleen naar Nederland', vergelijkt Keizer het transferbeleid met de andere Nederlandse topclubs.
Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Het is wel eens andersom geweest. Het moet nog blijken of de nieuwelingen een versterking zijn maar Mr Yellow zorgt er tenminste voor dat voor aanvang van de competitie de selectie zo goed als rond is.quote:
Ik geloof eigenlijk niet dat Heerenveen een bod van 6,5 miljoen heeft geweigerd. Hij heeft nog maar een 1 jarig contract. Voor meer dan 5 miljoen zou ik hem ook niet halen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een engnek.
Voetballend wel een aanwinst.
Maar ik denk ook dat hij wel voor Benfica zal kiezen.
Zullen wel meer betalen, en hij lijkt mij een type die meent wel klaar te zijn met de Eredivisie.
Het transfergerucht verbaasd me overigens wel. Niet alleen omdat hij volgens mij een behoorlijke transfersom moet kosten (7 miljoen ofzo?) Maar ook omdat ik ervan overtuigd was dat we niemand anders meer hoeven te verwachten als van Persie komt.
Dus de interesse in Sam Larsson zou kunnen betekenen dat de transfer van Robin van Persie dan niet doorgaat.
Dat is altijd maar afwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er niet kapot van. Vind niet dat hij bij Heerenveen zo veel heeft laten zien dat hij een directe versterking voor NL top 3 zou zijn.
mister yellow haalt voornamelijk nederlandse spelers en dat vind ik een goede zaak...voor de rest maakt hij natuurlijk ook fouten zoals al die technische directeuren doen....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Het is wel eens andersom geweest. Het moet nog blijken of de nieuwelingen een versterking zijn maar Mr Yellow zorgt er tenminste voor dat voor aanvang van de competitie de selectie zo goed als rond is.
Nu opeens gematigd positief doen over van Geelgod.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mister yellow haalt voornamelijk nederlandse spelers en dat vind ik een goede zaak...voor de rest maakt hij natuurlijk ook fouten zoals al die technische directeuren doen....
Met al die buitenlandse spelers haal je ook de meest idiote zaakwaarnemers binnen die je niet wil hebben zoals in 020 waar al die spelers gek gemaakt worden dat het allemaal europese toppers zouden zijn......
ik ben niet positief over jouw geelgod...de balans van geelgod is nog steeds negatief over de jaren heen...heel erg negatief.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu opeens gematigd positief doen over van Geelgod.Ga lekker naar 020 topic; beetje trollen, dwaas.
In wat voor zin? Qua mentaliteit? Of voetballend gezien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:30 schreef H.FR het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Die gaat het bij ons niet redden.
Gelukkig besteden ze het op het moment niet al te best al is het in potentie wel een bedreiging voor ons. Zo´n Sanchez alleen al levert meer op dan ons volledige spelersbudget. Met een paar goede beleidsbepalers kan dat op termijn voor ons natuurlijk wel problematisch worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld komen daar nog minimaal 2 of 3 aankopen bij.
Maar als je dan ziet dat Ajax ook 12 miljoen heeft neergelegd voor Neres, of voor Ziyech bijvoorbeeld, dan maak ik me daar niet heel erg druk over.
Beiden hebben naar mijn mening nog niet heel veel laten zien en zijn hun hoge transfersom nog niet waard gebleken tot nu toe.
Dus laat ze maar lekker met miljoenen smijten hoor.
God, kun je daar tegenwoordig ook al op wedden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:52 schreef PIETR het volgende:
Bookies zitten er meestal niet heel ver naast toch?
https://www.unibet.eu/betting#event/1004016577
Boetius heeft 1 redelijke wedstrijd gespeeld en krijgt vanzelf weer een terugval. Zoals altijd met hem.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Die goser zou rond de 8 miljoen moeten kosten
dit is gewoon een grap want Feyenoord gaat dat niet betalen
Bovendien Boetius doet het goed
We hebben een centrumspits nodig
Is larson ook een centrumspits dan? Neee
grote onzin dus
Qua mentaliteit. Plus hij heeft 1 goed halfjaar gespeeld, dus ik moet ook maar zien of hij dat een niveau hoger kan oppakken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In wat voor zin? Qua mentaliteit? Of voetballend gezien?
Ik weet niet hoe wisselvallig hij is, maar hij heeft wel echt ziek goede statistieken in de Eredivisie.
Maar goed, ik denk toch dat hij voor Benfica en het geld kiest.
dat is ook 1 van de redenen dat van Persie zou komen....quote:
blijf geloven in die domme bullshitquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetius heeft 1 redelijke wedstrijd gespeeld en krijgt vanzelf weer een terugval. Zoals altijd met hem.
Die gozer heeft al 3 seizoenen niks gepresteerd en hier gaat hij opeens weer shinen ofc, zou leuk zijn maar beetje voorbarig allemaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijf geloven in die domme bullshit
Het is ook beetje heel erg voorbarig dat jij roept dat hij een terugval zal krijgen.... larson is geen prioriteit en dat verhaal is gewoon grote bullshit. Onbetaalbaar voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer heeft al 3 seizoenen niks gepresteerd en hier gaat hij opeens weer shinen ofc, zou leuk zijn maar beetje voorbarig allemaal.
Laat het hem maar mooi met Larsson uitvechten aan die linkerkant.
Hij heeft één seizoen redelijk constant gespeeld, afgezet tegen Elia die twee goede seizoenen heeft gedraaid is dat gewoon een enorm risico.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is ook beetje heel erg voorbarig dat jij roept dat hij een terugval zal krijgen.... larson is geen prioriteit en dat verhaal is gewoon grote bullshit. Onbetaalbaar voor Feyenoord.
Wat wil je doen als Jorgensen geblesseerd raakt? Kramer laten spelen? Wat wil je doen als Haps gebleseerd raakt? Nelom weer laten spelen...zo kunnen we wel even doorgaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft één seizoen redelijk constant gespeeld, afgezet tegen Elia die twee goede seizoenen heeft gedraaid is dat gewoon een enorm risico.
Wat wil je gaan doen dan als Boetius geen pepernoot meer raakt of geblesseerd raakt? Lekker Bilal er in zeker
Jorgensen is geen sportieve gok, daar weet je van wat je aan hem hebt. Boetius is dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat wil je doen als Jorgensen geblesseerd raakt? Kramer laten spelen? Wat wil je doen als Haps gebleseerd raakt? Nelom weer laten spelen...zo kunnen we wel even doorgaan
Larson kan er geen reet van...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorgensen is geen sportieve gok, daar weet je van wat je aan hem hebt. Boetius is dat gewoon niet.
Kramer en Nelom hebben overigens prima gefunctioneerd als stand-ins, Kramer heeft nog aardig wat gescoord en met Nelom zijn er nauwelijks wedstrjden verloren.
Al zou het wel lekker zijn om die te vervangen heeft dat nog geen top-prioriteit omdat de basisklanten in principe prima moeten voldoen.
Kramer heeft Jorgensen helemaal niet vervangen. Sterker nog, die ene keer dat Jorgensen vanaf de start niet mee kon doen koos Gio voor Kuyt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorgensen is geen sportieve gok, daar weet je van wat je aan hem hebt. Boetius is dat gewoon niet.
Kramer en Nelom hebben overigens prima gefunctioneerd als stand-ins, Kramer heeft nog aardig wat gescoord en met Nelom zijn er nauwelijks wedstrjden verloren.
Al zou het wel lekker zijn om die gasten gezien hun capaciteiten te vervangen heeft dat nog geen top-prioriteit omdat de basisklanten in principe prima moeten voldoen.
''Michiel werkt al een tijdje heel hard, hij viel tegen Ajax goed in en maakte een goed doelpunt'', vat Van Bronckhorst het in het Algemeen Dagblad samen. ''Dirk Kuyt zou ook een optie kunnen zijn als spits, maar als Jørgensen niet speelt, kies ik voor Kramer.''quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer heeft Jorgensen helemaal niet vervangen. Sterker nog, die ene keer dat Jorgensen vanaf de start niet mee kon doen koos Gio voor Kuyt.
Dat hebben we gezien tegen PECquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
''Michiel werkt al een tijdje heel hard, hij viel tegen Ajax goed in en maakte een goed doelpunt'', vat Van Bronckhorst het in het Algemeen Dagblad samen. ''Dirk Kuyt zou ook een optie kunnen zijn als spits, maar als Jørgensen niet speelt, kies ik voor Kramer.''
- Giovanni van Bronckhorst 2017
Ja is ook weer waar.quote:
Ik vind hem zelfs als stormram eigenlijk niet goed genoeg omdat hij 0 duels wint.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is ook weer waar.
Maar bijvoorbeeld tegen Utrecht viel hij goed in, ik noemde hem ook een stand in niet per se de vaste vervanger van Jorgensen of zo.
Ik zie ook liever van Persie komen. Maar ik ben bang dat er niemand komt, en dat kan je een kampioenschap kosten. Daarom ben ik wel blij dat dit gerucht weer op gang is gekomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als het een kwestie is van Sam Larsson óf Robin van Persie ik wel liever laatstgenoemde zie komen denk ik.
Ik weet natuurlijk niet of deze afweging daadwerkelijk speelt, maar voor van Persie betaal je in ieder geval hooguit 2 a 3 miljoen, voegt meer statuur en ervaring toe en is qua creativiteit en scorend vermogen verder prima vergelijkbaar denk ik.
Enige minpunten in deze vergelijking zijn dat van Persie waarschijnlijk minder wedstrijden kan spelen en dat hij 0 restwaarde zal hebben, waar Larsson mogelijk nog meer waard wordt (maar ook grotere kans op verliezen van vele miljoenen als Larsson tegenvalt).
Hij zorgt wel voor chaos in de 16, is altijd met mensen bezig als het ware een stoorzender.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem zelfs als stormram eigenlijk niet goed genoeg omdat hij 0 duels wint.
Ik snap wat je bedoelt maar imo is het kwaliteitsverschil tussen Jorgensen en Kramer dusdanig groot dat je eigenlijk laatstgenoemde door moet selecteren. Als Jorgensen er een paar maanden uit ligt ga je gewoon een niveau of 5 minder spelen. Wat dat betreft zou Van Persie natuurlijk ideaal zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor chaos in de 16, is altijd met mensen bezig als het ware een stoorzender.
Als invaller samen met Jorgensen kan hij gezien vorig seizoen waarschijnlijk nog wel van meerwaarde zijn (Utrecht uit, NEC uit) .
Maar dan moet er wel een CV uit. Dus met 2 spitsen spelen om een kool te forceren in de slotfase zeg maar.
Utrecht uit sleepte ie ook nog een punt uit het vuurquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar imo is het kwaliteitsverschil tussen Jorgensen en Kramer dusdanig groot dat je eigenlijk laatstgenoemde door moet selecteren. Als Jorgensen er een paar maanden uit ligt ga je gewoon een niveau of 5 minder spelen. Wat dat betreft zou Van Persie natuurlijk ideaal zijn.
Dat Kramer zo belangrijk was vorig seizoen is ook een beetje een eigen leven gaan leiden omdat hij in Nijmegen (letterlijk) tegen een bal aanliep en een bal erin kopte. In de overige invalbeurten was het echt weer tergend slecht om te zien
Ja dat bedoelde ik met die kopbal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Utrecht uit sleepte ie ook nog een punt uit het vuur
Als van Persie niet komt, en die kans lijkt me redelijk groot, wie zouden we dan als vervanger voor Kramer moeten halen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met die kopbal.
Ik vrees dat er dan een linksbuiten wordt gehaald.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als van Persie niet komt, en die kans lijkt me redelijk groot, wie zouden we dan als vervanger voor Kramer moeten halen?
Eerlijk gezegd denk ik dat we alleen nog Sam Larsson of Robin van Persie mogen verwachten maar dat er na die ene versterking verder niemand meer bij komt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als van Persie niet komt, en die kans lijkt me redelijk groot, wie zouden we dan als vervanger voor Kramer moeten halen?
Zozo. Jij durft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat we alleen nog Sam Larsson of Robin van Persie mogen verwachten maar dat er na die ene versterking verder niemand meer bij komt.
Wordt bevestigd door Krabby inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:59 schreef Roland010 het volgende:
Larsson tekent maandag bij Feyenoord dus.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 18:54:55Sam Larsson naar #Feyenoord, dat klopt dus. Gaat maandag tekenen. reageer retweet
Same here. In de breedte sowieso een flinke versterking, maar wel een lastig karakter. Ben erg benieuwd naar de transfersom...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wordt bevestigd door Krabby inderdaad.
Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Volgens mij niet. Alles lijkt betaalt van de transfers van karsdorp/kongolo. Satecl had daar volgens mij een lijstje van laatst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
Prima man.
De betere spelers uit de subtop van Nederland halen is voor Feyenoord een prima tactiek.
En dan is het geld van de CL nog niet eens gebruikt, toch?
Mowah de eerste wedstrijden zal hij niet spelen ivm fitheid. Hopen dus dat JP Gio geen enkele reden geeft om 'm op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien gaat die teringlul me nu wel flesjes whiskey kosten aangezien hij natuurlijk niet voor de bank is gehaald. Doei JP
Is alleen maar goed joh, concurrentie. Daar wordt iedereen beter van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien gaat die teringlul me nu wel flesjes whiskey kosten aangezien hij natuurlijk niet voor de bank is gehaald. Doei JP
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Beetje duur om alleen maar een hekel aan te hebben, dus hopelijk is het toch niet de etterbek die het lijkt te zijn, én laat ie wat zien.
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Mowah de eerste wedstrijden zal hij niet spelen ivm fitheid. Hopen dus dat JP Gio geen enkele reden geeft om 'm op de bank te zetten.
Dat is ook zeker waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is alleen maar goed joh, concurrentie. Daar wordt iedereen beter van.
Hij zit wel op voetbal he.quote:
quote:Feyenoord slaat toe en legt Larsson vast
18 augustus 2017, 19:02 uur 26
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Sam Larsson vervolgt zijn loopbaan bij Feyenoord. De buitenspeler komt over van SC Heerenveen en tekent maandag een meerjarig contract in Rotterdam. Het betreft een miljoenentransfer.
De 24-jarige Larsson stuurde al langer aan op een afscheid uit Friesland. Zijn weigering om begin juli op de teamfoto te gaan leverde hem zelfs een tijdelijke verbanning op.
Vervolgens trainde de Zweedse international het grootste gedeelte van de voorbereiding individueel en liet hij meer recent het trainingskamp in Oostenrijk en de oefenstage in Italië aan zich voorbijgaan.
Met de komst van Larsson verruimt Feyenoord zijn offensieve opties. Eerder deze transferperiode legde de landskampioen reeds Jean-Paul Boëtius en Steven Berghuis vast. Laatstgenoemde werd vorig jaar al gehuurd van Watford. Eljero Elia verkaste naar Istanbul Basaksehir.
Als ie genoeg laat zien dan nemen we die kop en wat kapsones wel voor lief. Al moet-ie niet gaan overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Beetje duur om alleen maar een hekel aan te hebben, dus hopelijk is het toch niet de etterbek die het lijkt te zijn, én laat ie wat zien.
Telefoontje van St Juste. Praatje met Hahn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:14 schreef Wicky15 het volgende:
Vind het toch wel opvallend dat hij Feyenoord boven Benfica verkiest
Idd, toen ik las dat de keuze tussen Benfica en ons ging dacht ik eigenlijk dat zo'n type als hem voor Benfica zou gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:14 schreef Wicky15 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we nu Van Persie definitief afschrijven denken jullie?
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we nu Van Persie definitief afschrijven denken jullie?
Of hopen dat hij op 10 komt te spelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Toornstra net zo'n sterk seizoen gaat doormaken als vorig seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hopen dat hij op 10 komt te spelen.
Alleen dan is Toornstra het kind van de rekening.
Toornstra gaat er echt niet uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hopen dat hij op 10 komt te spelen.
Alleen dan is Toornstra het kind van de rekening.
Er zijn nog slechts 2 T's over in het weddenschappen debacle. Waarvan jij er één bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is wel een erg sterke aankoop. Had verwacht dat Ajax hem als paniekaankoop zou presenteren.
Hij is pissed dat ajax hem niet hoefde en wil nu wraak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:14 schreef Wicky15 het volgende:
Er is nog slechts 1 O's over in het debielen FOK! klassement. Waarvan jij er één bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn nog slechts 2 T's over in het weddenschappen debacle. Waarvan jij er één bent
Matige comeback maat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er is nog slechts 1 O's over in het debielen FOK! klassement. Waarvan jij er één bent
Prachtige, edoch grillige speler. Als hij speelt, gaat hij wedstrijden voor jullie winnen. Compenseert het gebrek aan creativiteit wat node wordt gemist.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, vooral in zo'n YouTube filmpje
is 1 O'squote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er is nog slechts 1 O's over in het debielen FOK! klassement. Waarvan jij er één bent
mietje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
Geen Van Persie dus
Ik ga even huilen brb
Alleen maar jaloers omdat PSV voor plek 3 tot 5 speelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prachtige, edoch grillige speler. Als hij speelt, gaat hij wedstrijden voor jullie winnen. Compenseert het gebrek aan creativiteit wat node wordt gemist.
We'll see. Tot nu toe heeft hij steeds weer weten te verbazen. Toornstra leeft op van concurrentie en die is dit seizoen fors.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat Toornstra net zo'n sterk seizoen gaat doormaken als vorig seizoen.
quote:
Tenzij Kramer vertrektquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Altijd al gezegd dat die niet komt.
Dit verdient geen vermelding in het "snoeiharde diss" topic inderdaad.quote:
Ik zie niet hoe je dit negatief op kunt pakken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen maar jaloers omdat PSV voor plek 3 tot 5 speelt.
Ben ik niet met je eens. Larsson heeft een surplus aan kwaliteit en is een klasse beter dan milkshake.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare aankoop. Ik vind boetius beter en Larsson en JP zijn beide zijn niet gekomen om het bankje op te warmen
Kan, al zijn alle clubs die interesse hadden inmiddels voorzien (Vitesse en FC Utrecht).quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Kramer out, Van Persie in.
Goddelijk.
Zal je zien dat Jorgensen vertrekt...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Of.. er vertrekt nog iemand. GERUCHTENTIJD
Bilal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Of.. er vertrekt nog iemand. GERUCHTENTIJD
Boetius is toch ook niet terug gekomen om op de bank te zitten? Zal mij benieuwen hoe dit allemaal gaat verlopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Dan is Van Persie niet voldoende. Toornstra zou ook kunnen gaan. Het hoeft voor hem niet zo, maar als er een leuke Engelse club op de stoep staat zou ik het ook wel weten. Prachtige competitie en lekker geld verdienen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat Jorgensen vertrekt...
Weinig te doen he als er amper gevoetbald word.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:32 schreef Henrys het volgende:
Trouwens alweer een tijd geleden dat Van Benthem in actie is geweest
En we hebben nu een spits die niet om de week vrijgesproken hoeft te wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Weinig te doen he als er amper gevoetbald word.
Hoffenheim is al voor Jens gekomen maar hij heeft toch bijgetekend...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is Van Persie niet voldoende. Toornstra zou ook kunnen gaan. Het hoeft voor hem niet zo, maar als er een leuke Engelse club op de stoep staat zou ik het ook wel weten. Prachtige competitie en lekker geld verdienen.
En dan zou Larsson + Van Persie ideaal zijn eigenlijk. Larsson op 10, waar Vilhena ook kan spelen, Amrabat kan dan weer op Vilhena's plek als dat nodig is, Larsson kan Boetius vervangen, Van Persie kan Larsson op 10 vervangen, Van Persie kan Jorgensen in de spits vervangen. Als je gaat nadenken over alle mogelijke opties krijg je koppijn.
True. Ook wel fijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
En we hebben nu een spits die niet om de week vrijgesproken hoeft te worden
Tja. Dat betekent niet zoveel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoffenheim is al voor Jens gekomen maar hij heeft toch bijgetekend...
Dat heet concurrentie. Ambitieuze profs worden daar beter van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Boetius is toch ook niet terug gekomen om op de bank te zitten? Zal mij benieuwen hoe dit allemaal gaat verlopen.
Geen probleem, dan halen we deze held terug:quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat Jorgensen vertrekt...
Het is waarschijnlijker dat Cor van der Gijp als spits wordt aangetrokkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen probleem, dan halen we deze held terug:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:07 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand effe die feyenoord blote bast juichen gif voor mij?
Ik ben ook benieuwd, ergens verontrust het mij ook dat vrijwel alle transfers van vleugelaanvallers van SC Heerenveen naar een topclub zijn mislukt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik weet niet wat ik zou vinden van Larsson naar Feyenoord. Weinig stabiel, niet echt een teamspeler, en kennelijk lastig in de omgang.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen probleem, dan halen we deze held terug:
[ afbeelding ]
Ik hoop het, al ben ik bang dat we nu Bilal 2.0 binnen hebben gehaald.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef Cara het volgende:
Hiermee is Bilal gewoon klaar, lijkt me?
Hoezo? Basacikoglu is voornamelijk een rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef Cara het volgende:
Hiermee is Bilal gewoon klaar, lijkt me?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo? Basacikoglu is voornamelijk een rechtsbuiten.
Sam Larsson voornamelijk een linksbuiten, al kan hij op meerdere posities uit de voeten.
Basacikoglu blijft gewoon als invaller voor Berghuis.
Boetius mag blij zijn dat hij terug mocht keren. Laat Sam, Toornstra maar vervangen, zeker bij de uitwedstrijden waarin Toornstra toch niet kan scoren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare aankoop. Ik vind boetius beter en Larsson en JP zijn beide zijn niet gekomen om het bankje op te warmen
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet concurrentie. Ambitieuze profs worden daar beter van.
Zeer goede ontwikkeling dat Feyenoord zich de luxe van een kwaliteitsbank steeds meer kan veroorloven.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Toure zou nu ook wel denken ik had bij Manchester city kunnen tekenen goed signaal weer naar toekomstige talenten dit.
Waarom zou Larsson geen Feyenoord-type zijn? Was Elia dat wel dan? Vind het een prima aankoop en volgens mij is hij, naast creatief, ook behoorlijk snel. Een beetje snelheid voorin kunnen we goed gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Deze kwam wel ff uit de lucht vallen hoor
Ik ben vooral blij me het feit dat spelers weer willen spelen voor Feyenoord en dat Feyenoord geld heeft. Zo lang ik mij zowat kan herinneren werd er altijd maar gezegd dat er geen geld was. Nu kopen ze kwalitatief goede spelers waar je mogelijk winst op kan maken. Larsson is niet de type Feyenoord speler, maar wat creativiteit kunnen we wel gebruiken voorin.
Ja, ik vind het een goede aankoop, maar dat is typisch zo'n speler die normaal gesproken naar Ajax gaat en wij een buitenspeler halen die de hele kant bestrijkt en het moet hebben van zijn werklustquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou Larsson geen Feyenoord-type zijn? Was Elia dat wel dan? Vind het een prima aankoop en volgens mij is hij, naast creatief, ook behoorlijk snel. Een beetje snelheid voorin kunnen we goed gebruiken.
Als Sam niet zeker is van zijn plek denk ik dat hij niet goed gaat renderen. Bij Feyenoord gaat die jongen het snel naar z'n hoofd stijgen denk ik. Het zal echt afhangen van de eerste paar maanden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:29 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Boetius mag blij zijn dat hij terug mocht keren. Laat Sam, Toornstra maar vervangen, zeker bij de uitwedstrijden waarin Toornstra toch niet kan scoren.
Het is helemaal niet gek dat ze mislukt zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ergens verontrust het mij ook dat vrijwel alle transfers van vleugelaanvallers van SC Heerenveen naar een topclub zijn mislukt.
Ik noem bijvoorbeeld Samardzic, Lurling, Sulejmani, Basacikoglu.
Al is Larsson qua kwaliteit waarschijnlijk alleen met Sulejmani een goede vergelijking.
Dat zo'n speler normaal gesproken naar Ajax of PSV zou gaan klopt wel.. misschien is onze status aan het veranderen. Elia zou vroeger ook niet zijn gekomen.. Berghuis ook niet. Nou maar hopen dat het over een langere periode lukt om echt mee te doen voor de titel. Na vorige kampioenschappen zakte het telkens weer in, maar nu lijkt de club er beter voor te staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een goede aankoop, maar dat is typisch zo'n speler die normaal gesproken naar Ajax gaat en wij een buitenspeler halen die de hele kant bestrijkt en het moet hebben van zijn werklust
Als hij ook nog zou komen dan hebben we echt een geweldige selectie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:37 schreef Klummie het volgende:
Natuurlijk wel. RvP er nog bij en dan hebben we de selectie helemaal klaar en op niveau. RvP zit in een uitzichtloze situatie bij Fener. Zou geblesseerd zijn voor de EL en traint gewoon mee met de reserves.
Transferspel lijkt me.
Ik geniet er wel van. Eindelijk eens een zomer bol van kwalitatieve aankopen en perspectiefquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zo'n speler normaal gesproken naar Ajax of PSV zou gaan klopt wel.. misschien is onze status aan het veranderen. Elia zou vroeger ook niet zijn gekomen.. Berghuis ook niet. Nou maar hopen dat het over een langere periode lukt om echt mee te doen voor de titel. Na vorige kampioenschappen zakte het telkens weer in, maar nu lijkt de club er beter voor te staan.
Tja, als je je daar over wilt druk maken dan moet je de buitenspeler van Ado kopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:53 schreef Cara het volgende:
Bij Heerenveen zijn ze Larsson in elk geval liever kwijt dan rijk. Ik maak me wel lichtelijk zorgen over zijn mentaliteit wanneer hij vanaf de bank moet beginnen. Hoeveel wedstrijden voor hij begint met klagen?
Boh, dat was genieten die transferzomer. Iedereen lukte gewoon. Van Marwijk. Gio kan verlengen bij Barca, maar kiest voor Feyenoord? Jazeker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als hij ook nog zou komen dan hebben we echt een geweldige selectie.
Dan loopt het bij alle tegenstanders dun door de broek.
Al is het geen garantie, want met zo'n transferzomer krijg ik flashbacks naar de zomer van 2007 en toen werden we desondanks 6e.
Ja, ik zat die zomer echt te genieten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boh, dat was genieten die transferzomer. Iedereen lukte gewoon. Van Marwijk. Gio kan verlengen bij Barca, maar kiest voor Feyenoord? Jazeker!Hofland, prima verdediger. En nohhh; komt wereldspits Makaay ook naar De Kuip? Jup!
En ook nog ff Sahin binnen halen.
+- 10 jaar geleden toch? Toen was ik 15/16 geloof ik en kan ik mij nog wel redelijk goed voor de geest halen die zomerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boh, dat was genieten die transferzomer. Iedereen lukte gewoon. Van Marwijk. Gio kan verlengen bij Barca, maar kiest voor Feyenoord? Jazeker!Hofland, prima verdediger. En nohhh; komt wereldspits Makaay ook naar De Kuip? Jup!
Het verschil met nu is dat de kern van ploeg die succesvol was vorig seizoen er gewoon nog is ....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ging mis omdat van Marwijk toen al met zijn hoofd bij zijn baan als bondscoach zat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
+- 10 jaar geleden toch? Toen was ik 15/16 geloof ik en kan ik mij nog wel redelijk goed voor de geest halen die zomer. Volgens mij stonden we toen bovenaan in de winter? Of werden we toen nog net 2e doordat we de laatste wedstrijd in december nog verloren
Die komt echt niet meer nu Larsson komt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mocht RvP komen kan 't broekje echt uit hoor.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
Wat een transfer zeg, die jongen is de meest talentvolle haalbare speler in de Eredivisie die je in de voorhoede op kunt pikken. Bizarre situatie dat wij nu ineens de club zijn die de beste spelers op kunnen pikken in de Eredivisie.
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
Wat een transfer zeg, die jongen is de meest talentvolle haalbare speler in de Eredivisie die je in de voorhoede op kunt pikken. Bizarre situatie dat wij nu ineens de club zijn die de beste spelers op kunnen pikken in de Eredivisie.
Nee? Je koopt Haps, nu de beste linksback van de Eredivisie. Sam Larsson is gewoon één van de beste (haalbare) spelers van de Eredivisie.quote:
Superfijn voor je dat je er blij mee bent!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee? Je koopt Haps, nu de beste linksback van de Eredivisie. Sam Larsson is gewoon één van de beste (haalbare) spelers van de Eredivisie.
Waar heb je deze wijsheid nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De rest had totaal geen interesse.
Laat hem, PSV'ers zijn zuur dat ze dit seizoen wederom achter Feyenoord gaan eindigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar heb je deze wijsheid nou weer vandaan?
Het is een naar mannetje, is al 24 en heeft 1x een half jaar goed gepresteerd in de luwte bij Heerenveen. Bovendien is het geen basisspeler.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee? Je koopt Haps, nu de beste linksback van de Eredivisie. Sam Larsson is gewoon één van de beste (haalbare) spelers van de Eredivisie.
Welnee man, hij is inderdaad wel een vervelend mannetje, maar hij presteert juist al 3 seizoenen redelijk constant bij SC Heerenveen (zie ook z'n statistieken op de site van transfermarkt of in dat artikel van tussen de linies).quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is een naar mannetje, is al 24 en heeft 1x een half jaar goed gepresteerd in de luwte bij Heerenveen.
In plaats van wie? Berghuis is de absolute topaankoop en de snelheid van boëtius kan je niet missen. Als invaller zie ik hem het verschil niet maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man, hij is inderdaad wel een vervelend mannetje, maar hij presteert juist al 3 seizoenen redelijk constant bij SC Heerenveen (zie ook z'n statistieken op de site van transfermarkt of in dat artikel van tussen de linies).
Hij was juist één half jaar wat minder, en dat was de afgelopen 2e seizoenshelft.
Het is natuurlijk afwachten hoe hij het gaat doen, maar hij is absoluut gehaald als basisspeler.
Ik verwacht dat Boetiüs het slachtoffer wordt, wat natuurlijk jammer zou zijn omdat die het tot nu toe weer leuk doet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
In plaats van wie? Berghuis is de absolute topaankoop en de snelheid van boëtius kan je niet missen. Als invaller zie ik hem het verschil niet maken.
Larsson heeft meer talent dan Toornstra, je moet die jongen gewoon op 10 zetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
In plaats van wie? Berghuis is de absolute topaankoop en de snelheid van boëtius kan je niet missen. Als invaller zie ik hem het verschil niet maken.
7 miljoen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Boetiüs het slachtoffer wordt, wat natuurlijk jammer zou zijn omdat die het tot nu toe weer leuk doet.
Maar Sam Larsson kan ook op 10 spelen op de plek van Toornstra, dat zou ook nog kunnen gebeuren.
Ben het wel met je eens dat Larsson niet het type is dat het lang volhoudt om op de bank te zitten.
Maar een aankoop van 7 miljoen zal normaal gesproken in de basis staan, wat hij overigens ook verdient op basis van zijn reputatie tot nu toe.
Larsson doet qua snelheid niks onder voor Boëtiusquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:24 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Larsson doet qua snelheid niks onder voor Boëtius
Verwacht je alles te gaan doen met dezelfde 11 spelers of wil je ook nog anticiperen op mogelijke problemen voorin?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Larsson heeft bewezen een verrotte persoonlijkheid te zijn. Een potentiële stoorzender.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verwacht je alles te gaan doen met dezelfde 11 spelers of wil je ook nog anticiperen op mogelijke problemen voorin?
Larsson is gewoon een prima aankoop. Zeker 1 van de betere die er te koop is in de Eredivisie. We zijn nog net geen Ajax die mislukte brazilianen kan ophalen voor een fortuin en laten schitteren tegen 16-jarigen op maandagavond
Ach, was Elia dat ook niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Larsson heeft bewezen een verrotte persoonlijkheid te zijn. Een potentiële stoorzender.
Sterkhouder Bilal naar één of andere Turkse club waaschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou er misschien nog een sterkhouder gaan vertrekken? Dat zou de komst van Larsson (nog) logischer maken
We hoeven niet alleen maar ja-knikkers in de selectie te hebben. Daarbij moeten we maar afgaan op wat we zien en horen in de media. Ik heb het idee dat er een hele goede sfeer heerst binnen Feyenoord en daar zou Larsson ook prima bij kunnen passenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Larsson heeft bewezen een verrotte persoonlijkheid te zijn. Een potentiële stoorzender.
Zou niet weten wie. Enige die wellicht zou kunnen vertrekken is Jorgensen, maar daarvoor haal je geen Larsson. Zou ook een ramp zijn overigensquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou er misschien nog een sterkhouder gaan vertrekken? Dat zou de komst van Larsson (nog) logischer maken
Laten we het hopen.. en dan nog Kramer lozen en het doorselecteerfeestje is geslaagdquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Sterkhouder Bilal naar één of andere Turkse club waaschijnlijk.
Dan moet er nóg een aanvaller komen imoquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. en dan nog Kramer lozen en het doorselecteerfeestje is geslaagd
Toornstra misschien? Heeft de leeftijd om nog een keer een buitenlands avontuurtje te proberenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou niet weten wie. Enige die wellicht zou kunnen vertrekken is Jorgensen, maar daarvoor haal je geen Larsson. Zou ook een ramp zijn overigens
Ruilen voor van Persie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Sterkhouder Bilal naar één of andere Turkse club waaschijnlijk.
Precies ditquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef hhh38 het volgende:
Je kan nu met Boëtius, Toornstra, Berghuis en Larsson 4 basiswaardige spelers gebruiken voor 3 posities en met Amrabat, Vilhena en El Ahmadi 3 voor 2 posities.
Gewoon een gezonde situatie voor een beoogd titelkandidaat actief op meerdere fronten
Zou kunnen. Heeft wel net bijgetekend als ik het mij goed herinnerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toornstra misschien? Heeft de leeftijd om nog een keer een buitenlands avontuurtje te proberen
Precies.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:43 schreef hhh38 het volgende:
Je kan nu met Boëtius, Toornstra, Berghuis en Larsson 4 basiswaardige spelers gebruiken voor 3 posities en met Amrabat, Vilhena en El Ahmadi 3 voor 2 posities.
Gewoon een gezonde situatie voor een beoogd titelkandidaat actief op meerdere fronten
Bilal en Tapia er nog achter voor noodgevallen en wissels, niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit
Larsson gaat gewoon concurreren met Boetius, niks meer niks minder.
Dat je hem op een andere positie kwijt kan is alleen maar mooi meegenomen
Ik vind Nelom en Diks eigenlijk wel meer dan prima backups.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bilal en Tapia er nog achter voor noodgevallen en wissels, niets meer aan doen.
Centraal achterin en qua keepers zitten we goed en dan zijn eigenlijk alleen de backs een beetje onzeker met Nelom en Diks als back ups. En ik moet nog zien of Nieuwkoop écht zo goed is als sommigen hier verwachten
Dat waren eigenlijk vooral de salarissen van meerdere miljoenen. Makaay verdiende gewoon doodleuk 2 miljoen per jaar, dat is echt uitgesloten nu. En er waren er nog een paar op meer dan een miljoen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Sinds Feyenoord weer miljoenen kan neerleggen voor spelers.. vanaf 2014.. is er nog niet 1 van de miljoenenaankopen verkocht. Is wel een risico voor je financiën..de jaarlijkse afschrijving op al die transfersommen heeft ons destijds heel snel in de schulden gebracht.
Goede zaak dat dit niet gelekt is, dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
Nooit doorgehad dat we achter die Larsson aanzaten trouwens
Ook leuk voor jullie, dat de noordelijke concurrent nu een goede speler minder heeftquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:01 schreef Divje het volgende:
Wacht, Heerenveen heeft het bevestigd?
Welkom Sam, gedraag je.
Rot op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook leuk voor jullie, dat de noordelijke concurrent nu een goede speler minder heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |