abonnement Unibet Coolblue
pi_173198263
quote:
Door een fout van HBO Spanje en HBO Nordic is S7E6 daar te zien (geweest) op HBO. Inmiddels is de aflevering te downloaden en te streamen. Graag weer hier bespreken zodat het reguliere topic spoilerblokken vrij blijft!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173198337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:23 schreef GGMM het volgende:
Overigens vond ik in 2014 GOT de beste serie ooit gemaakt.

:'(
Ben wel benieuwd hoe ik hier over een jaar of 11 naar terugkijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:30:48 #3
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_173198386
Wat een prachtige aflevering
pi_173198397
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe ik hier over een jaar of 11 naar terugkijk.
11 is wel een machtig raar getal om te noemen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:31:35 #5
35723 crew  GGMM
pi_173198409
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe ik hier over een jaar of 11 naar terugkijk.
Als je hem herkijkt bedoel je?
Dan weet je alle 'toffe' dingen al die gaan komen en boeit de oprecht supervette cgi minder, dan is het verhaal een stuk belangrijker.

Dus waarschijnlijk ga je me dan gelijk geven. :T
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173198498
Met die draak op het eind was wel een klapper van jewelste.
pi_173198684
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

11 is wel een machtig raar getal om te noemen.
Ik wilde eerst zeggen over 10 jaar, maar dacht doe er nog een jaar bij voor 10 jaar na laatste episode serie.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je hem herkijkt bedoel je?
Dan weet je alle 'toffe' dingen al die gaan komen en boeit de oprecht supervette cgi minder, dan is het verhaal een stuk belangrijker.

Dus waarschijnlijk ga je me dan gelijk geven. :T
Niets eens als ik hem herkijk, dat ben ik volgend jaar van plan voor het laatste seizoen begint.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 23:43:28 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173198755
Ik vind het ook wel jammer dat de plot holes groter worden en de logica voor een deel overboord wordt gegooid (reizen kost tegenwoordig geen tijd meer). Toch vind ik het nog steeds een fijne serie om naar te kijken en het wordt volgens mij ook gewoon steeds moeilijker om er een boeiend slot aan te breien aangezien de mysteries uit de boeken ondertussen wel ontrafeld zijn (bv 'Wie is Jon Snow?'). Wellicht is dat ook de reden dat het zolang duurt voordat er een nieuw boek komt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173198804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef Mike het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat de plot holes groter worden en de logica voor een deel overboord wordt gegooid (reizen kost tegenwoordig geen tijd meer). Toch vind ik het nog steeds een fijne serie om naar te kijken en het wordt volgens mij ook gewoon steeds moeilijker om er een boeiend slot aan te breien aangezien de mysteries uit de boeken ondertussen wel ontrafeld zijn (bv 'Wie is Jon Snow?'). Wellicht is dat ook de reden dat het zolang duurt voordat er een nieuw boek komt.
Hij kan er in de boeken natuurlijk ook gewoon een heel ander eind aan breien. Of hij doet het hetzelfde als in de serie. Of hij gaat dood en iemand anders maakt de boekenreeks af.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173198827
Die Speer gleed wel lekker door die draak gek! :9~
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173198906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:34 schreef HiZ het volgende:
Met die draak op het eind was wel een klapper van jewelste.
Mwa, toen die draak uit het water gesleurd werd wist je al hoe laat het was :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173198924
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:46 schreef Slayage het volgende:
Die Speer gleed wel lekker door die draak gek! :9~
Deze?

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173198935
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
Wie is dat?

Ben niet zo bekend met Nazi's.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173199002
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wie is dat?

Ben niet zo bekend met Nazi's.
Albert Speer :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:57:46 #15
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173199034
Het is heel simpel:

GoT 1t/m4: 9
GoT 5t/m7: 7
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 00:01:26 #16
35723 crew  GGMM
pi_173199111
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:57 schreef EP3 het volgende:
Het is heel simpel:

GoT 1t/m4: 9,5
GoT 5t/m7: 5
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173199123
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:57 schreef EP3 het volgende:
Het is heel simpel:

GoT 1t/m4: 9
GoT 5t/m7: 7
Vond zelf seizoen 2 minder en seizoen 6 erg tof.
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 00:02:29 #18
35723 crew  GGMM
pi_173199131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Albert Speer :+
Dat is toevallig, iemand had het hier net over een speer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173199234
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is toevallig, iemand had het hier net over een speer.
Eh, ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173199239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Albert Speer :+
Grappig dat ik hem in die hoek plaatste. Nooit gehoord van die gast.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173199268
Wat is nu eigenlijk het doel van de White Walkers?
pi_173199291
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Grappig dat ik hem in die hoek plaatste. Nooit gehoord van die gast.
DE Nazi architect.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173199294
Los van dat het inderdaad een beetje gaar is dat Gendry binnen no time weer bij de Wall terug was zodat er een raaf kon werden gestuurd naar Dragonstone en Dany weer binnen no time bij de mannen was vond ik het een vette aflevering.

Welke draak werd er nu eigenlijk neer gehaald?
pi_173199308
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:57 schreef EP3 het volgende:
Het is heel simpel:

GoT 1t/m4: 9
GoT 5t/m7: 7
Denk dat ik me hier wel in kan vinden. Dat komt uiteraard grotendeels ook doordat de eerste 4 seizoenen volledig gebaseerd waren op de eerste drie boeken, die simpelweg fenomenaal waren. Daarna droogt het bronmateriaal op en wordt het toch minder in kwaliteit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173199317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:10 schreef Bananenpap het volgende:
Los van dat het inderdaad een beetje gaar is dat Gendry binnen no time weer bij de Wall terug was zodat er een raaf kon werden gestuurd naar Dragonstone en Dany weer binnen no time bij de mannen was vond ik het een vette aflevering.

Welke draak werd er nu eigenlijk neer gehaald?
Ja, alles wordt zo gerushed dat het niet geloofwaardig meer aanvoelt, ookal is het fantasie. Ik vind het allemaal geweldig hoor, maar het is wel een beetje raar natuurlijk.
pi_173199321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

DE Nazi architect.
Ja wiki zegt het ook, dus dat zal dan wel :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173199332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:10 schreef Bananenpap het volgende:
Los van dat het inderdaad een beetje gaar is dat Gendry binnen no time weer bij de Wall terug was zodat er een raaf kon werden gestuurd naar Dragonstone en Dany weer binnen no time bij de mannen was vond ik het een vette aflevering.

Welke draak werd er nu eigenlijk neer gehaald?
Een van die anderen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173199344
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:09 schreef Odaiba het volgende:
Wat is nu eigenlijk het doel van de White Walkers?
Grrm knows!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 augustus 2017 @ 00:20:48 #29
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173199423
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, zonder de scenes met de Sandsnakes, natuurlijk. Anders kom je idd op een 5 uit.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173199482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:10 schreef Bananenpap het volgende:
Los van dat het inderdaad een beetje gaar is dat Gendry binnen no time weer bij de Wall terug was zodat er een raaf kon werden gestuurd naar Dragonstone en Dany weer binnen no time bij de mannen was vond ik het een vette aflevering.

Welke draak werd er nu eigenlijk neer gehaald?
En het had ook heel makkelijk anders opgelost kunnen worden, ware het niet dat Mellisandre op de vlucht ging toen Jon Snow kwam. Als zij nog in een hoekje van Dragonstone zat, had ze in de vlammen kunnen zien dat Jon Snow ten onder zou gaan en had Daenerys al veel eerder kunnen vertrekken zonder dat binnen een hele korte tijd: Gendry naar de wall moest rennen, een raaf naar Dragonstone moest vliegen en Daenerys vanaf Dragonstone naar Jon moest vliegen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173199560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:09 schreef Odaiba het volgende:
Wat is nu eigenlijk het doel van de White Walkers?
Dood en verderf. En zombie draken. Duh.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 augustus 2017 @ 00:39:21 #32
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173199646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:10 schreef Bananenpap het volgende:
Los van dat het inderdaad een beetje gaar is dat Gendry binnen no time weer bij de Wall terug was zodat er een raaf kon werden gestuurd naar Dragonstone en Dany weer binnen no time bij de mannen was vond ik het een vette aflevering.

Welke draak werd er nu eigenlijk neer gehaald?
Viserion.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173199866
Ik wist dat Dany hen zou komen redden. Ik wist dat daar een prijs aan moest zitten. Ik wist dat Drogon en Rhaegal niet dood zouden gaan, dus dat dat betekende dat Viserion dood zou gaan. En alsnog dacht ik toen alle drie draken weg vlogen "WOW WHAT THE FUCK ZE GAAT ALLE DRIE HAAR DRAKEN INZETTEN" en was ik er kapot van toen Viserion geraakt werd door die speer.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173200002
Erg voorspelbaar helaas. GGMM heeft gelijk, ik kijk ook alleen nog maar omdat ik wil weten hoe het afloopt.

En werd er in een eerder seizoen niet getoond dat Tyrion ook zo'n draak kon aaien? Was dat verder niet relevant, of zijn die lijpen van HBO dat gewoon vergeten... :')
BFF met GGMM
  donderdag 17 augustus 2017 @ 01:38:12 #35
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_173200013
Ik jankte gewoon van blijdschap toen the Hound Tormund redde. Is een leuke dynamiek tussen die twee..

Hey maar Dany kan geen kinderen krijgen, zegt ze, had ze toen in seizoen 1 daarover een belofte gemaakt ofzo? Tegelijk toen ze Kal Drogo de baby in haar buik en haarzelf opofferde? Ik weet t niet meer.
pi_173200030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:38 schreef Asskimo het volgende:
Ik jankte gewoon van blijdschap toen the Hound Tormund redde. Is een leuke dynamiek tussen die twee..

Hey maar Dany kan geen kinderen krijgen, zegt ze, had ze toen in seizoen 1 daarover een belofte gemaakt ofzo? Tegelijk toen ze Kal Drogo de baby in haar buik en haarzelf opofferde? Ik weet t niet meer.
Dat kind van haar en Drogo was een monster toen dingetje (die in de fik gezet werd) de vroedvrouw uithing. Tent gevuld met de dood ditdat, en daarna was haar baarmoeder teveel beschadigd om ooit nog kinderen te krijgen.

Het kind, Rhaego, was een soort van vleermuis die afbrokkelend en verminkt naar buiten kwam. Zo herinner ik het me :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  roze donderdag 17 augustus 2017 @ 01:49:55 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173200050
Hollyfuck wat een aflevering :D
Your beauty never ever scared me.
pi_173200073
Niemand weet of Daenerys wel of geen kinderen kan krijgen. Alleen die dikzak.
pi_173200082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:38 schreef Asskimo het volgende:
Ik jankte gewoon van blijdschap toen the Hound Tormund redde. Is een leuke dynamiek tussen die twee..

Hey maar Dany kan geen kinderen krijgen, zegt ze, had ze toen in seizoen 1 daarover een belofte gemaakt ofzo? Tegelijk toen ze Kal Drogo de baby in haar buik en haarzelf opofferde? Ik weet t niet meer.
Daar is deze ep zo vaak aan gerefereerd, dat ze de volgende naar verwachting gewoon zwanger blijkt te zijn. :')
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze donderdag 17 augustus 2017 @ 02:06:50 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173200094
Ik vind Arya niet meer zo leuk.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 17 augustus 2017 @ 02:07:30 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173200097
En Tormund natuurlijk baas met zijn ik wil baby's maken met haar. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_173200103
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:07 schreef Amarantha het volgende:
En Tormund natuurlijk baas met zijn ik wil baby's maken met haar. :D
Tormund "gingers are beautiful" _O_

Sprak me aan omdat ik zelf ginger ben _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173200120
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Arya niet meer zo leuk.
Ik vind Sansa naar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173200153
Heerlijke aflevering _O_ _O_ _O_

Tormund en The Hound _O_ _O_ _O_

Tyrion die over Jon en Dany praat _O_ _O_ _O_

Dany die de steekwonden ziet _O_ _O_ _O_

Jon die Dany zegt _O_ _O_ _O_

Jon die my queen zegt :( :( :(

Vind de ruzie tussen Sansa en Arya wel irritant. Vooral omdat Sansa nog zoveel waarde aan Littlefinger hecht.

Waar ik me wel aan irriteer is het feit dat Jon geen enkel raven naar Winterfell stuur. Dude hou ze even op de hoogte.
pi_173200163
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Arya niet meer zo leuk.
Jep. Enige leuke wat ze afgelopen 3 seizoenen heeft gedaan is het uitmoorden van de Freys.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 02:57:14 #46
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173200223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwa, toen die draak uit het water gesleurd werd wist je al hoe laat het was :P
Toen pas? :P Toen die draak in het ijs viel kon je al aan zien komen.

quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:03 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wist dat Dany hen zou komen redden. Ik wist dat daar een prijs aan moest zitten. Ik wist dat Drogon en Rhaegal niet dood zouden gaan, dus dat dat betekende dat Viserion dood zou gaan. En alsnog dacht ik toen alle drie draken weg vlogen "WOW WHAT THE FUCK ZE GAAT ALLE DRIE HAAR DRAKEN INZETTEN" en was ik er kapot van toen Viserion geraakt werd door die speer.
Inderdaad heel voorspelbaar, maar dat de undead nu een draak bezitten is wel weer heel vet. Ik ben benieuwd of deze ook ijs spuwt in plaats van vuur, of blauw vuur.

Het script is inderdaad wel iets simpeler geworden (minder backstabbing en double crosses enzo) maar als je dit ziet als de derde act van een lang verhaal, waar vaak de meeste actie zit is, is het eigenlijk wel prima zo.

[ Bericht 20% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 17-08-2017 03:09:42 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 04:09:19 #47
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173200288
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:12 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, alles wordt zo gerushed dat het niet geloofwaardig meer aanvoelt, ookal is het fantasie. Ik vind het allemaal geweldig hoor, maar het is wel een beetje raar natuurlijk.
Mee eens, want het leek alsof Gendry binnen een dagje rennen weer bij de wall was. Maar als dat zo is dan zou het leger van de doden binnen 2 dagen voor de wall kunnen staan met het tempo waarin ze lopen. Echter zien we John later wakker worden op de boot. realistisch gezien zou dat leger op dat moment al voor de muur moeten staan.

Ook het stukje dat ze op de rots staan omringt met ijs. Eerst moet Gendry terug naar de wall, dan moet er een raaf gestuurd worden, en dan moet Dany met haar draken helemaal terug vliegen naar John. Je zou verwachten dat ze daar echt wel een week zouden moeten wachten, of heb ik nu een heel verkeerd beeld van de grootte van de wereld? Dat die draken enorme afstanden kunnen afleggen in korte tijd kan ik nog inkomen, maar een raaf die binnen een dag een half continent afreist....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 06:10:45 #48
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173200358
Kunnen wightdraken wel vernietigd worden met vuur?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 06:24:53 #49
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173200373
Vind trouwens wel dat die draken erg maklelijk neergaan. Zo'n speer zou toch niks moeten zijn voor zo'n groot geschubt beest.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:38:50 #50
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173200563
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Arya niet meer zo leuk.
Same. Was altijd een van mijn favorieten, maar hoewel ze nog steeds bad-ass kan zijn vind ik haar vaker creepy of dom dan bad-ass/grappig eigenlijk. Erg jammer. Dit van LF had ze gewoon moeten doorzien. En sowieso..hoewel Sansa irritant was eerder in de serie..het zou voor iedereen duidelijk moeten zijn dat zo'n briefje geschreven is onder duress/met een gun to her head.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173200596
Had m even gereekst dan.

Dat van Benjen vind ik trouwens niet ongeloofwaardig. Het lijkt me dat hij gebeurtenissen rondom the wall wel een beetje in de gaten houdt.
pi_173200605
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Same. Was altijd een van mijn favorieten, maar hoewel ze nog steeds bad-ass kan zijn vind ik haar vaker creepy of dom dan bad-ass/grappig eigenlijk. Erg jammer. Dit van LF had ze gewoon moeten doorzien. En sowieso..hoewel Sansa irritant was eerder in de serie..het zou voor iedereen duidelijk moeten zijn dat zo'n briefje geschreven is onder duress/met een gun to her head.
Sommigen vatten dat mes geven op als 'ik ben geen threat voor je, het echte gevaar zit ergens anders'. Vind het een beetje een stretch, maar goed.
pi_173200625
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 06:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vind trouwens wel dat die draken erg maklelijk neergaan. Zo'n speer zou toch niks moeten zijn voor zo'n groot geschubt beest.
Was waarschijnlijk magisch hè.
pi_173200636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:34 schreef DonRaja het volgende:
Erg voorspelbaar helaas. GGMM heeft gelijk, ik kijk ook alleen nog maar omdat ik wil weten hoe het afloopt.

En werd er in een eerder seizoen niet getoond dat Tyrion ook zo'n draak kon aaien? Was dat verder niet relevant, of zijn die lijpen van HBO dat gewoon vergeten... :')
Waarom zou het relevant moeten zijn voor het verhaal? Voor Tyrion was dat een heel bijzonder moment.
pi_173200919
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 06:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vind trouwens wel dat die draken erg maklelijk neergaan. Zo'n speer zou toch niks moeten zijn voor zo'n groot geschubt beest.
Gewoon even aangeven dat de Night King een behoorlijke eindbaas is. Zou wel jammer zijn als die Night Walkers verder niet zoveel konden doen aan draken, ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:23:26 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173201750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef Mike het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat de plot holes groter worden en de logica voor een deel overboord wordt gegooid (reizen kost tegenwoordig geen tijd meer). Toch vind ik het nog steeds een fijne serie om naar te kijken en het wordt volgens mij ook gewoon steeds moeilijker om er een boeiend slot aan te breien aangezien de mysteries uit de boeken ondertussen wel ontrafeld zijn (bv 'Wie is Jon Snow?'). Wellicht is dat ook de reden dat het zolang duurt voordat er een nieuw boek komt.
In seizoen waren ze ook zo van Kings Landing in Winterfell.

Dit vind ik echt zo'n non klacht :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:25:39 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173201798
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was waarschijnlijk magisch hè.
Waarschijnlijk?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 09:26:30 #58
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173201806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In seizoen waren ze ook zo van Kings Landing in Winterfell.

Dit vind ik echt zo'n non klacht :').
Het is heel wat anders als het niet duidelijk is hoeveel tijd er precies tussenzit, maar in dit geval zijn een man of 6 aan het doodvriezen en in die korte tijd is Gendry terug naar de Eastwatch gegaan, is er een raaf naar Daenerys gegaan en is Daenerys op een draak naar de doodvriezende mannen gegaan. Dat is als plotschrijver je er wel HEEL makkelijk vanaf maken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:27:00 #59
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173201817
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was waarschijnlijk magisch hè.
Die barrista pijl was Drogon ook wel erg van onder de indruk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 09:49:31 #60
35723 crew  GGMM
pi_173202236
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In seizoen waren ze ook zo van Kings Landing in Winterfell.

Dit vind ik echt zo'n non klacht :').
Dat duurde een hele aflevering, dat was niet het volgende shot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:50:54 #61
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_173202262
Als ze altijd 1 aflevering overheen moeten laten gaan voor het reizen dan had dit seizoen wel 30 afleveringen nodig.. Het tempo ligt nu eenmaal velen malen hoger dan gewend maar ach accept and enjoy :)
PSN-ID: SoliD_S
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:54:27 #62
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173202339
Godver denk eens vijf seconden na waarom Tyrion een draak kon aaien.
And so is the past
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:57:04 #63
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173202418
Het gaat er om dat het vrij lang duurt om Gendry terug te laten rennen, een raaf te sturen naar Dragonstone en dan weer beyond the wall te gaan. Dan ben je zo een paar dagen verder, dan waren ze daar allang bevroren.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:57:26 #64
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173202434
-censuur-
And so is the past
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 10:02:36 #65
35723 crew  GGMM
pi_173202564
Die kettingen sloegen ook nergens op inderdaad, waar komen die opeens vandaan? :')

Maar sommige mensen begrijpen er niks van en beweren dan dat omdat het een fantasy is dat álles maar geaccepteerd moet worden. :')

Dan kan je net zo goed een Disney tekenfilm kijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173202645
Die kettingen waren inderdaad een beetje slapstick. :')
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:30:34 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173203263
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat duurde een hele aflevering, dat was niet het volgende shot.
Boeiend man :') . Moet je ze ook zien schijten om te weten dat het gebeurd?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 10:31:58 #68
35723 crew  GGMM
pi_173203311
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Boeiend man :') . Moet je ze ook zien schijten om te weten dat het gebeurd?
gebeurt.

Nee, dat is heel anders. Dat weet je best.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:36:40 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173203453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef Mike het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat de plot holes groter worden en de logica voor een deel overboord wordt gegooid (reizen kost tegenwoordig geen tijd meer). Toch vind ik het nog steeds een fijne serie om naar te kijken en het wordt volgens mij ook gewoon steeds moeilijker om er een boeiend slot aan te breien aangezien de mysteries uit de boeken ondertussen wel ontrafeld zijn (bv 'Wie is Jon Snow?'). Wellicht is dat ook de reden dat het zolang duurt voordat er een nieuw boek komt.
Het zag er juist naar uit dat Jon zijn laatste adem uitblies op die boot ...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:39:10 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173203520
De afgelopen 2 afleveringen bevatten zoveel fanservice (Gendry, Magnificent 7 met hun verhalen onderling, Niemand noemde me ooit Dany, de Frost Wyrm) dat we wel kunnen stellen dat Cleganebowl gewoon gaat gebeuren.
Vooropgesteld ik vind dat hele cleganebowl een storm in een glas water. maar iedereen wil het dus D&D gaan het laten gebeuren in de volgende aflevering.
Want wie gaat er naar kings landing met die wight? :) The hound? :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173203537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Die kettingen sloegen ook nergens op inderdaad, waar komen die opeens vandaan? :')

Maar sommige mensen begrijpen er niks van en beweren dan dat omdat het een fantasy is dat álles maar geaccepteerd moet worden. :')

Dan kan je net zo goed een Disney tekenfilm kijken.
Opeens? Je weet dat de scènes niet chronologisch of op hetzelfde moment plaatsvinden? Daarnaast heb je Hardhome en vast nog andere plekken in het noorden waar ze het vandaan kunnen halen.

Het moment met Viserion kan net zo goed een maand later zijn dan het gevecht. Vergeet niet dat het meer weer dichtgevroren is als ze Viserion uit het water halen.
pi_173203648
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Boeiend man :') . Moet je ze ook zien schijten om te weten dat het gebeurd?
Het gaat er om dat die mannen doodvriezen op een rots en Dany binnen no time aan de andere kant van het continent weet te staan om ze nét op tijd te redden.

Dat is heel anders dan dat ze niet elke reis van elk personage laten zien. Qua continuïteit klopt het gewoon niet en was inderdaad veel makkelijker op te lossen. Aan het begin van de aflevering laten ze nog zien wat voor barre tocht het wel niet is aan de andere kant van The Wall om vervolgens Gendry binnen notime weer terug te laten keren omdat hij zo'n goede renner is. :')
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 10:46:32 #73
35723 crew  GGMM
pi_173203706
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:39 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Opeens? Je weet dat de scènes niet chronologisch of op hetzelfde moment plaatsvinden? Daarnaast heb je Hardhome en vast nog andere plekken in het noorden waar ze het vandaan kunnen halen.

Het moment met Viserion kan net zo goed een maand later zijn dan het gevecht. Vergeet niet dat het meer weer dichtgevroren is als ze Viserion uit het water halen.
Meh, dan nog.

Er lagen toevallig ergens een hoop kettingen.

Op mij kwam het wat simplistisch over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:47:02 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173203725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het gaat er om dat die mannen doodvriezen op een rots en Dany binnen no time aan de andere kant van het continent weet te staan om ze nét op tijd te redden.

Dat is heel anders dan dat ze niet elke reis van elk personage laten zien. Qua continuïteit klopt het gewoon niet en was inderdaad veel makkelijker op te lossen. Aan het begin van de aflevering laten ze nog zien wat voor barre tocht het wel niet is aan de andere kant van The Wall om vervolgens Gendry binnen notime weer terug te laten keren omdat hij zo'n goede renner is. :')
Jon en Beric waren al dood he :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173203736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het gaat er om dat die mannen doodvriezen op een rots en Dany binnen no time aan de andere kant van het continent weet te staan om ze nét op tijd te redden.

Dat is heel anders dan dat ze niet elke reis van elk personage laten zien. Qua continuïteit klopt het gewoon niet en was inderdaad veel makkelijker op te lossen. Aan het begin van de aflevering laten ze nog zien wat voor barre tocht het wel niet is aan de andere kant van The Wall om vervolgens Gendry binnen notime weer terug te laten keren omdat hij zo'n goede renner is. :')
Niemand weet hoe ver die berg was vanaf the Wall, kan net zo goed een halve dag/dag lopen zijn. Dan kan Gendry diezelfde dag echt wel terug bij de Wall komen. Dany kan inderdaad wel nooit op tijd komen, dan hadden ze moeten laten zien dat ze een aantal dagen op dat eilandje vast zaten. Nu lijkt dat maar maximaal een dag te zijn ofzo.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:48:09 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173203765
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meh, dan nog.

Er lagen toevallig ergens een hoop kettingen.

Op mij kwam het wat simplistisch over.
Het was toch nadat Dany op de zee zat? Dus alweer een paar weken later en ruim voldoende tijd om kettingen te fabriceren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173203786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meh, dan nog.

Er lagen toevallig ergens een hoop kettingen.

Op mij kwam het wat simplistisch over.
Komt ze natuurlijk veel te goed uit, ben ik met je eens. Maar door de onduidelijkheid van de tijd ga je er inderdaad (terecht) vraagtekens bij zetten. Maar een scene met wights die een ketting maken is dan ook weer zoiets :9
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 10:50:45 #78
35723 crew  GGMM
pi_173203834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Komt ze natuurlijk veel te goed uit, ben ik met je eens. Maar door de onduidelijkheid van de tijd ga je er inderdaad (terecht) vraagtekens bij zetten. Maar een scene met wights die een ketting maken is dan ook weer zoiets :9
True, ook omdat het opeens vanaf dit seizoen met een sneltrein vaart gaat.

Blijft toch zonde dat het maar 7 afleveringen zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173203888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:39 schreef Maanvis het volgende:
De afgelopen 2 afleveringen bevatten zoveel fanservice (Gendry, Magnificent 7 met hun verhalen onderling, Niemand noemde me ooit Dany, de Frost Wyrm) dat we wel kunnen stellen dat Cleganebowl gewoon gaat gebeuren.
Vooropgesteld ik vind dat hele cleganebowl een storm in een glas water. maar iedereen wil het dus D&D gaan het laten gebeuren in de volgende aflevering.
Want wie gaat er naar kings landing met die wight? :) The hound? :)
tja, ze hebben daar geld nodig blijkbaar want ze kunnen die arme acteurs niet eens betalen voor 10 afleveringen dus luisteren ze maar naar de fans.
pi_173203949
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Die kettingen sloegen ook nergens op inderdaad, waar komen die opeens vandaan? :')

Maar sommige mensen begrijpen er niks van en beweren dan dat omdat het een fantasy is dat álles maar geaccepteerd moet worden. :')

Dan kan je net zo goed een Disney tekenfilm kijken.
daar viel ik ook over maar dat was heel logisch gezien al het leven echter de muur. De kettingen zaten ook ineens om de draak om hem eruit te tillen.
pi_173203994
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, ook omdat het opeens vanaf dit seizoen met een sneltrein vaart gaat.

Blijft toch zonde dat het maar 7 afleveringen zijn.
Ja het is een allemaal een beetje underwhelming door het hoge tempo. Beetje spanning opbouwen had dit seizoen een stuk beter gemaakt. Hopelijk weten ze in aflevering 7 het nog flink spannend te maken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:55:44 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204002
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, ook omdat het opeens vanaf dit seizoen met een sneltrein vaart gaat.

Blijft toch zonde dat het maar 7 afleveringen zijn.
Heb je wel betaald voor 10 afleveringen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:07 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

tja, ze hebben daar geld nodig blijkbaar want ze kunnen die arme acteurs niet eens betalen voor 10 afleveringen dus luisteren ze maar naar de fans.
Met als dieptepunt dat er niemand meer nakend in de serie zit.
Hoeren zijn afgeschaft.
Scharen met de greyjoys komt niet meer in beeld.
Zelfs Carice laat haar tieten niet meer zien. En dan is er toch echt iets mis!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:58:34 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ja het is een allemaal een beetje underwhelming door het hoge tempo. Beetje spanning opbouwen had dit seizoen een stuk beter gemaakt. Hopelijk weten ze in aflevering 7 het nog flink spannend te maken.
Het enige dat het nog spannend kan maken is dat Jon op het einde van zijn leven lijkt te zijn. Hij gaat waarschijnlijk in de volgende aflevering definitief dood.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173204130
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met als dieptepunt dat er niemand meer nakend in de serie zit.
Hoeren zijn afgeschaft.
Scharen met de greyjoys komt niet meer in beeld.
Zelfs Carice laat haar tieten niet meer zien. En dan is er toch echt iets mis!
dat boeit me dan weer niks.
pi_173204150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het enige dat het nog spannend kan maken is dat Jon op het einde van zijn leven lijkt te zijn. Hij gaat waarschijnlijk in de volgende aflevering definitief dood.
dat haal ik er totaal niet uit, die is topfit volgende aflevering
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:00:49 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204186
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

dat boeit me dan weer niks.
Ik ben het na seizoen 1 juist gaan kijken vanwege het grossieren in naakt.
Want dan kan de serie zelf eens tegenvallende afleveringen hebben, de nakendheid maakt dan veel goed.
Daarom kijk ik bijv. Dr. Who niet zoveel als ik wil, omdat die afleveringen hit en miss zijn en er geen naaktheid is ter compensatie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:02:38 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het was toch nadat Dany op de zee zat? Dus alweer een paar weken later en ruim voldoende tijd om kettingen te fabriceren.
Ja maar dat is toch raar dan? Gendry rent binnen een dag terug naar de wall. De army of the dead zou dus op gewoon tempo in 2, 3 dagen bij de Wall kunnen zijn. Als dit weken verder is, wat zijn ze dan aan het doen daar. Beetje staan en voor zich uit staren?

De aflevering was prachtig, maar het tijdsverloop klopt echt niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204294
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch raar dan? Gendry rent binnen een dag terug naar de wall. De army of the dead zou dus op gewoon tempo in 2, 3 dagen bij de Wall kunnen zijn. Als dit weken verder is, wat zijn ze dan aan het doen daar. Beetje staan en voor zich uit staren?

De aflevering was prachtig, maar het tijdsverloop klopt echt niet.
je weet natuurlijk het doel niet van dat leger, misschien willen ze nog niet naar de muur.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:06:06 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204335
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

je weet natuurlijk het doel niet van dat leger, misschien willen ze nog niet naar de muur.
Oke dat zou kunnen natuurlijk. Maar raar is het wel. Ik bedoel als je als leger ergens naartoe marcheert en de vijand heeft je ontdekt dan val je toch zo snel mogelijk aan? Zodat de vijand zich niet meer kan voorbereiden.

Tenzij ze wachten op een oorlog tussen de andere partijen, zodat ze in de chaos daarvan kunnen aanvallen. Daar zou ik in kunnen komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204352
Het jammerlijke aan dit seizoen is dat er geen belangrijke personages doodgaan omdat ze anders geen cast meer over hebben voor het laatste seizoen. En dat zorgt er voor dat het in geen enkele scene écht spannend wordt. Jaime die naar de bodem van een meer zinkt, Dany die door een leger wordt aangevallen terwijl ze op haar draak zit, Jon die het in zijn eentje opneemt tegen een heel leger aan wights. Het is allemaal heel vet, maar je weet dat ze het toch wel gaan overleven. Het laatste seizoen zal wel iets spannender worden en ik voorspel dat er weer wat meer doden zullen vallen.

Wat ik bijvoorbeeld ook een anticlimax vond is dat die Night King een speer pakt en richting Dany, Drogon en heel de gang loopt om vervolgens Viserion neer te halen die een eind verderop vliegt. Het was alweer een stuk spannender geweest als het Drogon was die vermoord werd. Maar ach, het was wel echt heel vet.
pi_173204355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

je weet natuurlijk het doel niet van dat leger, misschien willen ze nog niet naar de muur.
Dit inderdaad, ze hadden seizoenen geleden al bij de muur kunnen zijn. Wat iemand hier zei geloof ik daarom ook wel, the Night King was gewoon aan het wachten op Dany en haar draken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:08:44 #93
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef Bananenpap het volgende:
Het jammerlijke aan dit seizoen is dat er geen belangrijke personages doodgaan omdat ze anders geen cast meer over hebben voor het laatste seizoen. En dat zorgt er voor dat het in geen enkele scene écht spannend wordt. Jaime die naar de bodem van een meer zinkt, Dany die door een leger wordt aangevallen terwijl ze op haar draak zit, Jon die het in zijn eentje opneemt tegen een heel leger aan wights. Het is allemaal heel vet, maar je weet dat ze het toch wel gaan overleven. Het laatste seizoen zal wel iets spannender worden en ik voorspel dat er weer wat meer doden zullen vallen.

Wat ik bijvoorbeeld ook een anticlimax vond is dat die Night King een speer pakt en richting Dany, Drogon en heel de gang loopt om vervolgens Viserion neer te halen die een eind verderop vliegt. Het was alweer een stuk spannender geweest als het Drogon was die vermoord werd. Maar ach, het was wel echt heel vet.
Ik merk dat ik soms echt zit te hopen op de dood van een belangrijk personage :D Ik mis inderdaad de tijd van de Red Wedding, waarin je echt even met open mond zat van wuuuuuuuut the fuck.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204449
Ik verwacht trouwens echt niet in de acht afleveringen die nog moeten komen een compleet plottwist met de Night Walkers dat ze een diepgaand motief hebben. :') Volgens mij staan ze gewoon gelijk aan 'The Winter' en zijn ze enkel uit op dood en bederf.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:10:22 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204460
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch raar dan? Gendry rent binnen een dag terug naar de wall. De army of the dead zou dus op gewoon tempo in 2, 3 dagen bij de Wall kunnen zijn. Als dit weken verder is, wat zijn ze dan aan het doen daar. Beetje staan en voor zich uit staren?

De aflevering was prachtig, maar het tijdsverloop klopt echt niet.
De dode gasten bewegen zich ZOOO FOCKING TERGEND LANGZAAM voort dat ik dat niet eens meer als een plothole zie, ik heb me er maar bij neergelegd dat er ergens een konijn uit de hoge hoed getoverd gaat worden dat verklaart waarom ze al niet 3 seizoenen eerder Winterfell aanvielen. Bijv. temperatuur of dat ze toch niet langs de wall af kunnen ofzo :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:10:36 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
Ik verwacht trouwens echt niet in de acht afleveringen die nog moeten komen een compleet plottwist met de Night Walkers dat ze een diepgaand motief hebben. :') Volgens mij staan ze gewoon gelijk aan 'The Winter' en zijn ze enkel uit op dood en bederf.
Ik stel me wel eens voor dat de Night King zo op de troon emotieloos voor zich uit zit te staren en dan zoiets heeft van 'oke, en nu?'
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De dode gasten bewegen zich ZOOO FOCKING TERGEND LANGZAAM voort dat ik dat niet eens meer als een plothole zie, ik heb me er maar bij neergelegd dat er ergens een konijn uit de hoge hoed getoverd gaat worden dat verklaart waarom ze al niet 3 seizoenen eerder Winterfell aanvielen. Bijv. temperatuur of dat ze toch niet langs de wall af kunnen ofzo :').
Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:15:00 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
True. Ik hoop dat als we straks weer de draak te zien krijgen, deze flink is wezen rotten. Lijkt me super vet om een undead draak te zien, met stukken skelet zichtbaar en scheuren in de vleugels.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204656
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

True. Ik hoop dat als we straks weer de draak te zien krijgen, deze flink is wezen rotten. Lijkt me super vet om een undead draak te zien, met stukken skelet zichtbaar en scheuren in de vleugels.
maar dan kan hij toch helemaal niet vliegen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:16:40 #100
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204658
Toen die doden zich bovenop een van de groep stortte (ben even de naam kwijt) was ik zo verbaasd dat ze meteen daarna weer gingen aanvallen. Ik was zo gewend aan The Walking Dead dat zombies aan het lijk gaan vreten :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:17:23 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204675
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

maar dan kan hij toch helemaal niet vliegen.
Je ziet ook undead zonder vlees en spieren, hoe bewegen die botten dan?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204698
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

maar dan kan hij toch helemaal niet vliegen.
Wil net zeggen ja :+
"Sounds good, doesn't work"
pi_173204772
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik stel me wel eens voor dat de Night King zo op de troon emotieloos voor zich uit zit te staren en dan zoiets heeft van 'oke, en nu?'
heeft denk ik wel een motief. Kijk filmpje van alt shift x over the others.

Ze hebben ook een overeenkomst met die gast wat steeds kindjes gaf dus er is wel communicatie mogelijk.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:21:15 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
Oja dat was toch ergens een nachtmerrie dat die muur kapot ging?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:26:56 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204912
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

True. Ik hoop dat als we straks weer de draak te zien krijgen, deze flink is wezen rotten. Lijkt me super vet om een undead draak te zien, met stukken skelet zichtbaar en scheuren in de vleugels.
Een frost wyrm dus :). Regelrecht gejat van het warcraft universum :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173204997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ze hadden seizoenen geleden al bij de muur kunnen zijn. Wat iemand hier zei geloof ik daarom ook wel, the Night King was gewoon aan het wachten op Dany en haar draken.
Dit dus. Die konden de wall niet langs maar nu wel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:32:47 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173205101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een frost wyrm dus :). Regelrecht gejat van het warcraft universum :)
Tsja, elk wezen in Game of Thrones kan je wel terug vinden in eerdere media.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:43:02 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173205399
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja, elk wezen in Game of Thrones kan je wel terug vinden in eerdere media.
Deze specifieke combinatie van draak en ijs en dood komt niet zo vaak voor.
Het song of ice and fire universum heeft wel ijsdraken maar die zijn dus niet dood.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173205464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Deze specifieke combinatie van draak en ijs en dood komt niet zo vaak voor.
Het song of ice and fire universum heeft wel ijsdraken maar die zijn dus niet dood.
Ben benieuwd of het nu een ijsdraak is geworden, of gewoon een wight draak die als nog vuur heeft.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:53:28 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173205692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het nu een ijsdraak is geworden, of gewoon een wight draak die als nog vuur heeft.
ijsdraken zijn echt gemaakt van ijs. (ik heb net ff gewiki'd) :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:53:31 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173205695
Sowieso een ijsdraak, dat lijkt me wel duidelijk :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:56:21 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173205771
Maar toen Jon zo onder water viel met die 2 white walkers dacht ik toch wel ff dat die toch echt dood was deze x :D

wat een spannende episode _O_

had het wel gelijk gecalled toen die draak doodging dat ze hem gingen reviven als white walker dragon
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:03:59 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173205962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso een ijsdraak, dat lijkt me wel duidelijk :P
Op reddit wist men blijkbaar al dat:

(toch maar even spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173206029
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Op reddit wist men blijkbaar al dat:

(toch maar even spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Double fucked dus :)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:08:56 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173206095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:06 schreef Justevo het volgende:

[..]

Double fucked dus :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:16:18 #116
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173206287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
Dit.
Ordinaire copypaste maar had het wel onthouden;

Benjen eventually escorts Bran and Meera to the weirwood tree nearby the Wall. When asked by Meera why he cannot travel any further south, Benjen explains that ancient spells carved into the foundation of the Wall prevent the dead from passing through it. Benjen says he will continue to fight for the living as long as he can, before departing
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173206292
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Op reddit wist men blijkbaar al dat:

(toch maar even spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je voor dat zo'n draak blauw vuur kan spuwen en dat iedereen die daarmee in aanraking komt in een wight veranderd... damn... :D heel Lannister wight army...

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173206315
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso kun je ook lastig ijs spuwen, tenzij het zo helemaal vermalen is... dan zou ie eerder water spuwen... wat op zich - als het warmer is dan het ijs van die muur - ook de muur kan doen laten smelten... wellicht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:19:03 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173206342
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

sowieso kun je ook lastig ijs spuwen, tenzij het zo helemaal vermalen is... dan zou ie eerder water spuwen... wat op zich - als het warmer is dan het ijs van die muur - ook de muur kan doen laten smelten... wellicht.
Of gewoon een dikke laser zoals in de game panzer dragoon orta :P Zo dwars door de muur heen als een mes door boter.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173206621
Los van de plotholes ligt het tempo veel te hoog waardoor de dynamiek verdwenen is.

Ik mis de scenes waarbij onder het genot van een handvol hoeren een en ander bekokstooft werd.

Dat die draken vrij gemakkelijk uit de lucht kunnen worden geschoten vind ik ook wel een soort van anticlimax.

quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

sowieso kun je ook lastig ijs spuwen, tenzij het zo helemaal vermalen is... dan zou ie eerder water spuwen... wat op zich - als het warmer is dan het ijs van die muur - ook de muur kan doen laten smelten... wellicht.
Een zeer koud gas.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173206692
Ik hoorde van verschillende kanalen dat dit dé béste aflevering óóóit was.... Ben best een beetje teleurgesteld. :{

Had vanaf aflevering 1 al niks met de WW's en Wights, kijk liever naar een Red Wedding of Battle of the Bastards.

Sandor was wel leuk, ''I fucking hate gingers'' _O_ Dat steentje was wel een domme zet :')
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:39:16 #122
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173206747
Ze kunnen die white walkerdraak dus niet doden met vuur maar wel met dragonglas en valyrian steel. Dus straks ff aan Cersei vragen of ze die scorpion mogen lenen, aangepaste pijlen maken, en dan één keer raak schieten. Moet lukken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:41:47 #123
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173206812
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze kunnen die white walkerdraak dus niet doden met vuur maar wel met dragonglas en valyrian steel. Dus straks ff aan Cersei vragen of ze die scorpion mogen lenen, aangepaste pijlen maken, en dan één keer raak schieten. Moet lukken.
Cersei; Haha,nee. :(

Beter dat Jaime overstapt naar de noordkant en dat ding steelt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173206819
Vergeet niet dat er nóg een draak in het spel gebracht kan worden. Is de theorie niet dat de muur deels bestaat uit een ijsdraak?
Your opinion of me is none of my business.
pi_173206943
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:42 schreef Sarasi het volgende:
Vergeet niet dat er nóg een draak in het spel gebracht kan worden. Is de theorie niet dat de muur deels bestaat uit een ijsdraak?
Ligt er maar net aan welke theorie je pakt..
pi_173207043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:42 schreef Sarasi het volgende:
Vergeet niet dat er nóg een draak in het spel gebracht kan worden. Is de theorie niet dat de muur deels bestaat uit een ijsdraak?
Het is een theorie, maar volgens mij zijn er nog wel een stuk of duizend theorietjes over de muur.

Ik denk niet dat de muur straks een grote draak blijkt te zijn. Dat zou toch wel een beetje te gortig worden :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173207044
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

sowieso kun je ook lastig ijs spuwen, tenzij het zo helemaal vermalen is... dan zou ie eerder water spuwen... wat op zich - als het warmer is dan het ijs van die muur - ook de muur kan doen laten smelten... wellicht.
Ice dragons spugen "kou", ik weet niet hoe het met een undead zit.
pi_173207073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:36 schreef Poes. het volgende:
Ik hoorde van verschillende kanalen dat dit dé béste aflevering óóóit was.... Ben best een beetje teleurgesteld. :{
beste ooit? no way. haalt mijn beste 10 niet eens, vind hem een van de minste dit seizoen zelfs. gewoon omdat er weinig verrassingen waren, de doden waren zo goed als ingecalculeerd, dat de missie zou slagen idem en ik verwachtte ook een dany to the rescue actie, mocht het nodig zijn.

alleen draakje dood en draakje whight was een verrassing.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173207269
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

beste ooit? no way. haalt mijn beste 10 niet eens, vind hem een van de minste dit seizoen zelfs. gewoon omdat er weinig verrassingen waren, de doden waren zo goed als ingecalculeerd, dat de missie zou slagen idem en ik verwachtte ook een dany to the rescue actie, mocht het nodig zijn.

alleen draakje dood en draakje whight was een verrassing.
Nou ja, dit dus. }:|

Snap ook geen fuck van de Arya-Sansa-LF verhaallijn, Arya was erg vaag deze aflevering.

Ik hoop op een betere laatste aflevering, meer King's Landing graag _O_
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:07:39 #130
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173207352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Poes. het volgende:

Snap ook geen fuck van de Arya-Sansa-LF verhaallijn, Arya was erg vaag deze aflevering.

Geforceerde poging om LF nog een zwanenzang te geven. Met averechts effect.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173207374
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 06:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vind trouwens wel dat die draken erg maklelijk neergaan. Zo'n speer zou toch niks moeten zijn voor zo'n groot geschubt beest.
Dit is niet zomaar een speer he? Net zoals die zwaarden van ze ook geen gewone zwaarden zijn. Je zag in Hardhome dat die ook alles wat geen Valyrian steel was deed verbrijzelen bij een tikje er tegen aan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173207407
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Same. Was altijd een van mijn favorieten, maar hoewel ze nog steeds bad-ass kan zijn vind ik haar vaker creepy of dom dan bad-ass/grappig eigenlijk. Erg jammer. Dit van LF had ze gewoon moeten doorzien. En sowieso..hoewel Sansa irritant was eerder in de serie..het zou voor iedereen duidelijk moeten zijn dat zo'n briefje geschreven is onder duress/met een gun to her head.
Maar het was dus niet met een gun to her head of een knife to her throat. Ik vond het punt over Lyanna Mormont ook wel sterk. Die is immers ook nog maar een kind.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173207456
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is een theorie, maar volgens mij zijn er nog wel een stuk of duizend theorietjes over de muur.

Ik denk niet dat de muur straks een grote draak blijkt te zijn. Dat zou toch wel een beetje te gortig worden :D .
Ik zou vet vinden.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:13:50 #134
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173207498
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar een speer he? Net zoals die zwaarden van ze ook geen gewone zwaarden zijn. Je zag in Hardhome dat die ook alles wat geen Valyrian steel was deed verbrijzelen bij een tikje er tegen aan.
Nou ja, die speer uit de scorpion die Drogon neerhaalde was in vergelijking ook maar een speldenprik vond ik.

Is hij wel snel van hersteld trouwens, dat dan weer wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173207521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Die kettingen sloegen ook nergens op inderdaad, waar komen die opeens vandaan? :')

Maar sommige mensen begrijpen er niks van en beweren dan dat omdat het een fantasy is dat álles maar geaccepteerd moet worden. :')

Dan kan je net zo goed een Disney tekenfilm kijken.
Die hadden ze bij zich. Als je als Night King zijnde zit te wachten op je draak, dan is het volgens mij vrij logisch dat je voorbereid bent wanneer het zo ver is. Het leek mij in ieder geval vrij duidelijk dat de Night King in grote lijnen wist wat er ging gebeuren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:15:33 #136
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173207554
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar het was dus niet met een gun to her head of een knife to her throat. Ik vond het punt over Lyanna Mormont ook wel sterk. Die is immers ook nog maar een kind.
Tsja, ze dacht dat het een onderhandeling was. Dat ze haar vaders leven redde. Ik snap het wel. En wat Sansa zegt klopt ook, Arya heeft zelf helemaal niets gedaan om zijn dood of die van Robb te voorkomen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173207644
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar het was dus niet met een gun to her head of een knife to her throat. Ik vond het punt over Lyanna Mormont ook wel sterk. Die is immers ook nog maar een kind.
Wel met het verschil dat Sansa een summer child is en Lyanna opgegroeid is in de oorlog.

De laatste dialoog tussen Arya en Sansa wanneer ze de dagger krijgt kon ik wel niet helemaal volgen. Wat nu precies de boodschap of bedoeling er van was.
pi_173207785
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar het was dus niet met een gun to her head of een knife to her throat. Ik vond het punt over Lyanna Mormont ook wel sterk. Die is immers ook nog maar een kind.
Dat komt allemaal vrij intimiderend over. Naief meisje alleen in Kings Landing. Wordt verteld dat ze haar vader kan redden. Lyanna Mormont zat relaxed op een eiland omringd door adviseurs toen ze dat briefje schreef.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:23:36 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173207791
Hoe dan ook ik denk dat niemand het verwacht had dat Sansa en Arya gingen bitchfighten, dus bij deze mijn complimenten naar de makers dat ze dit zo doen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173207808
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nou ja, die speer uit de scorpion die Drogon neerhaalde was in vergelijking ook maar een speldenprik vond ik.

Is hij wel snel van hersteld trouwens, dat dan weer wel.
Ja, als jij iets in je schouder geramd krijgt, beweeg je die arm ook even wat minder goed. Maar dat was dan ook het enige, hij vloog even wat minder goed. Verder was daar weinig aan de hand.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173207837
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook ik denk dat niemand het verwacht had dat Sansa en Arya gingen bitchfighten, dus bij deze mijn complimenten naar de makers dat ze dit zo doen :).
En ik vond het toch ook wel geloofwaardig dat Arya het haar kwalijk neemt. Van tevoren leek me dat gek.
pi_173207922
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:23 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Dat komt allemaal vrij intimiderend over. Naief meisje alleen in Kings Landing. Wordt verteld dat ze haar vader kan redden. Lyanna Mormont zat relaxed op een eiland omringd door adviseurs toen ze dat briefje schreef.
Ik bedoelde geen vergelijking te maken met Lyanna's briefje. Meer met haar attitude in het algemeen, ook nu ze niet meer op haar eiland zit.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wel met het verschil dat Sansa een summer child is en Lyanna opgegroeid is in de oorlog.

De laatste dialoog tussen Arya en Sansa wanneer ze de dagger krijgt kon ik wel niet helemaal volgen. Wat nu precies de boodschap of bedoeling er van was.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Tsja, ze dacht dat het een onderhandeling was. Dat ze haar vaders leven redde. Ik snap het wel. En wat Sansa zegt klopt ook, Arya heeft zelf helemaal niets gedaan om zijn dood of die van Robb te voorkomen.
Maar ik snap jullie perspectief wel. Jullie kijken het door Sansa's ogen. Ik wil jullie alleen vragen om net zoveel begrip te tonen voor Arya's perspectief.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:30:20 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173207947
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ik vond het toch ook wel geloofwaardig dat Arya het haar kwalijk neemt. Van tevoren leek me dat gek.
We zouden echt S1 moeten herkijken om te zien of ze toen ook al zo bitchy naar elkaar waren. Want destijds stal sjoffirey de show qua onaardigheid en sansa was daar dan het dinnetje van. Dus eens even kijken of ze toen ook al elkaar zo in de haren vlogen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173207970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

We zouden echt S1 moeten herkijken om te zien of ze toen ook al zo bitchy naar elkaar waren. Want destijds stal sjoffirey de show qua onaardigheid en sansa was daar dan het dinnetje van. Dus eens even kijken of ze toen ook al elkaar zo in de haren vlogen.
Iets met Mika en Nymeria. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:33:04 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173208011
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Iets met Mika en Nymeria. ;)
ja over die husky's gesproken:
Volgens mij is er 1 doodgegaan bij die incestfamilie achter de muur toch?
Als dat zo is dan; White Walker Wolf Confirmed :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173208087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja over die husky's gesproken:
Volgens mij is er 1 doodgegaan bij die incestfamilie achter de muur toch?
Als dat zo is dan; White Walker Wolf Confirmed :D
Volgens mij niet bij Craster's Keep, maar de wolf van Bran offerde zich op bij de Three Eyed Raven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173208175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook ik denk dat niemand het verwacht had dat Sansa en Arya gingen bitchfighten, dus bij deze mijn complimenten naar de makers dat ze dit zo doen :).
Ik vind het belachelijk. Eerste scène samen zijn ze zogenaamd cool met elkaar, blij om elkaar weer te zien, dan die scène met Bran erbij ook nog en dan laten ze zich keihard tegen elkaar opzetten door LF. Terwijl Arya getraind is om leugens en manipulatie te herkennen en Sansa een aantal afleveringen hiervoor nog aangeeft dat LF niet te vertrouwen is.

Dat Arya Sansa dingen kwalijk neemt kan ik inkomen, dat ze zich beide zo laten manipuleren door LF niet. Daarbij moeten ze inmiddels al weken samen in Winterfell zijn maar het is net alsof ze wanneer de camera's er niet bij zijn compleet langs elkaar heen leven. En dan rolt de omnipotente Bran daar ook nog ergens rond.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:41:59 #148
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173208197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

We zouden echt S1 moeten herkijken om te zien of ze toen ook al zo bitchy naar elkaar waren. Want destijds stal sjoffirey de show qua onaardigheid en sansa was daar dan het dinnetje van. Dus eens even kijken of ze toen ook al elkaar zo in de haren vlogen.
Er is wel het één en ander gebeurd in de tussentijd, hè. Genoeg om kinderachtige onenigheden uit het verleden te beslechten, lijkt me. - Je zou althans toch mogen verwachten dat ze er iets sterker en volwassener uitgekomen zijn. - Arya's gedrag voldoet iig geenszins aan die ( toch niet volstrekt onlogische ) gedachtegang.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:43:07 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173208230
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Volgens mij niet bij Craster's Keep, maar de wolf van Bran offerde zich op bij de Three Eyed Raven.
YES!
Wight Wolf CONFIRMED!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:45:01 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173208267
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:41 schreef EP3 het volgende:

[..]

Er is wel het één en ander gebeurd in de tussentijd, hè. Genoeg om kinderachtige onenigheden uit het verleden te beslechten, lijkt me. - Je zou althans toch mogen verwachten dat ze er iets sterker en volwassener uitgekomen zijn. - Arya's gedrag voldoet iig geenszins aan die ( toch niet volstrekt onlogische ) gedachtegang.
Ik vond het eigenlijk erg ongeloofwaardig. Ik dacht bijna (zeker gezien het ongeloofwaardige gesprek dat tyrion daarvoor met dany had) dat er daarna een cut zou komen naar D&D met een bericht 'Haha als je onze zooi pirate dan krijg je gewoon slechte ongeloofwaardige content er voor terug!' in dezelfde lijn als bepaalde computerspelletjes die onmogelijk moeilijk worden als het spel detecteert dat je het gepirate hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:50:27 #151
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173208401
Maar, nogmaals; het is gewoon een geforceerde poging om LF nog even in beeld te brengen, voordat ze 'm eruit knikkeren. - LF gaat ws roemloos ten onder. Wat eigenlijk ook jammer is. Want dat karakter verdient beter.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:52:39 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173208444
Sansa had gewoon het verkeerde antwoord klaar voor Arya toen ze door haar zusje geconfronteerd werd met het feit dat ze papa en mama's kamer had gepakt.
quote:
Jon: I'm having the lord's chambers prepared for you.

Sansa: Mother and father's room? You should take–

Jon: I'm not a Stark.

Sansa: You are to me.

Jon: You're the Lady of Winterfell. You deserve it. We're standing here because of you.
Ja dit kan ook eigenlijk in het reguliere topique maar jullie zijn hier wat aardiger dan de regulars van het andere topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:53:39 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173208467
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

maar dan kan hij toch helemaal niet vliegen.
Natuurlijk wel, die beer kon ook gewoon lopen terwijl die verrot was :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:54:26 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173208484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:50 schreef EP3 het volgende:
Maar, nogmaals; het is gewoon een geforceerde poging om LF nog even in beeld te brengen, voordat ze 'm eruit knikkeren. - LF gaat ws roemloos ten onder. Wat eigenlijk ook jammer is. Want dat karakter verdient beter.
Haha no way, hij is de master van sneakyness. No way dat die roemloos ten onder gaat!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173208500
Maar ehhh....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:57:18 #156
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173208551
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha no way, hij is de master van sneakyness. No way dat die roemloos ten onder gaat!
Die gaat echt niet meedoen aan de eindstrijd, hoor. Zijn verhaal loopt dood. Kortom; LF :W
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173208652
Arya speelt het spelletje mee en gaat LF backstabben op het einde.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:03:13 #158
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173208697
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:28 schreef BaasBanaan het volgende:


[..]

Maar ik snap jullie perspectief wel. Jullie kijken het door Sansa's ogen. Ik wil jullie alleen vragen om net zoveel begrip te tonen voor Arya's perspectief.
Wel voor haar perspectief. Niet voor haar gedrag.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:06:07 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173208763
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:28 schreef BaasBanaan het volgende:

Maar ik snap jullie perspectief wel. Jullie kijken het door Sansa's ogen. Ik wil jullie alleen vragen om net zoveel begrip te tonen voor Arya's perspectief.
't is gewoon een groot verschil van een volwassen meid die alleen de wereld over reist voordat ze 10 is naar een jaloers kreng dat helemaal verpest is. zelfs voor the hound had ze nog een beetje compassie, maar dat is ze dus weer allemaal kwijtgeraakt in de no one school.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:09:35 #160
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173208826
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:01 schreef Bananenpap het volgende:
Arya speelt het spelletje mee en gaat LF backstabben op het einde.
Precies mijn gedachten.
Ze doet nu even "raar" omdat ze weet dat LF alles meekrijgt en zodat LF denkt dat Arya erin is getrapt.
Puntje bij paaltje stabstabstab *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173208834
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:41 schreef EP3 het volgende:

[..]

Er is wel het één en ander gebeurd in de tussentijd, hè. Genoeg om kinderachtige onenigheden uit het verleden te beslechten, lijkt me. - Je zou althans toch mogen verwachten dat ze er iets sterker en volwassener uitgekomen zijn. - Arya's gedrag voldoet iig geenszins aan die ( toch niet volstrekt onlogische ) gedachtegang.
Aan de andere kant, moet je een hele rationele gedachtegang verwachten van twee zusjes waarvan de een met Joffrey moest trouwen en daarna aan de Boltons is verkocht en de ander opgegroeid is bij een of andere moordende sekte die de dood aanbidt? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173208884
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wel voor haar perspectief. Niet voor haar gedrag.
Oke, voordat ik je verkeerd begrijp, waar leg je dan de grens tussen die twee dingen? Meestal vloeit dat laatste voort uit het eerste toch?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173208928
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

't is gewoon een groot verschil van een volwassen meid die alleen de wereld over reist voordat ze 10 is naar een jaloers kreng dat helemaal verpest is. zelfs voor the hound had ze nog een beetje compassie, maar dat is ze dus weer allemaal kwijtgeraakt in de no one school.
Klein meisje word op pad genomen door The Hound, reist rondt door Westeros om erachter te komen dat overal waar ze heen gaat, ze dode familieleden treft. Stapt vervolgens op een schip naar Braavos om daar verder opgevoed te worden door een of andere sekte vol huurmoordenaars die de dood aanbidden en mensen hun gezichten eraf snijden. Mag ze een beetje verknipt en irrationeel zijn? :P

Als ik meegemaakt had wat Arya meegemaakt had, zou ik misschien wel Ramsay Bolton levels van gestoord behaald hebben. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:15:06 #164
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173208948
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Aan de andere kant, moet je een hele rationele gedachtegang verwachten van twee zusjes waarvan de een met Joffrey moest trouwen en daarna aan de Boltons is verkocht en de ander opgegroeid is bij een of andere moordende sekte die de dood aanbidt? :P
Nu ja, Arya is uiteraard een complete psycho, en zou vandaag de dag voor levenslang in een zeer beveiligde gesloten inrichting zitten. Achter minstens 3 dikke deuren en voortdurende camerabewaking.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173208952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

't is gewoon een groot verschil van een volwassen meid die alleen de wereld over reist voordat ze 10 is naar een jaloers kreng dat helemaal verpest is. zelfs voor the hound had ze nog een beetje compassie, maar dat is ze dus weer allemaal kwijtgeraakt in de no one school.
Maar daar zijn ze niet erg consistent in want met die Lannister soldaten kon het wel. Arya gaat dit seizoen alle kanten op, er is geen pijl meer op te trekken. Totaal niet in lijn met de serie.

Hetzelfde doen ze met Jaime, het ene moment lijkt hij klaar te zijn met Cersei, het volgende moment zit hij er weer vuistdiep in en dat wisselt elkaar constant af.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:16:43 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173208981
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:57 schreef EP3 het volgende:

[..]

Die gaat echt niet meedoen aan de eindstrijd, hoor. Zijn verhaal loopt dood. Kortom; LF :W
Ja dus? Dat boeit toch ook niet? Ik wil niet eens dat hij meedoet aan de eindstrijd, daar ligt zijn kracht ook niet.

Hij krijgt echt nog wel een paar goede scenes hoor, is ook niet erg als hij doodgaat verder.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:17:26 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173208996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:55 schreef Poes. het volgende:
Maar ehhh....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Cleganebowl?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:18:59 #168
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173209038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is Cleganebowl?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:19:27 #169
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173209049
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oke, voordat ik je verkeerd begrijp, waar leg je dan de grens tussen die twee dingen? Meestal vloeit dat laatste voort uit het eerste toch?
Ik kan begrip opbrengen voor haar standpunt, maar zo kan zij begrip opbrengen voor Sansa's standpunt en dat doet ze niet (vice versa ook niet echt). Dat ze zo doet is niet echt nodig.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173209053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is Cleganebowl?
Stukje fanservice om ons af te leiden van het slechte plot.

The Hound vs The Mountain. Clegane broeders. Wordt al vanaf seizoen 3 over gespeculeerd.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173209057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:15 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Maar daar zijn ze niet erg consistent in want met die Lannister soldaten kon het wel. Arya gaat dit seizoen alle kanten op, er is geen pijl meer op te trekken. Totaal niet in lijn met de serie.

Hetzelfde doen ze met Jaime, het ene moment lijkt hij klaar te zijn met Cersei, het volgende moment zit hij er weer vuistdiep in en dat wisselt elkaar constant af.
Maar die Lannister soldaten waren geen familie van haar, Sansa wel. Dat ligt toch anders qua gevoelens. Logica en emoties gaan niet samen en mensen die dichtbij je staan kunnen je veel meer kwetsen dan onbekenden.

Dat Jaime inconsistent is past ook perfect bij iemand die verliefd is op iemand waar hij niet verliefd op wil zijn. Heb jij nooit van iemand gehouden waar je beter niet van kon houden? Dan is een constante push and pull helemaal niet raar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:21:06 #172
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173209084
Maar wat hier wordt gezegd, dat het een act is van Arya, kan natuurlijk ook. Hoop ik wel, meer in lijn met het personage.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173209094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Poes. het volgende:

Snap ook geen fuck van de Arya-Sansa-LF verhaallijn, Arya was erg vaag deze aflevering.
je bent niet de enige met deze mening :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209123
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik kan begrip opbrengen voor haar standpunt, maar zo kan zij begrip opbrengen voor Sansa's standpunt en dat doet ze niet (vice versa ook niet echt). Dat ze zo doet is niet echt nodig.
Ik denk dat het een hoop zou schelen als ze gewoon een keer met een fles wijn daadwerkelijk aan elkaar zouden vertellen wat ze meegemaakt hebben. Dat maakt het begrip tonen een stuk makkelijker. Want ik kan me voorstellen dat Arya zoiets heeft van "Ja, het zal wel, Sansa heeft het zwaar gehad" als Sansa aangeeft dat het voor haar niet makkelijk is geweest, maar niet concreet verteld wat haar aangedaan is. Immers kent Arya Sansa als een beetje een verwend nest, voor wie vroeger een vlek op haar favoriete jurk al een enorm drama was.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173209146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:23 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Dat komt allemaal vrij intimiderend over. Naief meisje alleen in Kings Landing. Wordt verteld dat ze haar vader kan redden. Lyanna Mormont zat relaxed op een eiland omringd door adviseurs toen ze dat briefje schreef.
true. hoewel ik nooit een fan van sansa was kan je moeilijk van haar verwachten dat ze tegenstand zou kunnen bieden tegen de lanisters in de hol van de leeuw.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:25:19 #176
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173209212
Dit is de mooiste:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173209220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:30 schreef Maanvis het volgende:

We zouden echt S1 moeten herkijken om te zien of ze toen ook al zo bitchy naar elkaar waren.
dat was gewoon haat en nijd tussen elkaar, ned zei nog in KL dat ze in een gevaarlijke situatie zaten en dat ze zich niet konden veroorloven om ook nog eens onderling te strijden met elkaar.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209229
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

true. hoewel ik nooit een fan van sansa was kan je moeilijk van haar verwachten dat ze tegenstand zou kunnen bieden tegen de lanisters in de hol van de leeuw.
Ze had haar vader ook kunnen redden als Joffrey niet zo fucked up was, hij heeft uiteindelijk besloten dat hij dood moest. Anders had ie in een cel gezeten of naar de night's watch gestuurd. Dus dan had de brief hem wel degelijk gered als ik het me goed herinner.
pi_173209251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:50 schreef EP3 het volgende:
Maar, nogmaals; het is gewoon een geforceerde poging om LF nog even in beeld te brengen, voordat ze 'm eruit knikkeren. - LF gaat ws roemloos ten onder. Wat eigenlijk ook jammer is. Want dat karakter verdient beter.
fuck LF. werd tijd dat ie ergens dood wordt gevonden, maakt mij niet uit hoe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:25 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze had haar vader ook kunnen redden als Joffrey niet zo fucked up was, hij heeft uiteindelijk besloten dat hij dood moest. Anders had ie in een cel gezeten of naar de night's watch gestuurd. Dus dan had de brief hem wel degelijk gered als ik het me goed herinner.
Volgens mij was het vooral zijn confession die belangrijk was voor de deal om naar de Wall gestuurd te worden ipv onthoofd te worden. Maar Joffrey was een cunt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:29:30 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173209311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is Cleganebowl?
the mountain vs the hound.
en dat gaat dus gewoon gebeuren want D&D doen dit jaar aan fanservice :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173209331
Wat ik me nog wel eens afvraag bij Littlefinger: Hij is Lord Paramount van de Riverlands, Regent van de Vale. Wat is zijn plan in het Noorden? Sowieso denk ik dat hij daardoor de Riverlands praktisch kwijt is, aangezien hij die van de Lannisters heeft gekregen. Of zou hij toch nog samenspelen met de Lannisters?

Ik vraag het me vooral af omdat hij in het noorden gewoon veel minder zijn eigen spelletje kan spelen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173209364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

the mountain vs the hound.
en dat gaat dus gewoon gebeuren want D&D doen dit jaar aan fanservice :)
Maar hoe het in de volgende aflevering zou passen zie ik nog niet 1 2 3.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:33:23 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173209409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maar hoe het in de volgende aflevering zou passen zie ik nog niet 1 2 3.
The Hound gaat met de Wight naar King's landing.
Cersei gaat lopen kutten.
The mountain lost haar kwade spelletjes op.
The hound springt daar tegenin.

En sterft. en neemt the mountain mee in zijn dood.

En is de held waarna iedereen schoorvoetend akkoord gaat met een alliantie om de white walkers te verslaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173209424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Y)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:34:39 #186
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173209438
Zou Jon ergens in de vlgde afleveringen ook tegen blauw ijsdraak vuur kunnen en er als een supersayan doorheen lopen >:)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:35:02 #187
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173209444
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat het een hoop zou schelen als ze gewoon een keer met een fles wijn daadwerkelijk aan elkaar zouden vertellen wat ze meegemaakt hebben. Dat maakt het begrip tonen een stuk makkelijker. Want ik kan me voorstellen dat Arya zoiets heeft van "Ja, het zal wel, Sansa heeft het zwaar gehad" als Sansa aangeeft dat het voor haar niet makkelijk is geweest, maar niet concreet verteld wat haar aangedaan is. Immers kent Arya Sansa als een beetje een verwend nest, voor wie vroeger een vlek op haar favoriete jurk al een enorm drama was.
Daar heb je wel gelijk in. Maar Arya lijkt daar weinig ruimte voor te geven, waarschijnlijk omdat ze inderdaad niet echt de hoogste pet op heeft van Sansa.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173209454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

The Hound gaat met de Wight naar King's landing.
Cersei gaat lopen kutten.
The mountain lost haar kwade spelletjes op.
The hound springt daar tegenin.

En sterft. en neemt the mountain mee in zijn dood.

En is de held waarna iedereen schoorvoetend akkoord gaat met een alliantie om de white walkers te verslaan.
Tja, the Hound blijft natuurlijk ook een klein broertje, wellicht is hij de Valonqar :7
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 14:35:55 #189
35723 crew  GGMM
pi_173209463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef chiren het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dit in godsnaam kijken?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:36:24 #190
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173209472
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat was gewoon haat en nijd tussen elkaar, ned zei nog in KL dat ze in een gevaarlijke situatie zaten en dat ze zich niet konden veroorloven om ook nog eens onderling te strijden met elkaar.
"War is easier than daughters."
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173209477
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

"War is easier than daughters."
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom zou je dit in godsnaam kijken?
om de show te verneuken voor jezelf ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209498
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Maar Arya lijkt daar weinig ruimte voor te geven, waarschijnlijk omdat ze inderdaad niet echt de hoogste pet op heeft van Sansa.
Arya en Sansa begrijpen gewoon dat we liever wat meer scenes hebben waarin Jon en Co. door de sneeuw lopen, dan dat we de twee zusjes zien praten over dingen die wij al gezien hebben. Stiekem hebben ze allemaal gewoon door dat ze in een toneelstuk zitten. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173209514
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

om de show te verneuken voor jezelf ;)
Of zodat je alles kunt voorspellen en dan kunt doen alsof iedereen je vet knap vind. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173209561
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Of zodat je alles kunt voorspellen en dan kunt doen alsof iedereen je vet knap vind. :P
>:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173209586
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar die Lannister soldaten waren geen familie van haar, Sansa wel. Dat ligt toch anders qua gevoelens. Logica en emoties gaan niet samen en mensen die dichtbij je staan kunnen je veel meer kwetsen dan onbekenden.
Het gaat in mijn ogen gewoon teveel alle kanten op. Arya moord zeer zelfverzekerd de Freys uit, Arya toont emotie en compassie met Ed Sheeran, Arya is weer gesloten maar zelfverzekerd met HotPie, Arya lijkt niet meer zeker van haar motieven met Nymeria, Arya is weer zelfverzekerd met de bewakers voor Winterfell, Arya heeft een knuffelmomentje met Sansa en Bran, Arya lijkt LF in de smiezen te hebben, Arya gedraagt zich compleet psycho tegenover Sansa. Er zit voor mij geen lijn in. Die ultra paranoia in episode 6 komt voor mij echt uit het niets en lijkt niets anders voor ogen te hebben dan LF nog een momentje te geven.

quote:
Dat Jaime inconsistent is past ook perfect bij iemand die verliefd is op iemand waar hij niet verliefd op wil zijn. Heb jij nooit van iemand gehouden waar je beter niet van kon houden? Dan is een constante push and pull helemaal niet raar.
Jaime z'n redemption arc is ingezet nadat hij door Cat vrijgelaten en die badscène met Brienne, inmiddels heeft Cersei de sept opgeblazen en is ze daarmee verantwoordelijk voor de dood van hun zoon, daar wordt dan even wat aandacht aan besteedt maar wordt zeer snel
makkelijk overheen gestapt op die wereldkaart, ze pijpt hem een keer, alles is weer koek en ei en we beginnen van voor af aan. Als dat niet genoeg was om Jaime voor eens en altijd duidelijk te maken wat Cersei is dan gaat niets dat meer doen.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173209707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Het gaat in mijn ogen gewoon teveel alle kanten op. Arya moord zeer zelfverzekerd de Freys uit, Arya toont emotie en compassie met Ed Sheeran, Arya is weer gesloten maar zelfverzekerd met HotPie, Arya lijkt niet meer zeker van haar motieven met Nymeria, Arya is weer zelfverzekerd met de bewakers voor Winterfell, Arya heeft een knuffelmomentje met Sansa en Bran, Arya lijkt LF in de smiezen te hebben, Arya gedraagt zich compleet psycho tegenover Sansa. Er zit voor mij geen lijn in. Die ultra paranoia in episode 6 komt voor mij echt uit het niets en lijkt niets anders voor ogen te hebben dan LF nog een momentje te geven.

[..]

Jaime z'n redemption arc is ingezet nadat hij door Cat vrijgelaten en die badscène met Brienne, inmiddels heeft Cersei de sept opgeblazen en is ze daarmee verantwoordelijk voor de dood van hun zoon, daar wordt dan even wat aandacht aan besteedt maar wordt zeer snel
makkelijk overheen gestapt op die wereldkaart, ze pijpt hem een keer, alles is weer koek en ei en we beginnen van voor af aan. Als dat niet genoeg was om Jaime voor eens en altijd duidelijk te maken wat Cersei is dan gaat niets dat meer doen.
Tsja, als je denkt dat alles koek en ei is tussen Jaime en Cersei weet ik echt niet wat ik tegen je moet zeggen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173209787
Daarbij vind ik het achterlijk dat Sansa zich in episode 6 weer laat adviseren door LF en Brienne wegstuurt met volgens mij als achterliggende reden dat ze dan Arya op kunnen ruimen als ze lastig wordt. Sansa zou LF bij de ballen moeten hebben, zij weet dat hij Lysa uit de moondoor heeft gegooid en ze weet waarom. Ze geeft dit seizoen aan meerdere mensen (inclusief LF zelf) aan dat ze 'm niet vertrouwd en ze heeft leverage. Royce geeft zelfs aan dat de Vale voor haar en haar alleen de BotB gevochten heeft. Toch kan LF ongestoord doorgaan met plotten.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173209792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

the mountain vs the hound.
en dat gaat dus gewoon gebeuren want D&D doen dit jaar aan fanservice :)
Waar is The Mountain eigenlijk? Normaal overal in beeld bij Cercei maar dit seizoen nog maar 1x gezien bij dat gesprek tussen Euron en Cercei op de troon.

Jammer dat we niks meer van Yara gezien hebben trouwens, gemiste kans.
pi_173209814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waar is The Mountain eigenlijk? Normaal overal in beeld bij Cercei maar dit seizoen nog maar 1x gezien bij dat gesprek tussen Euron en Cercei op de troon.

Jammer dat we niks meer van Yara gezien hebben trouwens, gemiste kans.
Volgende week (of twee weken ;( ) een aflevering van anderhalf uur ofzo toch? Neem aan dat ze dan alle losse endjes wel even afmaken, waaronder Yara, Euron, Grey Worm, Ellaria etc..
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:02:32 #201
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173209885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:55 schreef Windhapper het volgende:
Daarbij vind ik het achterlijk dat Sansa zich in episode 6 weer laat adviseren door LF
Da's ook debiel, ja. Als iemand inmiddels zou moeten weten dat LF niet te vertrouwen is, is Sansa het wel. En ze geeft dat notabene ook zelf meerdere malen aan. - De wisselwerking tussen die 2 gaat echt nergens meer over.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 15:04:02 #202
35723 crew  GGMM
pi_173209921
Ze zullen Brienne voor het plot in KL moeten hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173210050
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:51 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Tsja, als je denkt dat alles koek en ei is tussen Jaime en Cersei weet ik echt niet wat ik tegen je moet zeggen. :P
Misschien wat overdreven maar tegen Olenna (een vrouw op haar sterfbed) neemt hij het nog voor haar op. Dat wordt dan (door Olenna) gegooid op de wispelturigheid van een verliefde puber maar Jaime zou met alles wat hij meegemaakt heeft dat stadium toch allang ontgroeid moeten zijn.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173210356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Misschien wat overdreven maar tegen Olenna (een vrouw op haar sterfbed) neemt hij het nog voor haar op. Dat wordt dan (door Olenna) gegooid op de wispelturigheid van een verliefde puber maar Jaime zou met alles wat hij meegemaakt heeft dat stadium toch allang ontgroeid moeten zijn.
Ik zie dat toch anders. Ja, hij probeert te rationaliseren waarom hij nog aan de kant van Cersei staat, maar dat betekent niet dat hij niet twijfelt. Hetzelfde geldt voor de gesprekken over Cersei met Bronn. Volgens mij is dat ook juist de reden dat we hetzelfde gesprek terug zien komen tussen Jaime en verschillende andere personages.

Bij Olenna kapt hij het gesprek ook vrij snel af op het moment dat zij aankaart dat zij stervende is en zonder consequenties alles tegen haar kan zeggen, omdat ze het toch niet door kan vertellen. Het gaat hem er niet om dat zij het niet door kan vertellen. Volgens mij kapt hij daar het gesprek af omdat hij niet hardop wil zeggen dat hij twijfelt over zijn keuze voor Cersei. Want als je het uitspreekt wordt het pas echt.

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173210450
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:

Volgens mij kapt hij daar het gesprek af omdat hij niet hardop wil zeggen dat hij twijfelt over zijn keuze voor Cersei. Want als je het uitspreekt wordt het pas echt.

QFT

iets wordt "echt" als het niet meer slechts in gedachten aanwezig is, maar zich in woord, schrift of daad manifesteert wordt het pas "echt".

ik vermoed dat cersei dit seizoen weer gaat overleven though ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173210469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:50 schreef EP3 het volgende:
Maar, nogmaals; het is gewoon een geforceerde poging om LF nog even in beeld te brengen, voordat ze 'm eruit knikkeren. - LF gaat ws roemloos ten onder. Wat eigenlijk ook jammer is. Want dat karakter verdient beter.
Nou nee. Helemaal niet.
Die uit de schaduw opererende, manipulatieve cunt verdient het om roemloos ten onder te gaan.
pi_173210703
is er al een voorspellingstopic met betrekking tot wie doodgaan in de season finale?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173210804
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:40 schreef Nielsch het volgende:
is er al een voorspellingstopic met betrekking tot wie doodgaan in de season finale?
niemand?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173210816
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

niemand?
ik ga 'm maken!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173210817
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:40 schreef Nielsch het volgende:
is er al een voorspellingstopic met betrekking tot wie doodgaan in de season finale?
Wel al een leak ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173210879
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders. Ja, hij probeert te rationaliseren waarom hij nog aan de kant van Cersei staat, maar dat betekent niet dat hij niet twijfelt. Hetzelfde geldt voor de gesprekken over Cersei met Bronn. Volgens mij is dat ook juist de reden dat we hetzelfde gesprek terug zien komen tussen Jaime en verschillende andere personages.

Bij Olenna kapt hij het gesprek ook vrij snel af op het moment dat zij aankaart dat zij stervende is en zonder consequenties alles tegen haar kan zeggen, omdat ze het toch niet door kan vertellen. Het gaat hem er niet om dat zij het niet door kan vertellen. Volgens mij kapt hij daar het gesprek af omdat hij niet hardop wil zeggen dat hij twijfelt over zijn keuze voor Cersei. Want als je het uitspreekt wordt het pas echt.

Maar dan zit er toch vanaf seizoen 4 geen ontwikkeling meer in zijn karakter? Hij twijfelt omdat Cersei iets achterlijks doet > Hij gaat met hangende pootjes terug > Twijfel > Terug > Twijfel > Terug. Hoe vaker ze dat doen hoe meer het afdoet aan het moment dat hij er echt klaar mee is en hij haar vermoord want wat kan Cersei nog doen wat erger is dan de Sept opblazen en daarmee verantwoordelijk zijn voor de dood van hun zoon?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173210903
Dat hij er niet klaar mee was na de zelfmoord van Tommen (en de dood van zijn andere kinderen) slaat natuurlijk helemaal nergens op. Door de achterlijke acties van Cersei is dat jongetje uit het raam gesprongen. Reden genoeg om voor altijd met haar te breken. Onrealistisch geschreven.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173210947
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:49 schreef Nielsch het volgende:
Dat hij er niet klaar mee was na de zelfmoord van Tommen (en de dood van zijn andere kinderen) slaat natuurlijk helemaal nergens op. Door de achterlijke acties van Cersei is dat jongetje uit het raam gesprongen. Reden genoeg om voor altijd met haar te breken. Onrealistisch geschreven.
In de boeken is hij er al een stuk eerder klaar mee als ik het me goed herinner.
pi_173210962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

In de boeken is hij er al een stuk eerder klaar mee als ik het me goed herinner.
Zodra Tyrion hem vertelt dat half Kings Landing en z'n vader over haar heen is geweest. :P
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173210973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

In de boeken is hij er al een stuk eerder klaar mee als ik het me goed herinner.
't schijnt ja... dat hij dat in de serie nog niet is slaat echt nergens op... hij weet gewoon dat zijn lieve zoontje dood is door Cersei en toch blijft hij trouw aan haar... dat is toch onrealistisch geschreven door de seriemakers... hou toch op.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:56:11 #216
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173211035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:40 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk. Eerste scène samen zijn ze zogenaamd cool met elkaar, blij om elkaar weer te zien, dan die scène met Bran erbij ook nog en dan laten ze zich keihard tegen elkaar opzetten door LF. Terwijl Arya getraind is om leugens en manipulatie te herkennen en Sansa een aantal afleveringen hiervoor nog aangeeft dat LF niet te vertrouwen is.

Dit dus ja. Erg slecht geschreven en out of character voor beiden imo. Snap ook dat Arya er niet blij mee is, maar het is niet alsof ze toentertijd zelf iets heeft gedaan om het te voorkomen of zo. Arya reageerde wel heel erg overdreven. Al ben ik het wel met haar eens dat Sansa het best fijn vind om aan de macht te staan. Ik denk alleen niet dat ze Jon iets slechts toe wenst, ze hoopt oprecht dat hij weer snel thuis komt. Best met haar te doen eigenlijk. Haar kleine broertje en zusje zijn weer thuis, maar beiden wel heel erg veranderd. Zij zelf ook, maar ten goede vind ik.

En LF moet gewoon dood. Vond hem in het begin echt fantastisch (net als Varys), maar nu komt hij puur over als een amateurtje die alles puur doet om bij Sansa in het broekje te komen. Des te erger is dat zelfs zo'n amateurtje het voor elkaar krijgt om Arya (als faceless assasin) voor de gek te houden en te manipuleren.

Seizoen is verder echt tof, maar de verhaallijn in Winterfell slaat echt nergens op. Dit, terwijl hun oorspronkelijke reünie erg leuk was om naar te kijken.

Sowieso volgde ik dat gesprek tussen Sansa en Arya niet helemaal. Arya was creepy, wou een spel spelen, bedreigde Sansa met een wapen en geeft vervolgens dat wapen aan Sansa om zelf weg te lopen?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:56:37 #217
1234 HiZ
Istanbullu
pi_173211045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:12 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, alles wordt zo gerushed dat het niet geloofwaardig meer aanvoelt, ookal is het fantasie. Ik vind het allemaal geweldig hoor, maar het is wel een beetje raar natuurlijk.
Ik had dat ook een beetje. Ik had zelf aan het begin van die 'belegering' het idee dat Jon door een of andere 'magische band' Drogon (onbewust) zou oproepen en dat ze zo gered zouden worden. Zoals het ging was het wel een beetje opvallend hoe snel Dany wist dat ze in gevaar waren.
pi_173211064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus ja. Erg slecht geschreven en out of character voor beiden imo. Snap ook dat Arya er niet blij mee is, maar het is niet alsof ze toentertijd zelf iets heeft gedaan om het te voorkomen of zo. Arya reageerde wel heel erg overdreven.
Die scene op 't balkon snap ik nog wel, die ruzie die ze daar hadden. Vond het zelfs wel een goede scene moet ik zeggen.

De scene richting 't eind nadat Sansa die maskers had gevonden en Arya echt full blown mental ging was echt bizar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:58:11 #219
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173211073
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die scene op 't balkon snap ik nog wel, die ruzie die ze daar hadden. Vond het zelfs wel een goede scene moet ik zeggen.

De scene richting 't eind nadat Sansa die maskers had gevonden en Arya echt full blown mental ging was echt bizar.
Doelde ook vooral op die laatste scene inderdaad :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173211100
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Doelde ook vooral op die laatste scene inderdaad :Y
Sowieso kent Sansa die hele Faceless Men natuurlijk niet en is ze denk ik ook niet op de hoogte van hun magie. Haar reactie op wat Arya toen zei had toch echt zoiets moeten zijn als: "WTF mijn zusje snijdt gewoon gezichten af van levende mensen om er maskers van te maken die ze dan over haar eigen hoofd doet om zich te verkleden... echt WTF cuckoo cuckoo 8)7 8)7 ", gevolgd door het roepen van de guards.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173211129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ze zullen Brienne voor het plot in KL moeten hebben.
Neemt na #Cleganebowl wraak op The Mountain :7
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173211215
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Neemt na #Cleganebowl wraak op The Mountain :7
Om vervolgens babytjes te krijgen met Tormund O+
pi_173211380
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173211408
Er komt geen Cleganebowl hoor.
pi_173211479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:17 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Er komt geen Cleganebowl hoor.
die ga ik meenemen in mijn predictions topic
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173211574
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die ga ik meenemen in mijn predictions topic
Is goed.
Kan wel komen hoor, in het laatste seizoen, maar dit seizoen sowieso niet. Is geen kans op. Ze zullen elkaar zien als Jon die Wight naar Cersei brengt, maar daar gaat echt niet gevochten worden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:31:45 #227
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173211658
Dany komt om in gevechten met de night king en Jon bevrijd uiteindelijk kings landing van de lannisters vliegend op Drogon :7

No bs
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173212832
Dany wordt geturned in een White Walker -> Jon steekt z'n Valyrian steel zwaard in haar -> Lightbringer.

Opgelost.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 17:34:49 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173212874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:33 schreef Poes. het volgende:
Dany wordt geturned in een White Walker -> Jon steekt z'n Valyrian steel zwaard in haar -> Lightbringer.

Opgelost.
Lijkt mij de beste oplossing ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173213159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:41 schreef DeParo het volgende:
Die zwarte draak waar ze op reed had me toch een buik. Kan die niet gewoon zwanger zijn.

Ze leggen eieren, slimbo..... Van die ronde dingen die wel 100 keer zo klein zijn als die buik. Ben je season 1 helemaal vergeten? :o
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173213629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ze leggen eieren, slimbo..... Van die ronde dingen die wel 100 keer zo klein zijn als die buik. Ben je season 1 helemaal vergeten? :o
Misschien een miljoen van die eieren.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:41:48 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173214374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waar is The Mountain eigenlijk? Normaal overal in beeld bij Cercei maar dit seizoen nog maar 1x gezien bij dat gesprek tussen Euron en Cercei op de troon.
de acteur van the Mountain was het waarschijnlijk zat om elk jaar weer week in week uit naar Kroatië te moeten gaan om daar als decorstuk te dienen.

quote:
Jammer dat we niks meer van Yara gezien hebben trouwens, gemiste kans.
Yara = Dood?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173214393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de acteur van the Mountain was het waarschijnlijk zat om elk jaar weer week in week uit naar Kroatië te moeten gaan om daar als decorstuk te dienen.

[..]

Yara = Dood?
Waarom? Is alleen gevangen genomen en zien verder niks. Theon verwijst ook naar een redding, dat laten ze toch niet zomaar zitten?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:43:55 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173214420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom? Is alleen gevangen genomen en zien verder niks. Theon verwijst ook naar een redding, dat laten ze toch niet zomaar zitten?
Oke, nou bereid je maar voor op de meest gruwelijke verkrachtingsscene ooit vertoond op TV.
Ik denk dat we allemaal zouden willen dat haar karakter dood was als we gaan zien wat zij nog moet doorstaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:46:45 #235
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173214496
Hoe zou het trouwens met Euron zijn? En wat zou hij ervan vinden als Cersei echt zwanger is van Jaime?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173214529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oke, nou bereid je maar voor op de meest gruwelijke verkrachtingsscene ooit vertoond op TV.
Ik denk dat we allemaal zouden willen dat haar karakter dood was als we gaan zien wat zij nog moet doorstaan.
Wie verwacht jij dat, dat moet gaan doen dan?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:47:52 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173214532
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe zou het trouwens met Euron zijn? En wat zou hij ervan vinden als Cersei echt zwanger is van Jaime?
Ik kan me niet voorstellen dat het hem iets boeit. Hij weet dat ze neuken toch.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173214553
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe zou het trouwens met Euron zijn? En wat zou hij ervan vinden als Cersei echt zwanger is van Jaime?
Euron wil alleen maar Jaime afzeiken meer niet, één grote act zoals Johan Derksen zou zeggen.
pi_173214637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Euron wil alleen maar Jaime afzeiken meer niet, één grote act zoals Johan Derksen zou zeggen.
Daarover gesproken: eigenlijk wel gek dat Cersei dit toeliet. Je kapt iemand die zo over je familie/lover praat toch direct af.
pi_173214667
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarover gesproken: eigenlijk wel gek dat Cersei dit toeliet. Je kapt iemand die zo over je familie/lover praat toch direct af.
Die Cercei is toch alleen met Cercei bezig en verder helemaal niks of niemand. Als dat haar positie versterkt, prima. Daarom is het ook zo karig dat Jaime "alles" maar toe laat, ook hoe hij kijkt op het einde van seizoen 6, die gast wil daar bijna een speer gooien oid.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:20:19 #241
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173215283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het hem iets boeit. Hij weet dat ze neuken toch.
Ja maar een kind... Neem aan dat hij liever zijn eigen zaad als troonopvolger heeft dan dat hij het kind van Jaime moet opvoeden. Als dat kind al geboren wordt zal het kort leven, maar dikke kans natuurlijk dat Cersei daarvoor allang dood is.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173216674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:48 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Maar dan zit er toch vanaf seizoen 4 geen ontwikkeling meer in zijn karakter? Hij twijfelt omdat Cersei iets achterlijks doet > Hij gaat met hangende pootjes terug > Twijfel > Terug > Twijfel > Terug. Hoe vaker ze dat doen hoe meer het afdoet aan het moment dat hij er echt klaar mee is en hij haar vermoord want wat kan Cersei nog doen wat erger is dan de Sept opblazen en daarmee verantwoordelijk zijn voor de dood van hun zoon?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik had eigenlijk verwacht dat Cersei al min of meer uitgespeeld zou zijn. Ik vraag me af of ze nu nog wel genoeg kunnen opbouwen naar haar dood, of dat ze die kans eigenlijk al gemist hebben. Maar daar komen we pas achter als het zo ver is.

Het scheelt wel dat dit geen serie is die onbeperkt door kan blijven gaan met uitzenden, dus je weet dat er een keer een einde moet komen aan dat heen-en-weer gedoe.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173216787
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

't schijnt ja... dat hij dat in de serie nog niet is slaat echt nergens op... hij weet gewoon dat zijn lieve zoontje dood is door Cersei en toch blijft hij trouw aan haar... dat is toch onrealistisch geschreven door de seriemakers... hou toch op.
Ik vind het eigenlijk best menselijk. Houd er rekening mee dat het een emotionele keuze is, geen rationele. Wat ik eigenlijk iedereen zie doen is het te rationeel bekijken. Maar kijk eens naar relaties in onze echte wereld, daar zijn ook genoeg voorbeelden te vinden waarbij het echt te bizar voor woorden is dat mensen nog bij hun partner blijven. Volgens mij gebeurt het zelden dat relaties niet te laat worden beëindigd. En zeker in situaties waarbij mensen eigenlijk nooit iets anders hebben gekend. Jaime is sinds kinds af aan al verliefd op Cersei. Die heeft nooit een gezonde relatie gekend. Eigenlijk gewoon heel erg sneu. Het zou mij ook niet verbazen als hij zichzelf omlegt vlak nadat hij Cersei heeft gedood. Of zichzelf opoffert.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173216825
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Godver denk eens vijf seconden na waarom Tyrion een draak kon aaien.
Heeft Tyrion een draak geaaid?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173216928
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heeft Tyrion een draak geaaid?
Geaaid is volgens mij een groot woord, denk dat ze bedoelen toen hij ze bevrijde van de kettingen in Meereen.
pi_173217025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geaaid is volgens mij een groot woord, denk dat ze bedoelen toen hij ze bevrijde van de kettingen in Meereen.
Hij mag z'n hand op de schubben van een draak leggen, voordat hij de pin uit de ketting haalt.

Wel superkut om nu die draken te zien, wetende dat er een dood gaat.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173217032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geaaid is volgens mij een groot woord, denk dat ze bedoelen toen hij ze bevrijde van de kettingen in Meereen.
Dat is idd de enige scène waar hij zo dichtbij een draak is gekomen en het was zeker geen aaien idd. Maar ze reageerden zeker "vriendelijk" naar hem toe, dus ik begrijp de Tyrion Target speculaties.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 22:24:56 #248
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173221977
Zeker een vermakelijke aflevering, maar dit moordende temp, met de daarbij horende plotholes en de voorspelbaarheid vind ik best jammer. En dat sinds de boeken niet meer de basis vormen van het verhaal de schrijvers het niet aandurven hoofdpersonen te offeren draagt hier ook voor een groot deel aan bij. Voor elke andere serie was het echt een topaflevering geweest, maar hij past niet echt binnen Game of Thrones, wat het toch moest hebben van kwalitatief goede dialogen en de intriges e.d.

Wat er tot nu toe is gebeurd had best over 10 afleveringen verspreid mogen worden. Dan maar wat minder dikke graphics.
pi_173223673
Bizarre aflevering. Hij sloeg helemaal nergens op en toch was 'ie tof. Alsof een borderliner het script heeft geschreven.
pi_173225086
Het was waarschijnlijk beter geweest als ze steeds in beeld: 1 day later, 1 week later, 1 month later etc. zouden zetten als er weer een flinke sprong gemaakt weod. :P
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:14:53 #251
286575 Roces18
Chef de party
pi_173225554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:51 schreef 1shot1kill het volgende:
Het was waarschijnlijk beter geweest als ze steeds in beeld: 1 day later, 1 week later, 1 month later etc. zouden zetten als er weer een flinke sprong gemaakt weod. :P
Dat doet afbreuk aan de immersie
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  roze vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:27:03 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173226305
Kut nu moet ik nog langer wachten.
Your beauty never ever scared me.
pi_173226308
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:14 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dat doet afbreuk aan de immersie
Gendry die dat hele pokke eind terug rent naar de Wall, een raaf die vervolgens naar Dragonstone vliegt en Daenyres die dan naar Jon en Co. vliegt om er slechts een dag later te zijn doet dat ook ;)
pi_173226318
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut nu moet ik nog langer wachten.
:D
Kan ook leuks lezen, dan weet je al wat er gaat gebeuren ;)
  roze vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:30:18 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173226323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

:D
Kan ook leuks lezen, dan weet je al wat er gaat gebeuren ;)
Mwah nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_173226338
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Kut nu moet ik nog langer wachten.
E7 aired nog op precies dezelfde tijd hoor.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:41:19 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173226398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Gendry die dat hele pokke eind terug rent naar de Wall, een raaf die vervolgens naar Dragonstone vliegt en Daenyres die dan naar Jon en Co. vliegt om er slechts een dag later te zijn doet dat ook ;)
Hoe snel vliegt een draak?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173226496
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe snel vliegt een draak?
Hoe weet je dat er maar 1 dag voorbij is?

Hoe weet je dat het een pokke end is wat Gendry moest afleggen?

Er worden allemaal aannames gemaakt aan de hand van het korte beeldmateriaal dat we hebben. Misschien was het maar een uurtje lopen totdat Jon Snow en co de WW tegenkwam. Misschien vliegt een draak wel zeer snel. Misschien zijn er wel 2 of 3 dagen voorbij gegaan voordat Dany kwam? Want heel dat vijver vroor eenmaal opnieuw.
pi_173226574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 02:02 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat er maar 1 dag voorbij is?

Hoe weet je dat het een pokke end is wat Gendry moest afleggen?

Er worden allemaal aannames gemaakt aan de hand van het korte beeldmateriaal dat we hebben. Misschien was het maar een uurtje lopen totdat Jon Snow en co de WW tegenkwam. Misschien vliegt een draak wel zeer snel. Misschien zijn er wel 2 of 3 dagen voorbij gegaan voordat Dany kwam? Want heel dat vijver vroor eenmaal opnieuw.
Ook in 2 a 3 dagen is het te snel gegaan.
pi_173226648
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe snel vliegt een draak?
What do you mean Westerosi or Essosi?
pi_173226887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 02:02 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat er maar 1 dag voorbij is?

Hoe weet je dat het een pokke end is wat Gendry moest afleggen?

Er worden allemaal aannames gemaakt aan de hand van het korte beeldmateriaal dat we hebben. Misschien was het maar een uurtje lopen totdat Jon Snow en co de WW tegenkwam. Misschien vliegt een draak wel zeer snel. Misschien zijn er wel 2 of 3 dagen voorbij gegaan voordat Dany kwam? Want heel dat vijver vroor eenmaal opnieuw.
Ehh, heel simpel, je vriest kapot in dat weer zonder vreten en vuur. De nacht doorkomen, kan nog wel gok ik. Meerdere dagen? Nope. Onmogelijk.
Maar goed, laten we dan maar zeggen dat ze daar 2-3 dagen hebben gestaan. Dan heeft eerst die raaf meer dan 3200km gevlogen en toen Dany hetzelfde stuk plus het stuk na de Wall in 2-3 dagen? Je gelooft het zelf?

Los nog van het feit dat Gendry haar dus precies heeft moeten vertellen waar de rest was anders had ze nog heel lang kunnen rondvliegen. Gendry wel, de stadsjongen :') Dat hij überhaupt in z'n eentje de weg terug heeft kunnen vinden.

Er klopt gewoon allemaal geen kut van.
pi_173227139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ehh, heel simpel, je vriest kapot in dat weer zonder vreten en vuur. De nacht doorkomen, kan nog wel gok ik. Meerdere dagen? Nope. Onmogelijk.
Maar goed, laten we dan maar zeggen dat ze daar 2-3 dagen hebben gestaan. Dan heeft eerst die raaf meer dan 3200km gevlogen en toen Dany hetzelfde stuk plus het stuk na de Wall in 2-3 dagen? Je gelooft het zelf?

Los nog van het feit dat Gendry haar dus precies heeft moeten vertellen waar de rest was anders had ze nog heel lang kunnen rondvliegen. Gendry wel, de stadsjongen :') Dat hij überhaupt in z'n eentje de weg terug heeft kunnen vinden.

Er klopt gewoon allemaal geen kut van.
Haha, prachtig zo'n reactie. Als je je hier aan stoort kijk je toch echt de verkeerde serie.
Da moete nie willen
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:01:22 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173227178
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 02:36 schreef Doler12 het volgende:

[..]

What do you mean Westerosi or Essosi?
Deze man snapt het _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173227200
Ik hoop nog steeds heel hard dat Arya en Sansa samen iets aan het bekokstoven zijn. We hebben nog steeds de 'the lone wolf dies, but the pact survives' speech van Sansa uit de seizoenstrailer niet gehoord, en ik hoop heel hard dat dat het laatste is wat littlefinger hoort. De kerel heeft een wereldoorlog veroorzaakt omdat hij als kind gecockblockt (en in elkaar geslagen) werd door het vriendje van z'n crush, het is nu wel klaar met dat slangengedrag.

Maar even afgezien van het turbotempo en alles, hoe gaaf waren de vlammende zwaarden en gesprekken tussen de suicide squad? En belangrijker, hoe tof was dat blauwe oog op Viserion? :9.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:14:38 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173227208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 02:02 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat er maar 1 dag voorbij is?

Hoe weet je dat het een pokke end is wat Gendry moest afleggen?

Er worden allemaal aannames gemaakt aan de hand van het korte beeldmateriaal dat we hebben. Misschien was het maar een uurtje lopen totdat Jon Snow en co de WW tegenkwam. Misschien vliegt een draak wel zeer snel. Misschien zijn er wel 2 of 3 dagen voorbij gegaan voordat Dany kwam? Want heel dat vijver vroor eenmaal opnieuw.
Eens! Ben het er mee eens dat het tempo hoog ligt dit seizoen, maar in deze aflevering stoorde me het het minste, omdat we zoveel niet weten. De afstand die ze hebben gelopen, etc. Helemaal realistisch is het nooit, maar in dit geval is het moeilijk in te schatten zonder aannames te gaan maken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:41:54 #266
286575 Roces18
Chef de party
pi_173227727
Ik was al drie x verdwaald als ik moest terugrennen naar de muur. :'(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173227769
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ehh, heel simpel, je vriest kapot in dat weer zonder vreten en vuur. De nacht doorkomen, kan nog wel gok ik. Meerdere dagen? Nope. Onmogelijk.
Maar goed, laten we dan maar zeggen dat ze daar 2-3 dagen hebben gestaan. Dan heeft eerst die raaf meer dan 3200km gevlogen en toen Dany hetzelfde stuk plus het stuk na de Wall in 2-3 dagen? Je gelooft het zelf?

Los nog van het feit dat Gendry haar dus precies heeft moeten vertellen waar de rest was anders had ze nog heel lang kunnen rondvliegen. Gendry wel, de stadsjongen :') Dat hij überhaupt in z'n eentje de weg terug heeft kunnen vinden.

Er klopt gewoon allemaal geen kut van.
Ze hadden toch vuur kerel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173227823
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:42 schreef OscarPunt het volgende:

[..]

Haha, prachtig zo'n reactie. Als je je hier aan stoort kijk je toch echt de verkeerde serie.
Het hoeft niet allemaal geloofwaardig, maar dit was toch echt wel belachelijk hoor. Eens met die post.
pi_173227876
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat is idd de enige scène waar hij zo dichtbij een draak is gekomen en het was zeker geen aaien idd. Maar ze reageerden zeker "vriendelijk" naar hem toe, dus ik begrijp de Tyrion Target speculaties.
Tyrion heeft gewoon zoveel ontzag en bewondering voor draken, dat voelde hij misschien.
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:22:28 #270
35723 crew  GGMM
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:23:08 #271
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_173228370
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze hadden toch vuur kerel.
Eet smakelijk
pi_173228413
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:23 schreef Tokamak het volgende:

[..]

Eet smakelijk
Er brandde op geen moment een vuurtje toen ze daar stonden.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:55:40 #273
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_173230317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Euron wil alleen maar Jaime afzeiken meer niet, één grote act zoals Johan Derksen zou zeggen.
Euron wilde toch eigenlijk Dany als queen, niet Cersei?

Lijkt me dat hij wil trouwen met Cersei zodat hij zelf koning wordt, dan Cersei ombrengt, en dan Dany wil trouwen.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_173230342
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er brandde op geen moment een vuurtje toen ze daar stonden.
Niet alles komt letterlijk in beeld he.

Ik vind het vreemd dat mensen een fantasie serie beoordelen alsof het een national geographic docu is...
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:09:46 #275
35723 crew  GGMM
pi_173230523
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Niet alles komt letterlijk in beeld he.

Ik vind het vreemd dat mensen een fantasie serie beoordelen alsof het een national geographic docu is...
Ik vind het vreemd dat mensen alle dingen die niet kloppen gooien op 'het is fantasy'
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173230616
-edit: doe eens rustig aan-

[ Bericht 94% gewijzigd door Mike op 18-08-2017 11:58:40 ]
pi_173231233
Ik hoop dat aflevering 7 ook snel lekt.. ben het wachten wel weer zat voor nu.
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:59:01 #278
35723 crew  GGMM
pi_173231326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:53 schreef hofferin het volgende:
Ik hoop dat aflevering 7 ook snel lekt.. ben het wachten wel weer zat voor nu.
Misschien moet je een hobby zoeken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173231865
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat mensen alle dingen die niet kloppen gooien op 'het is fantasy'
Dat dus.
Oh, er klopt allemaal geen kut van, mensen hebben vanuit het niets opeens belachelijk hoog uithoudingsvermogen en kunnen dagen zonder vreten en warmte in de winter, maar het is fantasy dus dan klopt het gewoon.
|:(
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:53:47 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173232347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat dus.
Oh, er klopt allemaal geen kut van, mensen hebben vanuit het niets opeens belachelijk hoog uithoudingsvermogen en kunnen dagen zonder vreten en warmte in de winter, maar het is fantasy dus dan klopt het gewoon.
|:(
als er een verklaring in het verhaal zit kan het natuurlijk wel.
bijv. Jon is al dood, dus die kan tegen de kou.
maar idd die discussie had ik vorig jaar al, en toen moest ik van de modjes ermee stoppen. er waren mensen die zeiden dat alles maar moest kunnen,waarop ik zei dat er dan met paarse dildo's gevochten gaat worden on-screen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173232814
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Niet alles komt letterlijk in beeld he.

Ik vind het vreemd dat mensen een fantasie serie beoordelen alsof het een national geographic docu is...
Fantasy moet zich nog wel houden aan enige logica.
pi_173233037
arme sansa

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:35:02 #283
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_173233226
Ja het is fantasy, en daardoor is een zekere mate van * Tokamak wiebelt vingers voor zijn gezicht "Magic" te verwachten. maar hier wordt dat naar een belachelijk hoog niveau getild... En ten koste van wat? Makkelijke spanning?

Ik was van GoT gewend dat ze nog enige uitleg gaven voor bovennatuurlijke dingen en karakterontwikkelingen, of dat het toch een soort van 'logisch' in beeld wordt gebracht. Dit was gewoon too much... Té veel vrijheden nemen en plotgaten veroorzaken om tot een vooraf bepaald eindresultaat te komen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fantasy moet zich nog wel houden aan enige logica.
Juist, je kan in het fantasy-genre de Aardse logica behoorlijk negeren, mits je dit op kan vangen met film-logica. Hier is dat niet gelukt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Tokamak op 18-08-2017 13:40:19 ]
pi_173233421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:35 schreef Tokamak het volgende:
* Tokamak wiebelt vingers voor zijn gezicht
Haha, nu zit ik dat letterlijk zelf te doen :')
ik ben raar...
pi_173233732
Ik vraag me af of er echt niemand is geweest in dat productieteam die de scriptschrijvers tegen zichzelf in bescherming kon nemen. Veel van mijn problemen met de show zijn vrij makkelijk op te lossen met een korte dialoog of scène waarin iets uitgelegd wordt.

Euron die de halve wereld overreist om overal op het juiste moment Dany's vloot kapot te maken komt onrealistisch over. Had opgelost kunnen worden door een dialoog op Dragonstone waarbij dat gebeuren alleen maar aangekaart had hoeven worden: Tyrion en Dany die zich afvragen hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Dan hoef ik niet eens een antwoord maar dan snap ik dat het in ieder geval erkend wordt. Een korte dialoog dat de Unsullied nog onder siege van Euron op Casterly Rock zitten. Een korte dialoog tussen Sansa en Glover dat ze een raaf van Jon hebben ontvangen. Een scène waarin je ziet dat the Hound met Gendry's warhammer het ijs openhoudt.

Als wij dat soort problemen zien dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook doen en als wij met dat soort oplossingen kunnen komen dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook kunnen?

Toen Roose Bolton terug kwam naar Winterfell was hij boos op Ramsay dat hij zichzelf het noorden binnen moest smokkelen. Een paar afleveringen later wordt Ramsay compleet verrast door de Knights of the Vale in the BotB. Dat heeft niks met fantasy te maken, dat is gewoon luiheid en het plot zo willen dirigeren hoe het de schrijvers het beste uitkomt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:09:20 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173233953
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:58 schreef Windhapper het volgende:
Ik vraag me af of er echt niemand is geweest in dat productieteam die de scriptschrijvers tegen zichzelf in bescherming kon nemen. Veel van mijn problemen met de show zijn vrij makkelijk op te lossen met een korte dialoog of scène waarin iets uitgelegd wordt.

Euron die de halve wereld overreist om overal op het juiste moment Dany's vloot kapot te maken komt onrealistisch over. Had opgelost kunnen worden door een dialoog op Dragonstone waarbij dat gebeuren alleen maar aangekaart had hoeven worden: Tyrion en Dany die zich afvragen hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Dan hoef ik niet eens een antwoord maar dan snap ik dat het in ieder geval erkend wordt. Een korte dialoog dat de Unsullied nog onder siege van Euron op Casterly Rock zitten. Een korte dialoog tussen Sansa en Glover dat ze een raaf van Jon hebben ontvangen. Een scène waarin je ziet dat the Hound met Gendry's warhammer het ijs openhoudt.

Als wij dat soort problemen zien dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook doen en als wij met dat soort oplossingen kunnen komen dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook kunnen?

Toen Roose Bolton terug kwam naar Winterfell was hij boos op Ramsay dat hij zichzelf het noorden binnen moest smokkelen. Een paar afleveringen later wordt Ramsay compleet verrast door de Knights of the Vale in the BotB. Dat heeft niks met fantasy te maken, dat is gewoon luiheid en het plot zo willen dirigeren hoe het de schrijvers het beste uitkomt.
Nja, bij bepaalde scenes ben ik het met je eens (Euron bv), maar sommige dingen kan je zelf ook wel bedenken lijkt me. Ze gaan er dan van uit dat de kijkers intelligent genoeg zijn om dingen zelf in te vullen. En het moet ook maar net in het dialoog passen...dat het niet geforceerd voelt. En om dat te bereiken moeten ze wellicht de rest van de dialoog ook aanpassen...wat wellicht het verhaal ook niet ten goede komt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173234045
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nja, bij bepaalde scenes ben ik het met je eens (Euron bv), maar sommige dingen kan je zelf ook wel bedenken lijkt me. Ze gaan er dan van uit dat de kijkers intelligent genoeg zijn om dingen zelf in te vullen. En het moet ook maar net in het dialoog passen...dat het niet geforceerd voelt. En om dat te bereiken moeten ze wellicht de rest van de dialoog ook aanpassen...wat wellicht het verhaal ook niet ten goede komt.
Sansa die de laatste ep ineens over Ghost begon kwam wel geforceerd over inderdaad. Alsof ze al de kritieken hadden gelezen en hadden besloten die zin nog even snel op te nemen en er tussen te plakken.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173234360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als er een verklaring in het verhaal zit kan het natuurlijk wel.
bijv. Jon is al dood, dus die kan tegen de kou.
maar idd die discussie had ik vorig jaar al, en toen moest ik van de modjes ermee stoppen. er waren mensen die zeiden dat alles maar moest kunnen,waarop ik zei dat er dan met paarse dildo's gevochten gaat worden on-screen :)
Dat zou best kunnen, beric was ook al dood geweest, en ik denk ook dat sandor op 1 of andere manier dood is geweest (en tot leven is gewekt, dan hou je er nog een paar over
pi_173234425
Maar bijvoorbeeld op dat meer had ik het zo aangepakt dat de Night King pas later was verschenen. Je ziet dat ze vanaf het eilandje het ijs open proberen te houden om de wights op afstand te houden, Jorah zegt dat ze dit niet nog eens dagen vol kunnen houden, Jon antwoord dat Dany hun enige hoop is. De Night King verschijnt (die gast brengt al vanaf seizoen 1 overal waar hij komt winter met zich mee en nu moet hij wachten totdat het meer op natuurlijke wijze bevriest?) doet z'n arm omhoog, je hoort het meer opvriezen, shit is aan, ze houden de wights een tijdje af, Dany komt met haar draken.

Ik verwacht dat D&D hier meelezen en mij voor seizoen 8 in zullen huren om dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen. :)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173234485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Euron wilde toch eigenlijk Dany als queen, niet Cersei?

Lijkt me dat hij wil trouwen met Cersei zodat hij zelf koning wordt, dan Cersei ombrengt, en dan Dany wil trouwen.
Volgens mij was hij ook van plan om Dany te vermoorden nadat ze getrouwd waren. Hij wil gewoon zelf King worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door maho_91 op 18-08-2017 15:04:32 ]
pi_173234508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:14 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Sansa die de laatste ep ineens over Ghost begon kwam wel geforceerd over inderdaad. Alsof ze al de kritieken hadden gelezen en hadden besloten die zin nog even snel op te nemen en er tussen te plakken.
Ghost? ik heb wat gemist denk ik?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:40:06 #292
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_173234519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:37 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Volgens mij was hij ook van plan om Dany te vermoorden nadat ze getrouwd waren. Hij wil gewoon zelf King worden.

Muah ook bij Dany was hij van plan om haar te verm
Straks iedereen dood aan de whitewalkers maar invasie gestopt, en Euron op de iron throne.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_173234570
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:39 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Ghost? ik heb wat gemist denk ik?
Sansa zegt iets tegen Arya van: "The lords of the north aren't gonna sit around and wait for Jon to come back like Ghost." Weet niet of het in 5 of 6 was.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:46:57 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173234678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:42 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Sansa zegt iets tegen Arya van: "The lords of the north aren't gonna sit around and wait for Jon to come back like Ghost." Weet niet of het in 5 of 6 was.
Ik vond dat juist geen geforceerde uitspraak. Ze gaven een antwoord op een vraag van veel fans (al hadden ze het anders waarschijnlijk ook gedaan), zonder de dialoog verder heel erg aan te hoeven passen. De uitspraak dat de lords of the north niet eindeloos zouden wachten zou sowieso gedaan zijn namelijk, dus met enkel twee woordjes ''like Ghost'' hebben ze het voor elkaar gekregen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173235272
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:58 schreef Windhapper het volgende:
Ik vraag me af of er echt niemand is geweest in dat productieteam die de scriptschrijvers tegen zichzelf in bescherming kon nemen. Veel van mijn problemen met de show zijn vrij makkelijk op te lossen met een korte dialoog of scène waarin iets uitgelegd wordt.

Euron die de halve wereld overreist om overal op het juiste moment Dany's vloot kapot te maken komt onrealistisch over. Had opgelost kunnen worden door een dialoog op Dragonstone waarbij dat gebeuren alleen maar aangekaart had hoeven worden: Tyrion en Dany die zich afvragen hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Dan hoef ik niet eens een antwoord maar dan snap ik dat het in ieder geval erkend wordt. Een korte dialoog dat de Unsullied nog onder siege van Euron op Casterly Rock zitten. Een korte dialoog tussen Sansa en Glover dat ze een raaf van Jon hebben ontvangen. Een scène waarin je ziet dat the Hound met Gendry's warhammer het ijs openhoudt.

Als wij dat soort problemen zien dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook doen en als wij met dat soort oplossingen kunnen komen dan mag je toch verwachten dat professionele filmmakers dat ook kunnen?

Toen Roose Bolton terug kwam naar Winterfell was hij boos op Ramsay dat hij zichzelf het noorden binnen moest smokkelen. Een paar afleveringen later wordt Ramsay compleet verrast door de Knights of the Vale in the BotB. Dat heeft niks met fantasy te maken, dat is gewoon luiheid en het plot zo willen dirigeren hoe het de schrijvers het beste uitkomt.
Ja eens. Daarom begrijp ik ook niet dat ze dat zelf blijkbaar niet hebben gedacht. :? Door ze op dat eiland alleen maar tegen elkaar te laten zeggen dat ze daar al drie dagen zitten of wat ook maar hadden ze al veel opgelost.
pi_173235297
Dat ijs doet er echt heen 3 dagen over om dicht te vriezen. Het waren geen 3 dagen.
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:23:08 #297
35723 crew  GGMM
pi_173235429
Tijd is gewoon volkomen onduidelijk geworden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173235478
Het was 1 nacht en ik denk dat de night king voorzag dat Dany zou komen met haar draken. Hij kon het groepje waarschijnlijk al direct doden maar dan zou Dany meteen teruggaan.

Ik heb al eerder gezegd dat ik vermoed dat de night king kan wargen net als Bran dat kan en dat hij ook de toekomst kan zien.
pi_173235777
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond dat juist geen geforceerde uitspraak. Ze gaven een antwoord op een vraag van veel fans (al hadden ze het anders waarschijnlijk ook gedaan), zonder de dialoog verder heel erg aan te hoeven passen. De uitspraak dat de lords of the north niet eindeloos zouden wachten zou sowieso gedaan zijn namelijk, dus met enkel twee woordjes ''like Ghost'' hebben ze het voor elkaar gekregen.
Maar dat had al zoveel eerder gekund. Bijvoorbeeld toen Jon Sansa vertelde dat hij naar Dragonstone ging en zij Lady of Winterfell zou zijn in zijn afwezigheid. Nu kreeg ik het idee dat iemand tijdens die scène bedacht van "Fuck we zijn al anderhalf seizoen die wolf vergeten laten we dat zinnetje er maar even tussenzetten."
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173235898
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Het was 1 nacht en ik denk dat de night king voorzag dat Dany zou komen met haar draken. Hij kon het groepje waarschijnlijk al direct doden maar dan zou Dany meteen teruggaan.

Ik heb al eerder gezegd dat ik vermoed dat de night king kan wargen net als Bran dat kan en dat hij ook de toekomst kan zien.
Maar hoe dan? Dit was op zoveel manieren op te lossen zonder een raaf die in een halve nacht 1000 kilometer aflegt. Dany die op eigen houtje besluit daarheen te gaan zonder bericht, meer tijd eroverheen laten gaan of desnoods Bran die in een pratende raaf op Dragonstone wargt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')