abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:48:09 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173203765
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meh, dan nog.

Er lagen toevallig ergens een hoop kettingen.

Op mij kwam het wat simplistisch over.
Het was toch nadat Dany op de zee zat? Dus alweer een paar weken later en ruim voldoende tijd om kettingen te fabriceren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173203786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meh, dan nog.

Er lagen toevallig ergens een hoop kettingen.

Op mij kwam het wat simplistisch over.
Komt ze natuurlijk veel te goed uit, ben ik met je eens. Maar door de onduidelijkheid van de tijd ga je er inderdaad (terecht) vraagtekens bij zetten. Maar een scene met wights die een ketting maken is dan ook weer zoiets :9
  Forum Admin donderdag 17 augustus 2017 @ 10:50:45 #78
35723 crew  GGMM
pi_173203834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Komt ze natuurlijk veel te goed uit, ben ik met je eens. Maar door de onduidelijkheid van de tijd ga je er inderdaad (terecht) vraagtekens bij zetten. Maar een scene met wights die een ketting maken is dan ook weer zoiets :9
True, ook omdat het opeens vanaf dit seizoen met een sneltrein vaart gaat.

Blijft toch zonde dat het maar 7 afleveringen zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173203888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:39 schreef Maanvis het volgende:
De afgelopen 2 afleveringen bevatten zoveel fanservice (Gendry, Magnificent 7 met hun verhalen onderling, Niemand noemde me ooit Dany, de Frost Wyrm) dat we wel kunnen stellen dat Cleganebowl gewoon gaat gebeuren.
Vooropgesteld ik vind dat hele cleganebowl een storm in een glas water. maar iedereen wil het dus D&D gaan het laten gebeuren in de volgende aflevering.
Want wie gaat er naar kings landing met die wight? :) The hound? :)
tja, ze hebben daar geld nodig blijkbaar want ze kunnen die arme acteurs niet eens betalen voor 10 afleveringen dus luisteren ze maar naar de fans.
pi_173203949
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Die kettingen sloegen ook nergens op inderdaad, waar komen die opeens vandaan? :')

Maar sommige mensen begrijpen er niks van en beweren dan dat omdat het een fantasy is dat álles maar geaccepteerd moet worden. :')

Dan kan je net zo goed een Disney tekenfilm kijken.
daar viel ik ook over maar dat was heel logisch gezien al het leven echter de muur. De kettingen zaten ook ineens om de draak om hem eruit te tillen.
pi_173203994
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja het is een allemaal een beetje underwhelming door het hoge tempo. Beetje spanning opbouwen had dit seizoen een stuk beter gemaakt. Hopelijk weten ze in aflevering 7 het nog flink spannend te maken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:55:44 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204002
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Heb je wel betaald voor 10 afleveringen?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:07 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

tja, ze hebben daar geld nodig blijkbaar want ze kunnen die arme acteurs niet eens betalen voor 10 afleveringen dus luisteren ze maar naar de fans.
Met als dieptepunt dat er niemand meer nakend in de serie zit.
Hoeren zijn afgeschaft.
Scharen met de greyjoys komt niet meer in beeld.
Zelfs Carice laat haar tieten niet meer zien. En dan is er toch echt iets mis!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:58:34 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ja het is een allemaal een beetje underwhelming door het hoge tempo. Beetje spanning opbouwen had dit seizoen een stuk beter gemaakt. Hopelijk weten ze in aflevering 7 het nog flink spannend te maken.
Het enige dat het nog spannend kan maken is dat Jon op het einde van zijn leven lijkt te zijn. Hij gaat waarschijnlijk in de volgende aflevering definitief dood.
Een gedicht over Maanvis
pi_173204130
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met als dieptepunt dat er niemand meer nakend in de serie zit.
Hoeren zijn afgeschaft.
Scharen met de greyjoys komt niet meer in beeld.
Zelfs Carice laat haar tieten niet meer zien. En dan is er toch echt iets mis!
dat boeit me dan weer niks.
pi_173204150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het enige dat het nog spannend kan maken is dat Jon op het einde van zijn leven lijkt te zijn. Hij gaat waarschijnlijk in de volgende aflevering definitief dood.
dat haal ik er totaal niet uit, die is topfit volgende aflevering
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:00:49 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204186
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

dat boeit me dan weer niks.
Ik ben het na seizoen 1 juist gaan kijken vanwege het grossieren in naakt.
Want dan kan de serie zelf eens tegenvallende afleveringen hebben, de nakendheid maakt dan veel goed.
Daarom kijk ik bijv. Dr. Who niet zoveel als ik wil, omdat die afleveringen hit en miss zijn en er geen naaktheid is ter compensatie.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:02:38 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het was toch nadat Dany op de zee zat? Dus alweer een paar weken later en ruim voldoende tijd om kettingen te fabriceren.
Ja maar dat is toch raar dan? Gendry rent binnen een dag terug naar de wall. De army of the dead zou dus op gewoon tempo in 2, 3 dagen bij de Wall kunnen zijn. Als dit weken verder is, wat zijn ze dan aan het doen daar. Beetje staan en voor zich uit staren?

De aflevering was prachtig, maar het tijdsverloop klopt echt niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173204294
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch raar dan? Gendry rent binnen een dag terug naar de wall. De army of the dead zou dus op gewoon tempo in 2, 3 dagen bij de Wall kunnen zijn. Als dit weken verder is, wat zijn ze dan aan het doen daar. Beetje staan en voor zich uit staren?

je weet natuurlijk het doel niet van dat leger, misschien willen ze nog niet naar de muur.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:06:06 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204335
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

je weet natuurlijk het doel niet van dat leger, misschien willen ze nog niet naar de muur.
Oke dat zou kunnen natuurlijk. Maar raar is het wel. Ik bedoel als je als leger ergens naartoe marcheert en de vijand heeft je ontdekt dan val je toch zo snel mogelijk aan? Zodat de vijand zich niet meer kan voorbereiden.

Tenzij ze wachten op een oorlog tussen de andere partijen, zodat ze in de chaos daarvan kunnen aanvallen. Daar zou ik in kunnen komen.
pi_173204352
Het jammerlijke aan dit seizoen is dat er geen belangrijke personages doodgaan omdat ze anders geen cast meer over hebben voor het laatste seizoen. En dat zorgt er voor dat het in geen enkele scene écht spannend wordt. Jaime die naar de bodem van een meer zinkt, Dany die door een leger wordt aangevallen terwijl ze op haar draak zit, Jon die het in zijn eentje opneemt tegen een heel leger aan wights. Het is allemaal heel vet, maar je weet dat ze het toch wel gaan overleven. Het laatste seizoen zal wel iets spannender worden en ik voorspel dat er weer wat meer doden zullen vallen.

Wat ik bijvoorbeeld ook een anticlimax vond is dat die Night King een speer pakt en richting Dany, Drogon en heel de gang loopt om vervolgens Viserion neer te halen die een eind verderop vliegt. Het was alweer een stuk spannender geweest als het Drogon was die vermoord werd. Maar ach, het was wel echt heel vet.
pi_173204355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ze hadden seizoenen geleden al bij de muur kunnen zijn. Wat iemand hier zei geloof ik daarom ook wel, the Night King was gewoon aan het wachten op Dany en haar draken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:08:44 #93
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef Bananenpap het volgende:
Het jammerlijke aan dit seizoen is dat er geen belangrijke personages doodgaan omdat ze anders geen cast meer over hebben voor het laatste seizoen. En dat zorgt er voor dat het in geen enkele scene écht spannend wordt. Jaime die naar de bodem van een meer zinkt, Dany die door een leger wordt aangevallen terwijl ze op haar draak zit, Jon die het in zijn eentje opneemt tegen een heel leger aan wights. Het is allemaal heel vet, maar je weet dat ze het toch wel gaan overleven. Het laatste seizoen zal wel iets spannender worden en ik voorspel dat er weer wat meer doden zullen vallen.

Wat ik bijvoorbeeld ook een anticlimax vond is dat die Night King een speer pakt en richting Dany, Drogon en heel de gang loopt om vervolgens Viserion neer te halen die een eind verderop vliegt. Het was alweer een stuk spannender geweest als het Drogon was die vermoord werd. Maar ach, het was wel echt heel vet.
Ik merk dat ik soms echt zit te hopen op de dood van een belangrijk personage :D Ik mis inderdaad de tijd van de Red Wedding, waarin je echt even met open mond zat van wuuuuuuuut the fuck.
pi_173204449
Ik verwacht trouwens echt niet in de acht afleveringen die nog moeten komen een compleet plottwist met de Night Walkers dat ze een diepgaand motief hebben. :') Volgens mij staan ze gewoon gelijk aan 'The Winter' en zijn ze enkel uit op dood en bederf.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:10:22 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173204460
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De dode gasten bewegen zich ZOOO FOCKING TERGEND LANGZAAM voort dat ik dat niet eens meer als een plothole zie, ik heb me er maar bij neergelegd dat er ergens een konijn uit de hoge hoed getoverd gaat worden dat verklaart waarom ze al niet 3 seizoenen eerder Winterfell aanvielen. Bijv. temperatuur of dat ze toch niet langs de wall af kunnen ofzo :').
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:10:36 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:09 schreef Bananenpap het volgende:
Ik verwacht trouwens echt niet in de acht afleveringen die nog moeten komen een compleet plottwist met de Night Walkers dat ze een diepgaand motief hebben. :') Volgens mij staan ze gewoon gelijk aan 'The Winter' en zijn ze enkel uit op dood en bederf.
Ik stel me wel eens voor dat de Night King zo op de troon emotieloos voor zich uit zit te staren en dan zoiets heeft van 'oke, en nu?'
pi_173204552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De dode gasten bewegen zich ZOOO FOCKING TERGEND LANGZAAM voort dat ik dat niet eens meer als een plothole zie, ik heb me er maar bij neergelegd dat er ergens een konijn uit de hoge hoed getoverd gaat worden dat verklaart waarom ze al niet 3 seizoenen eerder Winterfell aanvielen. Bijv. temperatuur of dat ze toch niet langs de wall af kunnen ofzo :').
Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:15:00 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Benjen heeft toch aangegeven dat ze niet langs de muur kunnen komen? Anders was hij wel terug gegaan. Denk dat the Night King een manier nodig had om de muur te vernietigen, en die lijkt hij nu wel te hebben...
True. Ik hoop dat als we straks weer de draak te zien krijgen, deze flink is wezen rotten. Lijkt me super vet om een undead draak te zien, met stukken skelet zichtbaar en scheuren in de vleugels.
pi_173204656
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

True. Ik hoop dat als we straks weer de draak te zien krijgen, deze flink is wezen rotten. Lijkt me super vet om een undead draak te zien, met stukken skelet zichtbaar en scheuren in de vleugels.
maar dan kan hij toch helemaal niet vliegen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:16:40 #100
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173204658
Toen die doden zich bovenop een van de groep stortte (ben even de naam kwijt) was ik zo verbaasd dat ze meteen daarna weer gingen aanvallen. Ik was zo gewend aan The Walking Dead dat zombies aan het lijk gaan vreten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')