jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Heeft er iemand hier een account op Cryptopia?
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?quote:
ik heb dat ook niet kunnen ontdekken. ik heb er maar 1 coin op, dus ik heb ook nooit de moeite genomen om het uit te zoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?
Dat komt omdat het toen Antshares heette.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er veel mensen ingestapt in Neo en zoja waarom precies? Ik zie zoveel coins die maar twee weken echt hard stijgen en dan denkt iedereen meteen dat het de beste coin ooit is. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Neo gehoord tot een week geleden. Klinkt misschien raar maar ik geloof niet zo in coins waar ik nog nooit iemand in mijn omgeving over heb gehoord.
Haha weer wat geleerd, maar waarom zou je een coin zo van naam veranderen? Heel vaag, ik ga het eens opzoeken onder mijn steenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het toen Antshares heette.
Door op het dikgedrukte 'Balance: ' te klikken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?
Dat is niet klikbaar. Enkel de mogelijkheid om het woord balance te selecteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:55 schreef smiths het volgende:
[..]
Door op het dikgedrukte 'Balance: ' te klikken.
Bedoelde eigenlijk het bedrag wat rechts naast 'Balance:' staat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet klikbaar. Enkel de mogelijkheid om het woord balance te selecteren.
Zelfde laken en pak. Het valt louter te selecteren. Daarmee kan ik de tekst kopieren. Maar wat ik wil is weten hoeveel coins ik krijg bij het maxen van mijn btc voor de dan laatst geldende prijs.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:01 schreef smiths het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het bedrag wat rechts naast 'Balance:' staat.
Apart, voor mij is het wel klikbaar. (Ik gebruik chrome)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfde laken en pak. Het valt louter te selecteren. Daarmee kan ik de tekst kopieren. Maar wat ik wil is weten hoeveel coins ik krijg bij het maxen van mijn btc voor de dan laatst geldende prijs.
Ja echt supergek man, heel vreemd allemaal, misschien komt het omdat ze de hoofdredacteur van het ultraconservatieve blad Quote hebben uitgenodigd, die voor 99% uit mensen met 'oud geld' bestaat en bitcoin helemaal niet nodig hebben, versus een kantoorknaap die een paar jaar met bitcoins werkt en aan een stel mongolen daar aan tafel (en een nog mongloider publiek thuis) moet gaan uitleggen wat de technische insteek achter bitcoin is en waarom het onze levensloop gaat veranderen. Dan krijg je natuurlijk een vooraf ingestudeerde 'clash' tussen twee uitersten, waarbij Jinek als 'buitenstaander' de domme tokkievragen mag afvuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit dat stukje over Bitcoin terug te kijken bij Jinek gisteren, beetje vaag verhaal hoor. Ik ben het lang niet overal mee eens. Er zitten wel mensen aan tafel die er wat over vertellen maar het zijn geen die-hard supporters lijkt het die simpel kunnen uitleggen dat blockchain en bitcoin echt wel een dingetje van onze toekomst is.
Ja en dat is inderdaad vaak het geval en heel Nederland gelooft alles wat daar aan tafel wordt gezegdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja echt supergek man, heel vreemd allemaal, misschien komt het omdat ze de hoofdredacteur van het ultraconservatieve blad Quote hebben uitgenodigd, die voor 99% uit mensen met 'oud geld' bestaat en bitcoin helemaal niet nodig hebben, versus een kantoorknaap die een paar jaar met bitcoins werkt en aan een stel mongolen daar aan tafel (en een nog mongloider publiek thuis) moet gaan uitleggen wat de technische insteek achter bitcoin is en waarom het onze levensloop gaat veranderen. Dan krijg je natuurlijk een vooraf ingestudeerde 'clash' tussen twee uitersten, waarbij Jinek als 'buitenstaander' de domme tokkievragen mag afvuren.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
winstgevend
https://coinmarketcap.com/currencies/geocoin/
ze zijn op een chinese exchnage gekomenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WTF
Is er ook een reden voor dit?
heb je nog TIME?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ongeveer 10.000 TKN omgezet naar BTC en nu omgezet in ~10.000 LISK.
Totaal nu weer 53.000 Lisk
ja, autobots volgens zijn twitterquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef metallicelmo het volgende:
iemand is Gulden aan het pumpen volgens mij, kap daar eens mee die heb ik vorige week verkocht :p
Ik heb 'm net geüpgradet. Soepeltjes, je hoeft niks te rebuilden of weg te gooien. Het valt me trouwens op dat nog maar heel weinig nodes naar 0.7.x zijn gegaan, en wie dat niet gedaan heeft zit nu op een fork.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Voor wie een Waves node heeft, versie 0.7.6 is uit!
https://github.com/wavesplatform/Waves/releases/tag/v0.7.6
Nee klopt, 0.6.6 naar 0.7.5 ging niet zonder slag of stoot maar dit was appeltje eitje.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb 'm net geüpgradet. Soepeltjes, je hoeft niks te rebuilden of weg te gooien.
Ik draai direct de jar, dan is het simpel: data directory leeggooien, walletfile weggooien, seed + password in oude config zetten en dan java -jar waves.jar configfile. Ook appeltje-eitje, alleen moet alles dan gerebuild worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee klopt, 0.6.6 naar 0.7.5 ging niet zonder slag of stoot maar dit was appeltje eitje.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:42 schreef metallicelmo het volgende:
iemand is Gulden aan het pumpen volgens mij, kap daar eens mee die heb ik vorige week verkocht :p
I told ya.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar waves blijft een shitcoin. Dus beter niks met waves doen. Waarom gaan jullie niet in gulden?
zelfs bassie van adriaan heeft wel eens gelijkquote:
Is dit nou de reden dat BCC opeens zo is gestegen? ETH en LTC zijn namelijk niet gestegen...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:49 schreef chroestjov het volgende:
https://coinjournal.net/s(...)tecoin-bitcoin-cash/
Goed nieuws voor ETH, LTC en BCC.
Ik durf het niet te zeggen, maar ik waag mij sowieso niet aan BCC.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit nou de reden dat BCC opeens zo is gestegen? ETH en LTC zijn namelijk niet gestegen...
Op Reddit zie ik ook niet echt goede verklaringen trouwens: https://www.reddit.com/r/(...)in_cash_price_surge/
Haha MaGNeT is aan het traden, nice!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
Geweld propageren, permaban.quote:
Nee, de reden is dat de hashrate van BCC (mining difficulty) rond dit weekend (tijdelijk) lager wordt. Hierdoor wordt het interessant voor miners om BCC te minen i.p.v. BTC. Een grote minerspool van BTC heeft ook al aangekondigd dit waarschijnlijk te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit nou de reden dat BCC opeens zo is gestegen? ETH en LTC zijn namelijk niet gestegen...
Op Reddit zie ik ook niet echt goede verklaringen trouwens: https://www.reddit.com/r/(...)in_cash_price_surge/
Nee, helemaal uitgestapt, al zou het nog zomaar x5 kunnen gaan voor oktober.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:15 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha MaGNeT is aan het traden, nice!
Heb je nog wel wat TKN over of ben je er helemaal uitgestapt? Ik heb er een klein aantal dus die houd ik lekker aan, vind het de moeite niet om op deze (schijnbaar uit het niets komende pump) uit te stappen.
Enig idee wanneer MGO actief wordt op Bittrex? Hoor al enkele dagen dat dit elk moment kan gebeuren nadat Bittrex het protocol compatible had gemaakt....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, helemaal uitgestapt, al zou het nog zomaar x5 kunnen gaan voor oktober.
Weer wat Lisk erbij, daar heb ik iets meer vertrouwen in.
Als MGO het goed gaat doen op Bittrex verkoop ik die ook en zet ze ook om in Waves of Lisk.
Exchanges doen meestal "ninja releases", dus als het zover is zie je ze vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:58 schreef Kale het volgende:
[..]
Enig idee wanneer MGO actief wordt op Bittrex? Hoor al enkele dagen dat dit elk moment kan gebeuren nadat Bittrex het protocol compatible had gemaakt....
Fomo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:15 schreef chantalxx het volgende:
Bnb gaat hard nu, echt geen idee waar dit gaat stoppen
Zit te twijfelen om nog bij te kopen
Ik heb er 10quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
http://www.trustnodes.com/2017/08/17/neo-chinas-fake-matrix
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
Ik zit vanavond pas weer bij de computer waar m'n wallet op staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goverdomme.... Dit wordt met verlies verkopen ljikt het....
Klopt, wel leuk om te zien dat de "mainstream" het steeds vaker over de blockchain/btc heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "Leon Brandsema van beleggerssite finanzen.nl" er niet veel van snapt.
Nee, ik verkoop ze niet vanwege alleen dit, ik hou ze, want zodra ik ze verkoop gaan ze weer moonquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:58 schreef kthxbye het volgende:
Jullie zijn serieus? N.a.v. een FUD artikeltje direct met verlies verkopen?
Sorry, EggsTC maar deze is verdiend:
Het ligt er natuurlijk aan of het allemaal waar is wat er staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef EggsTC het volgende:
Ieder figuur wat er baat bij heeft dat neo daalt kan zulke artikelen schrijven.
Volgens één artikeltje wat hier gepost wordt, ja. Maar er zijn ook 4045 artikelen waarin staat dat het wel een goede coin gaat worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:24 schreef metallicelmo het volgende:
Dus Neo is toch wel een shitcoin die men massaal koopt alleen maar omdat men dollartekens ziet?
Ripplequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:28 schreef Typisch het volgende:
NEO heeft alleen echt niks met het originele idee van btc te maken. Veel centraler dan NEO ga je een crypto niet snel zien.
Rustaaaagggggquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
Ripple staat al tijden stil. Die gaat langzaam van het podium verdwijnen gelukkig.quote:
Ik wil je XRP wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ripple staat al tijden stil. Die gaat langzaam van het podium verdwijnen gelukkig.
Fiat is saai.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:44 schreef recursief het volgende:
Ik twijfel of ik niet eens een tijdje helemaal uit moet stappen. Ik krijg weer het gevoel dat er een heleboel kansloze coins worden gelanceerd net als in 2013/2014. Plak er de afkorting ICO op en het geld komt binnen. Misschien moet ik maar een tijdje in fiat tot de mist is opgetrokken en duidelijk is wat de echte disruptors/blijvertjes zijn. Ik wil het geld dan wel echt opzij zetten, en er niet van gaan leven. Meer mensen die er over denken in fiat te gaan?
Het volume van Bitcoin Cash is zo te zien in 3 uur tijd vannacht verdubbeld, dat lijkt mij gewoon een pump tochquote:
Omdat jij tonnen in crypto's hebt zitten deze vraag: kijk je naar het uiteindelijke bedrag in fiat of het aantal omgerekende btc's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:19 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga het onderzoeken, heb nooit een fomo gevoel bij Neo gehad, mss dat fud wel lukt
Het is mijn pensioen. Daar wil ik niet al te veel mee gokken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fiat is saai.
Loop liever een beetje risico dan een standaard rente van net geen 0%
Waarom fiat? Doe btcquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:44 schreef recursief het volgende:
Ik twijfel of ik niet eens een tijdje helemaal uit moet stappen. Ik krijg weer het gevoel dat er een heleboel kansloze coins worden gelanceerd net als in 2013/2014. Plak er de afkorting ICO op en het geld komt binnen. Misschien moet ik maar een tijdje in fiat tot de mist is opgetrokken en duidelijk is wat de echte disruptors/blijvertjes zijn. Ik wil het geld dan wel echt opzij zetten, en er niet van gaan leven. Meer mensen die er over denken in fiat te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |