jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Heeft er iemand hier een account op Cryptopia?
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?quote:
ik heb dat ook niet kunnen ontdekken. ik heb er maar 1 coin op, dus ik heb ook nooit de moeite genomen om het uit te zoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?
Dat komt omdat het toen Antshares heette.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er veel mensen ingestapt in Neo en zoja waarom precies? Ik zie zoveel coins die maar twee weken echt hard stijgen en dan denkt iedereen meteen dat het de beste coin ooit is. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Neo gehoord tot een week geleden. Klinkt misschien raar maar ik geloof niet zo in coins waar ik nog nooit iemand in mijn omgeving over heb gehoord.
Haha weer wat geleerd, maar waarom zou je een coin zo van naam veranderen? Heel vaag, ik ga het eens opzoeken onder mijn steenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het toen Antshares heette.
Door op het dikgedrukte 'Balance: ' te klikken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp iets niet. Bij Bittrex heb je zo'n mooi knop dat je max aantal coins kan invullen voor de dan geldende prijs. Bij Cryptopia kan ik dat niet ontdekken. Moet je daar altijd een beetje zelf gaan zitten rekenen m.b.t. de prijs of is er een truukje voor?
Dat is niet klikbaar. Enkel de mogelijkheid om het woord balance te selecteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:55 schreef smiths het volgende:
[..]
Door op het dikgedrukte 'Balance: ' te klikken.
Bedoelde eigenlijk het bedrag wat rechts naast 'Balance:' staat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet klikbaar. Enkel de mogelijkheid om het woord balance te selecteren.
Zelfde laken en pak. Het valt louter te selecteren. Daarmee kan ik de tekst kopieren. Maar wat ik wil is weten hoeveel coins ik krijg bij het maxen van mijn btc voor de dan laatst geldende prijs.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:01 schreef smiths het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het bedrag wat rechts naast 'Balance:' staat.
Apart, voor mij is het wel klikbaar. (Ik gebruik chrome)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfde laken en pak. Het valt louter te selecteren. Daarmee kan ik de tekst kopieren. Maar wat ik wil is weten hoeveel coins ik krijg bij het maxen van mijn btc voor de dan laatst geldende prijs.
Ja echt supergek man, heel vreemd allemaal, misschien komt het omdat ze de hoofdredacteur van het ultraconservatieve blad Quote hebben uitgenodigd, die voor 99% uit mensen met 'oud geld' bestaat en bitcoin helemaal niet nodig hebben, versus een kantoorknaap die een paar jaar met bitcoins werkt en aan een stel mongolen daar aan tafel (en een nog mongloider publiek thuis) moet gaan uitleggen wat de technische insteek achter bitcoin is en waarom het onze levensloop gaat veranderen. Dan krijg je natuurlijk een vooraf ingestudeerde 'clash' tussen twee uitersten, waarbij Jinek als 'buitenstaander' de domme tokkievragen mag afvuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit dat stukje over Bitcoin terug te kijken bij Jinek gisteren, beetje vaag verhaal hoor. Ik ben het lang niet overal mee eens. Er zitten wel mensen aan tafel die er wat over vertellen maar het zijn geen die-hard supporters lijkt het die simpel kunnen uitleggen dat blockchain en bitcoin echt wel een dingetje van onze toekomst is.
Ja en dat is inderdaad vaak het geval en heel Nederland gelooft alles wat daar aan tafel wordt gezegdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja echt supergek man, heel vreemd allemaal, misschien komt het omdat ze de hoofdredacteur van het ultraconservatieve blad Quote hebben uitgenodigd, die voor 99% uit mensen met 'oud geld' bestaat en bitcoin helemaal niet nodig hebben, versus een kantoorknaap die een paar jaar met bitcoins werkt en aan een stel mongolen daar aan tafel (en een nog mongloider publiek thuis) moet gaan uitleggen wat de technische insteek achter bitcoin is en waarom het onze levensloop gaat veranderen. Dan krijg je natuurlijk een vooraf ingestudeerde 'clash' tussen twee uitersten, waarbij Jinek als 'buitenstaander' de domme tokkievragen mag afvuren.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
winstgevend
https://coinmarketcap.com/currencies/geocoin/
ze zijn op een chinese exchnage gekomenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WTF
Is er ook een reden voor dit?
heb je nog TIME?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ongeveer 10.000 TKN omgezet naar BTC en nu omgezet in ~10.000 LISK.
Totaal nu weer 53.000 Lisk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |