quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
http://www.trustnodes.com/2017/08/17/neo-chinas-fake-matrix
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
Ik zit vanavond pas weer bij de computer waar m'n wallet op staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goverdomme.... Dit wordt met verlies verkopen ljikt het....
Klopt, wel leuk om te zien dat de "mainstream" het steeds vaker over de blockchain/btc heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "Leon Brandsema van beleggerssite finanzen.nl" er niet veel van snapt.
Nee, ik verkoop ze niet vanwege alleen dit, ik hou ze, want zodra ik ze verkoop gaan ze weer moonquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:58 schreef kthxbye het volgende:
Jullie zijn serieus? N.a.v. een FUD artikeltje direct met verlies verkopen?
Sorry, EggsTC maar deze is verdiend:
Het ligt er natuurlijk aan of het allemaal waar is wat er staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef EggsTC het volgende:
Ieder figuur wat er baat bij heeft dat neo daalt kan zulke artikelen schrijven.
Volgens één artikeltje wat hier gepost wordt, ja. Maar er zijn ook 4045 artikelen waarin staat dat het wel een goede coin gaat worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:24 schreef metallicelmo het volgende:
Dus Neo is toch wel een shitcoin die men massaal koopt alleen maar omdat men dollartekens ziet?
Ripplequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:28 schreef Typisch het volgende:
NEO heeft alleen echt niks met het originele idee van btc te maken. Veel centraler dan NEO ga je een crypto niet snel zien.
Rustaaaagggggquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef kthxbye het volgende:
Ripple staat al tijden stil. Die gaat langzaam van het podium verdwijnen gelukkig.quote:
Ik wil je XRP wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ripple staat al tijden stil. Die gaat langzaam van het podium verdwijnen gelukkig.
Fiat is saai.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:44 schreef recursief het volgende:
Ik twijfel of ik niet eens een tijdje helemaal uit moet stappen. Ik krijg weer het gevoel dat er een heleboel kansloze coins worden gelanceerd net als in 2013/2014. Plak er de afkorting ICO op en het geld komt binnen. Misschien moet ik maar een tijdje in fiat tot de mist is opgetrokken en duidelijk is wat de echte disruptors/blijvertjes zijn. Ik wil het geld dan wel echt opzij zetten, en er niet van gaan leven. Meer mensen die er over denken in fiat te gaan?
Het volume van Bitcoin Cash is zo te zien in 3 uur tijd vannacht verdubbeld, dat lijkt mij gewoon een pump tochquote:
Omdat jij tonnen in crypto's hebt zitten deze vraag: kijk je naar het uiteindelijke bedrag in fiat of het aantal omgerekende btc's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:19 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga het onderzoeken, heb nooit een fomo gevoel bij Neo gehad, mss dat fud wel lukt
Het is mijn pensioen. Daar wil ik niet al te veel mee gokken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fiat is saai.
Loop liever een beetje risico dan een standaard rente van net geen 0%
Waarom fiat? Doe btcquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:44 schreef recursief het volgende:
Ik twijfel of ik niet eens een tijdje helemaal uit moet stappen. Ik krijg weer het gevoel dat er een heleboel kansloze coins worden gelanceerd net als in 2013/2014. Plak er de afkorting ICO op en het geld komt binnen. Misschien moet ik maar een tijdje in fiat tot de mist is opgetrokken en duidelijk is wat de echte disruptors/blijvertjes zijn. Ik wil het geld dan wel echt opzij zetten, en er niet van gaan leven. Meer mensen die er over denken in fiat te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |